darkoan je napisal/-a:Ker vidim da je tukaj gor precej strokovnjakov za plin me zanima kaj mi najbolj priporočate za mazanje ventilov ter zakaj?
Flashlube Electronic Kit, ki ga lahko dobim bolj ugodno kot tukaj:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4
ali V-lube Electrnic Kit Valve Saver Kit D12:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4
Vozilo je Ford Fiesta letnik 2008 in že ima vgrajen Tartarini plinski sistem ter mehansko mazanje ventilov (samo z flaško...).
brs je napisal/-a:Jaz sem računal da sem v 20000 kilometrih porabil približno 1100 evrov manj za gorivo na plin, kot bi porabil če bi se vozil na bencin. Imam mercedesa, ki mi je porabil prej 10 litrov bencina, sedaj porabi 12 litrov plina in 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
To pomeni da bi po današnjih cenah za bencin OMV100 porabil 2000X1,514= 3028 evrov.
Na plin pa 2400x0,702= 1684,8 (tankam v Izoli V Butan plinu)
+ 100x1,514 = 151,4
Torej skupaj 1836,2 evra.
Razlika je torej 1191,8 evra.
Zavoli sistem me je stal manj kot 1000 evrov (v Srbiji skupaj s carino in ddv) servis na 20000 km pa 45 evrov.
Valve care ali kaj podobnega seveda nimam in s tem posledično nimam stroškov.
Žal mi je da ste nekateri plačali za vgradnjo plina približno 2000 evrov in da plačujete dodatno valve care in mnogo dražje servise, a to je bila vaša odločitev in zato potrebujete dlje časa da se vam bo investicija povrnila kot jaz.
iziboy je napisal/-a:darkoan je napisal/-a:Ker vidim da je tukaj gor precej strokovnjakov za plin me zanima kaj mi najbolj priporočate za mazanje ventilov ter zakaj?
Flashlube Electronic Kit, ki ga lahko dobim bolj ugodno kot tukaj:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4
ali V-lube Electrnic Kit Valve Saver Kit D12:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4
Vozilo je Ford Fiesta letnik 2008 in že ima vgrajen Tartarini plinski sistem ter mehansko mazanje ventilov (samo z flaško...).
O tem je bilo pa že toliko napisanega...
Darko no...ne tako očitno delat reklame...![]()
iziboy je napisal/-a:Ok, še enkrat: Fordi in Opli so na vrhu seznamam občutljivih motorjev. Da po tem takem tvoj ne rabi mazanja? Ne vem no... Če bo mojster, ki ti to svetuje prevzel odgovornost za popravila, potem ni panike.
Kar se pa tiče V-lube vs Flash lube je pa oboje isto/enako.
iziboy je napisal/-a:Problem ni v starejši/novejši motor, ampak v materijalih ki se pri današnjih motorjih uporabljajo. Fiati oz v generalu italijanski motorji nimajo nobenih težav po predelavi na plin, ker so motorji tako narejeni. Verjetno zato, ker je Italija ena od najbolj ''oplinjenih'' držav na svetu.
Motor v Cruzu pa niti ni nek sodoben dosežek, ampak je starejši Oplov Ecotec motor, ki smo jih srečevali v Astrah že pred letom 2000. Te motorji pa nikoli niso bili nek vzor vzdržljivost.
Mercedes je na splošno znan, da je primeren za predelavo, razen nekih motorjev v A seriji pred leti. Če je zaropotal, je najbrž krivda res na strani monterja, lahko pa tudi napaka na motorju. Tudi Mercedes ni vsemogočen.
Bmw-jevi motorji so eni najbolj trpežnih. Že kar nekaj časa spremljam plin, pa še nisem slišal za kakega ki bi imel težave z ventili.
Najbolj enostavno je, da ko kupuješ avto in bi ga rad predelal na plin, kupiš takega, ki ni problematičen, ali takega, kjer ima proizvajalec plinskih naprav pogodbo z proizvalcem avtov, da garancija ostane.
iziboy je napisal/-a:Če je bil tvoj post vprašanje, ti svetujem takole:
ne čakat da boš obstal nekje. Najbolj zanesljivo je pregledat zračnost ventilov pa boš videl kje si, oz kje je motor. Je pa res, da je velika razlika v obrabi ventilov (še posebej če je predelan na plin), če se voziš veliko po AC ali pa imaš bolj mestno oz umirjeno vožnjo. Pa tudi razlika je med Ecotec 1.6 16V in Twinport motorji. Drugi je še bolj občutljiv. Lahko pa se pozanimaš na AT Vis, kjer so predelovali nove Ople in so imeli nove(popravljene) glave(več njih), kar v stalaži pripravljene za menjavo.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov