Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs To jul 09, 2013 6:36 pm

Jaz sem računal da sem v 20000 kilometrih porabil približno 1100 evrov manj za gorivo na plin, kot bi porabil če bi se vozil na bencin. Imam mercedesa, ki mi je porabil prej 10 litrov bencina, sedaj porabi 12 litrov plina in 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
To pomeni da bi po današnjih cenah za bencin OMV100 porabil 2000X1,514= 3028 evrov.
Na plin pa 2400x0,702= 1684,8 (tankam v Izoli V Butan plinu)
+ 100x1,514 = 151,4
Torej skupaj 1836,2 evra.
Razlika je torej 1191,8 evra.
Zavoli sistem me je stal manj kot 1000 evrov (v Srbiji skupaj s carino in ddv) servis na 20000 km pa 45 evrov.
Valve care ali kaj podobnega seveda nimam in s tem posledično nimam stroškov.

Žal mi je da ste nekateri plačali za vgradnjo plina približno 2000 evrov in da plačujete dodatno valve care in mnogo dražje servise, a to je bila vaša odločitev in zato potrebujete dlje časa da se vam bo investicija povrnila kot jaz.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr jul 10, 2013 4:52 am

darkoan je napisal/-a:Ker vidim da je tukaj gor precej strokovnjakov za plin me zanima kaj mi najbolj priporočate za mazanje ventilov ter zakaj?

Flashlube Electronic Kit, ki ga lahko dobim bolj ugodno kot tukaj:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4

ali V-lube Electrnic Kit Valve Saver Kit D12:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4

Vozilo je Ford Fiesta letnik 2008 in že ima vgrajen Tartarini plinski sistem ter mehansko mazanje ventilov (samo z flaško... :? ).

O tem je bilo pa že toliko napisanega...
Darko no...ne tako očitno delat reklame... :roll: :?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr jul 10, 2013 5:01 am

brs je napisal/-a:Jaz sem računal da sem v 20000 kilometrih porabil približno 1100 evrov manj za gorivo na plin, kot bi porabil če bi se vozil na bencin. Imam mercedesa, ki mi je porabil prej 10 litrov bencina, sedaj porabi 12 litrov plina in 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
To pomeni da bi po današnjih cenah za bencin OMV100 porabil 2000X1,514= 3028 evrov.
Na plin pa 2400x0,702= 1684,8 (tankam v Izoli V Butan plinu)
+ 100x1,514 = 151,4
Torej skupaj 1836,2 evra.
Razlika je torej 1191,8 evra.
Zavoli sistem me je stal manj kot 1000 evrov (v Srbiji skupaj s carino in ddv) servis na 20000 km pa 45 evrov.
Valve care ali kaj podobnega seveda nimam in s tem posledično nimam stroškov.

Žal mi je da ste nekateri plačali za vgradnjo plina približno 2000 evrov in da plačujete dodatno valve care in mnogo dražje servise, a to je bila vaša odločitev in zato potrebujete dlje časa da se vam bo investicija povrnila kot jaz.

Ja, pač si eden tistih ki ima nezahteven motor...sreča tvoja. Ampak se ti zdi pravilno delati izračun po današnjih cenah?! Tako razmerje cen, kot ga imamo danes je res super, ampak smo pred pol leta samo sanjali o njem.
P.S.
kako dobra je bila odločitev vgradnje v Srbiji, boš povedal ko boš imel prevoženih 100.000km + in se bojo začele težave :(
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Sr jul 10, 2013 8:39 am

Razmerje cen se je spreminjalo, a ne bistveno, nekje recimo do 10% v povprečju, dako da bistvenih razlik tukaj ni.
Pred pol leta je bila cena avtoplina 0,799 (Butan plin) cena bencina pa 1,501 (OMV 100), tako da bi bila razlika pri 20000 kilometrih 943,3 evra (če bi seveda ves čas tankali po ceni od pred pol leta).

Glede tega, da se mi bodo po prevoženih 100.000 in več kilometerih začele težave, pa lahko samo rečem, da bomo to še videli.

Če je vgradnja narejena dobro, je vseeno kje je bila opravljena, sama država vgradnje po mojem mnenju ne vpliva na kvaliteto vgradnje toliko kot mojster, ki vgrajuje.
Kot imamo v Sloveniji dobre in slabe mojstre, tako imajo lahko tudi v Srbiji dobre in slabe mojstre.
Če želiš se lahko enkrat dobiva, pa ti pokažem moj avto.
Nato boš lahko tudi kaj bolj konkretnega povedal o moji vgradnji (ker vidim da se na to spoznaš boljše kot jaz).

Pred vgradnjo sem iskal verodostojne podatke primerjav med različnimi sistemi (Prins, Zavoli, Tartarini, Brc...) a jih nisem našel.
Žal nikjer ni objavljenih raziskav o tem da eni sistemi trajajo dlje kot drugi. Recimo nikjer ni objavljeno da se Zavoli kvari bolj pogosto in več kot Prins.
To bi bilo tudi moje vprašanje za tega novega strokovnjaka. Ali obstajajo kakšni verodostojni podatki o razliki v kvaliteti med različnimi napravami (Prins, Zavoli...)?
Zadnjič spremenil brs, dne Če jul 11, 2013 10:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
darkoan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So apr 13, 2013 3:27 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a darkoan Sr jul 10, 2013 9:03 am

iziboy je napisal/-a:
darkoan je napisal/-a:Ker vidim da je tukaj gor precej strokovnjakov za plin me zanima kaj mi najbolj priporočate za mazanje ventilov ter zakaj?

Flashlube Electronic Kit, ki ga lahko dobim bolj ugodno kot tukaj:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4

ali V-lube Electrnic Kit Valve Saver Kit D12:
http://www.populi.si/index.php?page=sho ... p&Itemid=4

Vozilo je Ford Fiesta letnik 2008 in že ima vgrajen Tartarini plinski sistem ter mehansko mazanje ventilov (samo z flaško... :? ).

O tem je bilo pa že toliko napisanega...
Darko no...ne tako očitno delat reklame... :roll: :?


Se opravičujem za reklamo vendar nisem našel nikjer drugje cen teh mazalnih sistemov (razen v tujini), čeprav se mi kar zdijo malce pretirane (te firme drugače sploh ne poznam in ne vem zakaj bi potem dalal zanje reklamo...) :huh:
Jah problem je v tem da mi trenutni mazalni sistem zelo nagaja in teče mimo precej preveč mazalnega sredstva kot bi bilo to potrebno, saj je sistem za regulacijo na flaški pomoje pokvarjen in bi pač rad vse skupaj zamenjal z elektronskim, ki je natančnejši sedaj pa ne vem ali naj vzamem elektronski FlashLube ali elektronski V-Lube (mehanik mi predlaga V-Lube, ki je dražji in naj bi bil tudi boljši...)
Predlagal mi je tudi da za ta tip motorja (DURATEC) ne potrebujem sekvenčnega mazanja ali to drži in zakaj?
Opravičujem pa se tudi za ponovno teženje o mazalnih sistemih, če je o tem res že veliko napisanega, vendar ne bi rad bral vseh 208 strani če me razumete... ;)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr jul 10, 2013 9:32 am

Ok, še enkrat: Fordi in Opli so na vrhu seznamam občutljivih motorjev. Da po tem takem tvoj ne rabi mazanja? Ne vem no... Če bo mojster, ki ti to svetuje prevzel odgovornost za popravila, potem ni panike.
Kar se pa tiče V-lube vs Flash lube je pa oboje isto/enako.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
darkoan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So apr 13, 2013 3:27 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a darkoan Sr jul 10, 2013 10:41 am

iziboy je napisal/-a:Ok, še enkrat: Fordi in Opli so na vrhu seznamam občutljivih motorjev. Da po tem takem tvoj ne rabi mazanja? Ne vem no... Če bo mojster, ki ti to svetuje prevzel odgovornost za popravila, potem ni panike.
Kar se pa tiče V-lube vs Flash lube je pa oboje isto/enako.


Mislim da smo se narobe razumeli seveda fordovi motorji nujno rabijo mazanje, vendar menda ne sekvenčnega, ki je precej dražji od običajnega...

Da pa zadeva ni popolnoma enaka priča že čisto preprost podatek da gredo iz v-lube-a (4 ali več) povsem ločene cevke: http://www.v-lube.com/product/electroni ... uent-plus/ , medtem ko iz flashlube-a samo ena: http://www.autogassystems.com.au/wp-con ... ration.jpg , ki se spelje pred loputo v tem primeru pa bi potreboval posebej še hobotnico, ki se potem razdeli na 4 ločene cevke: http://www.lpgshop.co.uk/jlm-4-cylinder ... -splitter/
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr jul 10, 2013 12:37 pm

V vsakem primeru je veliko bolje če imaš ločeno dovajanje tekočine v vsak cilinder. Če je dovajanje v eno točko, noben ne vem kam gre (v kateri cilinder) tekočina ko pride v sesalni kolektor. Vprašanje je samo ali motor mazanje potrebuje ali pa ne.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a McBobo Če jul 11, 2013 1:47 pm

iziboy je napisal/-a:Problem ni v starejši/novejši motor, ampak v materijalih ki se pri današnjih motorjih uporabljajo. Fiati oz v generalu italijanski motorji nimajo nobenih težav po predelavi na plin, ker so motorji tako narejeni. Verjetno zato, ker je Italija ena od najbolj ''oplinjenih'' držav na svetu.
Motor v Cruzu pa niti ni nek sodoben dosežek, ampak je starejši Oplov Ecotec motor, ki smo jih srečevali v Astrah že pred letom 2000. Te motorji pa nikoli niso bili nek vzor vzdržljivost.
Mercedes je na splošno znan, da je primeren za predelavo, razen nekih motorjev v A seriji pred leti. Če je zaropotal, je najbrž krivda res na strani monterja, lahko pa tudi napaka na motorju. Tudi Mercedes ni vsemogočen.
Bmw-jevi motorji so eni najbolj trpežnih. Že kar nekaj časa spremljam plin, pa še nisem slišal za kakega ki bi imel težave z ventili.
Najbolj enostavno je, da ko kupuješ avto in bi ga rad predelal na plin, kupiš takega, ki ni problematičen, ali takega, kjer ima proizvajalec plinskih naprav pogodbo z proizvalcem avtov, da garancija ostane.


Imam Opel Astro Classic 2 z Ecotec motorjem l.2005, 1.6 16V. Do sedaj ima avto 100k kilometrov narejenih, od tega 60k km na LPG. Se pravi, da bi moral od sedaj naprej pričakovati težave? Pa da vidim. Naj omenim, da nimam niti mazanja namonitranega, ker mi je serviser svetoval, da ni potrebe, da pa ga zmontira, če želim. Tako si nisem delal dodatnih stroškov. Je pa sistem od Emmegas-a.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jul 11, 2013 4:10 pm

Če je bil tvoj post vprašanje, ti svetujem takole:
ne čakat da boš obstal nekje. Najbolj zanesljivo je pregledat zračnost ventilov pa boš videl kje si, oz kje je motor. Je pa res, da je velika razlika v obrabi ventilov (še posebej če je predelan na plin), če se voziš veliko po AC ali pa imaš bolj mestno oz umirjeno vožnjo. Pa tudi razlika je med Ecotec 1.6 16V in Twinport motorji. Drugi je še bolj občutljiv. Lahko pa se pozanimaš na AT Vis, kjer so predelovali nove Ople in so imeli nove(popravljene) glave(več njih), kar v stalaži pripravljene za menjavo.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
bento
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po sep 05, 2011 12:45 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bento Če jul 11, 2013 4:39 pm

Zanima me kdo zna preverit zračnost ventilov in koliko to stane?
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a McBobo Če jul 11, 2013 5:22 pm

iziboy je napisal/-a:Če je bil tvoj post vprašanje, ti svetujem takole:
ne čakat da boš obstal nekje. Najbolj zanesljivo je pregledat zračnost ventilov pa boš videl kje si, oz kje je motor. Je pa res, da je velika razlika v obrabi ventilov (še posebej če je predelan na plin), če se voziš veliko po AC ali pa imaš bolj mestno oz umirjeno vožnjo. Pa tudi razlika je med Ecotec 1.6 16V in Twinport motorji. Drugi je še bolj občutljiv. Lahko pa se pozanimaš na AT Vis, kjer so predelovali nove Ople in so imeli nove(popravljene) glave(več njih), kar v stalaži pripravljene za menjavo.


Koliko stane popravilo-zamenjava ventilov z materialom?
Meni je bilo takrat razloženo, da Ecotec mašine niso še občutljive na LPG, Twinport pa bi moral dodati mazanje.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jul 11, 2013 5:54 pm

Ecotec imajo (naj bi imeli) hidravlične ventile, zato naj ne bi potrebovali mazanja, vendar je problem v materialih iz katerih je ventil in sedež ventila. Nastavitev ventilov mora ovladati vsak šolan avtomehanik.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Ne jul 14, 2013 8:42 am

Sam imam v 1.4 TCe motorju vgrajen plin brez mazalnega sistema, in sem ohranil renojevo garancijo na motor, ker ga tudi na pooblaščencu montirajo. Avto sem kupil od prejšnega lastnika z že vgrajenim plinom. Tako da niti nevem, ali dejansko renojevi motorji rabjo dodatno mazanje zaradi vgradnje plina?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne jul 14, 2013 10:37 am

Pozdravljeni !

Glede na to, da so nam v vseh do sedaj predelanih avtomobilih (10) delovale lučke za nivo plina v rezervoarju drugače, sem se odločil, da se poigram z nastavitvami le teh.

Ker mi zadeva ne uspeva najbolj me zanima ali se je kdo ukvarjal z mejnimi vrednostmi voltaže za prižiganje posameznih lučk in ali ste prišli do kakšnega logičnega zaključka?

Lp
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plavko61
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne dec 26, 2004 11:39 am
Kraj: Štajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plavko61 Ne jul 14, 2013 8:43 pm

http://amrautos.co.uk/database_problem_cars.pdf

Moj megane z 1.6 16V 2002> je lepo na listi problematičnih motorjev.
A bo moje podtlačno mazanje JLM dovolj ali kaj lahko pričakujem?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4384
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl Po jul 15, 2013 11:41 pm

Torej,fiat punto 75 SX,ki je pri hčeri,ne bi smel imet težav z vgradnjo plina in najbrž ne potrebuje mazanja?!Verjetno je zanj dovolj kakšen cenejši sistem.Avto je res star,ampak ima samo 82 000km,odličen,brez rje.Sicer se trenutno ne uporablja veliko,ampak,ker ne dobim zanj koliko je vreden,me mika predelava.Potem ga zvoziš do konca (vsaj še 5-10 let,ko bo že oldtimer :D ) saj je poceni za vzdrževanje,porabi 6-8 litrov,torej,v tej draginji,da se voziš poceni,še najcenejša rešitev,Predelava na elektriko,ni računice,imeti avto ki porabi manj kot 5 litrov, potrebuješ precej več denarja za nakup,kot predelat tega.Skratka,ne vem kaj bi z njim,žal mi ga je prodat za par sto evrov,pa se poigravam s idejo,če je že poceni vzdrževanje,zakaj se ne bi še poceni vozil,saj se bi investicija povrnila po cca 20 000km,tako od oka.Kaj pravite?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 To jul 16, 2013 6:48 am

Da se ti bo investicija tako hitro povrnila bi mogel avto delati skozi na plin prez porabe kančka bencina.Kolikor vidim se z avtom malo vozi in predvidevam da je dosti kratkih relacij,tako da je dosti hladnih vžigov ki so na bencin.Sam imam predelan podoben avto(clio)na dan delam cca 100km.in več pol v eno stran pol v drugo torej dva hladna vžiga,včasih se kaj vmes..Pa se mi je investicij povrnila po 50.000km (leto pa pol).Pri taki kilometrini se jaz na tvojem mestu nebi odločil za predelavo.Edino če gledaš z ekološkega vidika.. ;)
lp
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a DePalmo To jul 16, 2013 8:38 am

Če ti avto lepo laufa in delaš bolj malo kilometrov z njim, zakaj bi ga šel predelovat in vgrajevat nekaj kar te bi lahko pošteno drkalo v glavo? Poraba 6-8 litrov sploh ni tako grozna.

Moj mi pije 8 litrov, pa me plin še ni prepričal. Delam pa tudi bolj malo kilometrov, cca. 10.-15.000 na leto.
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a McBobo To jul 16, 2013 9:25 am

Za odločitev je važno, koliko kilometrov misliš narediti na leto in koliko let misliš še imeti avto.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov