~toMmy~ je napisal/-a:
En zanimiv video, kaskader se zaleti z Meganom II v drug avto pri cca. 50 km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=L_OLeeNsnF0
Takole sem se jaz s takim

~toMmy~ je napisal/-a:
P.S.: Danes mi na eni stranski cesti na ravnem zaradi ugreznjenega asfalta na desni polovici lepo zakamufliranega s snegom dobesedno v trenutku odneslo zadnji konc, ko sem to najmanj pričakoval. Enostavno sem malo cuknil z volanom v desno, ESP je avto postavil nazaj naravnost in šel dalje kot da ni bilo nič. Brez njega bi mogoče ujel avto, mogoče pa iskal nov odbijač, vsekakor bi pa dosti bolj "zašvical" v takšni situaciji.
Zaradi zadnjega pogona mi je zadnji konc avtomobila že neštetokrat odneslo, sploh na mokrem čestišču je zaj****, da snega in poledice sploh ne omenjam. Še dobro, da imam volan, zavore in gas, ker drugače mi glede na to, da nikoli nisem imel ESPja nikoli nebi uspelo avto postaviti nazaj naravnost

~toMmy~ je napisal/-a: Ja, lahko s katrco pri 100 km/h letiš iz ceste in ti ni nič, če imaš srečo in lahko z novim Cliotom pristaneš na strehi v pol metra globokem potoku in utoneš, če je nimaš, ampak bi pa rad videl junaka, ki bi stavil na srečo pri zaletavanju v drevo in izbral katrco.![]()
Verjemi mi, da si ne želiš biti v nobenem avtomobilu, ki bi trčilo v drevo. Sem enkrat videl nesrečo kjer je šlepar podrl veliko vrbo, šofer ni preživel.
V katrco me pa itak nihče več ne spravi!

~toMmy~ je napisal/-a:Lol, očitno se eni strinjajo, da je zanemarljivo kako varen je avto v resnici, ker je vse odvisno od sreče in če bi vsi vozili 100% zbrano in previdno (pravljice?), itak ne bi bilo nesreč!![]()
In kako točno to meni pomaga, če naletim ponoči v megli na pijančka, ki v črnem hodi sred ceste, pa ga prepozno opazim? Z novim avtom (istega razreda) ga z nekaj sreče malo polomim, s starim pa pri identičnem trku lahko že ubijem. Sicer ne po svoji krivdi, ampak kaj mi to pomeni? Ali me pa recimo preseneti kakšna zahrbtna poledica in zletim bočno v drevo? Z novim avtom bom poslušal "pridigo" od sopotnika, s starim pa jokal za njim. Kaj če koga zanese ven iz ovinka direktno v mene? Kaj je boljše, intenzivna nega ali truga? Recimo da stojim v koloni, pa se nekdo od zadaj zaleti v mene? Manjši šok ali pa pohajanje po raznih fizioterapijah ipd. zaradi zastarelega sedeža? Je neka ovira na ovinkasti cesti, kjer pogosto bremzaš, nekdo se vozi za tabo in moraš bremzat do konca? Nov avto, ki v tem primeru sproži cel light show (utripanje zavornih luči in žmigavcev) ter opozori takoj tistega zadaj ali star, da bo zadaj v prvem trenutku pomislil, da gre za eno od mnogih bremzanj zaradi same ceste in priletel v tebe? In tudi če se zaleti v tebe, a ni bolje, da te pas lepo špona ob sedež že pred tem?
Jaz ne mislim, da je zanemarljivo kako varen je avto ampak enostavno ne verjamem, da je nek avto zaradi nekaj več zvezic neprimerljivo bolj varen od kakšnega dugega avta. Vsekakor so avtomobili vse bolj varni vendar nikakor tako zelo, kot mnogi slepo verjamete. Za situacije, ki si jih naštel enostavno ne moreš trditi kateri avto se bo v posameznem trenutku bolje odnesel.
Koneckoncev tudi čisto novi avtomobili se med seboj različno obnesejo na vseh teh testih, zakaj potem vsi ne kupite tistega najboljšega (katerikoli že je)? Zakaj sprejemete kompromise in vzameti nekaj drugega, cenejšega ali pa bolj všečnega?
