
pinny je napisal/-a:a še kar do blokade oz. rdečga polja?
HotDemon je napisal/-a:Imam namen še en avto predelat na plin in to je Honda Accord 2.4. Da li ne???
Vaše mnenje!
LP
bernikm je napisal/-a:Ima morda kdo kakšne izkušnje z Emmegas sistemom (za mazanje uporablja bencin).
Sem bil na sestanku pri podjetju LPG Mobile Team sem dobil kar pozitiven vtis, čeprav kolikor berem na forumu je večina proti temu sistemu oz prisega na klasično mazanje ventilov (tudi nekateri mehanki so rekli da mora biti mazanje pravo, ne z bencinom, čeprav nekateri govorijo zopet kontra).
Imajo pa tak sistem, da preverijo vsako mašino pri proizvajalcu, in če dobijo potrjeno s strani Emmegas-a potem delajo vgradnjo, drugače ne. Rekel mi je tudi, da v kolikor pride do problemov na mašini, in to sami ne bi znali odpraviti, pošljejo avto v Italijo, dobiš nadomestnega, v kolikor pa napako lahko odpravijo pridejo pa tudi na teren. Skratka, dobil sem zelo pozitivno mnenje, tudi cena je ugodna 1.250 € + homologacija 45€.
Morda še kašno tretje mnenje glede tega sistema, morda podjetja ki vgrajuje itd ...
Aja, zanimal sem se pa za predelavo motorja A14XER Opel EcoTec 1.4 100KM
Hvala že vnaprej
TurboMan je napisal/-a:mi lahko svetujete, pri komu vgraditi plin za 2.0 tfsi, letnik 2005 (golf gti)? ali to, da je avto čipiran, vpliva na plinski sistem?
ma kdo izkušnje s plinom v 2.0 tfsi?
vsakršna informacija je dobrodošla
hvala
xyz6 je napisal/-a:http://www.avtonaplin.si/
Tule si lahk brez skrbi, za kaj drugega naj pa kak drug "majster" svetuje...
IZRAČUN če bi monteru plin
cena sistema + delo 2700 eur
stroški 36 mesečnega financiranja 250 eur
fiksen strošek vsak mesec za dobo 36 mesecev = cca 82 eur
servis na vsakih 30k km = 80 eur
servis na vsakih 120k km = 140 eur
fiksen strošek obeh servisov na 1000 km = cca 4 eur
trenutna poraba na 1000km ob porabi 7.5l = 115 eur
poraba plina na 1000km ob porabi 9.4l (25% večja poraba) = 66 eur
poraba plina na 1000km ob porabi 7.5l (ista poraba) = 52 eur
1. razlika v 25% + porabi na 1000km = 115 eur - 66 eur + 4 eur strošek servisa = 45 eur
2. razlika v isti porabi na 1000km = 115 eur - 52 eur + 4 eur strošek servisa = 60 eur
prihranek ob 25% povečani porabi na 1000km = 45 eur
prihranek ob isti porabi na 1000km = 60 eur
ob fiksnem mesečnem strošku 82eur je ob 25% večji porabi potrebno mesečno prevoziti minimalno 2000km oz letno 24000km za pozitivno nulo
ob fisknem mesečnem strošku 82 eur je ob isti porabi potrebno prevoziti 1366km mesečno oz cca 16000km letno za pozitivno nulo
buggy je napisal/-a:Moj avto je 2.0 turbo cipan iz 175KM na 205KM. Pri predelavi niso zaradi cipanja omenjali problemov, so pa seveda temu primerno vgrajeni vecji injektorji ter uparjalnik. Pri meni gre sicer za nizkotlacno turbino in je max. pritisk 0.8bara, lahko da so pri turbinah, ki so vecje kaksne razlike vendar dvomim. Plinski ECU se prilagaja originalnemu, vsekakor pa cipiranje opravis pred predelavo. Imam vgrajen sistem AGIS OBD CAN, ki je za dolocene parametre povezan z originalnim ECU-jem preko OBD vodila. Uporabljam tudi elektronsko mazanje V-lube, saj pri dolocenih turbo motorjih mehansko mazanje na podtlak ne deluje ravno optimalno.
srecno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov