Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a nevermind Po mar 21, 2011 4:34 pm

Olje naj bi bilo trajno in ga ni potrebno menjati :lol: ...hahaaa. Tile naši ''serviserji'' me vedno bolj presenečajo.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Marek_ Po mar 21, 2011 4:47 pm

@cruiser1:
Govoriš kot, da človek porabi celo večnost, da prestavi ročico iz N v D(Premik ročice za 1-2cm). Jaz z ročnim menjalnikom nikoli ne čakam na semaforju v prestavi, pa še nikoli nisem nikogar oviral pri speljevanju. Povedal sem samo zakaj bi se lahko na semaforjih prestavilo v N, ne govorim, pa da je smiselno.

@CePO:
Ne govorim kaj piše v navodilih, samo sem povedal, da je poraba večja, če je v Dju. To se, da enostavno videt pri VAGih na računalniku trenutne porabe na mestu (v l/h).
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a sonic Po mar 21, 2011 9:14 pm

Ceed je napisal/-a:@cruiser1:
Govoriš kot, da človek porabi celo večnost, da prestavi ročico iz N v D(Premik ročice za 1-2cm). Jaz z ročnim menjalnikom nikoli ne čakam na semaforju v prestavi, pa še nikoli nisem nikogar oviral pri speljevanju. Povedal sem samo zakaj bi se lahko na semaforjih prestavilo v N, ne govorim, pa da je smiselno.
.
To je res, pretikanje iz N v D res ne traja skoraj nič.

Tudi primerjava z držanjem v prvi prestavi s stisnjeno sklopko je smiselna - to se splača (tako kot pri avt. držati v D in stiskati bremzo) samo tedaj ,ko veš da boš čez par sekund že speljal.
Če pa veš da boš vsaj kako minuto-dve čakal semafor, pa tudi jaz, kadar vozim DSG, med čakanjem vedno dam v N. Enostavno se mi ne da tiščati bremze toliko časa. Kdor želi, pa naj tišči žlajfo - ko voli, nek' izvoli...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a SašoP To mar 22, 2011 11:10 am

Sam tko da vam povem razlika v trenutni porabi če je DSG v N ali v D je reci in piši 0,2 litra. Js iz D prešaltam sam takrt k vem da bom doug čaku, recimo vlak al pa kej tazga. Drugač pa tut js usem priporočam k kupjo avtomatika da najprej zamenajo olje, pa pustmo te naše pametne serviserje da je olje trajno :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a simply To mar 22, 2011 6:57 pm

Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a King1 To mar 22, 2011 8:55 pm

Danes uspel na kratko peljat to laguno in recimo, da je cool ampak vseeno imam raje ročnega. ;) ;) =P

lp
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a IcEm4n To mar 22, 2011 9:35 pm

Patrik ma desno roko med vožnjo raj kej za druzga kot ročko menjalnika :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a SašoP Sr mar 23, 2011 8:37 am

simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.


Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov ;)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a simply Če mar 24, 2011 7:07 pm

Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov ;)


Jaz sem mislil da ga nima. Jej jej - hvala za informacijo.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS Če mar 24, 2011 7:27 pm

SašoP je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.


Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov ;)


7-stopenjski DSG imaš 2 varianti:
-"šibkejši", ki ima suhi sklopki in zdrži (po tovarniških podatkih) do ca. 250Nm navora (imajo ga npr. Polo GTI/Fabia RS/Ibiza Cupra, potem 1.8TSI in 1.4TSI-ji, 1.2TSI...)
-"močnejši", ki ima sklopki v olju tako kot 6-stopenjski DSG in zdrži (menda, nism 100%) do 500Nm navora..(imajo ga npr. 3.0TDI, Audi RS3 ipd. zverine)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a dobek Če mar 24, 2011 8:16 pm

peroRS je napisal/-a:
SašoP je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.


Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov ;)


7-stopenjski DSG imaš 2 varianti:
-"šibkejši", ki ima suhi sklopki in zdrži (po tovarniških podatkih) do ca. 250Nm navora (imajo ga npr. Polo GTI/Fabia RS/Ibiza Cupra, potem 1.8TSI in 1.4TSI-ji, 1.2TSI...)
-"močnejši", ki ima sklopki v olju tako kot 6-stopenjski DSG in zdrži (menda, nism 100%) do 500Nm navora..(imajo ga npr. 3.0TDI, Audi RS3 ipd. zverine)


ne mesat jabolk in hrusk...govora je o menjalniku, ki IMA olje, ne o sklopki
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a SašoP Če mar 24, 2011 11:48 pm

Tako tako kokr je @Dobek napisu sklopka je sklopka olje je pa olje, drgač pa 6 st. DSG ne vgrajujejo v 3.0 TDI mašine usaj dokler je biu ta menjalnik v proizvodnji seprav od 2004 do 2006. Varna meja za njega nej bi pa bla tm do okol 400 nm. 3.0 TDI pa te močnejše mašine k majo velik navora uporablajo navadne 6 oz. 7 stopenjske tiptronice (govorimo do leta 2006).
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a simply Pe mar 25, 2011 7:24 pm

No seveda vsak menjalnik ima olje - namreč brez njega bi bilo delovanje menjalnika onemogočeno.

DSG 6 max. 350Nm oziroma do 400Nm - z posegi v menjalnik brez težav 600Nm 6,5l olja
DSG 7 max. 250Nm oziroma do 280Nm - z posegi v menjalnik do 350Nm 1,7 l olja - menjava ni potrebna!
S-Tronic : 7 speed do 550Nm - 5,5l olja

Pri DSG 6 se za hlajenje sklopke uporablja olje iz menjalniškega sklopa pri 7 stopenjskemu potrebe po tem ni.

Prvič pa slišim za 7 stopenjski tiptronic pri VW grupi.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS Pe mar 25, 2011 8:14 pm

Tako tako kokr je @Dobek napisu sklopka je sklopka olje je pa olje, drgač pa 6 st. DSG ne vgrajujejo v 3.0 TDI mašine usaj dokler je biu ta menjalnik v proizvodnji seprav od 2004 do 2006. Varna meja za njega nej bi pa bla tm do okol 400 nm. 3.0 TDI pa te močnejše mašine k majo velik navora uporablajo navadne 6 oz. 7 stopenjske tiptronice (govorimo do leta 2006).


Verjetno sem se malo nerodno izrazil. Pri 7-stopenjskem DSG-ju, ki ima "suhi sklopki" se olje (vsaj uradno) ne menjuje, olje pa itak da menjalnik ima.

Novi model Audija A6 ima pri 3.0TDI možnost 7-stopenjskega S-Tronic menjalnika, kar je z drugimi besedami DSG. To ni noben tiptronic!
Pa 6-stopenjski DSG je še vedno v proizvodnji.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a SašoP Pe mar 25, 2011 8:56 pm

Usak dan se neki novga naučimo :)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a cruiser1 Pe mar 25, 2011 10:04 pm

peroRS je napisal/-a:Verjetno sem se malo nerodno izrazil. Pri 7-stopenjskem DSG-ju, ki ima "suhi sklopki" se olje (vsaj uradno) ne menjuje, olje pa itak da menjalnik ima.


Pa saj v bistvu v noben avtomatski menjalnik ne gre olje, ampak tekočina! ATF - Automatic transmission fluid!! ;)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Pero So mar 26, 2011 8:56 am

nevermind je napisal/-a:Olje naj bi bilo trajno in ga ni potrebno menjati :lol: ...hahaaa. Tile naši ''serviserji'' me vedno bolj presenečajo.



Seveda da se ga ne menja. Kje se bolje zasluži? pri menjavi olja ali pri menjavi menjalnika. Verjetno da so prve besede ob okvari, to se pa ne splača popravljat, je treba zamenjat cel menjalnik.

Nekaj o življenski dobi olj v avtomatikah:

http://autos.yahoo.com/maintain/repairq ... 123_0.html
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS So mar 26, 2011 9:09 am

cruiser1 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Verjetno sem se malo nerodno izrazil. Pri 7-stopenjskem DSG-ju, ki ima "suhi sklopki" se olje (vsaj uradno) ne menjuje, olje pa itak da menjalnik ima.


Pa saj v bistvu v noben avtomatski menjalnik ne gre olje, ampak tekočina! ATF - Automatic transmission fluid!! ;)


A olje pa ni tekočina? :D

Enako kot lahko rečeš zavorna tekočina ali pa zavorno olje, isto sranje drugo pakovanje ;)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a lizard So mar 26, 2011 12:42 pm

Tudi ATF spada pod olja. Gre pa za precej specializirano olje.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a cruiser1 So mar 26, 2011 5:59 pm

sonic je napisal/-a:
Ceed je napisal/-a:@cruiser1:
Govoriš kot, da človek porabi celo večnost, da prestavi ročico iz N v D(Premik ročice za 1-2cm). Jaz z ročnim menjalnikom nikoli ne čakam na semaforju v prestavi, pa še nikoli nisem nikogar oviral pri speljevanju. Povedal sem samo zakaj bi se lahko na semaforjih prestavilo v N, ne govorim, pa da je smiselno.
.
To je res, pretikanje iz N v D res ne traja skoraj nič.


Samo pretikanje res vzame zelo malo časa, tudi pri ročnem menjalniku je prestavljanje lahko zelo hitro. To nam je vsem jasno. Problem je, ker ogromno ljudi začne prestavlajti šele potem, ko zelena že nekaj trenukov sveti in tisti za njim se odloči prestaviti šele, ko vozilo pred njim že spelje in tako naprej. Zato se na koncu zgubi veliko časa. Jaz to opazim vsak dan, večkrat na dan. Kdor ne opazi tega je očitno eden izmed mnogih mečkačev.




@peroRS
@lizard
PeroRS je nekaj kompliciral kaj je olje in kaj ne zato sem to o ATFu napisal bolj za šalo. Menjalnik ima pač neko tekočino kakršnokoli že, ki jo je potrebno menjati in ATF pa ni deklariran, kot olje. Čeprav, če čisto preprosto po kmečki logiki pogledaš ATF tekočino je mastna, torej lahko rečemo, da je olje :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov