
Mate je napisal/-a:DonFilipo je napisal/-a:Ce kaj ni narobe v sami instalaciji, je crknu balast. Pejt na servis. Cirka 40-60 jurjev.
Ali pa malo e-bay preglej. 100€ bi moralo zadostovati.
Mate je napisal/-a:Originalni vžigalniki za Golfa IV se najdejo po 50 do 100€. Jasno pa, da vprašanje če mu jih bodo na uradnem servisu zamenjali za te, kupljene prek ebaya.
Mate je napisal/-a:Pa sem si se jaz izboril svoje Xenonke![]()
Sedaj pa vprašanje:
So originalni žarometi za Golfa IV z 12 polnim konektorjem. Obstoječa inštalacija pa ima 10 polne konektorje. Ima slučajno kdo, ki tole bere kakšen konektor doma in se je že ubadal z vgradnjo teh žarometov?
Sicer mi ostane e-bay in adapter za 50€.
Twingo 16V je napisal/-a:glede novih avtomobilov je res da dobiva nek signal nazaj po kablih do body comp.
sam sem se srecal s tem problemom ko je na sharanu letnik 03 vrglo ven eno linijo na bodiyu vendar z testerjem sem lahko to popravil drugace ne vem kako bi (aja pa niso delali brisalci, notranja osvetlitev, centralno zak. in se nekaj nevem tocno zdaj)
vendar se z relejem to da odpravit!!
samo glej spet se pojavi nov problem!!
novi avti ki imajo sistem za javljanje ko ti crkne zarnica pol sam neki gori ker je premalo obremenitve!! rele ne porabi nič, on pa zahtewa 55w al kolk jih pac ma!!!!
a je ze kir kaj pogrunto kako te kontrolke potem ugasnit!!!(pa ne zdaj govorit da bi jih ven uzeli ker to ne mors naredit; pa se avti so ko majo display ko se napise da je ena zarnica v okvari)
prosim za normalen odgovor od strokovnjaka ne od kr enga nabijalca!!!
lp Aleš!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov