Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a B|ind To mar 20, 2012 6:40 pm

Kako je pa s preskakovanjem prestav ?
Recimo iz 6. v 4. ali kaj podobenga ?
Je to škodljivo za motor/menjalnik/sklopko ali ne vpliva ?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a esem To mar 20, 2012 7:58 pm

Vpliva! Sklopko, menjalnik in delno motor manj rabiš in kasneje obrabiš.
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a KlemenP To mar 20, 2012 8:18 pm

Baje ni priporočljivo, obratno pa ob primernih obratih naj ne bi bil problem, ne bom pa za 100% trdil. Tako je bilo meni rečeno.

Pa tut preskakovanje iz 2. v 4. ob primerni hitrosti se je pri mojem polotu potem 3. prestava obnašala čudno/leno, tako da raje sploh ne preskakujem prestav. :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a ~toMmy~ To mar 20, 2012 8:48 pm

Zanimivo, da sem določene stvari, ki jih svetujete nekateri bolj izkušeni in tehnično podkovani, začel sam podzavestno počet, brez da bi mi jih kdo do te mere pojasnil. Zdaj imam itak vsakodnevno prakso s skoraj 7 metrskim novim Sprinterjem 315 CDI, ki konstantno tehta več kot tri tone (notranja oprema + tovor), vozim se pa po (zakotnih) vasicah. :mrgreen: V glavnem idealni pogoji za izpopolnjevanje občutka za vožnjo! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a mišek To mar 20, 2012 8:52 pm

Zakaj pa ne bi preskočil, če imaš hitrost in obrate take da to lahko storiš. Ne vem, recimo v drugi potegneš na hitro do 60, lahko potem direkt šaltaš v peto in voziš naprej. Nima to kaj škodovat. Bolj je roblem, če bi šaltal navzdol pa bi hotel preveč preskočit, da bi obrate preveč navilo. Da bi recimo hotel pri 100 šaltat v drugo.
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a KlemenP To mar 20, 2012 9:31 pm

Ja sj pravim, da pravijo da je to bolj priporočljivo kukr navzdol preskakovat, sam mojemu avtu po mojih izkušnjah oz. opažanjih ne odgovarja preskakovanje navzgor, lahko je pa vse samo v moji glavi :P
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a mišek To mar 20, 2012 9:54 pm

Kak mu neb odgovarjalo?
Kak avto pa maš? Ni razloga, da mu neb odgovarjalo, samo bol moreš pazit, da lepo uloviš obrate. Pri 60 v drugi recimo ima okrog 4000 obr., če šaltaš direkt v peto, ti obrati padejo pod 2000, to morš lepo ulovit, da je potem lepo tekoče brez cukanja.
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a virtuoso89 To mar 20, 2012 9:58 pm

tristan01 je napisal/-a:
Tule je treba pa nekaj stvari pojasnit. Se bom malce vrnil še na tisti post o tehniki prsti peta... dirkači jo uporabljajo pri zaviranju zato, da preprečijo blokiranje pogonskih koles. Pri močnem zaviranju in pretikanju v nižjo prestavo. Z dodanim plinom poskrbijo, da motor ne zavira premočno in da kolesa ne zablokirajo.

LP Tristan01


Tu si ga pa malo kiksnil. Glavni namen zaviranja prsti-peta je v tem da ohraniš stabilnost avta (je pa neblokiranje koles tudi rezultat tega =P )
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a KlemenP To mar 20, 2012 10:22 pm

mišek je napisal/-a:Kak mu neb odgovarjalo?
Kak avto pa maš? Ni razloga, da mu neb odgovarjalo, samo bol moreš pazit, da lepo uloviš obrate. Pri 60 v drugi recimo ima okrog 4000 obr., če šaltaš direkt v peto, ti obrati padejo pod 2000, to morš lepo ulovit, da je potem lepo tekoče brez cukanja.


Avto je novi polo 1.2 TSI. Pa to ni problem, da teče brez cukanja, to vse lepo ujamem brez problema. Štos je v tem da če sm to velik počeu ponavadi iz 2. v 4. se mi je potem ko sem rabil prestavit v 3. obnašala zelo leno in čudno. Nevem od takrat raj prestavljam čez vse prestave kljub temu da so tako kratka razmerja da glava boli :D
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr mar 21, 2012 8:35 pm

jaz večkrat čez križišče potegnem v 3., potem pritisnem do 90-100 in dam v 5. ne vidim kje bi bil problem. vmes še obrati ravno prav padejo, da normalno vozim dalje. za dol tudi večkrat preskočim 4. v istem križišču. je pa to hitrost 40-50 km/h.
litr bencina, litr olja ;)
 
pikoli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:10 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a pikoli Pe mar 23, 2012 11:16 am

Jaz tudi rad preskakujem prestave. Se pa s tem povečuje obraba sinhronov menjalnika, saj je razlika obratov, ki jo more sinhron ujeti večja, če preskočiš neko prestavo.
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a tiguan Pe mar 23, 2012 11:22 pm

Kak naj zaviram z menjalnikom, če mi ga bo pa razgnalo in od*ukalo ven, ko me tak vedno napodi, to lahko počnete tisti, ki ste bolj v ravninskem svetu doma.
Član od leta 2004
 
Uporabniški avatar
pixie
Novinec
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Po avg 30, 2010 7:54 pm
Kraj: Kärnten

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a pixie So mar 24, 2012 7:09 am

Zato se pa kombinira z navadno zavoro :roll:
Tudi meni, če se peljem po ravnini in prestavim v nižjo prestavo hoče mašino vn utrgat...
Če pa želiš samo z menjalnikom zavirat pa malo prej gas spusti da hitrost malo sama pade in potem menjaš u nižjo... To se da lepo počet na dnevnih relacijah ko točno veš kje pride kakšna omejitev.
Freunde am fahren.
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: Zaviranje, Sklopka

Napisal/-a KlemenP So mar 24, 2012 8:10 am

pixie je napisal/-a:Zato se pa kombinira z navadno zavoro :roll:
Tudi meni, če se peljem po ravnini in prestavim v nižjo prestavo hoče mašino vn utrgat...
Če pa želiš samo z menjalnikom zavirat pa malo prej gas spusti da hitrost malo sama pade in potem menjaš u nižjo... To se da lepo počet na dnevnih relacijah ko točno veš kje pride kakšna omejitev.


Točno tako, lepo povedano.


Kar se pa klanca in hribov tiče je pa res potrebno veliko bremzanja da bi prestavil v nižjo prestavo in dvomim da bi bilo to dobro za menjalnik in motor, tako da pač po občutku daš v prestavo kjer se mašina ne matra preveč in pač bremzaš :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov