Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Pe dec 21, 2007 3:53 pm

Vse je v statistiki. Če je lani napihalo 40% voznikov, bodo pač dali komando da naj z alkotesti prenehajo pri 35% in bo tako letos avtomatsko manj pijanih voznikov, ker se bojijo kazni.Statistiko se da prilagajat. Popolnoma se strinjam s tabo BBos.

lp
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Pe dec 21, 2007 5:03 pm

Kar se pa ogrožanja samega sebe tiče, pa to nobenega ne briga, kaj bom počel s svojim zdravjem in življenjem


Če postaneš invalid, si le strošek države in zdravstva.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Pe dec 21, 2007 6:03 pm

robert1 je napisal/-a:
Kar se pa ogrožanja samega sebe tiče, pa to nobenega ne briga, kaj bom počel s svojim zdravjem in življenjem


Če postaneš invalid, si le strošek države in zdravstva.


Ja saj, to je ta njihova super logika, za njih ni problem, da je nekdo invalid, ampak da kot tak preveč STANE državo.

V bistvu (če bi bili te naši lopovi iz vlade vsaj toliko pošteni, da bi povedali za kaj se gre) bi se vse skupaj glasilo nekako takole: voznike pozivamo naj čim pogosteje kršijo prometne predpise (predvsem hitrost), ampak le kadar to storijo varno in ne ogrožajo ostalih, saj imamo takrat od njih največji profit (visoke kazni za prekoračitev hitrosti + zelo majhna možnost da se komu kaj zgodi, da ne bo minusa v zdravstveni blagajni) :evil: :evil: :evil: :evil:

Kar se pa omejitve hitrosti na 60 v trojanskih predorih tiče je pa to čisti idiotizem! A imamo avtoceste za to da se po njih vozijo tuji šleperji in da je hitrost omejena na 60???? Če ta naša vlada (oziroma tisti ki so za to področje zadolženi) ne bi bili bodisi zelo neinteligentni (nesposobni) bodisi skorumpirani ali pa še rajši kar oboje, bi že zdavnaj zrihtali tisti drsljiv beton in primerno sankcionirali tistega, ki je za tako avtocesto odgovoren. Ampak ne, lažje je jebat narod u glavo in zraven še kaj zaslužiti :twisted: :twisted: :evil:
Btw. čez trojanske predore se 60 vozi mogoče 5 % vozil ;) , še kamionarji se vozijo 90.

Glede tiste pripombe da ne moremo imeti dvojnega kaznovanja (podnevi-ponoči), lahko bi pa imeli dvojne omejitve (tako kot nemci na avtocestah, ponekod kjer je omejena hitrost) ampak do te stopnje tisti, ki si jih zmišljujejo (prvoklasni idioti) še niso prilezli (pa tudi ne bodo, očitno :? )
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe dec 21, 2007 7:03 pm

robert1 je napisal/-a:
Kar se pa ogrožanja samega sebe tiče, pa to nobenega ne briga, kaj bom počel s svojim zdravjem in življenjem


Če postaneš invalid, si le strošek države in zdravstva.


Najprej naslovniku notranjega citata: sfalil si del tematike včerajšne oddaje. Delaj z svojim življenjem kar češ, vse dokler ne ogrožaš življenj in zdravje ostalih, ki so v tvoji bližini. Če postaneš invalid nisi le breme države in zdravstva, ki ti morata nuditi pomoč, ampak tudi nekoga, ponavadi kakšnega bližnjega, ki mora zate skrbet. Torej to pomeni da se ne samo tebi, ampak tudi njemu/njej spremeni življenje. Je to pošteno do njega/nje?

Volvo5er je napisal/-a:Kar se pa omejitve hitrosti na 60 v trojanskih predorih tiče je pa to čisti idiotizem! A imamo avtoceste za to da se po njih vozijo tuji šleperji in da je hitrost omejena na 60????


Lej, je Pintar lepo povedal, da so pokradli denar in vgrajevali slabše materijale v cestišče. To ni poanta. Poanta je ta, da je nekdo to uspel ugotovit še pravočasno, preden bi se zaradi večje hitrosti zgodilo kaj takega kot se je v tunelih v tujini. Če kdo to upošteva ali ne je drugo, da o nadzoru upoštevanja teh predpisov niti ne govorim.

Torej, ko se vsedete za volan, se zamislite, če ste tako zreli, da ne rabite policaja na vsakih 100m, ki vas bo silil v upoštevanje CPP-ja. Še najbolj pa se spomnite posledic in na tisto ubogo žensko, ki je rabila 25 let za par korakov.

Še nekaj: bi se policajem splačalo stati na cesti, če bi v 3 urah ustavili enega do dva voznika zaradi manjšega prekrška? Torej spravite policaje s cest z čim bolj korektno vožnjo.
Zadnjič spremenil Kritik, dne Pe dec 21, 2007 7:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe dec 21, 2007 7:04 pm

Kar se tiče avtocest in famozne omejitve 60, sem se odločil, da bom začel bojkotirati avtoceste, ker ne mislim plačat cestnine, da se vozim 60, da ob dežju ne vidim kod vozim, da stojim v kilometrskih zastojih zarad kretenov ki se ne znajo uključit na AC, ne dam jim niti centa!!!. Kar se pa novih kazni tiče bi se moral organizirat vsesplošni protest, bojkot ali še kaj hujšega, ker to ne vodi nikamor, kazni so vedno višje, na cesti je pa vedno več idiotov, ki NE ZNAJO voziti, čeprav vozijo dokaj po omejitvah.

Pa še cvetka..ko sem še študiral, ni minil niti teden, da me niso ustavili policaji, zadnje čase se niti ne spomnim, kdaj so me nazadnje ustavili, pa sem še več na cesti kot takrat...kam so se skrili=??? ( sej jih ubistvu niti ne želim na cesti, ampak če se že grejo neko skrb za varnost). Kazen je lahko tudi metek u glavo, če ni nikogar, da bi jo izvedel je brezpredmetna. Če bi pa bila kazen tudi 100 e, pa bi imel velike možnosti, da te dobijo, bi malo razmislil kako voziš

Jaz izgubljam potrpljenje z vsemi neumnimi šoferji na cesti in nad našo državo!!!
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe dec 21, 2007 7:58 pm

vladi bom lahk zaupal takrat ko si bom lahk kupil tak avto kot se z njim fura janša...mogli bi se upret, da se slovenija enkrat finančno zlomi, da jim bo dalo mislit, da tako ne gre več in ni vse v denarju.to bi mogli zdejle naredit, ko bomo pol leta predcedovali EU in bodo druge članice vidle kako pohlepno vlado imamo.da enkrat spoznajo kako razsut in zastarel sistem je.imamo najvišji davek, pa imamo stvari grdo neurejene.drugod imajo pol manj davka, pa veliko lepše urejeno

zlo velik jih je na robu preživetja, na drugi strani pa bi radi delali tanke, imeli bojna letala, ladje itd.se kolega ko je bil v vojski v Rogaški Slatini je reku, da so tk škrti, da so mogli "prispevat" za obačila...še mal pa bo promet še bolj obremenjen z tanki.(kako se lahk oni furajo po cesti, če imajo okece 20x20cm veliko in samo spredaj je okno, z 3h strani pa pleh.ima pa edn, ko ma čist mal umazan vetrobran, ali malo leda, ti pa že plavi sitnarijo-drugače pa vidi 3x bolš ko un s tanku).zdravstvene ustanove so pri nas zelo zastarele.bratova punca mi je pravla, da (nevem točn kje)na nizozemskem (bla na počitnicah), gradijo najnaprednješo bolnico, ki bo cela steklena zaradi bolšega počutja bolnikov.naj bi imela najnovešo opremo, 15 kirurških miz,(razne transpornte sisteme, da medicinski sestri ni treba hoditi naokol po papirje, zdravila, prevleke, hrano...)itd.. v enmu letu so zgradili temelje in ogrodje, več ko pol potrebne opreme(ki bo vse novo), jih čaka v skladiščih.predviden rok naj bi bil 2,5leti.(kar v SLO tega ni možn) tukaj se držijo načela:Najprej štalca, pol pa kravca.

pri nas imamo polno kravic, pa praktično nobene štalce. :twisted:

pri cestah je pa ista pesem...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Pe dec 21, 2007 8:12 pm

V eni pesmi je verz - pjebi ne šraufe, fabrke je treba kradit-

pa še manjše kazni so hehehehe
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe dec 21, 2007 9:33 pm

seeman66 je napisal/-a:V eni pesmi je verz - pjebi ne šraufe, fabrke je treba kradit-

pa še manjše kazni so hehehehe


Dobra iztočnica za slovensko mlakužo :!:

Sicer pa - http://www.lyrko.com/lyrics/nic_nisi_vreden/
Zadnjič spremenil esem, dne Pe dec 21, 2007 10:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe dec 21, 2007 9:45 pm

seeman66 je napisal/-a:V eni pesmi je verz - pjebi ne šraufe, fabrke je treba kradit-

pa še manjše kazni so hehehehe


Sj to itak uspešno delajo vsi ki so pri skledi, samo je premalo fabrik za vse, pa se zdej kregajo med sabo, čigava bo ktera ;)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So dec 22, 2007 11:22 am

Te kazni so še vedno čist krneki in manipulacija statistike, ne pa neki resni nameni znižat število mrtvih na cestah, saj lahko vsaj osnovnošolec z 3 urno analizo pove bolj pametne predloge, kot je samo višanje kazni. Najprej bo treba zakon napisat tako, da v njem nebo lukenj kot v švicarskem siru, potem zaposlitev policistov in ne debilnih kurb z modrimi lučkami in odpravit korupcijo - potem pa se lahko lotuimo reševanje problematike v vožnji - ne pa tako kot je zdej:
1) Če imaš veze, ti noben živ bog nič ne more, podobno kot je bilo povedano na trenjih. Preverjeno v krogu najožjih kolegov, ki te ima... ne morejo mu nič, prekoračil hitrost xyz krat, palačal nobene kazni, očka samo dvigne telefon in problem rešen.
2) Policaji raje nastavljajo radarje 2 metra pred koncem table za kraj, te drkajo za serijska kromirana ogledala, pregledujejo homolagacijske kartončke za serijske pnevmatike in iščejo sponke v prvi pomoči, kot bi se ukvarjali z resnimi problemi na cestah. V vsakem kraju se ve, kir je norec na cesti, v vsakem kraju seve s katere gostilne se vozijo pjanci in kje so točke kjer se najbolj nori... in če ti to ve povedat vsak, zakaj že potem na teh točkah nobenega policaja? Prej omenjena kuropcija, poznanstva in zaslužkarstvo in nič drugega.
3) Samo od aprila, odkar sem zamenjal avto sem prevozil 16.000 km po Sloveniji in lgej ga zlomka, opažam ene in iste probleme, a nobeden ne vzame tega resno. Omejitev je 90, a folk vozi po 65, 70 na uro (razumem, da ostrega ovinka s 15 let staro kripo in 10 let starim gumam ne fore sfurat z enako hitrostjo kot naprimer js s športnim avtom in recimo povprečnimi pnevmatikami), v krožiščih nobeden ne pozna predpisov, okoli vrtcev in šol so falus postavljene omejnitve, če pa so, tam ni nobenga nadzora, poleg mularije ki dirka s svojo avtomobili imamo tu še cel kup funkcionalno nesposobnih voznikov, ki niso več za na cesto. Če lahko vozi moja babica, ki vidi le na eno oko, pa še to bolj tako tako, da še o kakih hujših ne govorim, je to s stališča prometne varnosti problem. Zanimivo, da sam, čeprav sam kar se tiče kršenja prometnih predpisov nisem noben angelček (ne vozim pa mimo vrtca 150 na uro), vendarle to hud problem.
4) Ceste ne da so v katastrofalnem stanju, ampak so še slabše. Za isti ovinek niti po suhi cesti ne moreš vedet, ali ga boš dvakrat speljal z isto hitrostjo, saj ogromno ovinkov takih, da samo če fališ idealno linijo, je vnes fina skakalnica, ki ti že ob nižji hitrosti odnese zadnji konec in potem letiš s ceste. Da o določenih brezeznih omejitvah, ki so bolj same sebi v namen ne govorim. Na obseh straneh travnik, popolna ravnina, nobene bajte, 40 omejitev (pa naselja nikjer). Pri kojem kurcu že..? In jasno da potem folku dokurči, če more vsake 3 metre brezat za kreno omejitev.
5) Debilnost zaplankanih slovencev: zdej se delajo neke reklame za tist kurčev ESP, pa TCS, pa ABS in nevem kaj še vse. Glede nato, da imamo doma avtomobila brez ESP, prej sem vozil avto brez vseh treh in avto samo brez ESP, bi js temu rekel: ABS obvezna oprema, ostala dva pa sta po mojih osebnih izkušnjah uporabna toliko, kolikor ima povprečen slovenec pameti v glavi. Svetel primer veleumna mati: kupi VW Tourana z vsem tem mogočim sranjem, da zanj 8.4 mio - 10% popusta, nato pa pozimi nanj 4 leta stare Sava Eskimo S3 pnevmatike. S temi pnevmatikami je avto v primeru slabih pogojev na cesti dobesedno nevozen in ESP ti v takih, sicer res kritičnih situacijah en falus nuca. Zakaj? Ker avto tako zanaša po malo poledeneli cesti, da te v trenutku obrne, dobesedno sem se usral, ko sem se z njenim avtom pelal iz špara domov, vmes pa je začel snežit in temparatura padla. Iz čiste radovednosti sem šel potem se peljat s svojim avtom brez tega sistema po isti cesti, šlo je celo hitreje, pa je bil avto povsem miren in nikamor ni plesal... da se razumemo: poleti sem na parkplacu skušal spraviti Tourana s poti z letnimi serijskimi pnevmatika Bridgestone, ESP je praktično vse poskuse popravil. A pri nas kjer je miselnost po sistemu: ok neke zimske gume so, kazni nam plaču, akcija, rezultat tega, da nam promoviranje sicer zmogljive elektronike, koristi prav falus. O tem kako folk špara pri zavorah prav tako škoda zgubljat besede. In podobno projeciramo tudi kazni: tu se bom pelu 50, od tu naprej pa tak ni policajev, WROOOOM. Ko bo miselnost: pišuka, nevaren odsek je, pa nisem se tu pelu, pa pišuka nebi rad avta sesu pa kirga ubil, takrat bo se začela varnost na cestah večat.
6) Avtošole, ki bi naj voznika pripravile na vožnjo, je skoraj isto kot če bi imel en popoldne časa, da ti en raloži mal teorijo, pa se peleta dva kroga po mestu, ker v avtošolah te itak drkajo sam po mestu s 30 do 50 na uro in važno je, da sučeš bučo okoli kot kakšen d****, ne pa da bi se dejansko iz same vožnje še kaj konkretnega naučil. Namreč iz avtošole ven bi moralo biti vsakemu kristalno jasno obnašanje avtomobila in kako se določene situacije reši in katere so skrite pasti cest (vožnja bo bankini, zaviranje s kolesi po dveh različnih terenih) in to stvar tudi v živo sprobat. Marsikdo ki enkrat doživi kaj sploh pomeni, da ti avto odnese in kakšne so posledice, bo ravnal previdneje ali drugače: ko mu ga bo odneslo, ne bo to prvič in bo morda avto in svoje življenje rešil... ne da pa se učimo lovit avtomobile po raznih parkiriščih od kolegov, z gledanjem kake oddaje oziroma v šolah varne vožnje. To bi moral bit KLJUČEN del avtošole. Ne pa da baba vidi problem, pa sam roke v zrak pa WAAAAAAAAAAAAAA in BUM. Ob vsem napredku avtomobilov v zadnjih letih, predvsem na račun razvoja ABS, ESP in TCS z navezi s kvalitetnimi gumami in izpravnimi zavornimi diski ter nekaj pameti in pozornosti pri vožnji, se da ogromno situacij rešit, sej pa je sposobnost zaustavljanje in reševanja avtomobila s strani elektronike strašansko narasla.

Ampak dokler bodo vse stvari take kot so, bomo se pač veselo pobijali na cestah... in samo poviševanje kazni za hitrost, je bolj za polnenje proračuna, kot pa resen poseg v reševanje te problematike. Zarad 10 na uro res lahko letiš iz ceste, pa zaradi agresivne vožnje ki gre preko vseh mej (beri norci) prav tako. A mnogo mnogo prej pride do huid prometnih nesreč tudi zaradi številskih drugih razlogov, ala mobitel, ukvarjanje z vsem drugim samo avtom ne, neizpravna vozila,... ampak to je nepomembno. Kriva je seveda hitrost. Jasno.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So dec 22, 2007 11:52 am

Kael je napisal/-a:Te kazni so še vedno čist krneki in manipulacija statistike, ne pa neki resni nameni znižat število mrtvih na cestah, saj lahko vsaj osnovnošolec z 3 urno analizo pove bolj pametne predloge, kot je samo višanje kazni. Najprej bo treba zakon napisat tako, da v njem nebo lukenj kot v švicarskem siru, potem zaposlitev policistov in ne debilnih kurb z modrimi lučkami in odpravit korupcijo - potem pa se lahko lotuimo reševanje problematike v vožnji - ne pa tako kot je zdej:
1) Če imaš veze, ti noben živ bog nič ne more, podobno kot je bilo povedano na trenjih. Preverjeno v krogu najožjih kolegov, ki te ima... ne morejo mu nič, prekoračil hitrost xyz krat, palačal nobene kazni, očka samo dvigne telefon in problem rešen.
2) Policaji raje nastavljajo radarje 2 metra pred koncem table za kraj, te drkajo za serijska kromirana ogledala, pregledujejo homolagacijske kartončke za serijske pnevmatike in iščejo sponke v prvi pomoči, kot bi se ukvarjali z resnimi problemi na cestah. V vsakem kraju se ve, kir je norec na cesti, v vsakem kraju seve s katere gostilne se vozijo pjanci in kje so točke kjer se najbolj nori... in če ti to ve povedat vsak, zakaj že potem na teh točkah nobenega policaja? Prej omenjena kuropcija, poznanstva in zaslužkarstvo in nič drugega.
3) Samo od aprila, odkar sem zamenjal avto sem prevozil 16.000 km po Sloveniji in lgej ga zlomka, opažam ene in iste probleme, a nobeden ne vzame tega resno. Omejitev je 90, a folk vozi po 65, 70 na uro (razumem, da ostrega ovinka s 15 let staro kripo in 10 let starim gumam ne fore sfurat z enako hitrostjo kot naprimer js s športnim avtom in recimo povprečnimi pnevmatikami), v krožiščih nobeden ne pozna predpisov, okoli vrtcev in šol so falus postavljene omejnitve, če pa so, tam ni nobenga nadzora, poleg mularije ki dirka s svojo avtomobili imamo tu še cel kup funkcionalno nesposobnih voznikov, ki niso več za na cesto. Če lahko vozi moja babica, ki vidi le na eno oko, pa še to bolj tako tako, da še o kakih hujših ne govorim, je to s stališča prometne varnosti problem. Zanimivo, da sam, čeprav sam kar se tiče kršenja prometnih predpisov nisem noben angelček (ne vozim pa mimo vrtca 150 na uro), vendarle to hud problem.
4) Ceste ne da so v katastrofalnem stanju, ampak so še slabše. Za isti ovinek niti po suhi cesti ne moreš vedet, ali ga boš dvakrat speljal z isto hitrostjo, saj ogromno ovinkov takih, da samo če fališ idealno linijo, je vnes fina skakalnica, ki ti že ob nižji hitrosti odnese zadnji konec in potem letiš s ceste. Da o določenih brezeznih omejitvah, ki so bolj same sebi v namen ne govorim. Na obseh straneh travnik, popolna ravnina, nobene bajte, 40 omejitev (pa naselja nikjer). Pri kojem kurcu že..? In jasno da potem folku dokurči, če more vsake 3 metre brezat za kreno omejitev.
5) Debilnost zaplankanih slovencev: zdej se delajo neke reklame za tist kurčev ESP, pa TCS, pa ABS in nevem kaj še vse. Glede nato, da imamo doma avtomobila brez ESP, prej sem vozil avto brez vseh treh in avto samo brez ESP, bi js temu rekel: ABS obvezna oprema, ostala dva pa sta po mojih osebnih izkušnjah uporabna toliko, kolikor ima povprečen slovenec pameti v glavi. Svetel primer veleumna mati: kupi VW Tourana z vsem tem mogočim sranjem, da zanj 8.4 mio - 10% popusta, nato pa pozimi nanj 4 leta stare Sava Eskimo S3 pnevmatike. S temi pnevmatikami je avto v primeru slabih pogojev na cesti dobesedno nevozen in ESP ti v takih, sicer res kritičnih situacijah en falus nuca. Zakaj? Ker avto tako zanaša po malo poledeneli cesti, da te v trenutku obrne, dobesedno sem se usral, ko sem se z njenim avtom pelal iz špara domov, vmes pa je začel snežit in temparatura padla. Iz čiste radovednosti sem šel potem se peljat s svojim avtom brez tega sistema po isti cesti, šlo je celo hitreje, pa je bil avto povsem miren in nikamor ni plesal... da se razumemo: poleti sem na parkplacu skušal spraviti Tourana s poti z letnimi serijskimi pnevmatika Bridgestone, ESP je praktično vse poskuse popravil. A pri nas kjer je miselnost po sistemu: ok neke zimske gume so, kazni nam plaču, akcija, rezultat tega, da nam promoviranje sicer zmogljive elektronike, koristi prav falus. O tem kako folk špara pri zavorah prav tako škoda zgubljat besede. In podobno projeciramo tudi kazni: tu se bom pelu 50, od tu naprej pa tak ni policajev, WROOOOM. Ko bo miselnost: pišuka, nevaren odsek je, pa nisem se tu pelu, pa pišuka nebi rad avta sesu pa kirga ubil, takrat bo se začela varnost na cestah večat.
6) Avtošole, ki bi naj voznika pripravile na vožnjo, je skoraj isto kot če bi imel en popoldne časa, da ti en raloži mal teorijo, pa se peleta dva kroga po mestu, ker v avtošolah te itak drkajo sam po mestu s 30 do 50 na uro in važno je, da sučeš bučo okoli kot kakšen d****, ne pa da bi se dejansko iz same vožnje še kaj konkretnega naučil. Namreč iz avtošole ven bi moralo biti vsakemu kristalno jasno obnašanje avtomobila in kako se določene situacije reši in katere so skrite pasti cest (vožnja bo bankini, zaviranje s kolesi po dveh različnih terenih) in to stvar tudi v živo sprobat. Marsikdo ki enkrat doživi kaj sploh pomeni, da ti avto odnese in kakšne so posledice, bo ravnal previdneje ali drugače: ko mu ga bo odneslo, ne bo to prvič in bo morda avto in svoje življenje rešil... ne da pa se učimo lovit avtomobile po raznih parkiriščih od kolegov, z gledanjem kake oddaje oziroma v šolah varne vožnje. To bi moral bit KLJUČEN del avtošole. Ne pa da baba vidi problem, pa sam roke v zrak pa WAAAAAAAAAAAAAA in BUM. Ob vsem napredku avtomobilov v zadnjih letih, predvsem na račun razvoja ABS, ESP in TCS z navezi s kvalitetnimi gumami in izpravnimi zavornimi diski ter nekaj pameti in pozornosti pri vožnji, se da ogromno situacij rešit, sej pa je sposobnost zaustavljanje in reševanja avtomobila s strani elektronike strašansko narasla.

Ampak dokler bodo vse stvari take kot so, bomo se pač veselo pobijali na cestah... in samo poviševanje kazni za hitrost, je bolj za polnenje proračuna, kot pa resen poseg v reševanje te problematike. Zarad 10 na uro res lahko letiš iz ceste, pa zaradi agresivne vožnje ki gre preko vseh mej (beri norci) prav tako. A mnogo mnogo prej pride do huid prometnih nesreč tudi zaradi številskih drugih razlogov, ala mobitel, ukvarjanje z vsem drugim samo avtom ne, neizpravna vozila,... ampak to je nepomembno. Kriva je seveda hitrost. Jasno.

:[] tu zraven pa skoraj ni več kej za dodat, razen glede ESPja se ne strinjam s tabo. Ta bi mogo bit obvezen v vseh novih avtih, ker s tem sistemom pa še tak antitalent zvozi ovinek, če le obstaja kej možnosti(mimo fizike pač negre) in če le ne dela bedarij pa sam proba reševat avto(sprobano pa z golfom 4 in pa bmw 3).
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So dec 22, 2007 12:20 pm

Če si dobro prebral: ESP super deluje, v primeru, da imaš dobre gume. Če pa so gume slabe, pa ti v slabih pogojih ESP poskuša reševat vozilo, vendar nima šans, ker majo gume preslab sistem. Sicer pa se strinjam, da bi mogli bit vsi pripomočki: TCS, ABS, porazdelitev sile zaviranja in EPS obvezen del vsakega avtomobila, podobno kot bi mogl prepovedat prodajat gume, ki držijo samo na papirju; pri ESP sem torej hotel poudarit le to, da vsaj po mojih izkušnjah ta izgubi pomemben faktor sposobnosti delovanja, ko so gume slabe. Sicer pa nekaj podobnega velja tudi za ABS, vendar tam vsaj opravi svojo nalogo: gume ti ne blokirajo in še vedno imaš vsaj nadzor nad avtomobilom, je pa res, da je morda preveč laično na osnovi tega sklepat...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So dec 22, 2007 12:31 pm

Žal ga s slabim gumam nisem mel šanse sprobat, je pa res da na zasneženi/poledenelicesti nima takega učinka ko na mokri ali suhi, tu pa smo spet pri mejah fizike, vbistvu je isto pri gumah(koeficient trenja). Mah malo sm zakompliciro js, drugače pa isto mislima :D
LP Rok
 
Sklepic
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po mar 26, 2007 5:28 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sklepic So dec 22, 2007 12:39 pm

mah najlazje je kazni povišat da bi pa kej druzga popravl (slabe ceste in podobno) to pa ne.... GREMO PROTESTERAT heheeh
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej So dec 22, 2007 4:20 pm

Protest z vlado dol........

protest :)
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson So dec 22, 2007 5:21 pm

Jaz sem še za višje kazni od teh, ki so predvidene. Zakaj? Ker je folk na cestah je neizobražen. Ne samo, vzeti izpit, prepoved vožnje 5 let!
Danes je en ženska na dvopasovni cesti, ki se zoži na desni pas in kasneje priključi na glavno cesto, peljala kar po levi in na glavno cesto brez blinkera, boli njo, če naredi karambol. Par sto metrov naprej je en iz tretjega pasa na štiri pasovnici skočo na prvi pas za rutar. Bremzo ko budala, da bi mel rolbare, nabil bi ga idiota! Potem se mi na ac v tunelu eno tele s prikolico vozi po sredini ceste. Takrat pa sem že bil rahlo živčn. Ker kak folk vozi dandanes, ni čudno, da je tolko nesreč. Pa še je blo podobnih prigod danes npr.

Podpiram ta zakon :!:
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So dec 22, 2007 5:43 pm

Ja ampak takih ne dobijo policaji. Jebali bojo tiste, ki bojo vozli 55 po naselju. :roll: Kaj ti koristi 1000€, 2000€ al pa 3000 če želiš, ko pa tisti ki ti je vozil po sredini s prikolico, ženska na zožanju po levi strani in pa nekdo ki prečka 3 pasove da bo zavil na izvoz vozijo po omejitvah. Takih policaji ne vidijo nikoli. To mene najbolj jezi. :evil:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle So dec 22, 2007 6:38 pm

Lumpy_ je napisal/-a:...tisti ki ti je vozil po sredini s prikolico, ženska na zožanju po levi strani in pa nekdo ki prečka 3 pasove da bo zavil na izvoz vozijo po omejitvah. Takih policaji ne vidijo nikoli. To mene najbolj jezi. :evil:


najlažje se nadzoruje brzina, in ta je tudi "kao" najbolj nevarna za sam promet, če bi hotli te falote, ki si jih opisal poloviti bi rabl policaja na vsakem križišču, samo potem se poslovimo od normalne brzine ker ljudje pač bremzajo ko vidijo policaja "lunatics"!
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So dec 22, 2007 6:41 pm

višje kazni že, ampak vsaj za tiste stvari, ki bolj morijo.

Vožnja v nasprotno smer kaznovana z 250€ in 4 KT. Pa lepo prosm, kako to lahko 'enačijo' (vsaj kar se tiče denarne kazni in KT) z npr 63 km /h v naselju (kot je predvideno pri novem zakonu)!?

Pa zmanjšanje kazni za tistem, ki telefonirajo med vožnjo. Ja pišuka, kaj folk vse ne počne - telefonari, kadi, vmes šalta pa po možnosti še briše šipo, ker se mu rosi. Pa uporaba smernikov (k mam občutek, da je za veliko voznikov to neki sramotnega, če uporabljaš), pol pa bum direkt pred tabo z drugega pasu (na obvozncah in AC). Zakaj takih bumbarjev (tud teh, ko jih je tomson omenju) nikol ne ustavijo?
Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So dec 22, 2007 7:12 pm

IcEm4n je napisal/-a:višje kazni že, ampak vsaj za tiste stvari, ki bolj morijo.

Vožnja v nasprotno smer kaznovana z 250€ in 4 KT. Pa lepo prosm, kako to lahko 'enačijo' (vsaj kar se tiče denarne kazni in KT) z npr 63 km /h v naselju (kot je predvideno pri novem zakonu)!?

Pa zmanjšanje kazni za tistem, ki telefonirajo med vožnjo. Ja pišuka, kaj folk vse ne počne - telefonari, kadi, vmes šalta pa po možnosti še briše šipo, ker se mu rosi. Pa uporaba smernikov (k mam občutek, da je za veliko voznikov to neki sramotnega, če uporabljaš), pol pa bum direkt pred tabo z drugega pasu (na obvozncah in AC). Zakaj takih bumbarjev (tud teh, ko jih je tomson omenju) nikol ne ustavijo?
ž

ma to gre men tut na ku**c, ko folk ne uporablja smernikov.še posebi če se pelaš za kako babo v mestu ko telefonira, speljuje v tretji in fura tak ko bi mela 2.0 alkota v krvi.a je tk težko dat tist smernik? samo dotakneš se ročice in žmigovc že dela. :roll:. folk res misli da je sramotno, ali pa si ena navadna pi*ka, ker vklaplaš žmigavce.
Lep pozdrav :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov