
To je res, pretikanje iz N v D res ne traja skoraj nič.Ceed je napisal/-a:@cruiser1:
Govoriš kot, da človek porabi celo večnost, da prestavi ročico iz N v D(Premik ročice za 1-2cm). Jaz z ročnim menjalnikom nikoli ne čakam na semaforju v prestavi, pa še nikoli nisem nikogar oviral pri speljevanju. Povedal sem samo zakaj bi se lahko na semaforjih prestavilo v N, ne govorim, pa da je smiselno.
.
simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.
Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov
SašoP je napisal/-a:simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.
Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov
peroRS je napisal/-a:SašoP je napisal/-a:simply je napisal/-a:Seveda tam kjer sploh je olje - Recimo DSG 7 ga nima.
Ja itak da ga ma ampak okol 2 litra, medtem k majo starejše 6 stopenjske varijante 5 litrov
7-stopenjski DSG imaš 2 varianti:
-"šibkejši", ki ima suhi sklopki in zdrži (po tovarniških podatkih) do ca. 250Nm navora (imajo ga npr. Polo GTI/Fabia RS/Ibiza Cupra, potem 1.8TSI in 1.4TSI-ji, 1.2TSI...)
-"močnejši", ki ima sklopki v olju tako kot 6-stopenjski DSG in zdrži (menda, nism 100%) do 500Nm navora..(imajo ga npr. 3.0TDI, Audi RS3 ipd. zverine)
Tako tako kokr je @Dobek napisu sklopka je sklopka olje je pa olje, drgač pa 6 st. DSG ne vgrajujejo v 3.0 TDI mašine usaj dokler je biu ta menjalnik v proizvodnji seprav od 2004 do 2006. Varna meja za njega nej bi pa bla tm do okol 400 nm. 3.0 TDI pa te močnejše mašine k majo velik navora uporablajo navadne 6 oz. 7 stopenjske tiptronice (govorimo do leta 2006).
peroRS je napisal/-a:Verjetno sem se malo nerodno izrazil. Pri 7-stopenjskem DSG-ju, ki ima "suhi sklopki" se olje (vsaj uradno) ne menjuje, olje pa itak da menjalnik ima.
nevermind je napisal/-a:Olje naj bi bilo trajno in ga ni potrebno menjati...hahaaa. Tile naši ''serviserji'' me vedno bolj presenečajo.
cruiser1 je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Verjetno sem se malo nerodno izrazil. Pri 7-stopenjskem DSG-ju, ki ima "suhi sklopki" se olje (vsaj uradno) ne menjuje, olje pa itak da menjalnik ima.
Pa saj v bistvu v noben avtomatski menjalnik ne gre olje, ampak tekočina! ATF - Automatic transmission fluid!!
sonic je napisal/-a:To je res, pretikanje iz N v D res ne traja skoraj nič.Ceed je napisal/-a:@cruiser1:
Govoriš kot, da človek porabi celo večnost, da prestavi ročico iz N v D(Premik ročice za 1-2cm). Jaz z ročnim menjalnikom nikoli ne čakam na semaforju v prestavi, pa še nikoli nisem nikogar oviral pri speljevanju. Povedal sem samo zakaj bi se lahko na semaforjih prestavilo v N, ne govorim, pa da je smiselno.
.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov