Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a odprti clio Če avg 04, 2011 2:11 pm

Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.


Sm pa ke pa kaka tud mora it... Glede na količino narejenih. :)
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a DragonForce Če avg 04, 2011 2:23 pm

Seveda, dokler nisi ti ta, ki mu je šla turbina. :)

Veliko je odvisno od sreče, skoraj da ne poznam človeka z turbo dizlom ali bencinarjem, da bi ga ohlajal po vožnji, da bi avto stal v prostem teku minuto ali več. Večina jih počaka, da se pač motor segreje, to je pa to.
 
nerazzurro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Sr jan 07, 2009 3:31 pm

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a nerazzurro Če avg 04, 2011 2:54 pm

Pa sj ob dokaj zmerni vožnji ni treba neki ohlajat avta na mestu. Problem je v situacijah npr. da voziš po AC 190km/h dalj časa, pa priletiš na petrol tankat in takoj ugasneš motor. Če to parkrat narediš bo šla kar hitro turbina.
AR 156 2,4 mJet
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a tristan01 Če avg 04, 2011 5:01 pm

nerazzurro je napisal/-a:Pa sj ob dokaj zmerni vožnji ni treba neki ohlajat avta na mestu. Problem je v situacijah npr. da voziš po AC 190km/h dalj časa, pa priletiš na petrol tankat in takoj ugasneš motor. Če to parkrat narediš bo šla kar hitro turbina.


Tako početje je definitivno smrt za turbino. Na AC tiščiš, olje segreješ preko 100 stopinj, potem pa samo padeš na počivališče, tam narediš 150m z zmerno hitrostjo in že je avtomobil ugasnjen..... Občasno so taka početja neizogibna, se pa da če drugače ravnati že na AC. Pred izvozom oz počivališčem pelješ kakšen km med kamioni, povsem zadošča za ohlajanje motorja.

Sicer pa kot že večkrat napisano: zmerno ravnanje z motorjem in malce pazljivosti pri ekstremih pa nebi smelo biti težav. Je pa tudi res, da malce sreče pri nakupu mora biti. Glede na velikoserijsko proizvodnjo prisilno polnjenih motorjev takega ali drugačenega tipa se vedno najde majhen procent tistih ki skrivajo kakšno napako ki se pokaže kod nepredvidena okvara. Ob skrbnem ravnanju se lahko taka stvar pokaže precej pozno ob malce bolj grobi rabi pa dokaj hitro.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a uros11 Če avg 04, 2011 5:53 pm

Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.


Resno DSG dela na nizkih obratih? Nizkih koliko? Da bi bila povezava med nizkimi obrati in crkom turbine, mi je čudno. Kvečjemu bi bila manj obremenjena.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a tristan01 Če avg 04, 2011 7:47 pm

uros11 je napisal/-a:
Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.


Resno DSG dela na nizkih obratih? Nizkih koliko? Da bi bila povezava med nizkimi obrati in crkom turbine, mi je čudno. Kvečjemu bi bila manj obremenjena.


S tem je hotel povedati da motor ni bil po nepotrebnem tiščan, saj je DSG pametnejši od marsikaterega voznika in ne dopušča preobremenitev motorja. Ali po domače povedano: ne dopušča tiščanja v rdeče polje in ne dopušča dušenje motorja s prenizkimi vrtljaji.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a simply Pe avg 05, 2011 11:39 am

Sam imam z 7 stopenjskim DSGjem občutek da večkrat prestavi navzgor prehitro oziroma dovoljuje prenizke motorne vrtljaje - za 1.4 TSI 160 KM.

Mogoče samo občutek.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a Energetik81 So avg 06, 2011 10:45 am

Samo občutek. Če kdo ve, kaj je optimalno za določen tip vožnje, so to sigurno inženirji, ki so skontruirali DSG.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a Kael So avg 06, 2011 12:26 pm

Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a WMB So avg 06, 2011 5:09 pm

Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?


Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.

Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...

Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir. ;)
FOLCIKA - SCIROCCO
 
stilo jtd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne jan 30, 2011 6:00 pm

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a stilo jtd Pe avg 19, 2011 3:13 pm

Kupil citroen zx-a leta 2004 - 1.9 tdi 68kw , takrat je imel 109.000 - danes ima 280.000 - turbinca laufa ko šus, redne menjave olja na 13 - 15.000km, lepo segret pred tiščanjem in par sek. mirovanja pred ugašanjem. Motor mi na eno menjavo olja spije cca slabe 4 deci olja. :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a maniaxxx Pe avg 19, 2011 4:48 pm

WMB je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?


Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.

Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...

Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir. ;)



Ah kje, polo tsi pa ja nima težav, tako so vsaj na servisu trdili pa nekateri zagreti VW fani...vem, da se sliši bogoskrunsko ampak polo tsi je j**c da je mal večjih in vedno več težav dokazuje moje trditve. Moj je tresel spuščal čudne zvoke, klima ni delala pravilno, sam turbina ŠE ni crknila no....skratka po moje so ga malo premalo stestirali, ali pa preveč šparali ker je polo kao nižji rang.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a WMB Pe avg 19, 2011 5:39 pm

speedfreak je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?


Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.

Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...

Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir. ;)



Ah kje, polo tsi pa ja nima težav, tako so vsaj na servisu trdili pa nekateri zagreti VW fani...vem, da se sliši bogoskrunsko ampak polo tsi je j**c da je mal večjih in vedno več težav dokazuje moje trditve. Moj je tresel spuščal čudne zvoke, klima ni delala pravilno, sam turbina ŠE ni crknila no....skratka po moje so ga malo premalo stestirali, ali pa preveč šparali ker je polo kao nižji rang.



Lej, jst mam isti motor v Golfu 6 highline. Nobenih težav....je pa res, da ni še niti 1 leto star.
S tem, da je bil 21K€....s popusti 18,5K€....in če bi bilo karkoli narobe bi itak pizdil in šel utrujat na servis....ker za ta denar ma da dela kot je treba....
Spet vprašanje je v kateri državi je avto narejen in za kateri trg je namenjen.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a maniaxxx Pe avg 19, 2011 5:51 pm

WMB je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?


Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.

Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...

Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir. ;)



Ah kje, polo tsi pa ja nima težav, tako so vsaj na servisu trdili pa nekateri zagreti VW fani...vem, da se sliši bogoskrunsko ampak polo tsi je j**c da je mal večjih in vedno več težav dokazuje moje trditve. Moj je tresel spuščal čudne zvoke, klima ni delala pravilno, sam turbina ŠE ni crknila no....skratka po moje so ga malo premalo stestirali, ali pa preveč šparali ker je polo kao nižji rang.



Lej, jst mam isti motor v Golfu 6 highline. Nobenih težav....je pa res, da ni še niti 1 leto star.
S tem, da je bil 21K€....s popusti 18,5K€....in če bi bilo karkoli narobe bi itak pizdil in šel utrujat na servis....ker za ta denar ma da dela kot je treba....
Spet vprašanje je v kateri državi je avto narejen in za kateri trg je namenjen.


Brat ga ma v leonu..nič težav..js v polotu ko sem ga še mel...samo sranje..pol pa vedi....
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a King1 Pe avg 19, 2011 6:15 pm

Sej fora je v tem, da je @ speedy oboževal svojega pola TSI a kaj ko je bil avto narejen v petek ob 13.55. =P =P =P In s tem posledično tudi napakice na avtu. :mrgreen:

lp

p.s. drugače pa ja seveda se vsi kvarijo a vseeno je treba pogledati malo širše. Koliko se jih proda in od tega se pač nek procent tudi pokvari. ;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a INFINITI To avg 23, 2011 1:16 pm

Energetik81 je napisal/-a:Samo občutek. Če kdo ve, kaj je optimalno za določen tip vožnje, so to sigurno inženirji, ki so skontruirali DSG.


Niti ne - zanalašč dajejo čim bolj nižje obrate, da je kao poraba nižja potem. Tudi pri njihovim t.i. prikazovalcih optimalne točke prestvljanja je enak problem - rad bi da predčasno prestavim da deluje na res nizkih obratih. Nekaj časa sem vozil tako pa je avto kdaj pocukaval ko se je DPF zafilal - pa je servis lepo rekel naj se držim raje zdrave pameti in vozim normalno in šaltam po lastnem občutku in voila - nobenega problema več.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a tristan01 Sr avg 24, 2011 12:43 pm

INFINITI je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Samo občutek. Če kdo ve, kaj je optimalno za določen tip vožnje, so to sigurno inženirji, ki so skontruirali DSG.


Niti ne - zanalašč dajejo čim bolj nižje obrate, da je kao poraba nižja potem. Tudi pri njihovim t.i. prikazovalcih optimalne točke prestvljanja je enak problem - rad bi da predčasno prestavim da deluje na res nizkih obratih. Nekaj časa sem vozil tako pa je avto kdaj pocukaval ko se je DPF zafilal - pa je servis lepo rekel naj se držim raje zdrave pameti in vozim normalno in šaltam po lastnem občutku in voila - nobenega problema več.


Infiniti tole ne bo čisto držalo. Res je, da so indikatorji nastavljeni na vožnjo v nizkih vrtljajih, kar zmanjša porabo goriva, izpuste CO2 ipd, ampak sodobni motorji imajo zadosti navora, da tako vožnjo zmorejo brez posledic. Se je pa potrebno zavedati še nečesa, kar preradi pozabimo. Avtomobili so narejeni za vožnjo v ti. mešanem ciklu in temu primerno tudi optimizirani. In kdor vozi po indikatorju optimalne brzine le v mestu od semaforja do semaforja, velikokrat dela le nekaj kilometrske relacije ipd... Pri takšnem avtomobili se slej kot prej res nabere preveč saj v EGR-u, na lopaticah turbine.... Tisti avtomobili ki pa vsaj enkrat mesečno vidijo nekaj 10km avtoceste teh težav nimajo. Voznikom ki se večino časa zadržujejo v mestu pa ne ostane drugega kot občasen izlet na AC ali pa vožnja v relativno visokih vrtljajih.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a Doc_ Sr avg 24, 2011 2:17 pm

Jaz sem navdusen nad teli turbo motorji, zena ima altro xl z 1.2 tsi
Ma jo vozi kot dizla... Ima 7 litrov porabe in je zelo zadovolna.
Ce ga pa primerjamo z presnjim 1.6 ima za 1.3 sek bolsi pospesek do 100 :)
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a maniaxxx Sr avg 24, 2011 3:04 pm

King1 je napisal/-a:Sej fora je v tem, da je @ speedy oboževal svojega pola TSI a kaj ko je bil avto narejen v petek ob 13.55. =P =P =P In s tem posledično tudi napakice na avtu. :mrgreen:

lp

p.s. drugače pa ja seveda se vsi kvarijo a vseeno je treba pogledati malo širše. Koliko se jih proda in od tega se pač nek procent tudi pokvari. ;)



Ja itak, vw se ne kvari in to so bile napakice....pa polotov TSI je relativno malo prodanih tako da to ne drži vode :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: turbo motor in pravilna vožnja?

Napisal/-a lisko Sr avg 24, 2011 4:24 pm

Ne vem zakaj se vsi tak hudo bojite turbin in njih okvar....Ko pogledam malo naokrog in ko vidim kaj vse se dogaja z avti,kombiji,terenci...mi sploh ni čudno če se na leto pri 450 tisoč avtih menja 1200 turbin....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov