tristan01 je napisal/-a:
Tule je treba pa nekaj stvari pojasnit. Se bom malce vrnil še na tisti post o tehniki prsti peta... dirkači jo uporabljajo pri zaviranju zato, da preprečijo blokiranje pogonskih koles. Pri močnem zaviranju in pretikanju v nižjo prestavo. Z dodanim plinom poskrbijo, da motor ne zavira premočno in da kolesa ne zablokirajo.
LP Tristan01
mišek je napisal/-a:Kak mu neb odgovarjalo?
Kak avto pa maš? Ni razloga, da mu neb odgovarjalo, samo bol moreš pazit, da lepo uloviš obrate. Pri 60 v drugi recimo ima okrog 4000 obr., če šaltaš direkt v peto, ti obrati padejo pod 2000, to morš lepo ulovit, da je potem lepo tekoče brez cukanja.
pixie je napisal/-a:Zato se pa kombinira z navadno zavoro![]()
Tudi meni, če se peljem po ravnini in prestavim v nižjo prestavo hoče mašino vn utrgat...
Če pa želiš samo z menjalnikom zavirat pa malo prej gas spusti da hitrost malo sama pade in potem menjaš u nižjo... To se da lepo počet na dnevnih relacijah ko točno veš kje pride kakšna omejitev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov