a33 je napisal/-a:markobre:
Kdo pa vgrajuje ta poljski sistem in kolk si plačal ?
če je sistem multi poins - sekvencialni bi se moral bolje obnest.
olenardic je napisal/-a:Zdravo, imam vprašanje glede porabe plina. Pred časom sem dal vgradit Tartarinijev sistem. Avto je star Rover 216, poraba benza 7,2 l. Je normalno, da je poraba plina zdaj najmanj 9,3 l? To je skoraj 28 % več od porabe plina. Da ne omenjam, kako avto cuka, praktično je vožnja po mestu skoraj nemogoča. Na leto prevozim ca. 50.000 km, večino od tega med 4000-4500 rpm. Na benz deluje normalno, plin pa je problematičen... Thx za nasvet...
libero1 je napisal/-a:ali so najboljši ne vem, vem pa da so vsi sleparji.Torej: imam Regov sistem od Plineksa. Naredil sem 25.000 km, poraba je cca 20% višja kot bencin. Sicer delije O.K. vendar imam pomisleke glede porabe. Po desetinah pogovorov z različnimi ponudniki mi nihče ni garantiral da bo poraba 5-10% višja kot pri bencinu. Sicer to oglašujejo, ko pa jim ponudiš da ga boš testiral in če obljuba ne bo držala ga tudi vrnil nastane problem. NIHČE nima te garancije, Tako da tisto o skoraj enako porabi je larifari. In vsi imajo tisoš nasvetov zakaj je sistem konkurentov slabši.
markobre je napisal/-a:Naj še sam (avtomobilsko-ekološki navdušenec he he) opišem še svojo vgradnjo, nad katero pa sem, iskreno povedano precej razočaran.
V Audijev 1.8T motor (150km) smo vgradili poljski STAG-300.
Po večkratni kalibraciji, (računalnik je med pobiranjem podatkov benz/plin na koncu pokazal skoraj perfektno krivuljo kar naj bi pomenilo skoraj isto porabo/performanse), menjavi števca plina in LED prikazovalnika (ki še vedno kaže "kr'neki") imam sedaj tole :
- občuten padec performans (konjev,navora?!) in čisto drugo dinamiko vožnje (če na plin "pohodiš" ni tiste odzivnosti, nasprotno, motor se duši pod preveč plina), v križišču pa mi je večkrat "crknil" ker pa sem premalo pohodil...![]()
-plin se sicer lepo preklopi že na 30°C, vendar motor "drhti", podobno se zgodi tudi ko ga hočem nažgati po avtocesti (takrat dobim tudi nostalgijo po starem dobrem golfu na karburator s 3x manj konji, ki je pozimi rad "kihal"...)![]()
- poraba : normalna (tudi mestna) vožnja okoli 9 bencina, medtem ko je na plin krepko preko 11l !!! In to z vožnjo KOT PENZIONIST !! (ker divjat se itak ne da, vsaj s to kombinacijo ne...)![]()
TOrej:
STAG300 se je izkazal za zelo slab ali podpoprečen sistem (ker v mojstra pač ne dvomim) vsaj za ta motor (izključimo možnost napake na uparjalniku, injektorjih ali krmilniku samemu).
PRIHRANEK po zadnjih pocenitvah benza: ZANEMARLJIV glede na to da je razlika v porabi več kot 2l !! No ja če tankam na Petrolu prihranim kake 0,3 € NA 100...se pravi če bom delal 15.000 km letno si bom napravo izplačal po okroglih 30 letih...hm, le na kaj se bomo takrat že vozili, če se sploh bomo...
Za tolažbo se sedaj vozim tankat k sosedom Hrvatom, tako da pri polnem tanku prihranim še vsaj tistih 10-15 EUR .... in optimistično upam da bom s tem rešil Zemljo in katalizator, lambda sonda pa bo večno delovala ...
gogocak je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:gogocak je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:A kdo ve kakšno imajo ceno plina pri Butan plinu na Verovškovi?
nikjer nisem zasledil
Mislim... itak so totalno neresni, ker so imel pumpo skor cel mesec zaprto...
lahko so ukinili pumpo:) :P
aygo je napisal/-a:Cene avtoplina
Maribor: 0,558€ (133,72 SIT)
Ljubljana BarjeI,II:0,558€ Ljubljana Kajuhova: 0,558€
Lom: 0,558 €
LJ Verovškova: 0,66 €
Celje: 0,558 €
Kozina: 0,604 € (144,74 SIT)
Koper: 0,558 €
Sežana Povir I,II: 0,558 €
Ribnica: 0,55 € (131,802 SIT)
(med Pivko in Il. Bistrico) Tepanje I,II:0,558€
vir:avtoplin.si
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov