WMB je napisal/-a:Popis kilometrov na registraciji avta, na tehnčnem in na servisu....
Mislim, da ob taki tehnologiji in računalniški dobi ni noben problem to narediti.... (pustmo, da poznaš koga na zavarovalnici, da poznaš na tehničnm, na servisu....)
Če je vožen na privat-pod kozolc pa ga tud prodal ne bo...al pa če bo naj pol ne jamra kupec da je bil nategnjen...se je pač sam nategnil...
Z vidika nepoučenega kupca je važno zgolj to, da ima čim bolj relevantno informacijo o prevoženih kilometrih in to zato, ker mu ta podatek pomaga da plača pošteno ceno za konkreten avto. Avto s prevoženimi 300.000 km pač ne more biti 100 EUR cenejši kot tisti s prevoženimi 50.000 km. Pustimo sedaj izjeme (npr. 300 jurjev zgolj po AC dolžine 100+ km, 50 jurjev pa zgolj jajcanje po mestu po 2 km). V Nemčiji (in drugih razvitih civiliziranih državah) je pač tak avto vreden nekje polovico cene prvega. In to oglasi tudi lepo kažejo. Pri nas pa vsak lokalni nategun kupi avto zastonj, zvrti kilometre nazaj in evo ti par jurjev profita.
Se pa strinjam, da so tudi kupci problem: imajo na voljo precej stvari, za preverit zadeve, pa jih ne izkoriščajo. In ko kupcev za avto brez preverjene zgodovine ne bo več, bodo tudi cene takih padle in nateguni ne bodo imeli več profita. Dokler pa se najdejo naivneži (in kot izgleda jih pri nas še dolgo ne bo zmanjkalo) bo pač nategunom pri nas laufalo.
Recimo v UK so naredili raziskavo glede vzdrževanja avtomobilov: tam imaš veliko delavnic, ki jih najameš na uro in si sam poservisiraš avto. Tako prišparaš na servisu (tam so precej dragi). Ampak, ker avto nima potrjene servisne zgodovine, ga boš prodal zgolj za nižjo ceno in praktično kar prišparaš na servisu, potem izgubiš pri prodaji rabljenega avtomobila. Pri nas pa naivneži verjamejo vsem flancam, s katerimi jih nateguni mažejo. Loool.