esem je napisal/-a:Saj ima ustrezno oznako.
Sicer pa - zakaj sploh predelava na plin z 20-25 l rezervoarjem? Saj boš več na pumpi kot na cesti. Kaj pa računica, tudi časovna? Take zamisli - 350 KM, ki mora biti na plin z 20 l rez. - so precej ekstremne, da ne rečem smešne. Zakaj sploh plin?
plin je IN ...

Bago je napisal/-a:Z npr. 60l rezervoarjem žrtvujem približno 10cm globine prtljažnika... danes sem izmeril višino prostora z rezervnim kolesom - nekje 14, max 15cm... torej se bom mogel zadovoljiti z ~30l rezervoarjem + tla bodo neravna (saj je visok 18cm).
Zakaj plin: pri letni kilometrini 25.000km privarčujem letno 1650€ (vključno s servisi, oljem za mazanje ventilov in tem, da se bo poraba dvignila z 10.5l na 12l). Obisk pumpe pa ne predstavlja neke dodatne poti, kvečjemu kakšnih 500 metrov in 5 min več časa na prevoženih 200km (s tem da je dnevno povprečje 60km, torej polniti bo potrebno enkrat na 3 dni namesto enkrat na 6-7 dni v primerjavi z 60l tankom - razlika ni tako velika).
ne kompliciraj... če boš avto čipiral boš imel plinsko porabo 15l ..basta .. pogledaš katera višina ti je še ustrezna uporabna za prostor okoli plinskega tanka za predal in si narediš pokrov iz lesene plate ter lesen okvir po robovih prtljažnika kamor potem ta plošča sede ter jo oblečeš v itison sli tapison ...če ti je pa višina prtljažnika tako zelo pomembna pa razmisli o menjavi avta za bolj uporabnega ..jaz imam v balenotu 60l tankpa drobne stvari nametane okoli njega po luknjah ...ostalo gre pa povrhu - orodje , škatle itd...al pa gajbe laškega ...