
PS: Saj nima oznake TDI

robihf je napisal/-a:Možno je, da je navleka, jst osebno, če bi to nabavu, ne bi pol prodaju. Kakšna ugodna cena najbrž tudi ni bla, da bi zdej tle zaslužu. Itak pr nas ni folka, k bi za to porinu 150 k.
robihf je napisal/-a:Glede na to, da so bile določene lanče tudi z desnim volanom bi bilo čisto logično pomisliti, da ga ima ta tudi. Čeprav glede na število izdelanih bi težko rekel, da je imela katera s4 desnega.
R 34 GT-R je napisal/-a:robihf je napisal/-a:Glede na to, da so bile določene lanče tudi z desnim volanom bi bilo čisto logično pomisliti, da ga ima ta tudi. Čeprav glede na število izdelanih bi težko rekel, da je imela katera s4 desnega.
Serisjke ni bilo nobene z desnim steeringom.
robihf je napisal/-a:Ne vem, kako ti bojo predelal armaturo, pa števci, ki kažejo milje, pa brisalci, obrnjeni v drugo stran.....
The first Integrale an for many enthusiasts, the best. For this rally homologation special, a 2-litre version of the venerable Fiat twin-cam had a full-pressure turbo to deliver 185bhp. Combine this with permanent four-wheel-drive and wide tyres and the ensuing super-hot hatch was fast-agile and grippy, with none of the torque steer than afflicted lesser rivals. Although part of the UK Lancia range, the Integrale was never converted to right hand drive, so if you come across a right-hooker check to see which company carried out the conversion.
robihf je napisal/-a:Nej bo, vseeno pa ne vem kako ti oblikujejo armaturo v kontra stran, sej za to rabiš drug kalup...
J1897 je napisal/-a:Že že, ampak to je navadna Delta...kaj pa integralka
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov