No bom pa jst neki napisov, kar vs bo vse na glavo vrgl! Mislu sm, da zarad objektivnosti serviserjev, ki so se res trudili insem jim zelo hvaležen za opravljeno delo... Večina napak je bila odpravljena brezplačno v okviru garancije, nekatere še celo po izteku. Tole je kar sem se v 10 minutah spomnu, vrjetno še kej manjka, pa tud slab se že spomnem. Avto ma 61700km, zdjle gre na servis, je redno vzdrževan.
Ekehm, torej:
Zamenjava zadnjega pasu (dvojni)
Strgano usnje ob dobavi
Tresenje zadnjih sedežev
Števci včasih med vožnjo ugasnejo in se spet prižgejo
Neznosen zvok pri 2500rpm – odpravljen po 3 mesecih
Menjalnik; enkrat padel dol – 4 prestave brez r
Ročka se maje
Tresenje v 3 in 5 prestavi
Napake smo odpravljali 5 mesecev
Manjava obvolanskih ročic
Menjava radijske ročice 2x
Menjava gume ob oknu
Šipe ne delajo
Ogledala ne delajo
Ključavnica odpovedala – celoten avto ne dela – 1 mesec 6 dni brez avta
Takoj, ko ga dobim nazaj – ključavnica spet umre – 14 dni
Ključavnica popravljena – zapeljemo avto ven – ogledala ne delajo.
Popravimo ogledala – crkne klučavnica. Popravimo ključavnico, vendar še vedno oddaja čudne zvoke
Maje se zadnje desno okno, poraba olja se močno poveča (12000)
Menjava stekla pred števci, ker se rosi
Menjava zagonske ključavnice
Menjava štarterja 2x (ker škrta)
Popravilo oz. Zatesnitev glave motorja zaradi iztekanja hladilne tekočine.
Na morju opazim, da hl.tekočina še vedno izteka – motor se stalno pregreva, ker je premalo tekočine
Odprtje motorja, menjava tesnil – hl.tek. ne izteka več
Mazanje menjalnika 4x, ker škrta
Mazanje noslica izpušne cevi, ker škripa 5x – še vedno škripa
Volan trese od 120 do 140km/h
Odprtje motorja, menjava teflonov (zaradi porabe olja)
Menjava BSI računalnika 3x
Avto se prosto ugaša med vožnjo: samodiagnostika motorja – kriv računalnik
Ugasne mi vsaj 50x preden napako odpravimo: 5x v življenjski nevarnosti zaradi odpovedi servo volana in zavor, večkrat v neprijetni situaciji – ustvljanje na avtocesti brez odstavnega pasu, na Zaloški cesti v LJ, v križiščih...
Prižiga se napaka antipollution fault brez vzroka – kriv software
Nastavljanje občutljivosti senzorja za dez 3x, še vedno ne dela dobro
Pokrov motorja spredaj je imel po prvi zimi 12 lukenj skozi barvo premera 3-5mm. Problem sem rešil sam – Pobarvati sem dal celoten pokrov in čezenj dal nalepiti zaščitno folijo.
Enkrat mi je iz klime pihala vidna para (plin?), večkrat iz zračnikov zelo smrdi (ko je klima izklopljena)
Podvozje mi je pokalo ob vsakemu dezevju, napako smo odpravili po enem letu
Cukanje motorja (40000km) – predvsem na avtocesti – verjetno slab bencin
Ugotovimo, da umira senzor nadtlaka - zamenjava
Olja mi še vedno pokuri prbl liter na 3000km (bo treba kao teflone zamenat.
-Problemi z lučmi pri Modrem levu (maj 2002 do maj 2003): pregori žarnica za kratke luči, Ustavim se (slučajno sem bil v LJ) v modrem levu. Prodajalec rezervnih delov mi ponudi neke boljše žarnice (bela in močnejša svetloba). Cena 6000, vgradijo mi jih tamkajšni mehaniki. Po enem tednu opazim da slabo gori ena od žarnic. Ugotovim, da je žarnica stopila konektorje in še svojo dozo. Luč je polna prahu in je vidno ožgana (parabola in plastika). V modrem levu brez kakršnegakoli zanimanja rečejo, da so bile žarnice 100W namesto 55. O kaki zamenjavi luči ni govora. Avto je še vedno v garanciji. Vgradijo mi žarnice istega proizvajalca , tokrat 55w. Po eni uri vožnje na morje mi na »zdravi« strani raznese žarnico. Steklo se razbije po celotnem žarometu in nekaj delov se dobesedno prilepi na parabolo, luč je tudi zadimljena. Začne se nočna mora, ko me pošiljajo do uvoznika, češ da je on kriv za to, on pa me pošlje spet nazaj. Požrlo mi je veliko živcev in časa. O kakem nadomestilu ni govora. Tudi žarnice sem moral plačati sam. Modri lev mi ponudi 20% popusta na nakup žarometov!!!! Že takrat (julij 2002) sem naročil konektorje, ki so se stopili. Dobil sem jih maja 2003!!!!!!!!!!!!!!!!! Do maja 2003 sem zaradi stopljenega konektorja moal zamenjati kar 15 žarnic, vse na moje stroške.
Rezultat: Še vedno imam oksidirane luči polne stekla prilepljenega na parabolo (nekaj smo ga očistili pri avtokleparju na moje stroške), sedaj imam vsaj nove konektorje, tako da mi žarnice ne pregorevajo več.
Luštno, ne
