robert1 je napisal/-a:Kar se pa ogrožanja samega sebe tiče, pa to nobenega ne briga, kaj bom počel s svojim zdravjem in življenjem
Če postaneš invalid, si le strošek države in zdravstva.
robert1 je napisal/-a:Kar se pa ogrožanja samega sebe tiče, pa to nobenega ne briga, kaj bom počel s svojim zdravjem in življenjem
Če postaneš invalid, si le strošek države in zdravstva.
Volvo5er je napisal/-a:Kar se pa omejitve hitrosti na 60 v trojanskih predorih tiče je pa to čisti idiotizem! A imamo avtoceste za to da se po njih vozijo tuji šleperji in da je hitrost omejena na 60????
seeman66 je napisal/-a:V eni pesmi je verz - pjebi ne šraufe, fabrke je treba kradit-
pa še manjše kazni so hehehehe
Kael je napisal/-a:Te kazni so še vedno čist krneki in manipulacija statistike, ne pa neki resni nameni znižat število mrtvih na cestah, saj lahko vsaj osnovnošolec z 3 urno analizo pove bolj pametne predloge, kot je samo višanje kazni. Najprej bo treba zakon napisat tako, da v njem nebo lukenj kot v švicarskem siru, potem zaposlitev policistov in ne debilnih kurb z modrimi lučkami in odpravit korupcijo - potem pa se lahko lotuimo reševanje problematike v vožnji - ne pa tako kot je zdej:
1) Če imaš veze, ti noben živ bog nič ne more, podobno kot je bilo povedano na trenjih. Preverjeno v krogu najožjih kolegov, ki te ima... ne morejo mu nič, prekoračil hitrost xyz krat, palačal nobene kazni, očka samo dvigne telefon in problem rešen.
2) Policaji raje nastavljajo radarje 2 metra pred koncem table za kraj, te drkajo za serijska kromirana ogledala, pregledujejo homolagacijske kartončke za serijske pnevmatike in iščejo sponke v prvi pomoči, kot bi se ukvarjali z resnimi problemi na cestah. V vsakem kraju se ve, kir je norec na cesti, v vsakem kraju seve s katere gostilne se vozijo pjanci in kje so točke kjer se najbolj nori... in če ti to ve povedat vsak, zakaj že potem na teh točkah nobenega policaja? Prej omenjena kuropcija, poznanstva in zaslužkarstvo in nič drugega.
3) Samo od aprila, odkar sem zamenjal avto sem prevozil 16.000 km po Sloveniji in lgej ga zlomka, opažam ene in iste probleme, a nobeden ne vzame tega resno. Omejitev je 90, a folk vozi po 65, 70 na uro (razumem, da ostrega ovinka s 15 let staro kripo in 10 let starim gumam ne fore sfurat z enako hitrostjo kot naprimer js s športnim avtom in recimo povprečnimi pnevmatikami), v krožiščih nobeden ne pozna predpisov, okoli vrtcev in šol so falus postavljene omejnitve, če pa so, tam ni nobenga nadzora, poleg mularije ki dirka s svojo avtomobili imamo tu še cel kup funkcionalno nesposobnih voznikov, ki niso več za na cesto. Če lahko vozi moja babica, ki vidi le na eno oko, pa še to bolj tako tako, da še o kakih hujših ne govorim, je to s stališča prometne varnosti problem. Zanimivo, da sam, čeprav sam kar se tiče kršenja prometnih predpisov nisem noben angelček (ne vozim pa mimo vrtca 150 na uro), vendarle to hud problem.
4) Ceste ne da so v katastrofalnem stanju, ampak so še slabše. Za isti ovinek niti po suhi cesti ne moreš vedet, ali ga boš dvakrat speljal z isto hitrostjo, saj ogromno ovinkov takih, da samo če fališ idealno linijo, je vnes fina skakalnica, ki ti že ob nižji hitrosti odnese zadnji konec in potem letiš s ceste. Da o določenih brezeznih omejitvah, ki so bolj same sebi v namen ne govorim. Na obseh straneh travnik, popolna ravnina, nobene bajte, 40 omejitev (pa naselja nikjer). Pri kojem kurcu že..? In jasno da potem folku dokurči, če more vsake 3 metre brezat za kreno omejitev.
5) Debilnost zaplankanih slovencev: zdej se delajo neke reklame za tist kurčev ESP, pa TCS, pa ABS in nevem kaj še vse. Glede nato, da imamo doma avtomobila brez ESP, prej sem vozil avto brez vseh treh in avto samo brez ESP, bi js temu rekel: ABS obvezna oprema, ostala dva pa sta po mojih osebnih izkušnjah uporabna toliko, kolikor ima povprečen slovenec pameti v glavi. Svetel primer veleumna mati: kupi VW Tourana z vsem tem mogočim sranjem, da zanj 8.4 mio - 10% popusta, nato pa pozimi nanj 4 leta stare Sava Eskimo S3 pnevmatike. S temi pnevmatikami je avto v primeru slabih pogojev na cesti dobesedno nevozen in ESP ti v takih, sicer res kritičnih situacijah en falus nuca. Zakaj? Ker avto tako zanaša po malo poledeneli cesti, da te v trenutku obrne, dobesedno sem se usral, ko sem se z njenim avtom pelal iz špara domov, vmes pa je začel snežit in temparatura padla. Iz čiste radovednosti sem šel potem se peljat s svojim avtom brez tega sistema po isti cesti, šlo je celo hitreje, pa je bil avto povsem miren in nikamor ni plesal... da se razumemo: poleti sem na parkplacu skušal spraviti Tourana s poti z letnimi serijskimi pnevmatika Bridgestone, ESP je praktično vse poskuse popravil. A pri nas kjer je miselnost po sistemu: ok neke zimske gume so, kazni nam plaču, akcija, rezultat tega, da nam promoviranje sicer zmogljive elektronike, koristi prav falus. O tem kako folk špara pri zavorah prav tako škoda zgubljat besede. In podobno projeciramo tudi kazni: tu se bom pelu 50, od tu naprej pa tak ni policajev, WROOOOM. Ko bo miselnost: pišuka, nevaren odsek je, pa nisem se tu pelu, pa pišuka nebi rad avta sesu pa kirga ubil, takrat bo se začela varnost na cestah večat.
6) Avtošole, ki bi naj voznika pripravile na vožnjo, je skoraj isto kot če bi imel en popoldne časa, da ti en raloži mal teorijo, pa se peleta dva kroga po mestu, ker v avtošolah te itak drkajo sam po mestu s 30 do 50 na uro in važno je, da sučeš bučo okoli kot kakšen d****, ne pa da bi se dejansko iz same vožnje še kaj konkretnega naučil. Namreč iz avtošole ven bi moralo biti vsakemu kristalno jasno obnašanje avtomobila in kako se določene situacije reši in katere so skrite pasti cest (vožnja bo bankini, zaviranje s kolesi po dveh različnih terenih) in to stvar tudi v živo sprobat. Marsikdo ki enkrat doživi kaj sploh pomeni, da ti avto odnese in kakšne so posledice, bo ravnal previdneje ali drugače: ko mu ga bo odneslo, ne bo to prvič in bo morda avto in svoje življenje rešil... ne da pa se učimo lovit avtomobile po raznih parkiriščih od kolegov, z gledanjem kake oddaje oziroma v šolah varne vožnje. To bi moral bit KLJUČEN del avtošole. Ne pa da baba vidi problem, pa sam roke v zrak pa WAAAAAAAAAAAAAA in BUM. Ob vsem napredku avtomobilov v zadnjih letih, predvsem na račun razvoja ABS, ESP in TCS z navezi s kvalitetnimi gumami in izpravnimi zavornimi diski ter nekaj pameti in pozornosti pri vožnji, se da ogromno situacij rešit, sej pa je sposobnost zaustavljanje in reševanja avtomobila s strani elektronike strašansko narasla.
Ampak dokler bodo vse stvari take kot so, bomo se pač veselo pobijali na cestah... in samo poviševanje kazni za hitrost, je bolj za polnenje proračuna, kot pa resen poseg v reševanje te problematike. Zarad 10 na uro res lahko letiš iz ceste, pa zaradi agresivne vožnje ki gre preko vseh mej (beri norci) prav tako. A mnogo mnogo prej pride do huid prometnih nesreč tudi zaradi številskih drugih razlogov, ala mobitel, ukvarjanje z vsem drugim samo avtom ne, neizpravna vozila,... ampak to je nepomembno. Kriva je seveda hitrost. Jasno.
Lumpy_ je napisal/-a:...tisti ki ti je vozil po sredini s prikolico, ženska na zožanju po levi strani in pa nekdo ki prečka 3 pasove da bo zavil na izvoz vozijo po omejitvah. Takih policaji ne vidijo nikoli. To mene najbolj jezi.
žIcEm4n je napisal/-a:višje kazni že, ampak vsaj za tiste stvari, ki bolj morijo.
Vožnja v nasprotno smer kaznovana z 250€ in 4 KT. Pa lepo prosm, kako to lahko 'enačijo' (vsaj kar se tiče denarne kazni in KT) z npr 63 km /h v naselju (kot je predvideno pri novem zakonu)!?
Pa zmanjšanje kazni za tistem, ki telefonirajo med vožnjo. Ja pišuka, kaj folk vse ne počne - telefonari, kadi, vmes šalta pa po možnosti še briše šipo, ker se mu rosi. Pa uporaba smernikov (k mam občutek, da je za veliko voznikov to neki sramotnega, če uporabljaš), pol pa bum direkt pred tabo z drugega pasu (na obvozncah in AC). Zakaj takih bumbarjev (tud teh, ko jih je tomson omenju) nikol ne ustavijo?
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov