PureTNT je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:Hehe, Pure, ko se bo to zgodilo bo polovica ostale Slovenije nevoščljivo tulila, da je Ljubljana neupravičeno priviligirana, pa četudi si boste ta tretji pas zgradili sami iz mestnega proračuna.![]()
No, važno je da vsi vseeno nismo taki in želimo vsakemu, da si čimbolj izboljša kakovost življenja pa neglede a je to v Lj, Kopru, Mariboru, Murski al pa kjer koli drugod po Sloveniji.
Bomo najeli delavce iz ostalih regij, da nam jo oni zgradijo - bodo vsaj kaj imeli od tega. Nekateri tako ali tako vedno tulijo in ljubljančane ozmerjajo z vsemi možnimi imeni dvoživk, vendar takšni posamezniki načeloma niso ne socialno ne ekonomsko pomembni in vseeno prevladuje miselnost 'čim več za vse'.
Drugače pa je prenove prav tako potrebna mariborska obvoznica, pomurska avtocesta kot najnovejši odsek že sedaj potrebuje popolno nadgradnjo, drugod pa so vsaj po nekaj ur dnevno nujno potrebni trije pasovi.
LP
kolesar je napisal/-a:delo = skorupiran častnik
sem ga dost bral, samo odkar je lasntik šrot ne berem več
lani je zgubil časntnik 30.000 naročnikov...
predor pri kopru, če so italijani tolk cenejši kr naj oni gradijo..
NaceM je napisal/-a:... pa tudi kakšna vsaj hitra cesta do Koroške ne bi bila slaba!
Velenje - Kot kaže priprave na izgradnjo povezovalne ceste od Avstrijske meje preko celotne Koroške šaleške in Zgornjesavinjske doline do avtocestnega križa, tečejo počasneje kot je bilo slišati v času pred lokalnimi volitvami. Takrat smo slišali, da naj bi dela stekla v letu 2008, na sestanku županov regije SAŠA in Koroških občin s predstavniki ministrestev pa smo izvedeli, da naj bi bil do leta 2010 izdelan šele lokacijski načrt, do jeseni leta 2007 pa naj bi bila izbrana najprimernejša trasa povezovalne ceste. Na ministrstvu za okolje in prostor so izdelali kar 9 različnih variant, ki so upoštevale več kazalcev za umeščanje koridorja, v katerem bi gradili tudi štiripasovnico, ki naj bi postala hitrejša povezava Koroške in Šaleške doline s slovenskim avtocestnim križem. Župani so še enkrat povedali, da se stvari odvijalo prepočasi in da želijo bolj jasne odgovore, kdaj lahko v tem koncu Slovenije računamo na boljšo cestno povezavo. Februarja ali marca se bodo zbrali v Slovenj Gradcu. Do takrat bo morda jasno že kaj več. Že danes pa je, da se čas, ko bo prometno odrezana Koroška, Šaleška in tudi Zgornjesavinjska dolina bližje Sloveniji in svetu, krepko odmika.
esem je napisal/-a:Ta sistem vinjet je že v osnovi zamišljen kot cuzanje turistov. Kaj to pomeni za poletni promet na lokalnih cestah, bomo še videli, vsekakor je pa tudi to en od razlogov za dvome v uspešnost projekta (po sedanjih cenah).
turtle je napisal/-a:mene zanima če je g. Bajuk sploh pomislu na to kolko davka bo utajenega z namišljenimi potnimi nalogi?
BBoss je napisal/-a:turtle je napisal/-a:mene zanima če je g. Bajuk sploh pomislu na to kolko davka bo utajenega z namišljenimi potnimi nalogi?
Kaj ma pa to veze z vinjetami... namišljeni potni nalogi so se delali tudi do zdaj saj nihče ni bil obvezan uporabljati AC in se je lahko peljal po bilo keri cesti in ni bilo nikjer zabeleženo kje je bil.
esem je napisal/-a:Joie - vem, da zmoreš več od takih pritlehnih komentarjev. Potrudi se malo bolj, prosim.
----------------
Če bodo turisti poleti zasedli lokalne ceste, bo tudi domačinom to zelo prijetno. Naj se oglasi kdo, ki stanuje na relaciji npr Postojna > Pivka > Il. B. > hrv. meja in naj pove, kako se živi poleti ob povečanem prometu.
Vsesplošno kaznovanje bo pa ugled Slovenije povzdignilo do neba. Že zdaj pisdimo čez policaje, ko bodo na radar ujeli več domačih kot tujcev, ob tem povzročali dodatne zastoje, nervozo itd, bo pa vse v redu (saj bomo za AC plačevali par € manj)? Da ne govorimo o gotovo dodatno poslabšani prometni varnosti.
Seveda vse to samo v primeru, da se precej tujcev odloči za lokalne ceste. Najbolj elegantno bi se večini možnih problemov izognili, če bi imeli tudi mesečno vinjeto za npr 25 €, polletno za 45 in letno za 65 €, hkrati pa bi nekaj odsekov oprostili obveze vinjet. S tem bi verjetno bil volk sit, koza pa cela. (Če se mi zdijo bodoče kategorije in cene vinjet slabo premišljene, je to spet problem skeptikov ali je to samo ne dovolj premišljen/dodelan ukrep pristojnih - ki so za to plačani?)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov