Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 2:09 pm

Polo10 je napisal/-a:Sem ze enkrat prej spraseval, ampak ni bilo odgovora. Zanima me financiranje, ki ga ponujajo vgrajevalci. A ima samo G-1 Diners in pa brezobrestne kredite? Ker kakor gledam ostale (recimo IQ sistemi in Prins) pri hitrem kreditu ornk preplacas zadevo.


Pa dej no, a si ti nepismen?? (sorry na izrazu)
Vsak od "plinašev" ima spletni naslov, kjer imajo opisano tudi financiranje... Definitivno pa ima vsak od njih kont. št., veš kaj to pomeni, ha? Vzameš tel, odtipkaš tistih nekaj sexi številk, pristisneš kliči.... se nekdo javi, lepo rečeš dober dan, mene pa zanima vgradnja plina v moje gare, kakšne pa imate pogoje financiranja in ne boš verjel, VSE IZVEŠ! :/:o:/
Jaooo :huh:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 2:13 pm

ghandaed je napisal/-a:Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku.


:har :har :har
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2389
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a DePalmo Ne sep 15, 2013 4:45 pm

ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.


Pozabljate na redne obiske pri mehankarjih da sistem usposobijo (če ga! ne pozabit na to) ter možnost da zjebeš motor. Nekaterim se pač s tem neda ubadat, ravnotako nimamo časa ali volje biti vsak teden na servisu da še "malo nastavijo in to bo to".
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ghandaed Ne sep 15, 2013 4:57 pm

DePalmo je napisal/-a:
ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.


Pozabljate na redne obiske pri mehankarjih da sistem usposobijo (če ga! ne pozabit na to) ter možnost da zjebeš motor. Nekaterim se pač s tem neda ubadat, ravnotako nimamo časa ali volje biti vsak teden na servisu da še "malo nastavijo in to bo to".


Vsakih 15k km naredim poleg rednega servisa še menjavo plinskega filtra in dolijem mazivo za ventile.
Ko sem po vgradnji prevozil prvih 1500 km, sem dal avto serviserju, da je preveril kalibracijo sistema. Od takrat naprej mi dela avto brezhibno na plin, v vseh pogojih vožnje. To je to. :!: Za kogar je to prevelik kažim, naj se raje vozi z avtobusom.

Glede možnosti, da zjebem motor pa... sem na račun plina že toliko privarčeval, da sem v plusu tudi če jutri peljem avto v prešo. Npr. avto naredi brez problema tehnični pregled, čeprav ima uničen katalizator. Ker je plin toliko čistejši, je izpuh tudi brez kata v dovoljenem območju. Nov kat in vgradnja za moj avto znese med 400 (aftermarket) do 1400 eur (original).

Problemi se dogajajo le tistim, ki so dovolj tupi, da dajo avto k šalabajzerjem na predelavo.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 5:01 pm

DePalmo je napisal/-a:Pozabljate na redne obiske pri mehankarjih da sistem usposobijo (če ga! ne pozabit na to) ter možnost da zjebeš motor. Nekaterim se pač s tem neda ubadat, ravnotako nimamo časa ali volje biti vsak teden na servisu da še "malo nastavijo in to bo to".


Kakor za koga... :mrgreen:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 5:04 pm

ghandaed je napisal/-a:Problemi se dogajajo le tistim, ki so dovolj tupi, da dajo avto k šalabajzerjem na predelavo.


Ah neee, le noro hot orgazmični filing je, ker lahko daš nekaj 100 EUR manj za vgradnjo!....pol pa :g:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne sep 15, 2013 5:18 pm

DePalmo je napisal/-a:
ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...


ecotec in twinport oplaši se mi že v štartu smilijo...kamoli na plinu..

Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.


na butanu je edino matranje vzet nastavek iz sredinskega predala...aja pa še ven iz avta pa v roke unmu ki tanka plin je treba dati...vsakič se čist pretegnem...do konca ...kiropraktik je pa itak zakon..
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...


Pozabljate na redne obiske pri mehankarjih da sistem usposobijo (če ga! ne pozabit na to) ter možnost da zjebeš motor. Nekaterim se pač s tem neda ubadat, ravnotako nimamo časa ali volje biti vsak teden na servisu da še "malo nastavijo in to bo to".


a to ko pa daš pri astri 1.7 dci al kaj je že traktorska oznaka za zamenjavo sklopke in dvomasnega vztrajnika 1200 € je pa zanemarljiv strošek?? in to ne z original deli in ne na pooblaščenem servisu ...
ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.
plin je cnej k bencin
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Ne sep 15, 2013 5:30 pm

plinaš je napisal/-a:a to ko pa daš pri astri 1.7 dci al kaj je že traktorska oznaka za zamenjavo sklopke in dvomasnega vztrajnika 1200 € je pa zanemarljiv strošek??


To ima pa res ful veze s tole temo :roll:
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 6:15 pm

plinaš je napisal/-a:a to ko pa daš pri astri 1.7 dci al kaj je že traktorska oznaka za zamenjavo sklopke in dvomasnega vztrajnika 1200 € je pa zanemarljiv strošek?? in to ne z original deli in ne na pooblaščenem servisu ...


Bolj "udobno" je... =I
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne sep 15, 2013 6:29 pm

ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.



Za porabo enakovredno 5 litrom bencina po mestu in 4 litrom izven mesta, pa je tudi treba nekaj postoriti "brez nuje se še čevelj ne obuje" :ne .
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Ne sep 15, 2013 7:12 pm

OK, ker vidim da mi nekateri ne verjamete je tule moja kalkulacija

Cena sistema PRINS 1.990€ (sistem + el. mazanje + nadomestni avto) + homologacija 45€

Strošek na 15.000km (kolikor v povprečju delam letno)
Bencin: poraba 7l/100km = 1050l*1,52€ = 1.600€
Plin: poraba 8l/100km = 1200l*0,794 (vzem sem ceno na Petrolu) 953€

Se pravi je razlika bencin/plin = 646 €

Potem so tu še dodatni stroški:
- ValveCare na 15.000km = 50€
- Bencin za mrzli zagon motorja (2 tanka 2*50l) = 152€
- Servis (1/2 stroška servisa na 30.000) = 40€
Skupaj = 242€

Ob upoštevanju teh stroškov je razlika bencin/plin = 404€ / na leto !!!

Če pogledamo investicijo 2.000€ pridemo do zaključka da se mi povrne šele 5 leto, ravno takrat ko bo avto iz garancije.
Potem pa če gledamo da bom avto imel še nadaljnjih 5 let, bom prišparal skupno 2000€.
Se pravi da za 2000€ prihranka v 10 letih reskiram delovanje motorja in izgubo tovarniške garancije !

Mislim da je prihranek premajhen in riziko prevelik da bi šel v to. S tem da če gledamo da se bo v 5 letih plin napram bencinu še podražil so prihranki še manjši (ok to je ugibanje ampak vseeno).

Investicija v cenejši Emmegas sistem (1200€) pa se mi povrne po 3 letih, samo je že v štartu prevelik riziko glede delovanja sistema na moj EcoTec motor...

Če ima kdo drugače mnenje ali razmišlja drugače na dan z besedo !
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ghandaed Ne sep 15, 2013 7:27 pm

Strinjam se s tvojim razmišljanjem, ker si si zadevo (precej realno) izračunal. Edino kar je, sam menim da se bo razlika med plinom in 95oktan povečevala in ne zmanjševala. Ampak tudi pri meni so to le ugibanja.

V nekaterih primerih vgradnja plinskega sistema racionalno preprosto ne gre skozi.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Ne sep 15, 2013 8:03 pm

ghandaed je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.

No, saj vsak svoje tele hvali, to že vemo, vseeno pa je fajn bit realen.
Da zapišem svoje pripombe (PA SEM NA PLINU, da ne bo težav):
- ode prtljažnik v velikosti rezervne gume: in NE, nimam kita za filanje gume, ker mi to nič ne pomaga, če mi kje bogu za leđima raztrga gumo; in ja, ne boste verjeli tudi v letu 2013 se to še vedno zgodi
- servisiranje: prosim, ne mi primerjat bencinca s plinom, temveč je treba dizla s plinom; le to je namreč alternativa, bencinc je bistveno dražji (glede porabe). Torej, recimo če gledamo moje gare, bi pri dizlu bil na variabilnem intervalu in z mojo vožnjo pri nekje blizu 30.000 km servisni interval. Torej recimo enkrat letno. Pri plinu moram it na servis še na 20.000 km, kar pomeni skoraj še en dodaten servisni pregled letno. Če nimaš servisa pred hišo to hitro pomeni še en dan dopusta, dodatna kilometrina v nič. Mnjah, nekaterim to nič ne pomeni, nekaterim pač pomeni nekaj.
- isto glede servisiranja: pri dizlu ni nobenih stroškov s svečkami (no, so, enkrat na 180.000 jih menjaš vse štiri (grelne) za 40 EUR :D ), pri bencincu so največ na 60.000km, vendar je zaradi plina bolje menjat prej
- menjava injektorjev (vstavkov, karkoli že na injektorjih za plin) na 120.000 km pri nekaterih sistemih stane tudi do 400 EUR. Pri mojem hvala bogu samo 50 EUR, ampak vseeno, je treba še za to skrbet
- tankanje: ja, je treba držati gumb, problem pa je še en (večinoma prisoten na avtocestah): prideš na črpalko, kjer je le ena črpalka za LPG in pred tabo 2 Italijana. Pa je šlo skoraj pol ure. Se mi ni zgodilo samo enkrat. Da ne omenjam tam, kjer je LPG črpalka poleg nafte in bencina, je seveda vedno zasedeno in moraš čakat. Zraven pa 3 črpalke za bencin/nafto prazne. Izgleda tista LPG kratica prav neverjetno privlači nelastnike LPG vozil, da enostavno morajo tam tankat :D :lol: .
- z dizlom sem tankal enkrat na 1100 km, z LPG-jem tankam v povprečju nekje na 400 km. Sicer naredim s polnim tankom cca. 650-700 km, ampak žal nisem par metrov oddaljen od Verovškove, tako da če že grem mimo, tankam tam, sploh sedaj, ko je tam občutno cenejši plin
- da ne omenjamo vožnje: udobje v vožnji je z dizlom x-krat boljše kot pri bencincu (razen, če trajbaš samo kratke fure, ko je dizel mrzel in se vleče kot razvlečen čigumi). Navor pač.

Sicer sem pa že vse napisal tukaj http://www.mtl.si/sl/blog/item/78-prime ... tavia.html.

In še enkrat: sem na LPG-ju in kot izgleda ne bom šel kmalu z njega saj sem zadovoljen z njim, ampak je treba bit vseeno vsaj malo objektiven, ne pa samo slepo hvalit svojega konja.

Potem pa vzemimo v ozir še morebitne menjave in razsute motorje, pa se mora vsak sam vprašat, kaj se mu splača.

Je pa ravno zaradi takšnih mnenj (vaših, ne mojih) potem kar nekaj nezadovoljnih lastnikov LPG vozil, saj če berejo forume je vse oh in sploh, nihče ne omenja majhnih ''sitnosti'', itd. Po mojem mnenju je bolje, da potencialnemu LPG vozniku narišeš realno situacijo (ali pa še bolj pesimistično) in bo potem ves zadovoljen, ne pa, da mu vse hvališ, potem pa popi... Je dovolj, da tako dela že večina vgrajevalcev LPG-ja. Žal.

Pa naj bo dovolj na to temo; mojega mnenja ne boste spremenili =P , jaz pa vam tudi ne mislim vsiljeval svojega :D . Naj si vsak sam prebere in misli svoje.
Zadnjič spremenil mtl, dne Po sep 16, 2013 6:44 am, skupaj popravljeno 3 krat.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 8:11 pm

Pri 7L porabe (na bencinu) je seveda matematika malce drugačna... kot si že sam ugotovil je doba "amortizacije" pač daljša - logično!
Zelo dober in realen odogovor ti je dal ghandaed, sem pa sam tudi mnenja, da bo razlika v ceni šla bolj v plus plinu kot bencinu, ampak spet samo ugibanje, lahko da se motim...
Jaz bi na tvojem mestu, vgradil plin, na tista 2 jurja nekako čimprej pozabil in užival ter se smejal ob poceni vožnji. Ampak spet moje mišljenje... Je pa v praksi potem nekako takole: Itak mam plin, pocen je, ni važno kam se peljem z avtom in kolk km moram prevozit... število km na letni ravni se "podre" in jih ni več 15k ampak si že na 20k km ;)
Dlje ko boš odlašal slabše bo! Je pa odločitev povsem tvoja
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 8:19 pm

mtl je napisal/-a:saj če berejo forume je vse oh in sploh, nihče ne omenja majhnih ''sitnosti'', itd.


In to so..?!?
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Ne sep 15, 2013 8:23 pm

Par odgovorov gor imaš, kako je edina ''neudobna'' stvar pri LPG-ju to, da moraš držat gumb za polnit...
Vse ostalo je super duper, ultra bombastično nadrealno dobro.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po sep 16, 2013 5:59 am

Polo10 je napisal/-a:Sem ze enkrat prej spraseval, ampak ni bilo odgovora. Zanima me financiranje, ki ga ponujajo vgrajevalci. A ima samo G-1 Diners in pa brezobrestne kredite? Ker kakor gledam ostale (recimo IQ sistemi in Prins) pri hitrem kreditu ornk preplacas zadevo.


Brezobrestni kredit NE OBSTAJA! Obstajajo samo različni načini predstavitve... in obresti ne zaračuna vgrajevalec, ampak banka... Za kredit je najbolej, če greš na svojo banko, dobiš gotovino in greš montirant plin. Za gotovino imajo povsod popust.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Polo10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če feb 03, 2005 6:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Polo10 Po sep 16, 2013 8:40 am

Dejansko oglašujejo EKO kredit kot brezobrestni, kar sicer tudi meni ni logično, ampak OK, bom preveril šel na banki, koliko so dejansko obresti.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Po sep 16, 2013 8:40 am

Evo danes sem ravno peljal moj avto Chevrolet Aveo 1.4 (l 2013) na servis na barvanje strehe (nekdo mi jo je spraskal), pa sem še enkrat mehankarja spraševal glede LPG plina.
Je bil zelo prijazen, ni nič da bi bil proti ali karkoli, mi je pa tko prijatelsko rekel, da če grem v to naj vgradil dober sistem (Prins naj bi bil to), ker drugače bodo problemi.
Pravi da (kot sem že izvedel) da se te EcoTec mašine vsaj ventili zelo občutljivi na plin, da včasih ko se ni šparalo ni bilo težav, po letu 2010 pa naj bi bili materiali slabši kot so bili včasih in zato je vse tako narejeno da prej crkne. Plin pa naj bi še dodatno povečal možnost okvare.
Skratka, zaključek je, da PRINS ali nič, kar pa se mi glede na moj izračun ne izplača. V 10 letih bom prišparal 2000€, pa prevzel na sebe riziko da bo res kaj narobe z mašino.

Najbolj črn scenaril bi bil, da se npr pri 50.000km strga zobati jermen in poškoduje mašino - v primeru plina stroške nosim sam, v kolikor avto ni predelan krije pooblaščeni servis strošek v garancijskem roku. Vem da to ni mogoče, vendar vseeno, mislim da se prišel do zaključka da ostajam na bencinu :-)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po sep 16, 2013 8:47 am

bernikm je napisal/-a:Najbolj črn scenaril bi bil, da se npr pri 50.000km strga zobati jermen in poškoduje mašino - v primeru plina stroške nosim sam, v kolikor avto ni predelan krije pooblaščeni servis strošek v garancijskem roku. Vem da to ni mogoče, vendar vseeno, mislim da se prišel do zaključka da ostajam na bencinu :-)

Sicer ne vem, kako ima to Chevrolet narejeno, vendar če se strga jermen potem bi ti po mojem mnenju morali motor zrihtat znotraj garancije. Plin namreč z jermenom nima nobene povezave. Kot rečeno pa so merodajni seveda zgolj garancijski pogoji Chevrolet in ne forumsko natolcevanje :D .
Lahko ti pa povem za primer, ko so zaribani ležaji na odmični gredi povzročili totalko na motorju in je bil motor vseeno zamenjan pod garancijo, kljub temu, da je bil vgrajen plin. Je pa to terjalo nekaj angažiranja v smislu dokazovanja, da ni bil kriv plin. Se pa ni šlo za Chevy.
Še več pametovanj na Mtl blog.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov