
LP, g
Vikking je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:Samo ena ''malenkost'' mi ni jasna: zakaj hudiča mehaniki, ko jim zmanjka znanja, enostavno ne pokličejo plinskega monterja?!
Prišparali bi ti čas in strošek poti do plinarja...ampak ne...raje bukovo gledajo, le zakaj avto nagaja... marsikateri monter ima veliko znanja iz naslova motoroznanstva, mogoče nekateri celo več kot povprečen mehanik...
Lahko serviram izkušnjo pred kratkim. Mehanik ki servisira vozilo, se ne ukvarja s plinskimi napravami. Ker je nekaj sumil na plinski napravi, je poklical kar nekaj ljud ki jih pozna, če se lahko oglasijo z testerjem za plinski računalnik.
Kaj se je zgodilo!? nihče prav nihče ni hotel priti. Odgovor: "Če nismo vgrajevali mi, nas ne zanima".
Torej imajo mehaniki kar precej težav, z vozili ki imajo vgrajene plinske naprave. Le teh pa ne servisirajo, saj se ne ukvarjajo s plinskimi napravami oz. je problem ker pač nima teh testerjev za plinske naprave.
Torej mi je čisto jasno zakaj imajo mehaniki ta problem. Problem je v plinskih monterjih!!!. Ki se kot hudič križa izogibajo plinskih naprav, katere niso vgrajevali oni.
Torej po 4 letih brez težav, mi sedaj že 2 meseca vozilo stoji. Ker se išče nekdo ki bo prišel z testerjem, ter potrdil oz. ovrgel sum težav z plinsko napravo.
iziboy je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:Samo ena ''malenkost'' mi ni jasna: zakaj hudiča mehaniki, ko jim zmanjka znanja, enostavno ne pokličejo plinskega monterja?!
Prišparali bi ti čas in strošek poti do plinarja...ampak ne...raje bukovo gledajo, le zakaj avto nagaja... marsikateri monter ima veliko znanja iz naslova motoroznanstva, mogoče nekateri celo več kot povprečen mehanik...
Lahko serviram izkušnjo pred kratkim. Mehanik ki servisira vozilo, se ne ukvarja s plinskimi napravami. Ker je nekaj sumil na plinski napravi, je poklical kar nekaj ljud ki jih pozna, če se lahko oglasijo z testerjem za plinski računalnik.
Kaj se je zgodilo!? nihče prav nihče ni hotel priti. Odgovor: "Če nismo vgrajevali mi, nas ne zanima".
Torej imajo mehaniki kar precej težav, z vozili ki imajo vgrajene plinske naprave. Le teh pa ne servisirajo, saj se ne ukvarjajo s plinskimi napravami oz. je problem ker pač nima teh testerjev za plinske naprave.
Torej mi je čisto jasno zakaj imajo mehaniki ta problem. Problem je v plinskih monterjih!!!. Ki se kot hudič križa izogibajo plinskih naprav, katere niso vgrajevali oni.
Torej po 4 letih brez težav, mi sedaj že 2 meseca vozilo stoji. Ker se išče nekdo ki bo prišel z testerjem, ter potrdil oz. ovrgel sum težav z plinsko napravo.
Pa si pomislil da ni ''univerzalnega'' testerja za vse plinske naprave? Pomeni da mora biti tester za točno določeno plinsko napravo...
Zakaj pa ne pokličeš monterja, ki je dejansko montiral napravo?!
Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:sej z rednim servisom nimajo v bistvu skoraj nič dela. Menja filter plinske in tekoče faze, remap in pogleda če so še vsi deli vredu.
kolikor vem , mora obvezno preveriti še celotno plinotesnost naprave ... pa pri plineksu imajo v zadnjem času baje težave z ventili za vpihovanje plina ...
Ker te v mislinji vržejo ven iz delavnice, ne vem kaj vse je pogledal. Pokazal mi je pa zamenjane dele, ter razložil.
Vsekakor me tam ne vidijo več, ampak bom naslednjič šel hribarju.
Vikking je napisal/-a:Tale trditev je smešna. Se pravi če kupim avtomobil KIA bi ga moral peljati v južno korejo na servis, da ne izgubim garancije.
Avtoplin je prejšni lastnik zmontiral pri Hribarju (pametna odločitev), servis pa ti lahko opravijo na katerem koli pooblašenem servisu za plinex. Garancija mora veljati.
plinaš je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:ali si prebral drobni tisk v garancijski knjižici ? tam kjer piše nekako tako - pri pooblaščenem uvozniku ali nekaj takega ..ne pri pooblaščenem monterju in serviserju ...
Tale trditev je smešna. Se pravi če kupim avtomobil KIA bi ga moral peljati v južno korejo na servis, da ne izgubim garancije.
Avtoplin je prejšni lastnik zmontiral pri Hribarju (pametna odločitev), servis pa ti lahko opravijo na katerem koli pooblašenem servisu za plinex. Garancija mora veljati.
no če verjameš v palčke že mogoče da je smešna ... samo da se ne boš kdaj kasneje pritoževal , če bo kaj narobe ...
iziboy je lepo napisal : "Trenutno vem za Insignijo ki, je že drugič zaropotala in jo imajo v drugo že tretji teden v delavnici, pa še vedno ni uštimana"
Vikking je napisal/-a:Gvoroima o servisu, če ga opravljaš pri pooblaščenem servisu mora garancija biti veljavna. Poleg tega da je na spletni strani od Hribarja jasno napisano.
Citiram: Na našem certificiranem avtoservisu vam ponujamo vgradnjo plinskih sistemov v avtomobil, servisni program in vzdrževanje vozil in plinskih sistemov, z garancijo.
Dodajam še to, da sem pregledal servisno knjižico kjer jasno piše da je garancija veljavna če se servis opravi na katerem koli pooblaščenem servisu za Plinex.
Glede na to da ima Hribar dobre reference in ga priporočajo glede popravil Vag koncerna (nepooblaščeni serviser). Plin deluje v tem vozilu že slabe 2 leti. Verjamem pa da se vedno lahko pojavijo težave kasneje, prav tako pri novem vgrajenem sistemu.
Lahko pa povem da ko sem klical Prins, so bili zelo prijazni mi takoj pomagali pogledali v računalnik če so oni vgrajevali plinsko napravo. Glede na obnašanje, prijaznost in pomoč (Prins in Plinex) lahko rečem, če bi sedajle želel vgraditi plinsko napravo, da bi se brez premisleka odločil za Prins.
Recimo pri Plinexu (lastnik vozila je založil servisno knjižico od Plinex-a, zato sem tudi takoj opravil servis), niso vedeli kdaj je bil sistem vgrajen, ne kje. Nimajo prav nobene baze podatkov, nobene evidence ne papirne ne v elektronski obliki. Serviser si denar vtakne v žep, brez računa, dobil edino novo potrjeno servisno. Kar sicer ne pomeni da je plinski sistem slab. Zadeva odlično deluje brez težav (1000km sem prevozil do sedaj na plin).
Ampak takšne malenkosti me zmotijo pri Plinex-u.
murkoslavko je napisal/-a:A je že kateri sam menjal filter plinske faze? A moraš kje kak ventil zapret?
Vikking je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:Samo ena ''malenkost'' mi ni jasna: zakaj hudiča mehaniki, ko jim zmanjka znanja, enostavno ne pokličejo plinskega monterja?!
Prišparali bi ti čas in strošek poti do plinarja...ampak ne...raje bukovo gledajo, le zakaj avto nagaja... marsikateri monter ima veliko znanja iz naslova motoroznanstva, mogoče nekateri celo več kot povprečen mehanik...
Lahko serviram izkušnjo pred kratkim. Mehanik ki servisira vozilo, se ne ukvarja s plinskimi napravami. Ker je nekaj sumil na plinski napravi, je poklical kar nekaj ljud ki jih pozna, če se lahko oglasijo z testerjem za plinski računalnik.
Kaj se je zgodilo!? nihče prav nihče ni hotel priti. Odgovor: "Če nismo vgrajevali mi, nas ne zanima".
Torej imajo mehaniki kar precej težav, z vozili ki imajo vgrajene plinske naprave. Le teh pa ne servisirajo, saj se ne ukvarjajo s plinskimi napravami oz. je problem ker pač nima teh testerjev za plinske naprave.
Torej mi je čisto jasno zakaj imajo mehaniki ta problem. Problem je v plinskih monterjih!!!. Ki se kot hudič križa izogibajo plinskih naprav, katere niso vgrajevali oni.
Torej po 4 letih brez težav, mi sedaj že 2 meseca vozilo stoji. Ker se išče nekdo ki bo prišel z testerjem, ter potrdil oz. ovrgel sum težav z plinsko napravo.
plinaš je napisal/-a:
vikking - kje maš pa zdaj hribarja ? samo ne reci da ti nisem rekel ............
Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
vikking - kje maš pa zdaj hribarja ? samo ne reci da ti nisem rekel ............
Ok, zgleda da morem bolj podrobno napisati da ne boste delali napačni predpostavk.
Kot prvo, vozilo se servisira v okolici Celja (za mene najboljši nepooblaščeni serviser Audijev v okolici Celja), vozilo ne vžge, torej ni problem v Hribarju. Problem je v tem da nihče noče priti s plinskim testerjem. V glavnem mehanik je povedal, da so mu celo obljubili da bodo prišli, potem pa je ugotovil da ga vlečejo za nos. Kar mi je priznal po telefonskem pogovoru.
Hribar ne bo prišel v Celje s testerjem. Vozilo bi moral naložiti na avtovleko in ga odpeljati tja. Kar bom tudi primoran storiti, če mehanik ne reši problema v Celju. Hribarja bo kontaktiral mehanik sam, če bi celo po telefonu lahko rešila problem.
Če ga peljem v Mislinje- Plinexu, bom verjetno dobil odgovor da je z plinsko je vse ok, oni ne servisirajo vozil ampak samo plinsko napravo. Torej z avtolveko do Mislinje, pa potem nazaj mehaniku z avtovleko, pa potem v LJ? ne bo šlo tako. Treba je zadevo rešiti racionalno.
Da še opišem podrobneje težavo. Motor je naenkrat začel delovati po 3 cilindrih (samo kadar je deloval ne bencin). Plinska naprava je delovala brez najmanjših napak. Tako da sem potem nekaj dni vžigal direktno na plin, dokler ni vozilo pristalo pri mehaniku.
Mehanik je ugotovil diagnozo (ni pritiska goriva-bencin). Najprej zamenjal filter goriva. Ni rešilo težave. Nato posledična diagnoza okvara bencinske črpalke. Naročil iz tujine original bencinsko črpalko. Ob razdrtju ugotovil, da je prejšni lastnik vozila zmontiral univerzalno bencinsko črpalko, ter posledično so uničili ohišje le-te, ter vse skupaj "po domače" zvezali z vezicami. Po dogovoru je naročil še novo ohišje le-te (pa se je zamudilo popravilo).
Ob montaži vozilo ni več vžgalo oz. takoj ugasne. Spet je pregledal celoten sistem, ter ugotovil da je v filtru goriva polno delcev gume. Diagnoza: razpad tesnil na dveh bencinskih prekatih, delci tesnila so padli v bencinskih tank. Torej zamenjava le-teh.
Celoten sistem se je sčistil (bencinski tanki, ter vsa napeljava do bencinskih injektorjev, se je sčistila in prepihala).
Vozilo ne vžge, pz. takoj ugasne, gorivo ima pritisk. Celoten sistem se je še enkrat pregledal, tokrat s strani njegovega očeta. Pregledal vse kar se da, ne najde napake.
Ker pa so bencinski injektorji brikani (prekinjalni kabli Bosch), na plinski sistem pa se ne spozna. Ne more nadaljevati, dokler ne ugotovi če je z plinsko vs ok.
Ker z plinskimi napravami nima izkušenj, sem mu posredoval podatke o plinskem sistemu, ter se bo probal dogovoriti z nekiom ki ima tester plinske naprave. Kar pa je zgoraj opisana zgodba. Da nihče noče priti. Koga vse je klical, pa nevem.
Če bi bil iz LJ bi vozil vozilo Hribarju na servis. Vozilo je obtičalo v okolici Celja, avtovelka do LJ pa ni poceni. Torej, dokler mehanik ne reče da je potrebno peljati Hribarju tega ne bom storil. Saj je Hribar edina logična naslednja izbira, saj popravlja tako Audije kot plinski sistem katerega imam zmontiranega (Dream XXL, REGOMVL, ventil MVATOA12).
V širši okolici Celja ni mehanika, ki vgrajuje plinske sistem Plinex-a, ter je znan kot kvaliteten serviser Audi vozil. V LJ je prvi in edini Hribar.
Torej, sem moj prvi post napisal kot odgovor IZIBOY-u, ""zakaj mehaniki preprosto ne pokličejo plinskega monterja"". Pa sem kot eno od variant napisal, da nihče noče priti, zaradi razloga ki sem ga navedel.
Na koncu, pa pljuvanje po Hribarju in Plinex-u??? zakaj le? nimata zanekrat še popolnoma nič s tem.
Torej preden delate domneve, pa plinski sistem ni od Prinsa, prosim da se malo ugriznete v jezik, vsaj v mojem primeru. Pa nikomu nič ne zamerim, le verjetna je potrebna večja obrazložitev.
Vozilo bo že popravljeno, če ne gre v dele in razrez.
Zmaj78 je napisal/-a:@BernikM, za Primoža iz Sigasa ali pa Aljaža se ti pa res ni treba bat, da bi se "v zemljo vdrla" ko ju boš nujno potreboval.
Vikking je napisal/-a:Plinaš: ok sicer ne razumem, ampak delaš iz muhe slona.
Problem ki sem ga izpostavil, je le kot eden izzmed možnih razlogov/odgovorov na uporabnika Iziboya, seveda na njegovo izpostavljeno vprašanje. V povezavi z mojo situacijo.
Mehanik imam moje 100% zaupanje, ter tukaj ni problema. Odkar servisira vozilo ga je več kot upravičil.
Ti pa se pičiš in napihuješ stvaril. Mene pa popolnoma nič ne skrbi. Zaboga saj gre le za navaden 12 let star avtomobil, ki mi ne predstavlja čustvenih, takšnih ali drugačnih navezanosti nanj. Za naslednjim vogalom jih 100 prodajajo.
Vseeno dobiš za pivo, za tvoje čustveno udejstvovanje da se bolj sekiraš kot lastnik vozila.
p.s. mehanik je Simon Zorko iz Kasaze.
plinaš je napisal/-a:pa pol ma burnauti pa to ... gume mislm ...no upam da se mi balko ne upali ...
Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:pa pol ma burnauti pa to ... gume mislm ...no upam da se mi balko ne upali ...
"Strokovnjaki" pravjo da na plin ne morš tega delat, k prej preklopi na bencin.
bernikm je napisal/-a:Zmaj78 je napisal/-a:@BernikM, za Primoža iz Sigasa ali pa Aljaža se ti pa res ni treba bat, da bi se "v zemljo vdrla" ko ju boš nujno potreboval.
Ja vem, sej prav zaradi njiju sem se odločil predelati pri Sigasu, ker vem da če (pa upam da jih ne bo) bodo težave jih bosta znala odpraviti.
Sicer Primož je malo daleč, tako da bo servis kar pri Aljaži na Dolu. Trenutno imam cca 2500km na plin, mislim da je Primož rekel da bi pri 10.000km menjal nek filter (se mi zdi da plinski ?)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov