Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne jan 25, 2009 11:58 am

aja še to...da ni kaj za delat, smrdi po meneđerskem odkupu, saj se že to 1x skoraj zgodilo, a so ble delnice previsoke.mogoče spet posizkušajo prodat gorenje
Lep pozdrav :)
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Ne jan 25, 2009 12:51 pm

Da se gorenje prodaja se ze nekaj casa spekulira.
O placah pa sploh ne bom govoril ker poznam cel ducat ljudi ki so na razlicnih mestih v gorenju, sicer ne ravno na vrhu - ampak dobivajo od 500-700, mogoce kateri tudi 800...

Direktorja in njegovo socutnost bi pa nabil na ku***. Naj svojo placo zbije na povprecno, delavcem pa bi razdelil tisti denar ki ga je hotel zase vzet.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne jan 25, 2009 1:22 pm

kljukec je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:V revozu so začeli neuradno izdelavo twinga CC

http://www.zurnal24.si/renault-twingo-c ... vice/45905

je treba člank prebrat
v žurnalu piše :
Zaradi maloserijske proizvodnje bodo twinga CC izdelovali v tovarni v Dieppu, v kateri izdelujejo Renaultove športne modele RS


CC-ja majo v revozu in ga bodo delal tut tam (ne, to ni baba čula baba rekla iz gostilne, ampak info iz skor 1. roke)

vrjamem, jst sm sam napisal kaj piše v članku na katerega se sklicujejo- torej če ni napisana prava tovarna za izdelavo CCja vprašanje če ostale stvari držijo ;)
upam, da bo prišel kmalu na ceste in to res iz Revoza
lp


Oj prijatelj slučajno delam za revoz in lahko verjameš da se bo z marcem začela redna proizvodnja Twinga CC, če pa si naiven in verjameš novinarjem pa bodi.
 
twingo_rs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne feb 03, 2008 1:35 pm

Napisal/-a twingo_rs Ne jan 25, 2009 6:27 pm

mihaing je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:V revozu so začeli neuradno izdelavo twinga CC

http://www.zurnal24.si/renault-twingo-c ... vice/45905

je treba člank prebrat
v žurnalu piše :
Zaradi maloserijske proizvodnje bodo twinga CC izdelovali v tovarni v Dieppu, v kateri izdelujejo Renaultove športne modele RS


CC-ja majo v revozu in ga bodo delal tut tam (ne, to ni baba čula baba rekla iz gostilne, ampak info iz skor 1. roke)

vrjamem, jst sm sam napisal kaj piše v članku na katerega se sklicujejo- torej če ni napisana prava tovarna za izdelavo CCja vprašanje če ostale stvari držijo ;)
upam, da bo prišel kmalu na ceste in to res iz Revoza
lp


Oj prijatelj slučajno delam za revoz in lahko verjameš da se bo z marcem začela redna proizvodnja Twinga CC, če pa si naiven in verjameš novinarjem pa bodi.


fantje ni treba vrjet vsemu kar piše po cajtngah...twingo cc se bo pa delal na traku kot drugi twingeci pa clioti, montaza pomične strehe pa vsega ostalega kar navaden twingo nima pa se bo delalo ločeno od proizvodnje...delalo se jih pa bo približno 8 na uro...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 07, 2009 3:19 am

Chrysler zapira tovarne

Chrysler temporarily closing four plants in February

by John Neff on Feb 6th, 2009 at 2:19PM
The Detroit Free Press is reporting the Chrysler LLC will close four of its assembly plants from February 9-13 due to "economic conditions". The four plants to be idled are in Brampton, Ontario; Sterling Heights, MI.; Belvidere, IL and Detroit. The Brampton plant builds the Chrysler 300, Dodge Charger and Dodge Challenger, while Sterling Heights Assembly handles the Dodge Avenger and Chrysler Sebring. The plant in Belvidere builds the Dodge Caliber, Jeep Compass and Patriot, and the Detroit plant builds just the Viper. These four, along with the rest of Chrysler's assembly plants, were also idled from December 19th through January 19th during an extended shut down period over the holiday break. Apparently they weren't shut down long enough, as falling sales as rising inventory are still hurting the company. Last month, Chrysler LLC sales were down 54.8% by volume compared to January 2008. More temporary plant closings would not be surprising, as Chrysler reportedly reviews its production schedule on a weekly basis.


......................................................................................

Ker novih avtov trgovci ne sprejemajo (polni saloni), ladje z avti pa ne plujejo več toliko, so začeli parkirat avte kar na ladjah.

Full Boat: Dormant ships being used as lots for unsold vehicles

by Michael Harley on Feb 6th, 2009 at 5:40PM
Looking for a place to stash tens of thousands of unsold new vehicles, automakers are turning unused car carrier ships into floating parking holds. It's an unusual development, especially in a shipping industry that is used to having boats filled to capacity and running full steam across the seas. As shippers face sharp declines in traffic, the world's fleet of 640 floating car carriers have been forced to make serious adjustments to cut costs and determine ways to absorb extra capacity. With distribution ports filled with excess inventory and dealers unwilling to accept additional stock, automakers are running out of places to stash cars and parking space is at a premium. All of which has helped to make unused cargo holds look mighty attractive.

Toyota has reportedly signed a deal with Wallenius Wilhelmsen, a large Scandinavian joint venture car-carrier fleet operator, to store up to 2,500 new vehicles in a port in southern Sweden. According to Oslo-based Höegh Autoliners, several other auto manufacturers are negotiating similar deals right now.


......................................................................................

Po drugi strani pa tole - pričakujejo novo rekordno ceno za avto na dražbi

Rare Ferrari 250 TR expected to break records at RM's Maranello auction

by Drew Phillips on Feb 6th 2009 at 4:39PM
With its stunning pontoon-fendered bodywork sculpted by Scaglietti, the Ferrari 250 TR is not only one of the most beautiful cars ever built, it was one of the most competitive as well. Ferrari captured ten victories in nineteen races from 1958 to 1961, including a class win at Le Mans with Phil Hill and Olivier Gendebien.

It's rare to see one offered for sale, and it is a guarantee that a massive sum of money will exchange hands when one comes on the market. Those high-end car collectors who remain unaffected by economic woes will have the chance to part with such funds this coming May when a 1957 Ferrari 250 TR, chassis #0714TR, crosses the block at RM Auctions' Ferrari Leggenda E Passione sale in Maranello. This particular example was campaigned extensively from 1958 to 1963 and is painted in its period-correct black paint with a red nose. RM expects the 250 TR to set a new world record for a car sold at auction, potentially exceeding the $21.7 million it took to buy a 250 GTO last year. More details on the sale in the press release from RM after the break.


Slika

19 slik tu http://www.autoblog.com/photos/1957-fer ... is-0714tr/
članek s PR http://www.autoblog.com/2009/02/06/rare ... maranello/
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To mar 10, 2009 6:25 pm

pripravlja se paket subvencij, kako visok bo ta paket še ni jasno:

http://24ur.com/novice/gospodarstvo/pre ... evrov.html
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO To mar 10, 2009 7:13 pm

Uh ... to bi se pa ze kar lepo poznalo ;)
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone To mar 10, 2009 7:23 pm

Mah, država ni subvencionirala 1000eurov, a 2500 pa bo ??

Sicer bi bilo super to, ampak bi pa potem prodajalci zvišali cene, pa bi bili na istem kot sedaj.

Ima kdo mogoče neke kredibilne podatke, koliko so dejansko visoke marže pri novih avtih ? V vsej verigi ?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 10, 2009 7:31 pm

Opel ima zdej 2000 EUR subvencije + nek popust
http://opel.si/site/campaign/campaign_d ... hp?id=1072
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To mar 10, 2009 8:18 pm

INFINITI je napisal/-a:Opel ima zdej 2000 EUR subvencije + nek popust
http://opel.si/site/campaign/campaign_d ... hp?id=1072

in kolk pride pol astra gtc 1.6 cosmo :?:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To mar 10, 2009 8:20 pm

kolesar je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Opel ima zdej 2000 EUR subvencije + nek popust
http://opel.si/site/campaign/campaign_d ... hp?id=1072

in kolk pride pol astra gtc 1.6 cosmo :?:


se prodaja ena astra gtc pri oplu za 11.200€ z popustom, letnik 2007 z cca 12000km prevoženih
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To mar 10, 2009 9:25 pm

adis je napisal/-a:pripravlja se paket subvencij, kako visok bo ta paket še ni jasno:

http://24ur.com/novice/gospodarstvo/pre ... evrov.html


Meni se zdi to čist debilno!!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 10, 2009 9:27 pm

kolesar je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Opel ima zdej 2000 EUR subvencije + nek popust
http://opel.si/site/campaign/campaign_d ... hp?id=1072

in kolk pride pol astra gtc 1.6 cosmo :?:


Ja vprašaj jutri bližnjega trgovca
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 10, 2009 11:13 pm

To je samo predlog trg. zbornice, članek pa je na nek način navadno lobiranje. Tak predlog gotovo ne bo sprejet, so pa predlagali 2500 € zato, da bi - tudi z ostalim lobiranjem in s pomočjo javnega mnenja - morda le iztržili kakih 1000 €.

To so in bodo ostale le njihove želje, saj dvomim tudi v 1000 €. Slovenskim trgovcem z avtomobili je šlo še pred kratkim predobro, sl. avtoindustrija ni odvisna od prodaje v Sloveniji, avtosaloni so majhni in bolj prilagodljivi, hkrati pa ni od njih odvisna cela regija, če gre kak v stečaj. Se bo vsaj malo izčistilo.

Sicer pa to morda bolj spada sem
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr mar 11, 2009 12:12 am

Mene pa zanima zakaj se subvencionira samo avto industrija,tako rešujemo delno tuje delavce,zakaj se recimo ne subvencionira Gorenjev pralni stroj :roll:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 11, 2009 1:36 am

Saj se ne bo subvencionirala! To je samo prošnja/pritisk/lobiranje trg. zbornice, ki glede na zelo omejeno količino sredstev (+ tudi Bajuk-Janševe kredite je treba odplačevat, saj sta se v času prosperitete zadolževala, namesto da bi kaj prišparala za slabše čase) skoraj gotovo ne bo izpolnjena - razen če EU poenoti subvencije, kar pa je zelo dvomljivo.

Glede Gorenja - G izvozi 95 % pralnih strojev in ima seveda hude težave. A teh 5 %, ki ostanejo v Slo, jim ne more prav nič pomagat. Npr - če bi prodaja v Slo zaradi subvencij narasla za npr 20 %, je to samo 1 % Gorenjeve proizvodnje - v Eu pa beležijo več deset procentne padce prometa zaradi krize.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5062
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr mar 11, 2009 9:55 am

esem je napisal/-a:
Glede Gorenja - G izvozi 95 % pralnih strojev in ima seveda hude težave. A teh 5 %, ki ostanejo v Slo, jim ne more prav nič pomagat. Npr - če bi prodaja v Slo zaradi subvencij narasla za npr 20 %, je to samo 1 % Gorenjeve proizvodnje - v Eu pa beležijo več deset procentne padce prometa zaradi krize.

Gorenje ma drug problem: kot prvo: nesposobni prepotentni Bobinac (kakšen je to človek, če svojo plačo konec lanskega leta dvigne za 25% nato si jo letos zniža za 10% :?: ) totalno neprilagajanje trgu in slepo "držanje" zelo visokih cen, ob vsem pa še v lanskem in predlanskem letu totalno zgrešene investicije z nakupom tovarne v Srbiji in na Slovaškem, ter zelo pomembna; nikoli ni hotel niti "potipat" trge Kitajske, Rusije oz. daljnjega vzhoda(nekaj malega edino v J.koreji in še to zaradi blagovnih menjav(izdelava kompresorjev za hladilnike....)....

In sedaj so tam, kjer so; kot pravim - za kopičenje zalog in nezmožnost prodaje je direktno kriv on(niti ne njegova ekipa, ampak striktno on)

P.S iz današnjih financ:

Na lestvici menedžerskih plač z dobrimi 313.000 € letne fiksne bruto plače vodi generalni direktor novomeške Krke Jože Colarič. Lani je namreč njegova plača v bruto znesko znašala 26.108 €, letos naj se ne bi spreminjala. Drugi na lestvici, ki jo objavljajo današnje Finance, je predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac (240.000 €), tretji je predsednik uprave Mercatorja Žiga Debeljak (198.000 €)
Zadnjič spremenil sašo5, dne Sr mar 11, 2009 10:06 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr mar 11, 2009 10:06 am

v prvi vrsti je krivo vodstvo za napačne odločitve podjetja in tu nastopi nadzorni svet, ki bo odločal o tem ali bo zamenjal vodstvo ali ne
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 11, 2009 11:18 am

esem je napisal/-a:(+ tudi Bajuk-Janševe kredite je treba odplačevat, saj sta se v času prosperitete zadolževala, namesto da bi kaj prišparala za slabše čase).


Mogoče res, ampak javni dolg republike Slovenije je med najmanjšimi na Svetu in to nam zavida marikatera razvita država.
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ Sr mar 11, 2009 11:35 am

Že že, da zavidajo, sam majo pa zato tut razvito industrijo, ki je Slovenija nima oz je v primerjavi z ostalimi razvitimi državami skoraj nična, in s tega vidika se država tud manj zadolžuje za razvoj. Še tisto kar je industrije, tone v rdeče številke že vrsto let, s tem pa se kaže sposobnost managerjev, ki imajo bajne plače, kljub temu da nič nenardijo za boljše poslovanje.

adis se strinjam s teboj, ampak, tisti ki so postavljeni za nadzornika, so vemo kako postavili vodstvo, ki se načeloma oz v praksi ne menja, dokler se nezamenjajo nadzorniki. Začaran krog, ki se že vrsto let vrti v istem krogu, zarad tega pa nastajajo vse večja razhajanja v slojih.

Sicer pa sam pravim tako, da vsak ima enake možnosti za uspeh, le da nekateri to izkoristijo, nekateri pa se prepustijo usodi.

LP
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov