Razprava o udobnosti je lahko dokaj podobna razpravi o všečnosti dizajna, saj imajo lahko vsake oči / rit "svojega malarja".
Načeloma pa so morda določeni segmenti, ki najverjetneje v veliki meri vplivajo na udobnost in počutje:
* V prvi meri VELIKOST vozila (medosna razdalja, višina, širina, ipd). Več prostora v notranjosti bo avtomatično pomenilo tudi več možnosti, da se najde udobnejši položaj sedenja, iztegnitve nog (sopotnikov, ne voznika

). Dober primer so enoprostorci in velikoprostroci (npr. kakšen Multivan, ipd).
* Sedeži - morda dokaj pomemben del je bočni oprijem (tudi ramenskega dela!) - odmišljujoč kakšne pretirano športne različice (Recaro, ipd.), ki pomaga držati celotno telo tudi na ovinkastem cestišču, brez da bi morali uporabljati 75% muskulature, da se sploh obdržimo v sedežu. Dostikrat precej zanemarjen del je dolžina sedalnega dela sedeža, ki pomaga podpirati noge, ki ostajajo na daljših poteh bolj spočite (posledično tudi hrbtenica!). Zelo "pameten" pripomoček je izvlečljiv del sedalnega dela (dodatna oprema pri nemških znamkah - npr. Audi, BMW, ipd.). Morda malce v nasprotju s pričakovanji je tudi to, da so za hrbtenico bistveno bolj blagodejni trši (ne pretrdi!) sedeži od premehkih (glej vzporednice s posteljnimi vzmetnicami).
* Podvozje - najverjetneje največ udobja predstavlja zračno vzmetenje, ki uspešno izničuje cestne neravnine. Pretrdo in premehko nastavljeno podvozje pa zna poskrbeti za ali pretres možganov ali pa "slabostne" težave. V veliko primerih pa je (morda v nasprotju s pričakovanji) trše podvozje celo bolj efektivno - še posebej na kakšnem ovinkastem cestišču, saj ima že voznik pri upravljanju vozila bistveno manj dela (in manj neudobnega znojenja) s premagovanjem serpentin, kot s kakšno "spužvo" (da o sopotniških zelenih obrazih ne govorimo ...

).
* Opremljenost vozila - več je opreme, namenjene udobju, bolje je. Pa najsi gre za 5 consko (dobro delujočo!!!) avtomatsko klimo, avdio in video zabavo, masažnimi, hlajenimi, ogrevanimi sedeži.
* Dovoljšnja motorizacija ter avtomatski menjalnik - motorizacija z zadostno zalogo moči in navora, brez prevelikih naftno / bencinskih apetitov. Menjalniška avtomatika pa je najverjetneje ena najboljših iznajdb po Kolumbu. Marsikateri predstavnik "sivih panterjev", ki je pričel na stara leta uporabljati vozila z avtomatiko, ne toži več zaradi bolečin v kolku. Posebej se izkaže na daljši poti, kjer prepriča še tako trmastega nevernika.
* Znamka avtomobila - najverjetneje predstavlja daleč največji (slovenski) argument!!! Če se voznik dobro in udobno počuti v avtomobilu svoje najljubše znamke, mu ne pomaga niti Space Shuttle!
