Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr jun 19, 2013 6:46 pm

G-1 se izogni.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr jun 19, 2013 6:59 pm

Zdravo !

Glede G-1 - 2x ne priporočam.

Glede Plineksa delim tvoje mnenje.

Glede AGC Compact sistema si preberi moj post na 204 strani.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Sr jun 19, 2013 8:32 pm

Glede plineksa in g1 je po forumih kar nekaj kritik.

Prins je v Sloveniji najkvalitetnejši a žal tudi najdražji. Če hočeš res kvalitetno vgradnjo pri nas ti svetujem Prins.

Če ti je Prins predrag, bi bil po mojem mnenju od zgoraj naštetih Sigas na drugem mestu.
Sigas obstaja že zelo dolgo, nekih kritik in nezadovoljnih uporabnikov na forumih pa ni zaslediti.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Sr jun 19, 2013 8:58 pm

Jaz sem načeloma kar zadovoljen z G1...prevoženih pa cca 65.000km na njihov sistem.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Sr jun 19, 2013 9:07 pm

@bernikm:
Tudi jaz imam v !novem Peugeotu 208 (sedaj bo star počasi 1 leto) vgrajen sistem Prins (VSI/2) - podobno kot ti sem izbiral ponudbe in se na koncu po pisanju na forumih, različnih metodah izpraševanja monterjev in premislku odločil za najdražji sistem. Samo IQ sistemi oziroma Prins je bila firma, ki je odgovorila na vsa moja vprašanja takoj, neposredno - tudi odgovorov na tista manj prijetna vprašanja jih ni bilo strah - najbolj so me prepričali. Poleg mene imata vgrajen plinski sistem tudi sestra (Seat Ibiza 1.2 TSI) in foter (škoda superb 1.8 TSI) in vsi avtomobili delajo, kot urca (Prins je tudi edini, ki je sposoben predelati turbo motorje). Na začetku res vabi nižja cena in garancija, vendar nekaj je kar piše, drugo pa je kaj se izvaja - saj poznaš kako je v navadi v Sloveniji. Danes plinske sisteme lahko vgrajuje vsak, ki ima pol ure časa - tako da zaupati kar enemu, razen če imaš polno denarnico... jaz nebi. Dobro premisli koga boš izbral, ključno vlogo pa naj ne igra cena, ampak rezultat tvoje domače naloge, ki je: kaj dobim za plačan denar in koliko se bo vgrajevalec sistema držal obljub. 500 € je za zaslužiti precej, ko pa gre kaj narobe pri avtu, pa je 500 € nič - žal.

Za IQ sisteme in Prins ti lahko na podlagi 3 sistemov v familiji povem, da sicer prodajajo povsem zemeljsko tehnologijo in da tudi pri njim kaj crkne - podobno kot crkne tudi BMW - ja takšen za 100.000 €, na drugem ovinku, ko se odpelješ iz salona. Vendar pa firma stoji za garancijo, ki jo da in napako tudi odpravi. Pri fotru je bil problem mrzel vžig, servis prišel domov, nadgradil software od takrat avto laufa, pri sestri se je odvil nek del sistema in je ropotalo po motorju - so privili kar na rednem servisu avtomobila nazaj in problem rešen, crknila ji je neka pumpa - so dali brez problema novo in spet sistem špila ko nov, pri meni je ponagajal senzor temparature plina, zaradi česar sistem pri ogretem avtomobilu, ko je ta stal nekaj ur, po vnovičnem zagonu ni preklopil dovolj hitro na plin (namesto 1 km je trajalo 4-5 km) - smo zamenjali senzor in napaka je v nekaj dneh zvodenela. Torej če kaj gre narobe, me ni strah, da ko bom klicau na servis, me bodo odjebal - ne, zrihtali bodo.

Kot zanimivost naj dodam, da ogromno uporabnikov po vgradnji sistema poroča o lučki "Check engine" - no pri naših treh sistemih Prins te zadeve (knock, knock) zaenkrat ni - in naročeno mi je, če posveti se takoj oglasite na servis. Preden se odločiš za sistem, še razišči kdo ima najnaprednejši sistem za mazanje ventilov :)

Dobro se odloči...
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Če jun 20, 2013 10:13 am

Kak je z to tekocino za ventile, tega je vec vrst, gre to vse krizem?
Ali moras ob spremembi vrste spet nastaljat pipico?

Katero in kje to nabavljate?
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe jun 21, 2013 6:08 pm

Sem se pozanimal na par servisih in so povsod mnenja da je vgradnja plinske napeljave v nove motorje rizik in mi vsi odsvetujejo.
Govoril sem celo z mehanikom, ki je servisiral Chevrolet Cruze ki je bil predelan na plin proizvajalca Prins, pravi da so konstantno problemi.
Naj bi bilo nekje do 60.000 km ok, potem se pa začnejo težave. Po njihovih besedah naj bi plinske instalacije na starejših motorjih delovale brez težav, na novejših pa so stalno težave.
Sploh glede G-1 izvajalca imajo vsi mehaniki s katerimi sem govoril zelo slabe izkušnje.
Eden mi je celo rekel, da je stranka predelala Mercedes letik 2004 na plin in do sedaj nobenih težav, pri predelavi letnika 2009 pa so konstantno problemi.

Ne vem, samo če je vsaj malo res kar govorijo si bom nakopal več škode kot koristi, ker v kolikor bo problem z mašino, tov. garancije tako ne bom mogel uveljavljati, podjetje ki bo vgradilo plin pa se zna tudi zgovarjati po svoje.

Skratka če povzamem
- mehaniki mi to odsvetujejo, razen v primeru da je plinska napeljava že serijsko v avtomobilu (naj bi v tem primeru bila mašina drugače narejena oz ventili in vse ostalo prirejeno za plin)
- podjetja ki plin vgraujejo pa pravijo da to ni res, oz da ni nobenih težav.

G-1 mi je celo rekel da mi dajo 1 leto garancije na motor (po besedah prodajalca naj bi bili edino podjetje v SLO ki da garancijo na motor).
Rekel sem mu, da v prvem letu kjer bom naredil max 20.000 km zna da ne bo težav, vprašanje pa kaj bo po 50-60k kot so mi rekli na servisu.
Ko sem ga postavil pred dejstvo, da vzamem napeljavo pri njih, v kolikor mi dajo enako kot proizvajalec 5 let garancije na motor se je začel izvijati in zagovarjati da ne bo nobenih problemov in da jih še nikoli ni bilo.

Zanimivo je tudi to, če vprašaš konkretno na G-1 pravijo da niso nikoli imeli nobenih težav z mašinami (prav tako tuki podjetje Plineks).
Danes pa sem govoril s serviserjem ki je rekel da se lahko osebno oglasim pri njih kjer imajo 3 avtomobile predelane na plin (od G-1 in Plineksa) s katerimi so stalno težavo.
Seveda na G-1 o tem ni vedel ničesar ...

Tako da kot kaže je zaključek, v kolikor želim da avto laufa naslednjih 10 let bp, ostanem na bencinu oziroma počakam če se bo karkoli spremenilo glede plina.
Ker imam občutek da bo v primeru težav boomerang efekt (servis se bo zgovarjal na plinsko instalacijo oni na servis itd jaz pa bo brez avta)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jun 21, 2013 6:57 pm

iziboy je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Jazbar? Jesenice na dolenjskem? sigas pa to?

Aha... :roll:



Ajooooooooj :roll: :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe jun 21, 2013 8:28 pm

bernikm je napisal/-a:Sem se pozanimal na par servisih in so povsod mnenja da je vgradnja plinske napeljave v nove motorje rizik in mi vsi odsvetujejo.
Govoril sem celo z mehanikom, ki je servisiral Chevrolet Cruze ki je bil predelan na plin proizvajalca Prins, pravi da so konstantno problemi.
Naj bi bilo nekje do 60.000 km ok, potem se pa začnejo težave. Po njihovih besedah naj bi plinske instalacije na starejših motorjih delovale brez težav, na novejših pa so stalno težave.
Sploh glede G-1 izvajalca imajo vsi mehaniki s katerimi sem govoril zelo slabe izkušnje.
Eden mi je celo rekel, da je stranka predelala Mercedes letik 2004 na plin in do sedaj nobenih težav, pri predelavi letnika 2009 pa so konstantno problemi.

Ne vem, samo če je vsaj malo res kar govorijo si bom nakopal več škode kot koristi, ker v kolikor bo problem z mašino, tov. garancije tako ne bom mogel uveljavljati, podjetje ki bo vgradilo plin pa se zna tudi zgovarjati po svoje.

Skratka če povzamem
- mehaniki mi to odsvetujejo, razen v primeru da je plinska napeljava že serijsko v avtomobilu (naj bi v tem primeru bila mašina drugače narejena oz ventili in vse ostalo prirejeno za plin)
- podjetja ki plin vgraujejo pa pravijo da to ni res, oz da ni nobenih težav.

G-1 mi je celo rekel da mi dajo 1 leto garancije na motor (po besedah prodajalca naj bi bili edino podjetje v SLO ki da garancijo na motor).
Rekel sem mu, da v prvem letu kjer bom naredil max 20.000 km zna da ne bo težav, vprašanje pa kaj bo po 50-60k kot so mi rekli na servisu.
Ko sem ga postavil pred dejstvo, da vzamem napeljavo pri njih, v kolikor mi dajo enako kot proizvajalec 5 let garancije na motor se je začel izvijati in zagovarjati da ne bo nobenih problemov in da jih še nikoli ni bilo.

Zanimivo je tudi to, če vprašaš konkretno na G-1 pravijo da niso nikoli imeli nobenih težav z mašinami (prav tako tuki podjetje Plineks).
Danes pa sem govoril s serviserjem ki je rekel da se lahko osebno oglasim pri njih kjer imajo 3 avtomobile predelane na plin (od G-1 in Plineksa) s katerimi so stalno težavo.
Seveda na G-1 o tem ni vedel ničesar ...

Tako da kot kaže je zaključek, v kolikor želim da avto laufa naslednjih 10 let bp, ostanem na bencinu oziroma počakam če se bo karkoli spremenilo glede plina.
Ker imam občutek da bo v primeru težav boomerang efekt (servis se bo zgovarjal na plinsko instalacijo oni na servis itd jaz pa bo brez avta)


Problem ni v starejši/novejši motor, ampak v materijalih ki se pri današnjih motorjih uporabljajo. Fiati oz v generalu italijanski motorji nimajo nobenih težav po predelavi na plin, ker so motorji tako narejeni. Verjetno zato, ker je Italija ena od najbolj ''oplinjenih'' držav na svetu.
Motor v Cruzu pa niti ni nek sodoben dosežek, ampak je starejši Oplov Ecotec motor, ki smo jih srečevali v Astrah že pred letom 2000. Te motorji pa nikoli niso bili nek vzor vzdržljivost.
Mercedes je na splošno znan, da je primeren za predelavo, razen nekih motorjev v A seriji pred leti. Če je zaropotal, je najbrž krivda res na strani monterja, lahko pa tudi napaka na motorju. Tudi Mercedes ni vsemogočen.
Bmw-jevi motorji so eni najbolj trpežnih. Že kar nekaj časa spremljam plin, pa še nisem slišal za kakega ki bi imel težave z ventili.
Najbolj enostavno je, da ko kupuješ avto in bi ga rad predelal na plin, kupiš takega, ki ni problematičen, ali takega, kjer ima proizvajalec plinskih naprav pogodbo z proizvalcem avtov, da garancija ostane.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 So jun 22, 2013 8:26 am

Bernikm:
Če je govora o tem da G1 ni imel nikoli problemov z motorji vprašaj Jureta, če še dela tam,
o chervolet cruzu 1.8 predelan 2010 bele barve reg. MB ....... sigurno se bo izmotaval.
Ta je bil moj, in ni informacija iz druge roke.
Pri predelavi so zatrdili da ta motor ne potrebuje hlajenja ventilov in res da cca 40.000 ga ni potreboval potem pa se je začela veselica :evil:
Lažejo in prikrivajo....
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm So jun 22, 2013 10:10 am

bomber111: se pravi glede na tvoje izkušnje odsvetuješ vgradnjo plina. Saj po moje so mašine iste Aveo ali Cruze, kolikor vem so EcoTec od Opla...
Potem bo res držalo, kot mi je rekel na servisu da do 60k ni nobenih problemov, potem se pa začne veselica in stroški ter izmotavanja glede stroškov popravila ...
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 So jun 22, 2013 11:08 am

bomber, pa so ti povedali, da je treba tem mašinam nastavljat ventile na 30-60,000 km, če vozijo na plin? Z mazanjem in nastavljanjem recimo vsakih 50 kkm, bi se še danes vozil brez problema. Ampak oni tega niso vedeli, ker so pač šalabajzerji. S temi mašinami se da tudi 300 jurjev obrnit na plin (toliko sem do zdaj največ zasledil, morda bo pa kdo prišel do 500) brez problemov, ampak mora bit vse poštimano kot je treba.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So jun 22, 2013 11:51 am

cc09 je napisal/-a:bomber, pa so ti povedali, da je treba tem mašinam nastavljat ventile na 30-60,000 km, če vozijo na plin? Z mazanjem in nastavljanjem recimo vsakih 50 kkm, bi se še danes vozil brez problema. Ampak oni tega niso vedeli, ker so pač šalabajzerji. S temi mašinami se da tudi 300 jurjev obrnit na plin (toliko sem do zdaj največ zasledil, morda bo pa kdo prišel do 500) brez problemov, ampak mora bit vse poštimano kot je treba.

Tudi to drži...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 So jun 22, 2013 8:58 pm

Pred tremi leti sem se kar veliko pozanimal glede vgradnje, a očitno še vedno premalo.
Ampak še vedno pravim da je krivda na strani vgrajevalca če ne ve kaj dela, ne pa na strani potrošnika če ne preverja njegovega strokovnega znanja in mu gleda pod prste.
Sploh nisem odsvetoval plina , da ne bo pomote saj se ponovno vozim že leto in pol na plin (85.000 km) le ta ki vgrajuje mora vedet kaj dela. In tisto kaj me najbolj jezi ko te zavestno zavedejo in napizdijo. z nekimi garancijami na motor, ja pa kaj še. Verjetno ni primera da bi firma ki je vgradila plin častila ventile razen mogoče če bi na mojem ko jih dobiš na odpadu za cca 100 evrov al pa še manj :DDD
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm So jun 22, 2013 9:57 pm

bomber111: katerega izvajalca pa priporočaš za vgradnjo plina da bo narejeno tako kot je treba ?
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Po jun 24, 2013 6:35 am

bernikm, sem premalo v tem da bi ti lahko kaj svetoval. Jaz sem načeloma zadovoljen s plineksovim sistemom razen poraba me malo muči. Bil zadnjič pri hribaru v LJ na servisu, ker ga kar hvalijo. Drugače pa če bi še enkrat na novo vgrajeval bi verjetno šel kar v srbijo vgradit. Delajo že 30 let in imajo verjetno več pojma in izkušenj. Res pa je da naši monterji pljuvajo po njih da sebe povzdignejo. Kupiš kakšen poceni paket za eno ali dve nočitvi v Srbiji preko kuponkotov in pelješ ženo na izlet na balkan in hkrati še predelaš avto na plin. :D
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To jun 25, 2013 5:14 pm

Tema na hrvaškem forumu, kjer v par postih pojasnijo ves problem plina in ventilov:
http://www.forum.hr/showthread.php?t=727747
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Doc_ Pe jun 28, 2013 10:56 am

Pozdravljeni! Zanimam se za nakup avta z 3.2 FSI... pa me zanima kdo razen PRINS-a sploh to dela in ali je res da porabi zraven še 10% bencina?

LP
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe jun 28, 2013 6:41 pm

Imam nekaj vprašanj, upam, da mi zna kdo pomagati.

1.) Ker bo čez 3 dni Hrvaška vstopila v Evropsko unijo, me zanima, kako bo z birokracijo in stroški, če se avtoplin vgradi na Hrvaškem (homologacija, stroški vpisa v kartonček,..)? Vemo, da je ceneje, po drugi strani ni daleč v slučaju uveljavljanja garancije. Recimo Boyski v Opatiji je že dosegljiv, če se na delovni dan zapelješ do njih po službi.

2.) Ker ima partnerka v avtomobilu avtoplin še na stari Venturi sistem (vse uradno, vpisano v prometno), me zanima, če zamenjava samo določene zadeve (da bo sekvenčni sistem) na Hrvaškem. Bi bila v tem primeru ponovno potrebna homologacija, sprememba vpisa v prometni in ostale kolobocije?

3.) Pri nas ni nobenega problema z rezervoarjem za plin, kateremu je že "potekel rok". Niti na tehničnem niti pri homologaciji. Vseeno bo zaradi varnosti potrebna menjava. Vendar do menjave me zanima, kako je s tem v tujini? Bi lahko imel problem, če mi v Italiji, Avstriji, Nemčiji, Hrvaškem policaji to ugotovijo?

4.) Po menjavi olja in filtra je partnerka naredila že precej kilometrov, kakih 4000 do 5000. Več ali manj ima vedno relacijo. Torej večino časa motor deluje samo na plin. Kontroliral sem olje in je čisto, kot bi pravkar menjal. Sploh se noče umazati... :D Je pri avtomobilu na avtoplin potrebno pogosteje menjati olje ali morda lahko celo podaljšamo interval? Vem da samo čistejše olje še ni znak, da se lahko podaljša.

Hvala za vaša mnenja in deljenje izkušenj.

LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So jun 29, 2013 7:16 am

1. Po pridružitvi pač ne bo več carine, ostala papirologija ostane. Naše gospodarstvo je že tako čisto v riti. Zakaj bi nosili denar čez mejo?! Dejmo mal patriotizma...
2. Pri taki menjavi ti ostane samo uparjalnik...se ti ne splača. Če že menjaš, menjaj komplet sistem.
3. Pri nas res nimamo periodičnih testov tankov, Hrvati so jih (do sedaj) imeli na 10 let. Problem je, ker ne vem če pri nas kdo dela tlačne teste za LPG tanke in izdaja potrdila. Zakaj menjava zaradi varnosti? Bistvo je da ni rjav, oz da ne bi prerjavel in to je to.
4. Olje je pri vožnji na plin skozi servisni interval čistejše in bolje ohranja mazalne sposobnosti. Ampak ne podaljšuj intervala. Bolje je da imaš dobro olje in manj skrbi če kdaj prekoračiš interval menjave olja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov