plinaš je napisal/-a:japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:tisto razliko v ceni med napravami pa boš ti kmalu potrošil skozi izpuh ko hodiš okoli monterjev ..da ne omenjam izgubljenega časa ...no si boš vsaj zapomnil kje je tisti pri katerem si vgradil ko se boš vračal na ponovne nastavitve ...
500 € je pri meni enako dobrih 14.000 km prevoženih na plin, kar je kar precej ali pa tudi ne, odvisno koliko kilometrov delaš

kolikor vem se on vozi na bencin....
in kolikor sem izračunal , tebi avto pije 4.7l lpg /100km....za izračun sem vzel povprečje butana in petrola...če pa tankaš samo na petrolu pa imaš porabo 4.47 plina... tako porabo doseže samo prius na plin...
moja poraba valve care-a je plastenka na 15000 km ,,, ženina poraba flash lube-a je 0.4l na 4500km...
če je liter mazalnega sredstva 20€ potem dobiš notri večino petroleja in minimalno aditivov...
To "nabijanje in favoriziranje" le enega vgrajevalca plinskih sistemov - daleč najdražjega, ki kot da je "od boga dan" in oh in ah, mi že počasi preseda.
Če se ne motimo so forumi za izmenjavo mnenj (tudi sam bi, če bi vozil avto za nekaj 10k €, "mogoče" vgradil najdražji plinski sistem, z namenom le najboljše za moje vozilo, ko pa bi boljše pomislil, bi se verjetno vprašal, pa je res najboljše?)
Obrazložitev za katero stojim (če sem se vsekal, naj mi kdo pojasni kje, da se posujem s pepelom):
- oseba, ki se odloča za vgradnjo, se bo po opravljeni vgradnji plinskega sistema (ki ga bo plačala 500 € več) verjetno vozila na plin
- razlika v ceni vgranje (PREPLAČILO) je navedena v višini 500 €
- razlika (PRIHRANEK) med vožnjo na bencin oziroma na plin bo pri tej dotični osebi cca XXX €
- izračunamo kolikokrat gre razlika v vožnji (PRIHRANEK) v razliko v ceni vgradnje (PREPLAČILO) in dobimo kilometre, ki jih moramo prevoziti, da pokrijemo razliko.
Pri meni je to:
- moja poraba na bencin 7,8 litra
(na 100 prevoženih km je to 7,8 l x 1,487 € = 11,598 €)Povprečna poraba bencina za vozila s tem motorjem (da ne bo pripomb glede realnih podatkov):
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2- moja poraba na plin okoli 9 litrov
(na 100 prevoženih km je to 9,24 l x 0,794 € = 7,336 €)Povprečna poraba plina za vozila s tem motorjem (da ne bo pripomb glede realnih podatkov):
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2- moja poraba bencina preden preklopi na plin
(na 100 prevoženih km je to 0,44 l x 1,487 € = 0,654 €)Povezava do porabe mojega škodilaka:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.htmlIzračun razlike stroška med vožnjo na bencin in vožnjo na plin -
na prevoženih 100 km:
Strošek bencina 11,598 € - (Strošek plina 7,336 € + Strošek bencina preden preklopi na plin 0,654 €)
11,598 € - 7,99 € =
3,608 €Prihranek na en kilometer dobimo če delimo s 100, to pomeni prihranek 0,036 €.V 500 € gre 0,036 € kolikokrat, no pa izračunajmo:
500 : 0,036 = 13888,88
Torej za razliko 500 € pri vgradnji moram sam prevoziti 13888 km in 888 m, da pridem na 0.japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:tisto razliko v ceni med napravami pa boš ti kmalu potrošil skozi izpuh ko hodiš okoli monterjev ..da ne omenjam izgubljenega časa ...no si boš vsaj zapomnil kje je tisti pri katerem si vgradil ko se boš vračal na ponovne nastavitve ...
500 € je pri meni enako dobrih 14.000 km prevoženih na plin, kar je kar precej ali pa tudi ne, odvisno koliko kilometrov delaš

Glede na točen izračun spreminjam svojo trditev iz dobrih 14000 km na slabih 14000 km.Če pa kdo želi mu lahko ponovim izračun na PIŠI - BRIŠI tabli.
Mazalno sredstvo je strošek pri obeh sistemih, tako da pri tej postavki ne bi iskal dlake v jajcu (rešitev je le ta, da pred nakupom vozila preverimo ali potrebuje mazanje oziroma ga ne potrebuje, v kolikor ga želimo kasneje predelati na plin in se odločimo za "bullet-proof" različico).
