Mož čokate postave z brki je napisal/-a:Z ročno dosežeš le to, da ti bolj odnese zadnji del. Pri preveliki hitrosti pri vstopu v ovinek je pri sprednjem pogonu prisoten understeering, ki se popravlja sam s tem, da avto izgublja hitrost pri drsenju sprednjega dela ter zopet dobi oprijem. Vse skupaj lahko pospešimo z rahlim zasukom volana ven iz ovinka in rahlim odvzemom plina. Če pri tem potegnemo ročno, dosežemo le to, da izgubi oprijem še zadnji del in s tem gre celotno vozilo še bolj proti ograji ali jarku. Če ročno zategemo preveč, bo nastal čisti oversteering in avto se bo začel po vsej verjetnosti nekontrolirano vrteti. No, z zadnjim pogonom bo stvar še preveč zakomplicirana že brez ročne. To, da se je kdo "ujel" z ročno je oslarija in zaletel se ne bi tudi brez ročne.
Obračanje z ročno je vstopna postaja v obvladovanje avtomobila. Mal se igraš po parkirišču in se s tem treniraš. Naslednjič ko ti odnese rit avtomatično pravilno reagiraš, ker si pač navajen na ovesteer. Nekdo ki ni nikol probu tega bo lahko mel u nulo nadrkano teorijo ampak je dost manj možnosti da bo v tistem trenutku vedel kaj nardit. To je recimo poleg zabave še ena koristna plat tega početja. Poleg tega je nekje treba začet, in ko obvladaš ročno lahko nadaljuješ na bolj komplicirane tehnike vožnje.