Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So jan 20, 2007 1:07 pm

AndrejD je napisal/-a:Kako pa je kaj z zavarovanjem če vgradiš xenon not ?

Homologirat ga nemoreš če nimaš samostojne nastavitve višine in pranja žarometov :(

Torej imaš v bistvu nezakonito opremo not in če pride do nesreče ti verjetno več zavarovanje ne velja ?

Ma kdo kaj izkušenj s tem ?


Pri normalnih nesrecah se zavarovalnica sploh ne vtikuje v take zadeve. Verjetno bi, ce bi tvoja luc zaslepila voznika sleperja in bi se ta zaradi tega zaletel v most in ga zrusu. Na mostu pa bi bil se avtobus otrok in vsi bi padli v reko... Skoda za 24milj evrov :)
Potem verjetno bi :D :D :D :D
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton So jan 20, 2007 1:22 pm

ghostrider je napisal/-a:Jaz imam tale kit, http://www.bolha.com/oglas1522985, pa sem maximalno zadovoljen. Ko sem jih kupoval, je bila cena kaixen kita skoraj 100 € dražja in ko sem dobil HID kit po pošti, sem opazil, da so konektorji, ohišje, rele in kabli popolnoma identične izdelave, kot pri kaixen. Tako da, kot predvidevam, tudi notranjost balasta ne more biti nevemkaj drugačna. So pa ti konektorji na kablih, katere priklopiš v balast zanič, saj so se mi, dokler jih nisem privezal z vezico, nonstop odklapljali. Glede na to, da so domala vsi sestavni deli identični kot na kaixen kitu, se mi zdi to samo promoviranje znamke.


Čist za informacijo me zanima koliko je bila cena kita, ki si ga ti kupil?

Brez zamere, se mi zdi, da še nisi videl Kaixen kita v živo. Sam sem jih že kar nekaj primerjal, pa so bili vsi drugačne izdelave. Še manj pa dvomim, da si odpiral balast ;)

Glede na to, da je tip žarnice v tvojem avtu H7, ne vem kje si ti lahko primerjal releje s Kaixenom - pri Kaixenu namreč pri H7 ni relejev ;)

Sam imam vgrajen Kaixen in sem zadovoljen kar pa seveda ne izključuje tega, da je nekdo drug zadovoljen pač z drugim kitom.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So jan 20, 2007 2:58 pm

DonFilipo je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:Kako pa je kaj z zavarovanjem če vgradiš xenon not ?

Homologirat ga nemoreš če nimaš samostojne nastavitve višine in pranja žarometov :(

Torej imaš v bistvu nezakonito opremo not in če pride do nesreče ti verjetno več zavarovanje ne velja ?

Ma kdo kaj izkušenj s tem ?


Pri normalnih nesrecah se zavarovalnica sploh ne vtikuje v take zadeve. Verjetno bi, ce bi tvoja luc zaslepila voznika sleperja in bi se ta zaradi tega zaletel v most in ga zrusu. Na mostu pa bi bil se avtobus otrok in vsi bi padli v reko... Skoda za 24milj evrov :)
Potem verjetno bi :D :D :D :D



Če me pa gre kdo tožit ker sem ga zaslepil in se je zaradi tega zaletel pa sem kratko potegnil ?
Kaj na tehničnem prideš skozi če te tja pošlje Policija z sumom da nimaš homologacije ?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo So jan 20, 2007 3:32 pm

Po vseh teh letih kregarijah glede zakona pa tehničnega, še zdj ni pisnega dokaza,da morš met to homologiran.Ker kokr vem,k ti menaš žarnce je važn,da je na žarnci odtisnen E in ni pol nobenga problema(ne boš šou ti homologirat žarnc,ker si kupu drugo firmo..)(govorim za halogenke)...JSt iz tega sklepam,da tud xenonk ne bi blo treba, ker majo isto odtisnen E in ne smatram,da je kej velke razlike med halogensko žarnco pa xenonsko po zakonu....Govorim zažarnce ne za luči k majo isto odtisnen E....Moje mišljenje
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo So jan 20, 2007 4:30 pm

Polooo je napisal/-a:Po vseh teh letih kregarijah glede zakona pa tehničnega, še zdj ni pisnega dokaza,da morš met to homologiran.Ker kokr vem,k ti menaš žarnce je važn,da je na žarnci odtisnen E in ni pol nobenga problema(ne boš šou ti homologirat žarnc,ker si kupu drugo firmo..)(govorim za halogenke)...JSt iz tega sklepam,da tud xenonk ne bi blo treba, ker majo isto odtisnen E in ne smatram,da je kej velke razlike med halogensko žarnco pa xenonsko po zakonu....Govorim zažarnce ne za luči k majo isto odtisnen E....Moje mišljenje


Ni res. Xenon kiti nimajo oznake E in na njih pise da so OFFROAD USE ONLY, ali NOT FOR STREET USE!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo So jan 20, 2007 11:04 pm

Pol pa nevem čemu ta E služi...E se dobro vidi

http://cgi.ebay.de/Xenon-Nachruest-Kit- ... dZViewItem
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Ne jan 21, 2007 11:10 am

Kaj Kaixen H4 tudi ima tole E oznako ?
Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Ne jan 21, 2007 1:58 pm

Polooo je napisal/-a:Pol pa nevem čemu ta E služi...E se dobro vidi



Zal tudi Kaixen nima E oznake. Do zdej se nisem vidu katerega kita da bi imel E oznako za legalno uporabo v vozilih.

E24 pa pomeni:


E24 - Connecting devices for low voltage circuits for household and similar purposes.
E24.1 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with screw-type clamping units
E24.2 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with screwless-type clamping units
E24.3 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with insulation piercing clamping units

Tako kot vidis tukaj ta "E" ne pomeni da je dovoljena uporaba v avtu ampak da je kos elektronske naprave solidno narejen, oz da je stestiran in da vsebuje dolocene resitve katere so podane z E24.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Ne jan 21, 2007 2:01 pm

No sem poslal vprašanje na www.KAIXEN.si in evo odgovor:



Po zakonu je tako, da bi se vsaka naknadno vgrajena stvar na vaš avto morala homologirati. Naši kiti imajo vse certifikate za homologacijo. Seveda pa za homologacijo potrebujete vsaj samodejno nastavitev snopa ter tudi pranje žarometov.

V praksi je pa stvar taka, da greste s takšnim kitom brez problema skozi tehničnega - sam sem šel, pa ni bilo nobenih preoblemov, prav tako veliko naših kupcev. Važno je, da imate pravilno nastavljeno višino snopa.


Torej po zakonu je No-Go v praksi pa je mogoče...
Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Ne jan 21, 2007 2:03 pm

Za homologacijo so potrebni naslednji certifikati:

E1.3 - Luminaires for road and street lighting - EN 60598-2-3
E3 - Ballasts for discharge lamps:- Safety requirements, - Performance requirements EN 60922
E4 - D.C. supplied electronic ballasts - EN 60924
E27.9 - Particular requirements for ballasts for discharge lamps (excluding fluorescent lamps) - EN 61347-2-9
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Ne jan 21, 2007 7:43 pm

Ah smo končno nekam prišli

torej:

H4 Bixenon 260€
ALWR - cca 200€
Čistilna naprava za pucanje žarometov - cca 300€

Torej cca 760€ samo za dele +homologacija +delo ?

sklepam da pod 1000€ ne prideš skozi pol...
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jan 21, 2007 8:39 pm

mene pa zanima sledeča stvar:
kaj je to
Bi-ksenonski žarometi z dinamično nastavitvijo

ker po mojem je to xsenon zasenčena luč, ''ki se premika glede na ovinke'', ter xsenon dolga luč- vsaj glede na moje pojmovanje bi- xsenona
v praksi, pa ima avto s temi žarometi halogenske dolge luči
zakaj je tako- ali bi-xsenon ne pomeni tudi dolgih xsenon luči?
lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne jan 21, 2007 9:15 pm

AndrejD je napisal/-a:Ah smo končno nekam prišli

torej:

H4 Bixenon 260€
ALWR - cca 200€
Čistilna naprava za pucanje žarometov - cca 300€

Torej cca 760€ samo za dele +homologacija +delo ?

sklepam da pod 1000€ ne prideš skozi pol...


Pozabil si še na senzorje na kolesih, preko katerih se uravnava višina snopa. Mislim da ni poceni to.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne jan 21, 2007 9:23 pm

DonFilipo je napisal/-a:
Polooo je napisal/-a:Pol pa nevem čemu ta E služi...E se dobro vidi



Zal tudi Kaixen nima E oznake. Do zdej se nisem vidu katerega kita da bi imel E oznako za legalno uporabo v vozilih.

E24 pa pomeni:


E24 - Connecting devices for low voltage circuits for household and similar purposes.
E24.1 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with screw-type clamping units
E24.2 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with screwless-type clamping units
E24.3 - Particular requirements for connecting devices as separate entities with insulation piercing clamping units

Tako kot vidis tukaj ta "E" ne pomeni da je dovoljena uporaba v avtu ampak da je kos elektronske naprave solidno narejen, oz da je stestiran in da vsebuje dolocene resitve katere so podane z E24.

E24 piše da je za low voltage ............(bla bla).....po tvoje

čudno da na trikotniku od avta piše recimo E24 ali pa E21...oz kaka serija je bila in kakšnim standardom ustreza!
tako da E24 pomeni verjetno nekaj drugega
Je pa res da samo E ne pomeni nič , kar bi ti dajalo osnovo za homologacijo ali kaj podobnega....za to rabiš določene papirje....
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Ne jan 21, 2007 9:33 pm

kljukec je napisal/-a:mene pa zanima sledeča stvar:
kaj je to
Bi-ksenonski žarometi z dinamično nastavitvijo

ker po mojem je to xsenon zasenčena luč, ''ki se premika glede na ovinke'', ter xsenon dolga luč- vsaj glede na moje pojmovanje bi- xsenona
v praksi, pa ima avto s temi žarometi halogenske dolge luči
zakaj je tako- ali bi-xsenon ne pomeni tudi dolgih xsenon luči?
lp



res je. bixenon pomeni da je tudi dolga luc xenonska (v kakrsnikoli obliki in tehnicni resitvi), a so se zaceli proizvajalci in trgovci malo igrat z tem izrazom.
Verjetno gre tukaj za to, da se zasencena luc pri priziganju dolge luci malo dvigne in ti sveti dlje kot 50m. to je primer na Cliu III (oznaka: bixenon + luci za ovinke) a v bistu ima dolge luci halogene, ampak se zasencena dvigne (kar dosti). Tudi se dvigne ce vozis vec kot 70km/h ampak ne toliko kot ko przges douge.
taka da zgleda, da so zaceli izkoriscati izraz "bixenon".

pri dolocenih nemskih proizvajalcih, pa gre res za bixenon (na principu H4 zarnice) ki ima se dodatno halogensko zarnico (tako da dejansko ima dva para douglih luci)
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Ne jan 21, 2007 9:37 pm

Gricko je napisal/-a:E24 piše da je za low voltage ............(bla bla).....po tvoje

čudno da na trikotniku od avta piše recimo E24 ali pa E21...oz kaka serija je bila in kakšnim standardom ustreza!
tako da E24 pomeni verjetno nekaj drugega
Je pa res da samo E ne pomeni nič , kar bi ti dajalo osnovo za homologacijo ali kaj podobnega....za to rabiš določene papirje....


Verjetno niso isti E-i za elektricne naprave in oblacila. Tudi ISO9001 se razlikuje glede na vrsto blaga, tako, da je to vse pomesano. :D
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Ne jan 21, 2007 11:51 pm

Dam še jaz en nasvet oz priporočilo. Prijatelj je dal Xenon kit v Audi A3 2.0 TDI letnik 2004 in se mu je po parih mesecih pokvaril motoček za brisalce. cena motorčka je 320 eurov. tako da pazljivo pri audijih s temi kiti. Po mojih izkusnjah delajo v bmwjih brez problemov. Za audije A3 sem pa slisal da se mnozicno to kvari.
poznam pa tud rešitev problema po polovični ceni, če bo kdo rabil.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po jan 22, 2007 11:38 am

Lumpy_ je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:Ah smo končno nekam prišli

torej:

H4 Bixenon 260€
ALWR - cca 200€
Čistilna naprava za pucanje žarometov - cca 300€

Torej cca 760€ samo za dele +homologacija +delo ?

sklepam da pod 1000€ ne prideš skozi pol...


Pozabil si še na senzorje na kolesih, preko katerih se uravnava višina snopa. Mislim da ni poceni to.

To se imenuje ALWR.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Po jan 22, 2007 11:41 am

A lahko en paste-a ta zakon, kjer je to opredeljen??
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov