japanac je napisal/-a:Mislim, da si narobe razlagaš, vsaj glede na moje izkušnje, pa brez zamere.
Sam razumem zadevo v smislu, ker ne vemo katero vozilo nam boste pripeljali predelat na plin in s kakšnim motorjem, Vam bomo ko prejmemo to informacijo povedali ali vaše vozilo potrebuje sistem za mazanje ventilov in v kolikor ga potrebuje Vam ga bomo tudi brezplačno vgradili.
Sami smo letos vgradili plinske sisteme v pet vozil pri Sigasu oz. g. Jazbarju, pri enem vozilu je bil potreben sistem za mazanje, še pri enem pa ga je monter priporočal, čeprav ni bil nujno potreben. Upoštevali smo nasvet monterja in tako imamo v dveh vozilih vgrajen sistem za mazanje ventilov v treh pa ne.
Sicer pa, če "hipotetično" kihnejo ventili na 100k km prevoženih s plinom in se je investicija v tem času povrnila x 3, mi verjetno ne bo težko dati cca 500 € za nove ventile, ki so namenjeni za vožnjo na plin.
Vsaj sam tako razmišljam.
Zgoraj imaš primer Bernik-a, ki je s konkretnim avtomobilom prišel do predelovalcev (tudi Sigas) in mu je recimo Sigas dal mehansko mazanje za 200 EUR (ali kolikor že) bi pa vgradil elektronsko, odločit bi se morala stranka. Torej ne pišem na počez ampak za konkreten primer.
Gremo pa kar na tvojo izkušnjo, pri enem ti je priporočal. Zakaj priporočal? Če se znajo pojavit problemi je edino pravilno, da se vgradi mazanje ventilov, saj se tako prepreči in slaba volja in težave ter stroški za vse vpletene stranke. Torej, ti kot kupec (nepoznavalec plina hipotetično) bi se moral odločit o strokovni zadevi? Sorry, meni je to mimo.
In še glede stroška 500 EUR za nove ventile. Ti tako razmišljaš, jaz razmišljam pa, da bi mi po Murfiju verjetno zadeva riknila ravno na dopustu nekje bogu za hrbtom 1000 km od doma pa s tečno ženo in otrokoma v avtu. Tako da, strošek za nove ventile bi bil še najmanjši problem
