Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To dec 16, 2003 11:42 pm

Tukaj je graf poteka nadtlaka čipanega 1.8T VW motorja :

http://www.mobisux.com/album/data/3141/ ... 15_v8c.gif

14,5 PSI = 1 bar.

Pri zelo "športnih" turbinah, to je takih, ki dajo preko 150KM literske moči, je možno govoriti, da recimo do 4000 ni nič od turbine, potem prime in je nadtlak maximalen in takega nekako tudi drži do končnih obratov otiroma nadtlak le malenkostno pade. A v splošnem velja, kot sem v prejšnjih odgovorih zapisal.

Bom dal nek hipotetičen primer : turbina tlači zrak, doseže neke max. obrate, recimo 180.000/min in ustvari nadtlak 1,5bar pri 3500/min. Če bi vozil v hud klanec in avto ne bi mogel iti v tej prestavi več kot 3500/min ali recimo 150km/h v tej prestavi, potem bi bi lo tako stanje ustaljeno. Kaj bi moral narediti, da bi nadtlak 1,5bar padel, če turbina dela že na max. obratih? Zrak, kamor ga tlači turbina, bi moral hitreje iti stran, to je, motor bi ga moral več posesati. Kdaj ga več lahko posesa? Takrat, ko ima več obratov. Če sedaj recimo prideš iz tega klanca na ravnino pri polnem gasu, začnejo obrati in hitrost avta naraščati do rdečega polja, turbina fila na polno (torej z max. obrati), a ker motor sedaj z povečanjem obratov bolj zrak sesa, pade nadtlak temu zraku, saj gre lažje od turbine v motor. To bi bil nek opis dogajanja standardne turbine, ki je na serijskih avtomobilih (pa tudi kakih tunanih turbin).

Tiste "kao športne" turbine imajo lopatice tako nastavljene, da resnično primejo šele pri visokih obratih motorja oziroma pri visokem pretoku zraka. zaradi tega je res možno, da bi bi nadtlak dokaj podoben od 4000 do 7000, a še vedno ponavadi minimalno pada.

Je pa vsaka turbina poglavje zase in je resnično težko posploševati, zato vedno rečem nasplošno, so pa seveda izjeme, kjer pa se da vedno najti razlago, zakaj in kako je tam drugače.
Tuning by technology
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To dec 16, 2003 11:56 pm

Hm, mobisux končno spet dela. :)
Drugače pa hvala za razlago. Mimogrede, morda veš, kje v Lj se da doboti merilce tlaka?
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Sr dec 17, 2003 1:11 am

Tuning trgovine, recimo A3M najbrž itd. Sam sem ga kupil pri Senici Lj-Beričevo. Je od firme revotec, mehanski, belo ozadje, oranžnordeči števci.

Imaš mehanske ali elektronske. Mehanski so cenejši. Elektronski kvalitetnejši.

Od VDO tresejo, zato jih odsvetujem.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr dec 17, 2003 4:25 am

rdec rs2 ma pomoje tud cca 500hp. baje blo neki narobe z original turbo chargerjem, pol je dal not pa en nadstandardn charger in zadeva baje da od sebe brutalno dost.
ce je mel ta lastnik prej tud lancio delto hf pa enga audija 4.2 pol ga poznam, in lhk potrdim da rs-a razganja od moci in ima drug turbocharger.
zadeva pospesuje ko raketa :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov