Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po dec 01, 2003 5:29 pm

Sej so res nesramni če maš predelano mašino ti še več zaračunajo to je treba ustavt
_________________________________
NOS---> 4-EVER :vrum
 
porsche 944
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če nov 13, 2003 4:34 pm

Napisal/-a porsche 944 Po dec 01, 2003 6:36 pm

če se pa to res zgodi sm takoj za !!! Z menoj pa bi pršl kr dost kolegov ! DAJMO JIM VETRA!!!!
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince Po dec 01, 2003 6:58 pm

Dejte to še na motosvet.com, pa na razne Honda, BMW, R ipd. forume nalimat...na avtoakustične sem že jaz!

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj Po dec 01, 2003 7:16 pm

Seveda sem tud js proti tem tumarijam; zavarovanje bom mogu višje plačat, ker punca še nima 3 lete izpita, homologacij so pa itak "!$##"!$#"%#$%"#$, mislim brezveze!

Torej, če se bo kdo javu za organizacijo (nekdo ki obvlada) štrajka, zbiranja podpisov, referenduma (:))... mu z veseljem pomagam (kakšno klicarjenje naokol, dopise medijem pošiljat...) sam pošle mi naj PM, pa se zmenmo!!!


lp
 
Jazo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr okt 01, 2003 9:29 am
Kraj: Sorica

Napisal/-a Jazo To dec 02, 2003 7:30 am

Naj se jaz dodam ...

Okej, res me moti visoka zavarovalnina, ampak da ti pa dizla tisijo do daske po par sekund v prostem teku in to kar nekajkrat, mi je pa popolnoma leva :evil: In pa merjenje ispusnih plinov ... no comment :roll:

Kje so sedaj vsi ZELENI nase ljube drzave Slovenije ??? Da ti izmerijo izpusne pline, mora biti motor segret na 80 stopinj ... da to dosezes, moras toliko casa imeti motor prizgan (ce si v blizini servisa) -> onesnazevanje okolja ... meritev izpusnih plinov traja 10min !!! 10 min !!! zopet onesnazevanje okolja, in da ti v 10 min tisijo gas do podna .... mislim prokl...eta banda, pa kdo je take zakone pisal ??? Verjetno nekdo, ki sploh ne ve, zakaj je motor v avtomobilu!

In za ocvirek ... ce nimas izpravnega avta na tehnicnem, moras placati naslednjic cca 30÷40% cene novega tehničnega pregleda ...

Toliko iz moje strani, kateri sem (zaenkrat) lastnik se cisto normalnega avta. Sprasujem se pa, na kaksen nacin te tolerirajo, ce jim na tehnicnem (kot lastnik vozila) prepoves tiscanje do podna ??? Mislim, saj je sploh brezveze pisat naprej, ker smo mi itak eni nepomembnezi, ki v koncni fazi drzimo drzavo pokonci s placevanjem davkov, medtem ko politiki veselo zapravljajo in se jim j**e za vse .... :(

Drzava je lacna. Naj najprej pri sebi uredijo zadeve ne pa da zacnejo pri obicajnih smrtnikih ... hvala lepa za tako gnilo drzavo. Nic cudnega, da je od samosvojitve naprej toliko crne kronike, kraje in vandalizma ... se vec bo tega

Moje misljenje

LP
Jazo
Gasser Janez
Death Match, 20.9.2003 G.P. Goričan (Hrvaška), 3x, 142.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak CRO 2003
Death Match, 11.10.2003 Gameljne, finale dB Drag, 153.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak SLO 2003

.: dBastards team :.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To dec 02, 2003 8:13 am

Sem proti visokim zavarovalninam (januarja bom plaču 270 kil, če ne bo podražitev), sem proti kompliciranju pri homologacijah - hitreje bi moralo it,

AMPAK

se strinjam z merjenjem izpuha. Merjenje traja 2x po 30 sekund, najprej 30 sekund pri štandgasu, potem še 30 sekund pri 2000 - 3000 obratih pri bencinarju, pri dizlu verjetno še manj! Tako da ne flancajte buč, da tišijo 10 minut do dile... Če se pa sekirate zato, ker ste katalizatorje ven zbil al pa maste tam, kjer bi moral bit katalizator, samo cev, potem pa... sori.

Jest sem včeraj peljal službeno Vectro, letnik 93, 183000 km s prvim katalizatorjem, pa je šla skoz brez problema. PROVIDA Vectra, 280000 km, prvi katalizator, brez problema.
 
Jazo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr okt 01, 2003 9:29 am
Kraj: Sorica

Napisal/-a Jazo To dec 02, 2003 9:28 am

Rjuhar je napisal/-a:Sem proti visokim zavarovalninam (januarja bom plaču 270 kil, če ne bo podražitev), sem proti kompliciranju pri homologacijah - hitreje bi moralo it,

AMPAK

se strinjam z merjenjem izpuha. Merjenje traja 2x po 30 sekund, najprej 30 sekund pri štandgasu, potem še 30 sekund pri 2000 - 3000 obratih pri bencinarju, pri dizlu verjetno še manj! Tako da ne flancajte buč, da tišijo 10 minut do dile... Če se pa sekirate zato, ker ste katalizatorje ven zbil al pa maste tam, kjer bi moral bit katalizator, samo cev, potem pa... sori.

Jest sem včeraj peljal službeno Vectro, letnik 93, 183000 km s prvim katalizatorjem, pa je šla skoz brez problema. PROVIDA Vectra, 280000 km, prvi katalizator, brez problema.

Rjuhar, ne soli mi pameti ! Zraven sem bil, kako so v intervalih tisali dizla do blokade, pa je lastnik samo debelo gledal!
Kar se pa tice zdrzljivosti katalizatorjev je pa veliko odvisno od tega, kaksen sofer si. Pravijo, da se etika voznika kaze na gumah ;)
Death Match, 20.9.2003 G.P. Goričan (Hrvaška), 3x, 142.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak CRO 2003
Death Match, 11.10.2003 Gameljne, finale dB Drag, 153.1 dB (5min) SS-WALL, državni prvak SLO 2003

.: dBastards team :.
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To dec 02, 2003 1:04 pm

Ja jst sm tut vidu, da ga je do blokade stisnu - dizla... Pa tut na Slo1 v dnevnuku je bil en bencinar, ke ga je isto prtisnu. Jst grem marca tja. Da mi čez 3.000 obratov navije, pridem ke, ga potegnem iz avta in začnem brcat ko vola! Ampk resno. Jst ga prtisnem - na avtocesti, pa lepo v obrate šaltam. Ne bo mi pa zdej en debel neumn tip usedu v avto pa wum wum wuuuuummmmmmmmmmmmmm-zk-zk-zk-zk-zk-mmmmmmmmmmm. Delou! NO FUCKIN WAY!!!!!! :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince To dec 02, 2003 1:10 pm

Čeprav nimam kake hude mašince sem zelo delikaten kar se tiče ravnanja z mojim avtomobilom...če bo fant do blokade probal se bo še men do blokade scufal...zato mam kij vedno v avtu :lol:

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To dec 02, 2003 1:13 pm

Omelo: enako...
Vince: sva ze dva ;)

Treba bo nekej naredit fantje... ker tole je pa hudo kar se dogaja zadnje čase v Sloveniji...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 02, 2003 1:28 pm

Pa sej je na drugih področjih isto. Tale država gnije ko gajba jabuk - če je eno gnilo, zgnijejo vsi. Jst mam že povn kufr države, ki nam pri plači uzame 45%, pa še u štacuni 20%. Za zavarovanje mojga avta bom mogu plačat 3 povprečne slovenske plače.

Treba je nekje začet in upam, da se bo res kej premaknilo... Jst sm zraven!
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 02, 2003 1:48 pm

Em A lahko dam en predlog!
ne menimo se zdaj o tem na ircu!
Mamo fajn priloznost 7ga decembra se pravi to nedeljo na srecanju!
Pridite bomo pokomentirali malo jih prekleli itd...
to res vec nikamor ne vodi!
pa se nasrecanju pricakujem 100-150folka tak da podpore je kr nekaj in je glih zdaj fajn priloznost da zacnemo pol malem ukrepat!
STOP THE CRIME!
lp
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To dec 02, 2003 2:19 pm

pa naj kak od vas pripravi podpisno listo, kjer bo navedeno zakaj zbiramo podpise in bomo original poslali na ministrstvo za promet, fotokopije pa unim, ki jih smatramo za gresne kozle, jaz dam nekaj soldow tudi za papir, pa znamke in kuverte, ce je treba.
Ce (je 90% da ja) pridem se lahko eno uro podpisujem z razlicnimi imeni!

sam resno dejte sprintat to pa bomo podpisovali!
Slisite organizatorji!
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To dec 02, 2003 2:45 pm

Torej imate smolo. Ne vem, ce je ze kdo izmed vas bil na tehnicnem, kar uradno merijo, ampak preberte si zakon, da ne boste neumnosti govoril.

»64. člen
1. Na vozilih z vgrajenim štiritaktnim Ottovim motorjem,
katerih izpušni plini se ne čistijo s sodobno napravo za čiščenje
izpušnih plinov, kot je tristezni katalizator z lambda regulacijo,
se opravlja kontrola izpušnih plinov v naslednjem obsegu:
Pregled tesnosti izpušnega sistema, vizualni pregled sistema
za čiščenje izpušnih plinov in njegovih sestavnih delov.
Meritev volumske koncentracije ogljikovega monoksida (CO) v
izpušnih plinih pri prostem teku motorja ter brez obremenitve
motorja.
Koncentracija ogljikovega monoksida (CO) v izpušnih plinih
ne sme preseči predpisanih vrednosti.
2. Na vozilih z vgrajenim s štiritaktnim Ottovim motorjem,
katerih izpušni plini se čistijo s sodobno napravo za čiščenje
izpušnih plinov, kot je tristezni katalizator z lambda regulacijo,
se opravlja kontrola izpušnih plinov v naslednjem obsegu:
Pregled tesnosti izpušnega sistema, vizualni pregled sistema
za čiščenje izpušnih plinov in njegovih sestavnih delov.
Meritev volumske koncentracije ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri prostem teku motorja in pri povišanem
prostem teku ter določitev faktorja lambda pri povišanem prostem
teku motorja brez obremenitve motorja.
Koncentracija ogljikovega monoksida (CO) v izpušnih plinih
ne sme preseči vrednosti, ki jo je podal proizvajalec vozila.
V primeru, da referenčnih vrednosti za posamezno vozilo ni na
razpolago ter za vozila, ki so bila prvič registrirana oziroma
dana v uporabo pred 1. 12. 2003, koncentracija ogljikovega
monoksida (CO) v izpušnih plinih ne sme preseči predpisane
vrednosti.
Faktor lambda, ki se izračunava po Brettschneiderjevi
formuli iz koncentracij ogljikovega monoksida (CO), ogljikovega
dioksida (CO2), ogljikovodikov (HC) in kisika (O2), v
izpušnih plinih ne sme preseči območja vrednosti, ki jo je
predpisal proizvajalec vozila. V primeru, da referenčnih vrednosti
za posamezno vozilo ni na razpolago ter za vozila, ki so
bila prvič registrirana oziroma dana v uporabo pred 1. 12.
2003, faktor lambda znaša 1 ± 0,03.
V zapisnik o tehničnem pregledu vozila se vpiše izmerjena
vrednost ogljikovega monoksida (CO) v prostem teku, pri
povišanem prostem teku in lambda faktor ter povišana vrtilna
hitrost.
3. Na vozilih z vgrajenim motorjem s kompresijskim vžigom
(dieselskim motorjem) se opravlja kontrola v naslednjem
obsegu:
Pregled tesnosti izpušnega sistema, vizualni pregled sistema
za čiščenje izpušnih plinov in njegovih sestavnih delov,
meritev koeficientov motnosti (k) izpušnih plinov (dimnosti) pri
najmanj treh in največ osmih zaporednih pospeševanjih motorja
s prostega teka na maksimalno vrtilno hitrost motorja ter
brez obremenitve motorja.
Aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti (k)
izpušnih plinov (dimnosti), izmerjenih pri zadnjih treh zaporednih
pospeševanjih, ne sme preseči vrednosti, ki jo je podal
proizvajalec vozila. V primeru, da referenčnih vrednosti za
posamezno vozilo ni na razpolago ter za vozila, katerih največja
dovoljena masa ne presega 3.500 kg in so bila prvič
registrirana oziroma dana v uporabo pred 1. 12. 2003, dimnost
ne sme preseči najvišje predpisane vrednosti.
Za motorna vozila katerih največja dovoljena masa presega
3.500 kg, (tovorna vozila, delovna vozila, vlečna vozila,
avtobusi, tovorna specialna vozila), ter za preglede vozil po
resoluciji CEMT, dimnost ne sme preseči vrednosti, ki jo je
podal proizvajalec vozila. Kolikor te vrednosti niso na voljo,
koeficient motnosti ne sme preseči predpisanih vrednosti.
Pasovna širina posameznih koeficientov motnosti (Dk)
izpušnih plinov (dimnosti) ne sme preseči 0,5 m-1. Pasovna
širina je definirana kot razlika med največjim in najmanjšim
koeficientom motnosti (k) izpušnih plinov, izmerjenim pri zadnjih
treh pospeševanjih.«
9. člen
Doda se nov, 64.a člen, ki se glasi:
»64.a člen
Meritev emisij izpušnih plinov se opravlja za vsa motorna
vozila, razen za traktorje, kolesa z motorjem, motorna kolesa,
vozila z vgrajenim dieselskim motorjem, ki so bila prvič registrirana
oziroma dana v uporabo pred 1. 1. 1980 in vozila z
vgrajenim bencinskim motorjem, ki so bila prvič registrirana
oziroma dana v uporabo pred 1. 8. 1976.«
10. člen
65. člen se spremeni tako, da se glasi:
»65. člen
Na vozilih z vgrajenim štiritaktnim Ottovim motorjem, katerih
izpušni plini se ne čistijo s sodobno napravo za čiščenje
izpušnih plinov, kot je tristezni katalizator z lambda regulacijo,
se opravlja kontrola po naslednjem postopku:
1. Priprava merilne naprave na meritev
– namestitev senzorjev za meritev temperature motorja
na vozilo,
– namestitev senzorjev za meritev vrtilne hitrosti na vozilo,
– namestitev sonde za izpušne pline na izpušno cev
vozila.
2. Vnos podatkov v merilno napravo
Vnos identifikacijskih podatkov o vozilu
– registrska oznaka,
– znamka vozila,
– tip vozila,
Referenčne vrednosti:
– najnižja vrtilna hitrost prostega teka: 500 min-1;
– najvišja vrtilna hitrost prostega teka: 1100 min-1;
– najvišja dovoljena koncentracija ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri prostem teku motorja [vol %]:
4,5% (vol), za vozila brez katalizatorja, prvič registrirana
pred 1. 10. 1986,
3,5% (vol), vozilo brez katalizatorja, prvič registrirano
po 1. 10. 1986.
3. Ogrevanje motorja na delovno temperaturo.
Pred pričetkom meritve koncentracije ogljikovega monoksida,
mora biti motor segret na delovno temperaturo.
4. Meritev emisij izpušnih plinov
– meritev volumske koncentracije ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri prostem teku motorja; meritev
traja 30 sekund.
5. Ocena uspešnosti preizkusa
– ocena uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen –
da/ne).
6. Izpis rezultatov meritev
Izpis mora vsebovati najmanj naslednje podatke:
– podatke o preizkusnem mestu (pooblaščeni organizaciji),
– datum in čas preizkusa,
– identifikacijski podatki o vozilu (v skladu s točko 2),
– referenčne vrednosti (v skladu s točko 2),
– izmerjene vrednosti temperature motorja [0C], vrtilna
hitrost motorja [min-1], volumska koncentracija CO [vol %],
– oceno uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen/neuspešen).
«
11. člen
66. člen se spremeni tako, da se glasi:
»66. člen
Na vozilih z vgrajenim motorjem s prisilnim vžigom (bencinskim
motorjem), katerih izpušni plini se čistijo s sodobno
napravo za čiščenje izpušnih plinov, kot je tristezni katalizator
z lambda regulacijo, se opravlja kontrola po naslednjem
postopku:
1. Priprava merilne naprave na meritev:
– namestitev senzorjev za meritev temperature motorja
na vozilo,
– namestitev senzorjev za meritev vrtilne hitrosti motorja
na vozilo,
– namestitev sonde za izpušne pline na izpušno cev
vozila.
2. Vnos podatkov v merilno napravo
Vnos identifikacijskih podatkov o vozilu
– registrska oznaka,
– znamka vozila,
– tip vozila.
Vnos referenčnih vrednosti:
– najnižja vrtilna hitrost prostega teka: 500 min-1,
– najvišja vrtilna hitrost prostega teka: 1100 min-1,
– najnižja vrtilna hitrost povišanega prostega teka:
2000 min-1,
– najvišja vrtilna hitrost povišanega prostega teka:
3200 min-1,
– najvišja dovoljena koncentracija ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri prostem teku motorja: 0,5%
(vol),
– najvišja dovoljena koncentracija ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri povišanem prostem teku motorja
0,3% (vol),
3. Ogrevanje motorja in katalizatorja na delovno temperaturo.
Pred pričetkom meritve emisij izpušnih plinov, morata
biti motor in katalizator segreta na delovno temperaturo.
4. Kondicioniranje katalizatorja:
– ogrevanje katalizatorja na delovno temperaturo po podatkih
proizvajalca oziroma delovanje motorja najmanj dve
minuti pri vrtilni hitrosti od 2500 min-1 do 4000 min-1 kadar ti
podatki niso na razpolago.
5. Meritev emisij izpušnih plinov:
– meritev volumske koncentracije ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih pri prostem teku motorja; meritev
traja 30 sekund,
– meritev volumske koncentracije ogljikovega monoksida
(CO) v izpušnih plinih ter izračunavanje faktorja lambda pri
povišanem prostem teku motorja; meritev traja 30 sekund.
6. Ocena uspešnosti preizkusa:
– ocena uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen –
da/ne).
7. Izpis podatkov preko tiskalnika:
Izpis mora vsebovati naslednje podatke:
– podatke o preizkusnem mestu (pooblaščeni organizaciji),
– datum in čas preizkusa,
– identifikacijske podatke o vozilu (v skladu s točko 2),
– referenčne vrednosti (v skladu s točko 2),
– izmerjene vrednosti (temperatura motorja [0C], vrtilna
hitrost motorja [min-1], volumske koncentracije CO [vol %],
CO2 [vol %], HC [vol ppm], O2 [vol %], faktor lambda),
– oceno uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen/neuspešen).
«
12. člen
68. člen se spremeni tako, da se glasi:
»68. člen
Na vozilih z vgrajenim motorjem s kompresijskim vžigom
(dieselskim motorjem) se opravlja kontrola po naslednjem
postopku:
1. Priprava merilne naprave na meritev:
– namestitev senzorjev za meritev temperature motorja
na vozilo,
– namestitev senzorjev za meritev vrtilne hitrosti motorja
na vozilo,
– namestitev, glede na vrsto vozila oziroma premer izpušne
cevi, ustrezne sonde za izpušne pline na izpušno cev
vozila.
2. Vnos podatkov v merilno napravo:
Vnos identifikacijskih podatkov o vozilu:
– registrska oznaka,
– znamka vozila,
– tip vozila.
Vnos referenčnih vrednosti:
– najnižja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 500 min-1,
– najvišja vrtilna hitrost prostega teka motorja: 1100
min-1,
– najnižja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
4000 min-1
– najvišja vrtilna hitrost pri maksimalni vrtilni hitrosti:
6000 min-1,
– najvišja aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti
(k) izpušnih plinov meritev:
3. Segrevanje motorja na delovno temperaturo.
Pred pričetkom meritev dimnosti, mora biti motor segret
na delovno temperaturo.
4. Meritev emisij izpušnih plinov:
– Pred pričetkom pospeševalnih ciklov morata motor in
turbo polnilnik (če je vgrajen) delovati v prostem teku.
– Vsa pospeševanja je treba opraviti s hitrim, a nenasilnim
pritiskom na pedal plina ter v času, krajšem od ene
sekunde.
– Pedal plina je treba pritisniti do konca ter ga v tem
položaju zadržati najmanj 2 sekundi, da vbrizgovalna tlačilka
doseže največjo zmogljivost tlačenja goriva.
– Pri vsakem pospeševalnem ciklu mora pred sprostitvijo
pedala plina motor vozila doseči maksimalne vrtljaje, motor
vozila, opremljenega s samodejnim menjalnikom pa s strani
proizvajalca podane vrtljaje oziroma 2/3 maksimalnih vrtljajev,
če podatki proizvajalca niso na voljo.
– Ves čas meritve emisij je treba nadzirati vrtljaje motorja.
– Opravijo se tri čistilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s;
– Opravijo se tri merilna pospeševanja, pred katerimi
mora motor delovati na prostem teku najmanj 10 s.
Po tretjem merilnem pospeševalnem ciklu se izračunata
aritmetična srednja vrednost koeficientov motnosti (k) izpušnih
plinov (dimnosti) ter pasovna širina posameznih koeficientov
motnosti (Dk) izpušnih plinov (dimnosti) zadnjih treh
merilnih pospeševanj.
Če ena od vrednosti presega predpisane vrednosti, se
lahko opravi dodatno merilno pospeševanje, nakar se ponovno
opravi ovrednotenje zadnjih treh merilnih pospeševanj.
Dodatna merilna pospeševanja se lahko opravljajo tako dolgo,
dokler skupno število zaporednih merilnih pospeševanj
ne doseže števila 8. Faktor dimnosti ne sme preseči referenčne
vrednosti.
V primeru, da je po manj kot treh čistilnih oziroma merilnih
pospeševanjih izmerjena vrednost dimnosti izpušnih plinov
že manjša od določenih referenčnih vrednosti, se postopek
meritev zaključi in kot rezultat meritve upošteva to
vrednost.
Prav tako se lahko po manj kot treh čistilnih ali merilnih
pospeševanjih, pri katerih izmerjena vrednost faktorja dimnosti
znatno preseže referenčno vrednost, postopek meritve
zaključi in poda ocena, da preizkus ni uspešen.
V primeru, da tehnik-kontrolor ugotovi, da je motor v
slabem tehničnem stanju in bi izvedba meritve lahko povzročila
okvaro motorja, se meritev ne opravi, razen na izrecno
zahtevo in odgovornost stranke.
5. Ocena uspešnosti preizkusa:
– ocene uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen –
da/ne).
6. Izpis podatkov preko tiskalnika:
Izpis mora vsebovati naslednje podatke:
– podatke o preizkusnem mestu (pooblaščeni organizaciji),
– datum in čas preizkusa,
– identifikacijske podatke o vozilu (v skladu s točko 2),
– referenčne vrednosti (v skladu s točko 2),
– izmerjene vrednosti (temperaturo motorja [0C], vrtilna
hitrost prostega teka motorja [min-1], maksimalna vrtilna hitrost
motorja [min-1], absorbcijske koeficiente (k) izpušnih
plinov (dimnosti) posameznih merilnih pospeševanj [m-1], aritmetično
srednjo vrednost koeficientov dimnosti (k) izpušnih
plinov zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1], pasovno širino
posameznih koeficientov dimnosti (∆k) izpušnih plinov (dimnosti)
zadnjih treh merilnih pospeševanj [m-1],
– oceno uspešnosti preizkusa (preizkus uspešen/neuspešen).
«

TOREJ...?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 02, 2003 3:43 pm

Najvišji obrati? Men se vrti do 8000 - a bodo tm vsi oglušel - pr 8000 obratih men mašina ropota k ne vem kaj.

Tuki mi neki ne štima.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 02, 2003 4:00 pm

nebivedu je napisal/-a:Najvišji obrati? Men se vrti do 8000 - a bodo tm vsi oglušel - pr 8000 obratih men mašina ropota k ne vem kaj.

Tuki mi neki ne štima.

LP
Nebivedu


A ste za to da gremo pred parlamentom dB merit? :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 To dec 02, 2003 4:03 pm

monster tebe bodo z oklepnim vozilom stran odvlekli ker se bos upiral! :lol: :lol:
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 02, 2003 4:03 pm

Lahko samo enkrat med tednom, da bo ja full folka piz**il, k ne bodo mogl mim parlamenta.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To dec 02, 2003 9:14 pm

Nebivedu, razumem tvoj gnev, ampak nikol me ne boš prepriču da:

1.) maš dizla, pa se ti zavrti do 8000 obratov
2.) da maš bencinarja, pa ti ne zdrži 3200 obratov.

Dejte si prebrat, predno neumnosti ven mečete.

Danes sem bil na teh. še s službenim Patrolom Dizlom, 6 cilindrov pa moram rečt, da pri dizlih to zgleda res malo bolj agresivno, ker ga ene trikrat zavrti do konca in ga tam drži 2 sekundi ampak mislim, da ne bo nobene mašine raztrgal zarad tega. Je pa neumn, ker te opalijo za extra 2 jurja al kolk že zarad teh meritev, ki trajajo vsefa skupaj 3 minute, če un ve, kaj dela. Tolk zaenkrat. Jutr mam še tri za registrirat.
 
Uporabniški avatar
K0zM0
Uporabnik
 
Prispevkov: 1169
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:45 am
Kraj: Velenje z okolico ;)

Napisal/-a K0zM0 To dec 02, 2003 9:28 pm

sam to še manjka da bo treba wooferje v gepeku homologirat, pa da začnejo glasnost radija merit, pa postavjo zgornjo mejo..... pol se bomo pa mogli delat da smo gluhi pa da zato rabmo bol naglas.... :wink: :D :D :twisted: :twisted: 8)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov