Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr nov 27, 2013 2:35 pm

Nejko je napisal/-a:
Avtocona je napisal/-a:
klemen_ je napisal/-a:@bernikm: Si mogoče že meril? Mam jutri čas pa bi se malo igral. :D


Pozdrav,

Pri mehanskem sistemu za mazanje ventilov je smiselno vsake toliko časa preveriti če zadeva deluje vredu. Vemo da zunanja temperatura vpliva na gostoto olja, tako da je smiselno to malo korigirati, na par mesecev. Sicer ima sedaj večina mehanskih dozatorjev zraven tudi lučko ki opozori kdaj gre olje k koncu ampak je smiselno zadevo preveriti tudi fizično na cca 4000km (če gre za 4dcl posodo dozatorja) če je porabilo olje in potem po potrebi malo skorigirati.

lp


Toiko je debate okoli tega mazanja. Sam imam klasično mehansko, katerega nastavljajo na servisu vsakuh 20.000...sedaj me je malo strah, ker sam n isem tega počel pogosteje. Je pa res da imam veliko mestnih voženj in posledično veliko hladnih vžigov...kar pomeni večjo porabo bencina. Na LPG imam pa sedaj prevoženih cca 75000. Sedaj pa vprašanje je smiselno menjati klasični podtlačni mazalnik za elektronskega in kakšni so stroški povezani s tem?

lp



Jaz sem bil pred isto dilemo, ko sem dal predelati avto. Ostati na mehanskem ali doplačati 200€ za električno. Po različnih debatah (predvsem mnenja na forumih kjer vsi forsirajo el. mazanje) sem se na podlagi mnenja in predloga serviserja odločil za mehansko. Po njegovem mnenju el. ni vreden 200€ več, saj mehanski, seveda če je dobro nastavljen deluje enako dobro.
Sicer mi je rekel da mi ga lahko vgradi, vendar je sam rekel da se mu zdi škoda teh 200€. Se mi je zdelo fer, ker če bi hotel dodatno prodati in zaslužiti bi sigurno forsiral da vzamem elektronskega, kot to delajo nekateri vgrajevalci. Tako da, glede na to da je bilo nekaj postov nazaj kar nekaj hvale vprid Sigasu, pri katerih sem predelal avto, mislim da fantje vedo kaj delajo.
Rečeno mi je bilo, da je poraba olja za mazanje 1l na 10.000km in točno toliko mi res žre. Seveda je vseeno dobro na vsake toliko malo pogledati pod haubo (npr na 2000km če je res pol manj tekočine).
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr nov 27, 2013 2:36 pm

klemen_ je napisal/-a:@bernikm: Si mogoče že meril? Mam jutri čas pa bi se malo igral. :D



Živjo nisem še utegnil, bom danes ko pridem domov štel kapljice v minuti seveda v prostem teku :-)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr nov 27, 2013 3:58 pm

Ne prehitro hvalit nikogar niti nič. Jaz ne bom nikogar hvalil dokler moj avto ne obrne vsaj 250,000 km, od tega 200,000 na plin, brez srednjih problemov. Večjih pa sploh ne sme bit.
Če tega ni zmožen, je vse skupaj kup sranja. Ali avto ali plinski sistem ali oboje.
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Frips Če nov 28, 2013 10:08 am

Ni mi jasno, kako lahko mehanski sistem,ki deluje na podtlaku...opravlja delo enako dobro kot električni sistem. Ko bi največ moralo dodajat (višje hitrosti),je podtlak najmanjši..hmmm

...samo moje razmišljanje......

Drugače imam sam ValvCare, flaška na cca 13.000-15.000 (odvisno od desne noge). Ko zmanjka tekočine,javi in preklopi na bencin.Zamenjaš flaško in spet mir 15.000. "Deri peri" bi se reklo....
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroa Če nov 28, 2013 10:13 am

Itak, o tem je že toliko napisanega, pa ne samo tukaj...
Everybody lies!
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če nov 28, 2013 12:42 pm

Frips je napisal/-a:Ni mi jasno, kako lahko mehanski sistem,ki deluje na podtlaku...opravlja delo enako dobro kot električni sistem.



Verjetno je to odvisno, kje ti "čudežni" mehanski sistem vgradijo in katerega.... Mogoče pri katerih monterjih mehanski dela še bolje!! :bonk :pray:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Če nov 28, 2013 5:19 pm

mtl je napisal/-a:
cc09 je napisal/-a:Računalnik ti mora kazat približno toliko kot prej.

Meni kaže od 15-20% več, kolikor je tudi poraba višja pri plinu.
Frips je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Morda zgolj še nasvet: brez veze tankat bencin do konca. Jaz sem z njim stalno na rezervni lučki :lol: , saj sicer brez veze voziš 50kg s seboj in ti samo viša porabo.


Kaj pa bencinska pumpa v tanku, če si zmeraj na minimum? A se ona ne hladi z gorivom v tanku (potopljena)?

V življenju sem pri vseh avtih do sedaj (bencin, dizel) tankal običajno vedno čisto na koncu in pri nobenem mi ni crknila pumpa zaradi tega. Poleg tega, če imaš v rezervoarju 5 litrov bencina pumpa za bencin ne dela na suho. Sem pa slišal od kolega, ko mu je riknila bencin pumpa na Escortu, da so mu na servisu rekli, da je crknila, ker je kao enkrat vozil nekaj časa na rezervi :lol: :lol: :lol: .


Malo staro sporočilo, pa vendar...
Meni je na Peugeot 306 šla pumpa. Takrat sem neko obdobje velik na rezervi vozil.
Bil sred poletja ravno na morju, sred dneva, sred največje turistične sezone, sred glavnega križišča v Trogirju, ... zavijal levo se postavil v križišče in čakal da bo prosto. Hočem speljat in puf ... ne gre. Obstal sred križišča, polno turistov naokrog, ... :mrgreen: K sreči uradn Peugeot servis ni bil daleč od Trogirja, tako da sem ga nekako sprva do enga parkirišča porinil, pustil čez noč in en mi je potem šlepal do servisa na zajlo.

Skratka ... kot so mi tudi ostali rekli, svetujem da nimate avto stalno na rezervi! ;)

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Če nov 28, 2013 5:21 pm

A bi lahko kdo strokovno obrazložil sistem mazanja ventilov? Zakaj sploh porebuje dodatno mazanje?
Ter ali drži da na se na plin manj hladi motor kot na bencin?

Sicer redno spremljam to temo..., ampak nisem našel pravega odgovora.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če nov 28, 2013 7:53 pm

Ta link je zelo dober: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če nov 28, 2013 9:02 pm

@klemen_: Evo sem danes izmeril, in sicer ko sem se pripeljal domov sem pustil avto laufati v leru in štel kaplice.
Sem imel prej občutek da padajo hitreje, pa sem se zgleda zmotil, ali pa mraz naredu svoje (zunaj je bilo +2 stopinji).
Rezultat je 1 kapljica na cca 10-12 sekund, v minuti torej dobrih 5 kapljic. Mi je pa požrl (izmerjeno) na 2076km prevoženih na plin 0.2l tekočine (JLM)

Poudarjam da sem kapljice štel v prostek teku, ne vem kako je to pri obratih oziroma mestni/izvenmestni vožnji - se to pri mehanskem doziranju kaj povečuje/zmanjšuje ali je vedno enako 5-6 kapljic na minuto?
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Če nov 28, 2013 9:11 pm

Najprej hvala. Hm, res da sem nazadnje meril pri +15°, ampak tudi jaz imam naštimano na 6 kapljic/minuto, pa niti prb. nimam porabe 1dc/1000km, ampak dosti manj. Bom še jaz jutri preveril, samo dvomim, da bi nastala taka razlika v gostoti tekočine zaradi zunanje temperature. :)
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Če nov 28, 2013 10:22 pm

bernikm je napisal/-a:@klemen_: Evo sem danes izmeril, in sicer ko sem se pripeljal domov sem pustil avto laufati v leru in štel kaplice.
Sem imel prej občutek da padajo hitreje, pa sem se zgleda zmotil, ali pa mraz naredu svoje (zunaj je bilo +2 stopinji).
Rezultat je 1 kapljica na cca 10-12 sekund, v minuti torej dobrih 5 kapljic. Mi je pa požrl (izmerjeno) na 2076km prevoženih na plin 0.2l tekočine (JLM)

Poudarjam da sem kapljice štel v prostek teku, ne vem kako je to pri obratih oziroma mestni/izvenmestni vožnji - se to pri mehanskem doziranju kaj povečuje/zmanjšuje ali je vedno enako 5-6 kapljic na minuto?


Štetje kapljic, je začetna nastavitev OB VGRADNJI sistema za mazanje. Potem pa mora uporabnik sistem prilagoditi na 1ml tekočine za 1l plina. Torej z spremljanjem porabe količine plina in spremljanje porabe mazalne tekočine. Ker naprimer veš koliko km v povprečju narediš z 100l plina. Potem bi ti moralo manjkati 1dc mazalne tekočine, po opravljenih teh kilometrih ki jih narediš z 100l plina.
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Če nov 28, 2013 11:15 pm

G-1 je ob vgradnji nastavil tako, da v 20k km ni požrlo niti 2dcl tekočine. :roll: To imaš prav, samo kaj ko avto ni moj in ga ne tankam, lastniku se pa malo j**e okoli tega. :lol:

@bernikm: Še to sem pozabil vprašati: je bil avto ogret na delovno temperaturo? Koliko km si naredil pred merjenjem?
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe nov 29, 2013 2:42 am

klemen_ je napisal/-a:G-1 je ob vgradnji nastavil tako, da v 20k km ni požrlo niti 2dcl tekočine. :roll: To imaš prav, samo kaj ko avto ni moj in ga ne tankam, lastniku se pa malo j**e okoli tega. :lol:

@bernikm: Še to sem pozabil vprašati: je bil avto ogret na delovno temperaturo? Koliko km si naredil pred merjenjem?


Avto je bil ogret, od štarta je bilo narejenih cca 20km (Ljubljana-Škofljica).
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe nov 29, 2013 3:46 am

cc09 je napisal/-a:Ta link je zelo dober: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html


zanimivo ... The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than Petrol. This is no more than myth.

Kolikor se spomnim mi je večina ponudnikov LPG predelav prodajala drugačno zgodbo, da je temperatura pri izgorevanju na LPG dosti višja od izgorevanja na bencin in da je zato potrebno hlajenje ventilov..
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroa Pe nov 29, 2013 6:59 am

Žal nimajo pojma.
Everybody lies!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe nov 29, 2013 8:33 am

Kolikor se spomnim mi je večina ponudnikov LPG predelav prodajala drugačno zgodbo, da je temperatura pri izgorevanju na LPG dosti višja od izgorevanja na bencin in da je zato potrebno hlajenje ventilov..

Upam, da ne tudi ta pri katerem si vgradil.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe nov 29, 2013 5:24 pm

cc09 je napisal/-a:
Kolikor se spomnim mi je večina ponudnikov LPG predelav prodajala drugačno zgodbo, da je temperatura pri izgorevanju na LPG dosti višja od izgorevanja na bencin in da je zato potrebno hlajenje ventilov..

Upam, da ne tudi ta pri katerem si vgradil.
bernikm je napisal/-a:
cc09 je napisal/-a:Ta link je zelo dober: http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html


zanimivo ... The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than Petrol. This is no more than myth.

Kolikor se spomnim mi je večina ponudnikov LPG predelav prodajala drugačno zgodbo, da je temperatura pri izgorevanju na LPG dosti višja od izgorevanja na bencin in da je zato potrebno hlajenje ventilov..


no sedaj pa pomisli nazaj pa nam povej kdo ti te razlagal drugače...

smo že napisali to okoli temperatur .. drugače je pa tako :

- če je vbrizg na plinu nastavljen "v nulo" - pri nekaterih motorjih se temperatura zviša , pri nekaterih ostane ista in pri nekaterih se zniža - do teg sprememb pride zaradi različnih konstrukcij agregatov , ki se zaradi tega različno odzovejo na plin ...

- temperatura zgorevanja pri tistih motorjih pri katerih ostane temperatura na plinu ista kot na bencinu če je vbrizg "v nulo" se spremeni :
-navzdol če je mešanica bogatejša
- navzgor , če je mešanica revnejša

do velikih problemov prihaja torej pri motorjih , ki že v štartu delajo na visoki T izgorevanja ki se zaradi same konstrukcije potem lahko še dodatno poveča - in kar je najhujše - da monter obljublja povišanje porabe plina glede na bencinsko porabo 5% in potem nastavi hudo prerevno mešanico ( seveda to obvladajo pa nastavijo malce manj kot bi lambda sonda javila napako ) , če pa so res "zajebani" pa dajo manjše injektorje kjer se malo pozna na performansah ( take najbolj zanima stil vaše vožnje ) in če ste na izi potem z nastavitvami lepo pridejo skozi brez check engine lučke ...
pri takih nastavitvah zaradi same porabe pa ti potem ne pomaga niti najboljše mazanje niti bog..postanejo pa ventili bogi...

"mazanje in hlajenje ventilov" pri delovanju na plin je dejansko dodajanje aditivov , ki skrbijo za zračnost med ventili in sedeži ventilov - v plinu teh aditivov ni - tudi zaradi problema pri mešanju aditivov s plinom zaradi nizke temperature samega utekočinjenega plina..

... nekateri se še spomnimo osvinčenega bencina ki je imel dodan svinec - ta svinec pa se je potem nalagal na ventilih in sedežih ventilov ter skrbel za tesnenje med njimi ter deloval kot amortizer udarcev ko so se ventili zapirali ( da ni stolklo ventilov )

odkar so prepovedali svinec se bencinu dodajajo aditivi , ki ga nadomeščajo ....

so pa motorji , ki že na bencinu kažejo probleme na ventilih - predvsem fordi in opli ..renault naj bi se zadnje čase malo popravil . če bo sedaj kdo rekel da jih pa prodajajo že tovarniške na lpg - da jih in imajo ventile in sedeče iz čisto drugačnih materialov kot pa tisti , ki so v osnovi narejeni za bencin - temu rečemo da imajo "plinske glave" ..

mercedes , bmw , večina vag grupe so neobčutljivi na plin ... problematični so 3,2 v6 vw , porshe cayene v8 ..
plin je cnej k bencin
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej So nov 30, 2013 2:03 pm

bernikm je napisal/-a:@klemen_: Evo sem danes izmeril, in sicer ko sem se pripeljal domov sem pustil avto laufati v leru in štel kaplice.
Sem imel prej občutek da padajo hitreje, pa sem se zgleda zmotil, ali pa mraz naredu svoje (zunaj je bilo +2 stopinji).
Rezultat je 1 kapljica na cca 10-12 sekund, v minuti torej dobrih 5 kapljic. Mi je pa požrl (izmerjeno) na 2076km prevoženih na plin 0.2l tekočine (JLM)

Poudarjam da sem kapljice štel v prostek teku, ne vem kako je to pri obratih oziroma mestni/izvenmestni vožnji - se to pri mehanskem doziranju kaj povečuje/zmanjšuje ali je vedno enako 5-6 kapljic na minuto?


Pa je zgleda res taka razlika zaradi stopinj. Včeraj še jest preveril pri 2°, kapljica šele na 25s :o, sem dal zdaj na 10. Mi boš še spomladi/poleti povedal. :D
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 So nov 30, 2013 5:35 pm

Plinaš meni se ravno na plin priziga check engine lucka. In to samo k avto laufa na štandgasu. Na bencin se mi to nikoli ne naredi. Ali je moznost da bi bil kriv filter tekocih delcev?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov