Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jan 05, 2014 2:11 am

esem je napisal/-a:Saj ima ustrezno oznako.
Sicer pa - zakaj sploh predelava na plin z 20-25 l rezervoarjem? Saj boš več na pumpi kot na cesti. Kaj pa računica, tudi časovna? Take zamisli - 350 KM, ki mora biti na plin z 20 l rez. - so precej ekstremne, da ne rečem smešne. Zakaj sploh plin?

plin je IN ... =P

Bago je napisal/-a:Z npr. 60l rezervoarjem žrtvujem približno 10cm globine prtljažnika... danes sem izmeril višino prostora z rezervnim kolesom - nekje 14, max 15cm... torej se bom mogel zadovoljiti z ~30l rezervoarjem + tla bodo neravna (saj je visok 18cm).

Zakaj plin: pri letni kilometrini 25.000km privarčujem letno 1650€ (vključno s servisi, oljem za mazanje ventilov in tem, da se bo poraba dvignila z 10.5l na 12l). Obisk pumpe pa ne predstavlja neke dodatne poti, kvečjemu kakšnih 500 metrov in 5 min več časa na prevoženih 200km (s tem da je dnevno povprečje 60km, torej polniti bo potrebno enkrat na 3 dni namesto enkrat na 6-7 dni v primerjavi z 60l tankom - razlika ni tako velika).


ne kompliciraj... če boš avto čipiral boš imel plinsko porabo 15l ..basta .. pogledaš katera višina ti je še ustrezna uporabna za prostor okoli plinskega tanka za predal in si narediš pokrov iz lesene plate ter lesen okvir po robovih prtljažnika kamor potem ta plošča sede ter jo oblečeš v itison sli tapison ...če ti je pa višina prtljažnika tako zelo pomembna pa razmisli o menjavi avta za bolj uporabnega ..jaz imam v balenotu 60l tankpa drobne stvari nametane okoli njega po luknjah ...ostalo gre pa povrhu - orodje , škatle itd...al pa gajbe laškega ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Doc_ Ne jan 05, 2014 8:54 am

V mojem bivšem S4 sem dal not 70 litrski rezervoar, da sem dopolnil praznino do dvojnega dna....
in še tako sem bil skozi na pumpi...
Slika
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne jan 05, 2014 8:57 am

Koliko si pa približno km prevozil?
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Ne jan 05, 2014 10:21 am

Kar se LPG dometa tiče, sem vesel, da imam bojler za zadnjo klopjo, prostornine 90L. Če bi imel tank samo 30 ali 40L bi bil dejansko stalno na polnilni postaji. Pač odvisno kolikšno vlogo ti igra velikost prtljažnika. 8)
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Ne jan 05, 2014 1:02 pm

Bago je napisal/-a:Z stroški za vgradnjo želim priti pod 1500€...
Po vgradnji bi avto kmalu bil čipan (260-280 konjev), glede na to, da bom avto obdržal na dolgi rok, pa imam v načrtih nadgradnjo turbine v primeru odpovedi le-te. Tako da realno gledano, če se cena ne spremeni drastično, bi potreboval injektorje za do 300-350 konjev.


Pozdravljen,

Potem je najbolj smiselno pred predelavo vozila na avtoplin le tega čipirati. V kolikor se boš odločil da boš čipiral po predelavi na avtoplin, bo potrebno ponovno pregledati delovanje avoplinskega sistema in v najboljšem primeru samo prenastaviti parametre.

LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jan 05, 2014 2:07 pm

Avtocona je napisal/-a:
Bago je napisal/-a:Z stroški za vgradnjo želim priti pod 1500€...
Po vgradnji bi avto kmalu bil čipan (260-280 konjev), glede na to, da bom avto obdržal na dolgi rok, pa imam v načrtih nadgradnjo turbine v primeru odpovedi le-te. Tako da realno gledano, če se cena ne spremeni drastično, bi potreboval injektorje za do 300-350 konjev.


Pozdravljen,

Potem je najbolj smiselno pred predelavo vozila na avtoplin le tega čipirati. V kolikor se boš odločil da boš čipiral po predelavi na avtoplin, bo potrebno ponovno pregledati delovanje avoplinskega sistema in v najboljšem primeru samo prenastaviti parametre.

LP


a je težko človeku pošteno povedat , da če bo čipiral +30% moči da potem na obstoječih parametrih in injektorjih avto enostavno na plin ne bo delal???
in krepko dvomim , da se lahko parametri popravijo za +30% .. če pa je to vsaj teoretično izvedljivo brez mehanskega posredovanja ali posega - razen seveda nastavitve pritiska na uparjalniku - bi prosil za strokovno utemelkitev tvoje izjave...
če ne drugega je potrebno zamenjati injektorje za močnejše - z višjim pretokom ...
nekatere starejše naprave imajo možnost vrtanja pretočnih luknjic v rail in se s tem določa pretočnost , elektromagnetni ventil pa zmeraj odpre na polno samo časi se lahko spreminjajo - daleč od funkioniranja injektorjev ..
obstaja pa konkreten sum , da tak rail sploh lahko pokriva 260 konjev na turbo motorju v celotnem območju vrtljajev..
plin je cnej k bencin
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne jan 05, 2014 2:10 pm

Če hoče spravit 1.8t na 260KM bo itak moral celo goro stvari zamenjati. Ker samo s čipiranjem gre do 190-210 in konec.

Bolje da res prej opravi tuning, pa potem vgradi plinsko napravo.

Pri 1.8T (brez čipanja) pa s plinom pri 25k km ne boš prišparal z vsemi stroški 1650€. Ampak samo 1.000€, torej je tvoj izračun faljen. Izhajam iz lastnih podatkov (2leti podrobnega spremljanja podatkov, zato vem kaj govorim.
Bencina boš porabil cca. nekaj čez 1l/100km (varira od zunanjih temperatur in ostalih dejavnikov).
Hribar vgrajuje plinsko napravo 1.8t z mazanjem (če prav je naj ne bi potreboval). Tako je bilo za mojegain lansko leto je tudi nekdo vgradil v 1.8t in je dobil prav tako mazalni sistem. Je zelo zadovoljen.
Tudi jaz zelo zadovoljen. Da bi plinska naprava nagajala kot taka,(izklopi pri višjih obratih, cukanje, ugašanje v prostem teku..) nikoli. So pa stvari ki ti včasih požrejo živce, pa gre za banalne stvari, ki se lahko zgodijo pri kateri koli plinski napravi. Pri meni preribano nekaj kablov.

"bolje sprečiti nego lječiti"
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jan 05, 2014 2:52 pm

Vikking je napisal/-a:Če hoče spravit 1.8t na 260KM bo itak moral celo goro stvari zamenjati. Ker samo s čipiranjem gre do 190-210 in konec.

Bolje da res prej opravi tuning, pa potem vgradi plinsko napravo.

Pri 1.8T (brez čipanja) pa s plinom pri 25k km ne boš prišparal z vsemi stroški 1650€. Ampak samo 1.000€, torej je tvoj izračun faljen. Izhajam iz lastnih podatkov (2leti podrobnega spremljanja podatkov, zato vem kaj govorim.
Bencina boš porabil cca. nekaj čez 1l/100km (varira od zunanjih temperatur in ostalih dejavnikov).
Hribar vgrajuje plinsko napravo 1.8t z mazanjem (če prav je naj ne bi potreboval). Tako je bilo za mojegain lansko leto je tudi nekdo vgradil v 1.8t in je dobil prav tako mazalni sistem. Je zelo zadovoljen.
Tudi jaz zelo zadovoljen. Da bi plinska naprava nagajala kot taka,(izklopi pri višjih obratih, cukanje, ugašanje v prostem teku..) nikoli. So pa stvari ki ti včasih požrejo živce, pa gre za banalne stvari, ki se lahko zgodijo pri kateri koli plinski napravi. Pri meni preribano nekaj kablov.

"bolje sprečiti nego lječiti"

1.8T od VAG-a NE rabi mazanja ...torej je vgradnja dodatnega sistema za mazanje ventilov totalno stran vržen denar in brezvezen dodaten strošek za tekočino tekom uporabe - torej en mičken nateg s strani monterja ...

razen če ?
razen če sama naprava enostavno z nastavitvami ne doseže zadovoljivih potreb motorja po gorivu - torej je mešanica za malenkost prerevna namesto da bi bila 1-3% bogatejša kot na bencinskih časih ...

razen če?
razen če je nastavitev vbrizga na plinu namenoma nastavljena na malce bolj revno mešanico zaradi velikokrat praznih obljub o majhnem povišanju porabe plina proti bencinski porabi ...

ker nekateri monterji s ceno boljše - bolj zmogljive naprave ne pridejo v konsenz s strankinim kupčkom denarja je potem to edina zadovoljiva kompenzacija - cenejša naprava + mehansko mazanje ... preventivno zaradi ventilov in v duhu dodatnega zaslužka pri prodaji tekočine za mazanje ...

torej gre za majhen nateg stranke s strani monterja ki zaradi nevednosti stranke ne boli .... je pa zadovoljna ...

glede na to , da so nekateri tukaj vpili kako tekočina za mazanje ventilov škodljivo vpliva na - drag - katalizator sploh ne zgubljamo besed ...
plin je cnej k bencin
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne jan 05, 2014 9:33 pm

Pa kako plin vpliva na rustanje in bo cel izpušni sistem gniu...


Plinaš še vedno maš v dobrem pir nisem pozabu ;) morma kako rečt.

lp
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jan 05, 2014 10:25 pm

Vikking je napisal/-a:Pa kako plin vpliva na rustanje in bo cel izpušni sistem gniu...


Plinaš še vedno maš v dobrem pir nisem pozabu ;) morma kako rečt.

lp

pbvezno . samo naslednja dva tedna sem zelo na tesnem s časom ker jutri štartam v službi na polno ... ti pošljem zs če se bom kaj okoli celja vozil..lp
plin je cnej k bencin
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne jan 05, 2014 11:32 pm

;)
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Po jan 06, 2014 9:22 am

plinaš je napisal/-a:
Avtocona je napisal/-a:
Bago je napisal/-a:Z stroški za vgradnjo želim priti pod 1500€...
Po vgradnji bi avto kmalu bil čipan (260-280 konjev), glede na to, da bom avto obdržal na dolgi rok, pa imam v načrtih nadgradnjo turbine v primeru odpovedi le-te. Tako da realno gledano, če se cena ne spremeni drastično, bi potreboval injektorje za do 300-350 konjev.


Pozdravljen,

Potem je najbolj smiselno pred predelavo vozila na avtoplin le tega čipirati. V kolikor se boš odločil da boš čipiral po predelavi na avtoplin, bo potrebno ponovno pregledati delovanje avoplinskega sistema in v najboljšem primeru samo prenastaviti parametre.

LP


a je težko človeku pošteno povedat , da če bo čipiral +30% moči da potem na obstoječih parametrih in injektorjih avto enostavno na plin ne bo delal???
in krepko dvomim , da se lahko parametri popravijo za +30% .. če pa je to vsaj teoretično izvedljivo brez mehanskega posredovanja ali posega - razen seveda nastavitve pritiska na uparjalniku - bi prosil za strokovno utemelkitev tvoje izjave...
če ne drugega je potrebno zamenjati injektorje za močnejše - z višjim pretokom ...
nekatere starejše naprave imajo možnost vrtanja pretočnih luknjic v rail in se s tem določa pretočnost , elektromagnetni ventil pa zmeraj odpre na polno samo časi se lahko spreminjajo - daleč od funkioniranja injektorjev ..
obstaja pa konkreten sum , da tak rail sploh lahko pokriva 260 konjev na turbo motorju v celotnem območju vrtljajev..


Živ,

Je treba malo bolj natančno brati. Nisem vedel koliko bo po čipiranju vozilo imel več konjskih moči. Zato sem napisal "v najboljšem primeru samo prenastaviti parametre". V primeru, ko se bo montiral avtoplin se lahko upošteva tudi dejstvo da bo kasneje vozilo čipirano in se zato uporabi uparjalnik za močnejša vozila oziroma debelejšo dovodno cev (8mm in ne 6mm). V kolikor pa tisti ki bo zadevo montiral tega ne bo upošteval, bo lahko po čipiranju praktično vse zamenjal. Če pa bo te zadeve upošteval bo pa možno samo spremeniti parametre ali pa v najslabšem primeru zamenjal samo avtoplinske injektorje.

LP
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Po jan 06, 2014 4:09 pm

Spremljam redno debato...
Po koliko prevoženih metrih/kilometrih se vam preklopi sistem na plin?
Kolikšna je temperatura motorja pri kateri vam sistem preklopi?
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Doc_ Po jan 06, 2014 4:28 pm

evilfury je napisal/-a:Koliko si pa približno km prevozil?


350km z 70 litrskem takom, se pravi max 65litrov....

kar se tiče peklopa na plin... meni sej je pri tem motorju vklučil po 400m...
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr jan 08, 2014 9:14 am

Jerry007 je napisal/-a:Spremljam redno debato...
Po koliko prevoženih metrih/kilometrih se vam preklopi sistem na plin?
Kolikšna je temperatura motorja pri kateri vam sistem preklopi?


ne bi rekel... ker vsako leto vsaj parkrat opišemo dejansko delovanje mrzlega preklopa...

danes zjutraj .1,7s prostega teka + točno 871m od hladnega vžiga .... =P

no pa še dejansko : brez heca pa : no kakšna sekunda gor pa plus/minus 70m ...
pozimi je preklop pogoj temperatura hladilne tekočine , poleti pa nastavljen čas hladnega preklopa..

nimam digitalnega prikazovalnika temperature hladilne tekočine ... kazalec se pa ne premakne nilč ... pa itak bi moral imeti prikaz dejanske temperature na uparjalniku ...
obenem je pa lahko pri preklopu avtomobilskega termostata samo 1 stC razlike pa lahko to pomeni kar veliko razliko pri hladnem preklopu..
tazlične naprave imajo že na istem avtomobilu drugačne nastavitve - že zaradi drugačne postavitve uparjalnika in s tem tudi pride do različne dolžine cevi ...če pa primerjaš še dva različna avta je pa to itak brez smisla ...
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Sr jan 08, 2014 3:54 pm

No zanima me zato ker men preklopi šele ko porabim cca pol litra bencina, in to ni zgolj 800m, prej 5km :(
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Sr jan 08, 2014 4:32 pm

Jerry007 je napisal/-a:No zanima me zato ker men preklopi šele ko porabim cca pol litra bencina, in to ni zgolj 800m, prej 5km :(


Pozdravljen,

Lahko vprašam kateri sistem imaš vgrajen? Kako pa je z temperaturo motorja ko je avto segret? Je normalna ali nižja? Je možno da je zanič termostat?
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Sr jan 08, 2014 4:35 pm

Avtocona je napisal/-a:
Jerry007 je napisal/-a:No zanima me zato ker men preklopi šele ko porabim cca pol litra bencina, in to ni zgolj 800m, prej 5km :(


Pozdravljen,

Lahko vprašam kateri sistem imaš vgrajen? Kako pa je z temperaturo motorja ko je avto segret? Je normalna ali nižja? Je možno da je zanič termostat?

Landirenzota. Nerazumem kako to misliš nižja temperatura?
Imam digitalni prikaz temperature in težko povem kdaj se vklopi, prvo se prva črtica prižge, nato nekje enkrat umes se preklopi na plin, potem pa pride na 3 črtice. Koliko je pa to v stopinjah pa nevem.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Sr jan 08, 2014 5:00 pm

Jerry007 je napisal/-a:
Avtocona je napisal/-a:
Jerry007 je napisal/-a:No zanima me zato ker men preklopi šele ko porabim cca pol litra bencina, in to ni zgolj 800m, prej 5km :(


Pozdravljen,

Lahko vprašam kateri sistem imaš vgrajen? Kako pa je z temperaturo motorja ko je avto segret? Je normalna ali nižja? Je možno da je zanič termostat?

Landirenzota. Nerazumem kako to misliš nižja temperatura?
Imam digitalni prikaz temperature in težko povem kdaj se vklopi, prvo se prva črtica prižge, nato nekje enkrat umes se preklopi na plin, potem pa pride na 3 črtice. Koliko je pa to v stopinjah pa nevem.


Živ,

Zanima me kakšna je temperatura motorja ko je le ta segret. V kolikor ti kaže samo črtice mi povej koliko črtic ti kaže ko je motor segret ali je to polovica ali manj ali več... V primeru, da je napaka na termostatu to lahko pomeni, da se motor niti ne segreje na delovno temperaturo oz. se segreje bistveno počasneje in zato tudi na avtoplin preklopi počasneje. To je ena med možnosti, zato predlagam da prvo preveriš če to vse špila.

LP
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr jan 08, 2014 7:17 pm

Jaz imam sistem od SIGA-a pa mi je ko je bilo lansko leto najbolj mrzlo zunaj (mislim da je bilo -7 ali -8), s tem da nimam garaže in da avto stoji pred hišo preklopil po dobrih 3 km. Tako da čisto odvisno koliko je mrzlo zunaj, se pa pozna če imaš avto v garaži ali ne.
Bom jutri pogledal po koliko km mi preklopi, glede na to da sedaj ni več pod ničlo pa sporočim
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov