Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Re: PETROL 100

Napisal/-a RENO911 So jun 04, 2011 2:15 am

Vedno manj mu daš, pa ga odvadiš.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a Renault_user So jun 04, 2011 12:27 pm

Sam ste pa smešni...
Tud v enem postu ni videti naslednjega:

"Pokuril sem en tank petrol 100 goriva in moja opažanja so..."

Pa ga je sigurno že kdo sprobal...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: PETROL 100

Napisal/-a maniaxxx So jun 04, 2011 12:48 pm

Renault_user je napisal/-a:Sam ste pa smešni...
Tud v enem postu ni videti naslednjega:

"Pokuril sem en tank petrol 100 goriva in moja opažanja so..."

Pa ga je sigurno že kdo sprobal...



Ja js sm ga na dveh tankih prej...na sedanjem avtu sm pa opazil da 100tka, ni dobra za dizla, al je problem sam v Petrolu? =P
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Medicius
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če avg 27, 2009 10:22 am
Kraj: Murska Sobota

Re: PETROL 100

Napisal/-a Medicius Po jul 18, 2011 2:22 pm

Zanimivo branje: http://www.vzpon.si/novice/osebne_finan ... _doplacila

O gorivu pišejo vse naj, naj. A je res tako, ali lahko tudi naletiš na kakšne težave? Moja dilema je, da bi rad preizkusil 100 oktansko gorivo, vozim pa novega KIA Sportage 1.6 ISG katerega so zahteve naslednje:
Iz navodil je napisal/-a:Za optimalno delovanje vozila vam
priporočamo uporabo neosvinčenega
bencina z oktansko vrednostjo 95 (RON)
/ 91 ali višjo vrednostjo AKI.
Lahko uporabljate tudi 91~94 RON
oktansko / 87~90 AKI oktansko gorivo,
ampak to lahko privede do zmanjšanja
delovnega učinka vašega vozila.
Vaše novo vozilo je narejeno za
pridobivanje maksimalnega delovnega
učinka v NEOSVINČENIM GORIVOM,
kakor tudi za minimaliziranje emisij
izpuhov in okvar vžigalnih svečk.

A lahko tankam 100 oktanca?
Življenje je zastavljanje ciljev. Kdor jih nima, ne živi.
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Re: PETROL 100

Napisal/-a gaši Po jul 18, 2011 3:28 pm

ti samo nalij, nima kaj bit.
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Re: PETROL 100

Napisal/-a Mare_K To jul 19, 2011 8:34 am

Moja izkušnja je naslednja:

Avto: Clio 1.2 16V

Gledam izključno samo delovanje motorja, na porabo se požvižgam. :mrgreen:

Še prej da povem, razliko med 95 in 98.... minimalna oz. je sploh ni ("placebo"?).

Se pravi, prvič tankam 100 oktanca na rezervi 95 oktanca, do fula. Verjeli ali ne ko prvič prižgem avto mi ta crkne :shock:, v drugem poskusu vse normalno. Razliko sem takoj opazil pri nižjem delovanju obratov pri minimu ter "tišjem" delovanju motorja in motor na minimumu ne več skače z obrati je lepo miren. Bil sm presenečen. Motor dela sigurno drugače kot je preden sem tankal 100okt. :)

Lep pozdrav.
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: PETROL 100

Napisal/-a Sasqa To jul 19, 2011 10:01 am

Zdravo

O pa je razlika. Moj traktor 2.0TDI je zelo občutljiv na Petrolovo nafto n(tudi prejšnji bencinar je bil na petrolov bencin). Ko sem slednjo tankal, je slednji v prostem teku dajal znake, kot bi bencinarju kakšen 'vžig' vmes odletel. Ko tankam na MOL-u (pri nas) oziroma OMV, Shell, Agip (Avstrija, sicer malo dražje, ampak ok), teh simptomov ni (lej ga zlomka). Tako, da moj traktor, petrola že dolgo ne vidi več, mam pa srečo, da sem samo 100m od avstrije vstran :)

Mazalne lastnosti avstrijske nafte napram naši (zato pa je toliko okvar šob ipd.) pa bi naj bile po zagotovilih našega poblaščenega serviserja v štajerskem koncu, ko dan in noč, s tem pa tudi kvaliteta nafte v prid severnim sosedom seveda.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: PETROL 100

Napisal/-a Kael To jul 19, 2011 10:25 am

V to, da imamo na Balkanu slabše gorivo kot Nemci ali Avstrijci ne dvomim, vendar pa da je kakšna strašanska razlika v nafti in bencinu med Molom, Petrolom ali OMV pa močno dvomim. Vsaj moje meritve po prevoženi vrsti kilometrov dajejo ob podobnih pogojih na cesti in podobnem načinu vožnje identično porabo goriva neglede na pumpo - enkrat je malo manj na Petrolu, drugič malo več na OMV in obratno. Meni se zdi veliko bolj pomembno to KJE tankaš v smislu lokacije, ne pa pri kom tankaš. Upam si verjeti, da kakšna selo pumpa stara 50 let s prodanimi 10 tanki na dan nima identične kakovosti goriva kot neka nova pumpa na avtocesti, kjer se gorivo večkrat pripelje. In sam se držim tega pravila: tankam po novem izključno pri Petrolu (točke zvestobe, popust pri elektriki, počitnice ceneje, ipd) vendar le na pumpah, ki imajo ogromno prometa in težav z avtomobilom nisem nikoli mel - tudi poraba je načinu vožnje primerna.

Če bi hoteli dokazati, da je nafta na petrolu slabša kot tista na MOL in ali obratno, potrebujete zaprto stezo, identično temparaturo, do kapljice natančno izmerjen tank in vozit s isto hitrostjo cel tank pa potem primerjat. V enem tanku. četudi si od start do cilja na AC, na isti relaciji, nikoli nimaš identičnih pogojev - že veter lahko precej dvigne porabo goriva...
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a crxdelsol To jul 19, 2011 10:32 am

Sasqa pa kaj ti misliš da je bil tvoj motor po naročilu narejen samo zate ?

Če bi bil pri tebi priblem bi vsem 2.0TDI jom cukal pa užig zbezgal al kaj si rekel tak pa se vsi vozijo normalno, tudi na hrvaškem pa naj bo še tako slab po vaše bencin ali nafta.
 
rupp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So apr 03, 2010 10:48 am
Kraj: Lj

Re: PETROL 100

Napisal/-a rupp To jul 19, 2011 12:14 pm

Pri točenju petrol 100 je motor bolj glasen, z omv 100ko pa ne vem da imam avto užgan na semaforju tako da neka razlika je. Za porabo pa če je tist deci+/- se ne sekiram.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: PETROL 100

Napisal/-a nebivedu To jul 19, 2011 12:22 pm

rupp je napisal/-a:Pri točenju petrol 100 je motor bolj glasen, z omv 100ko pa ne vem da imam avto užgan na semaforju tako da neka razlika je. Za porabo pa če je tist deci+/- se ne sekiram.



Tole prvo, da je s petrolovo stotko bolj glasen motor (tudi ventile se mnogo bolj sliši) sem tudi jaz opazil. Najbolj sem zadovoljen s Shellovo 95-ko, samo kaj ko je samo pri Framu (Maribor) pumpa.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: PETROL 100

Napisal/-a Sasqa Sr jul 20, 2011 6:50 am

@crdxol

:) Pridi in se prepričaj, ti z veseljem pokažem. Take 'strokovnjake' imam najraje. Nisem osamljen primer. Zaradi mene ti tankaj na Petrolu, kolikor želiš, povem svoje opažanje, s prejšnjim bencinarjem in zdajšnjim traktorjem v povezavi s Petrolom, ki me ne vidi več (konec, pika). Zanimivo je tudi dejstvo, da so mi na pooblaščencu odsvetovali tankanje na Petrolu, in svetovali vse drugo (OMV, Moll, Agip). Kot sem pa že napisal, se pa raje podam k severnim sosedom, kljub nekoliko višji ceni (OMV, Shell, Agip), da ne bo kdo mislil in ponovno narobe razumel, kakšne antipropagande Petrolu, za katerega mi je povsem ravno, kakor tudi ostale firme. No pa da še te potešim: ne 2.0TDi ni bil narejen specifično zame, mu pa (predvsem njegovim šobam) ustreza 'kvalitetna' nafta s spodobnimi mazalnimi lastnostmi, s katero ne leti po 'treh celindrih', katere na petrolu nikdar nisem bil deležen, pa naj bo to hrvaški avtoban, poslovalnice v MB-ju in okolici itd. Če pa imajo problem s starimi rezervoarji, vodo in kondenzom v njih pa me odkrito povedano ne zanima. In ja, šobe na 2.0TDI traktorjih, predvsem siemensove so še kako občutljive na nafto, in ima veliko ljudi z njimi probleme, očitno tudi tisti, ki tankajo kje drugje. To bodo več povedali tisti, ki delajo na pooblaščencih in nepooblaščenih servisih, in imajo neposreden 'feedback' od njihovih strank. Tudi dci-ji po mojih podatkih ne prebavijo vsega, kar se jim vlije not.

Nemiren tek v povezavi s karakteristikami šob, ki sem ga pred časom omenjal na tem forumu, je bil kaj pa da povezan z nekvalitetno nafto (predikcija pa je bila, potencialna okvarjenost šobe, kablovje med šobami, senzorika itd.), tankano ve se kje in usedlinami ter vodo v filtru goriva (spet moja izkušnja, in moj pogled na stvar). Na mojo srečo poznam svoj avtomobil, in stanja normalnega delovanja ter področja, ki niso podobna normalnemu, in me vsaka 'malenkost' zmoti. Tako, kot sta predhodnika opazila razliko v glasnosti, tako sem jaz opazil v teku in delovanju motorja (čeprav je bilo to za motorno elektroniko še vse delovanje v mejah normale - zabeležene nobene napake). Porabe nisem nikjer omenjal, in mi je zanjo po domače povedano vseeno, drugače bi se raje vozil na šiht s 'peciklom'.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a Symon Po jul 25, 2011 8:22 am

Renault_user je napisal/-a:Sam ste pa smešni...
Tud v enem postu ni videti naslednjega:

"Pokuril sem en tank petrol 100 goriva in moja opažanja so..."

Pa ga je sigurno že kdo sprobal...

OK, da začnem. Moj katalizator je na koncu, malo prežgan. Univerzalc, najbrž za navadnega Clia in 2,0 motor ga je že skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporoča vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrovčku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu prižge lučka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izkušnjam.

Kadar tankam na OMV se mi slučajno lučka za lambdo prižge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne prižge več kak mesec ali dva. Zadnjič sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se prižge lučka za izpušne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, prižgem avto in lučka sama ugasne. In v soboto grem na štajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (žal?) na tej strani Petrol. Ko sem zvečer zalaufal avto se je lučka spet prižgala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. Očitno ima Petrol kakšne drugačne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, če bo le možnost. Takšna je moja izkušnja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pričakovati razliko ampak, če avtu bolj paše OMV 100 bom pač to tankal. Nočem nikogar karkoli prepričati ampak sem napisal le to, kar sem sam opazil. Lahko napišem tudi to, da na 100 oktanih drug avto (Mazda) pri hiši laufa mirneje ampak bo kdo rekel, da je to le občutek. Lučke, ki se prižigajo in ugašajo so pa le občutek avta. :lol: Aja in baje nisem edini, ki se mu na Petrolovih 10 oktanih prižigajo tele lučke za izpušne pline/lambdo.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Leon_FR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: So apr 30, 2011 12:47 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a Leon_FR Po jul 25, 2011 10:28 am

Po vseh debatah ki so nastale je ugotovitev moja naslednja TANKAJTE NA OMV ker čez Max motion ga nii!!!! Sam skoz tankam na Omv čeprav vozim dizla ampak tudi od kolegov dobivam info da z Omv govirvvom pa naj bo to bencin ali dizel nardijo več.
Edino kar me žalosti da je premalo pump Omv v Sloveniji.
Seat Leon FR 2.0 TDI
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: PETROL 100

Napisal/-a radar Po jul 25, 2011 11:18 am

glede vseh debat glede kvalitete goriva v Sloveniji - le zakaj je mercedesu jasno koliko je ura.... samo določenim slovencem ni in še zmeraj zagovarjajo kvaliteto slovenskih goriv....priporočam izlez na shell-ovo črpalko v avstrijo in naj potem razlagajo o kvaliteti....

.... Vseh (v začetku zamišljenih) motorjev k nam ne bo, saj slovensko gorivo ne ustreza standardom, ki jih zahtevajo v tovarni....

vir: http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx

lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PETROL 100

Napisal/-a joztom Po jul 25, 2011 11:46 am

Zdi se mi da je pri dizeljnu še najboljši ravno Petrol, čeprav mi ni pri srcu, tako mi poročajo razni poznavalci iz forumov, mogoče je glasnejši, pa znatno bolje potegne.
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Re: PETROL 100

Napisal/-a f.taunus Po jul 25, 2011 12:01 pm

Po mojem osebnem prepričanju (brez izkušenj) raje tankam 95, ker vsaj vem da dobim "sveže" gorivo. 98/100okt pa na bencinski črpalki glede na količino, ki se prodaj, natočijo v cisterne najbrž 1-2x na leto, tak da pitajboga koliko kondenza (vode) je potem v njem. Sem včeraj nameraval natankati 100okt na petrolu, pa se mi že barva goriva na prozoni cevi ročice ni zdela lepa (neka bolj rjava je bila, v primerjavi z 95okt). :roll:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a Symon Po jul 25, 2011 12:09 pm

f.taunus je napisal/-a:Po mojem osebnem prepričanju (brez izkušenj) raje tankam 95, ker vsaj vem da dobim "sveže" gorivo. 98/100okt pa na bencinski črpalki glede na količino, ki se prodaj, natočijo v cisterne najbrž 1-2x na leto

No ja to je bolj odvisno na kateri vaški bencinski si bil. OMV v večjih krajih kar proda dosti 100ke, da je dovolj sveže gorivo. Mogoče bi bilo kul nekje izvedeti statistiko koliko gre v promet katerega goriva? oops
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: PETROL 100

Napisal/-a tristan01 Po jul 25, 2011 1:29 pm

radar je napisal/-a:glede vseh debat glede kvalitete goriva v Sloveniji - le zakaj je mercedesu jasno koliko je ura.... samo določenim slovencem ni in še zmeraj zagovarjajo kvaliteto slovenskih goriv....priporočam izlez na shell-ovo črpalko v avstrijo in naj potem razlagajo o kvaliteti....

.... Vseh (v začetku zamišljenih) motorjev k nam ne bo, saj slovensko gorivo ne ustreza standardom, ki jih zahtevajo v tovarni....

vir: http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx

lp


Tule si začel pa eno zanimivo debato. Eno je evropski standard, ki predpisuje kakovost goriva in velja v celotni EU. Temu gorivu ustreza tudi tisto ki ga dobiš na vsakem bencinskem servisu v SLO. Drugo pa so interne zahteve posamičnih proizvajalcev. In če pri MB pričakujejo, da se bo celoten naftni lobij prilagajal enemu proizvajalcu.... Hja so začeli na napačnem koncu. Bo potrebno zlobirati nov standard, ga uvesti potem pa od proizvajalcev goriva pričakovati da ga spoštujejo. Drugače pa voznikom MB še vedno ostaja možnost, da to gorivo kupujejo tam kjer je naprodaj. Če so plačali premium ceno za vozilo naj plačujejo pa še premium cene za gorivo.

Podobna zgodba se je dogajala tudi na področju maziv, predvsem famozni VW PD dizli. Odgovor je bil preprost. Posebno olje, ki ustreza zahtevam proizvajalca in seveda temu primerna posebna cena.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: PETROL 100

Napisal/-a peroRS Po jul 25, 2011 1:37 pm

tristan01 je napisal/-a:
Podobna zgodba se je dogajala tudi na področju maziv, predvsem famozni VW PD dizli. Odgovor je bil preprost. Posebno olje, ki ustreza zahtevam proizvajalca in seveda temu primerna posebna cena.


Misliš CR dizli?
CR za navaden servis (15.000km) potrebuje enako olje, kot PD za longlife servis (30.000km), se pravi 507.00, ki je ohoho dražje od navadnega 505.01 za PD motorje :huh:

Jebeš tih motor, ekologijo in to da ne pije olja (v primerjavi s PD), če je servis potem toliko dražji :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov