Gosic je napisal/-a:Sem rekel da nebom več komentiral, ampak končno en pameten komentar.
Bi pa še rad dodal. Prejšni vikend smo bili na Dunaju. Od Dunaja proti Gradcu. Omejitev 80km/h , štiri pasovnica. Vozili smo se 80km/h(omejitev 80km/h, utripajoča signalizacija), tako kot vsi avstrijski vozniki. Temu se reče upoštevanje nečesa in urejen prometni režim. Poleg te vožnje, pa sem si zamislil kako bi to potekalo na naši cesti. Na čisto levem prehitevalnem pasu, bi si blendali eni drugem pri 180km/h, pri enem desnem (pri nas voznem) pri 150km/h... Ostala dva pasa, pa bi vozili skrajno desni tovornjaki, na voznem pa vozniki, ki ne tiščijo/mo samo gasa do podna in bremzo do podvozja. Lini je sicer povedal čisto vse, kar si tudi sam mislim.
Pri nas je bolj "angleški način". Na prehitevalnem so tovornjaki in folk ki vozi 100kmh. Na desni pas se prestavijo tisti, ki blendajo in vozijo 20cm za ritjo pri hitrostih 150+, na odstavnem so pa ravni BMW-ji s črnimi šipami, ki mislijo da so bogovi na cesti.
Po snegu pa ni nobena umetnost vozit hitro, dokler si sam na cesti. Problem nastane, ko ti v ovinku prileti počez po tvoji strani tovornjak s prikolico ali pa traktor s plugom in potem tiste pol sekunde razmišljaš, kako lepo bi bilo živet še kakšno leto

Vedno je treba v obzir vzeti, da so tudi drugi na cesti, predvidevat situacije (tudi oz. soloh tam kjer poznaš cesto) in vozit z rezervo. Zato so tudi omejitve na cesti. Tudi na avtocesti v slabem vremenu (dež, megla, sneg) na tiste table (kjer so) napišejo omejitev 50/80/100, pa to itak noben ne upošteva, potem pa pravijo da zakaj se eni cjazijo 50kmh po snegu če je 130 omejitev
