Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr feb 05, 2014 9:40 am

Pri meni so bli simptomi cukanje ravno pri speljevanju takoj po vžigu.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr feb 05, 2014 10:00 am

A tako da je tresel motor in se zaganal?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr feb 05, 2014 11:05 am

Jaz sem tudi opazil, da je težko speljevati, če z vžigom ni vse točno kot mora biti. V avtomobil sem vgradil LPG svečke Brisk Silver (cca 4 EUR/kos) in situacija se je izboljšala. Še dodatna, res velika izboljšava pa se je pojavila z novimi kabli (Beru). Sedaj teče res lepo gladko na plin in na bencin.

Imel pa bi vprašanje za poznavalce. Na koliko časa (km ali let) se običajno obnavlja uparjalnik (membrane, tesnila)? Iskrena hvala za mnenje.
Zadnjič spremenil zzitop, dne Sr feb 05, 2014 11:10 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr feb 05, 2014 11:09 am

Kje pa si jih kupil? A ni to nekam mal za svečke? NGK so 18 evrov komad.

Katere kable to misliš?

Zdej je problem v tem da nevem ali je plinska naprava kriva ali kaj drugega...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr feb 05, 2014 11:15 am

Ko omenjam kable, govorim o vžigalnih kablih (med tuljavo in svečko).
Res je, Brisk so precej cenejše svečke od NGK ali Bosch (razen Bosch za 15.000 km). Sam sem jih kupil na Hrvaškem, ker naš uvoznik trenutno nima modela, katerega sem jaz potreboval (DR17YS-9). Ampak sem bil v kontaktu z njimi in jih bodo ponovno dobavili.
Ne vem sicer od kod si, ampak v LJ jih je najlažje dobiti v avtotrgovini W-est na Tržaški.

Uvoznik je DG electronic. Tukaj se vidi njihov oglas:
http://www.avtooprema.si/oglas8309_vzig ... ilver.html

Imaš tudi povezavo do Brisk kataloga, kjer se vidi katere svečke so pravilne za tvoje vozilo. Seveda ne garantiram, da na vseh vozilih dobro "špilajo", lahko rečem samo, da na mlinčku od partnerke delajo perfektno.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Sr feb 05, 2014 11:51 am

zzitop je napisal/-a:Jaz sem tudi opazil, da je težko speljevati, če z vžigom ni vse točno kot mora biti. V avtomobil sem vgradil LPG svečke Brisk Silver (cca 4 EUR/kos) in situacija se je izboljšala. Še dodatna, res velika izboljšava pa se je pojavila z novimi kabli (Beru). Sedaj teče res lepo gladko na plin in na bencin.

Imel pa bi vprašanje za poznavalce. Na koliko časa (km ali let) se običajno obnavlja uparjalnik (membrane, tesnila)? Iskrena hvala za mnenje.


Pozdravljen,

Načeloma je to čist odvisno od tipa avtoplinskega uparjalnika. Sicer pa načeloma uparjalniki delujejo do cca 100.000km brezhibno. Če pa gledamo časovno pa nekje cca 5-7 let.

LP
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr feb 05, 2014 12:27 pm

Hvala za odgovor! Sedaj vem, da bo moj vsak čas zrel za obnovo. Se to na 100.000 km dela preventivno, ali načeloma takrat, ko se pojavi kak problem?

LP
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Sr feb 05, 2014 12:58 pm

zzitop je napisal/-a:Hvala za odgovor! Sedaj vem, da bo moj vsak čas zrel za obnovo. Se to na 100.000 km dela preventivno, ali načeloma takrat, ko se pojavi kak problem?

LP


Največkrat je tako, da se to dela ko kaj zataji :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr feb 05, 2014 2:16 pm

zzitop je napisal/-a:Imel pa bi vprašanje za poznavalce. Na koliko časa (km ali let) se običajno obnavlja uparjalnik (membrane, tesnila)? Iskrena hvala za mnenje.


pri prins-u je revizija uparjalnika na 120,000km ... obvezna zaradi garancije če je naprava mlajša od 5 let... in priporočljiva zaradi tesnenja plina in delovanja uparjalnika ..

pri dvomembranskih uparjalnikih pa je sploh priporočljivo to narediti ker če gre membrana na vodni strani plin med delovanjem izriva vodo , ko pa ugasneš motor pa gre lahko voda na plinsko stran - ne eno ne drugo ni zaželjeno seveda zaradi škode , ki lahko posledično privede do okvare tudi na motorju - voda pač še za v čevelj ni dobra..

interval revizije je določen s strani proizvajalca plinske naprave .. pooblaščen monter/serviser , ki ne naredi potrebne - z intervalom določene - revizije uparjalnika ob določenem intervalu naredi pa redni servis čeprav je naprava v garancji bi moral zgubiti vsa pooblastila s strani proizvajalca naprave , naprava pa garancijo ..

razni nasveti o tem , da se dela revizija uparjalnika ko poči membrana so skrajno zavajujoči , škodljivi in nevarni za uporabnika ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Sr feb 05, 2014 7:28 pm

plinaš je napisal/-a:bi te pa prosil , če mi dovoliš uporabot voje besede "servis" .. ... pa če mi lahko razložiš še kaj ta beseda pomeni ..hvala za odgovor .. lp

p.s. - pa ko mi boš odgovoril mi lahko daš še za pir k sm tak revež ...


Kot sem predvideval, totalno neodgovoren primerek človeške rase, ki "ne ve" kaj pomeni servis, zato so te pa lahk naf***l, da si stlačil v avto pogonskl derivat, zaradi katerega imaš sedaj težave s sklopko, plastikelomom itd...ejejej!!! =P

P.S.: Pivo??? KADARKOLI in KJERKOLI, le toliko počakaj, da gre povprečna temp. na cca., koliko že?, aja.... +15 st. c. :roll:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Petrol Če feb 06, 2014 1:44 pm

pinny je napisal/-a: Dosti je to verjetno tudi od kvalitete plina, vsaj pri meni je tako. Pri meni se recimo pojavlja tudi cukanje ampak čist v odvisnosti od plina oz. kje tankam. Če na verovškovi se mi to pojavlja pri ca. 180-200km/h, če na mb24 pri ca. 150-160km/h, če pa na petrolu, pa že pri 130km/h.


Spoštovani,

predlagamo da se obrnete na pooblaščenega vgrajevalca plinske opreme, saj je verjetno problem na nastavitvah oziroma elektroniki vozila.

S spoštovanjem,

Žiga Fišer
Strateško-korporativno komuniciranje
Petrol d.d., Ljubljana
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če feb 06, 2014 4:41 pm

Ker se pojavljajo različne informacije glede primernih svečk za vozila predelana na LPG, prosim preberite tole.

Torej, bistveno je:
1.) Da se vzame iste (enopolne) svečke z eno stopnjo nižjo toplotno vrednostjo.
2.) Katerim se nastavi razmak med elektrodama za 0.2mm manjši kot je tovarniško predpisan razmak.

Razlog za 1. točko je, ker plin gori z cca 200 stopinj višjo temperaturo. Z nižjo toplotno vrednostjo svečke se zniža temperatura v cilindru?
2. točka pa mi je kot elektrotehniku jasna. Ker je plin bolj "suh", je potrebna večja napetost za preskok iskre med elektrodama, kar je šok za tuljave, če nimajo dovolj tolerance. S tem se lahko uničijo, kar se tudi dogaja, kot sem pogosto zasledil. Za kompenzacijo oz. znižanje potrebne napetosti za preskok iskre pač zmanjšamo razmak med elektrodama (iskra lažje preskoči na krajši razdalji). Pod prostim tekom je v cilindru lahko celo premalo plina (ni homogeno razdeljen po cilindru), zato včasih iskra niti ne more preskočiti ob nezmanjšanem razmaku elektrod. Posledično to privede do nemirnega prostega teka in cukanja pro pospeševanju v nizkih obratih. Ista priporočila sem zasledil tudi v NGK navodilih, katere pozneje pripnem, če jih ponovno najdem.
Znižanje napetosti se sicer da doseči tudi s tanjšo elektrodo, ampak je v osnovi nepotrebno.

Tako "popravljene" svečke so popolnoma kompatibilne za LPG, edina težava je krajša življenjska doba (max 20.000 km, bolje 15.000 km). Vse ostalo, kar se prodaja kot LPG svečke ima pravzaprav namesto bakrene centralne elektrode uporabljene druge materijale. Naprimer Srebro, platina, iridij. S tem pa se v osnovi ne izboljša delovanje motorja, praktično se ne zmanjša poraba, tek ni mirnejši. Edina efektivna prednost je v daljši vzdržljivosti svečk. Srebrne torej 30.000 do 35.000 km, platina podobno, iridij pa 50.000 do max 60.000 km. Namreč platina in iridij imata slabšo toplotno in električno prevodnost v primerjavi z bakrom. A višjo temperaturno odpornost. Druga zgodba pa je srebro, ki je res celo boljši toplotni in električni prevodnik od bakra. Sklepam, da je tudi odpornejši na visoke temperature.

Z drugimi besedami, če kupujete dražje LPG svečke, v primerjavi z navadnimi "doma" prirejenimi pridobite edino daljši zahtevan čas menjave, faktor je v najboljšem primeru 3x. Ali se splača dati 3 EUR/svečko in menjati na 15.000 do 20.000 ali pa dati 25 EUR/NGK LPG svečko in menjati na 50.000 km, pa presodite sami. :D

Poudarjam, da so to moje domneve in ni nujno, da so povsem pravilne. Zato bom vesel za dodatna mnenja in prosim brez prepirov in žaljenja. Le tako bomo lahko konstruktivni in enkrat za vselej razvozlali misterioznost svečk za LPG. Nekako vidim, da so LPG svečke res na neki način "nateg".
Dodaten argument za zmanjšanje potrebnega razmaka pa se vidi tukaj:
http://www.iskra-kielce.pl/application- ... ,3796.html

Izberite svoje vozilo in poglejte katere svečke so v primeru bencina in katere v primeru plina. Mislim da so praktično enake svečke z manjšim razmakom in verjetno prirejeno toplotno vrednostjo.

LP
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če feb 06, 2014 5:45 pm

zzitop je napisal/-a:Tako "popravljene" svečke so popolnoma kompatibilne za LPG, edina težava je krajša življenjska doba (max 20.000 km, bolje 15.000 km).


Ja pa kaj še! Ne kompliciraj za brezveze...Jaz sem svečke menjal pred cca. 14 dnevi, ko sem imel redni servis in sicer: Svečke so imele na plinu prevoženih 10.000 km, od tega že prej na bencinu 30.000. Pa sem reku serviserju na vrže svečke ven in zamenja z novimi - kar bi jih itak v vskem primeru (pač NKG, katere so predpisane za ta tip vozila). Ko so šle svečke ven, so bile "obrabljene" tako kot so bile ponavadi, ko plina še ni bilo. Nikol nobenih težav pri vožnji na plin, pa nč "skup stisnjene" ali kakorkoli drugače prirejene, obdelane, zbrušene, spimpane ali sTUNINGirane (kljub 30k km podlage ;) )... Lahko bi dal NGK Iridium noter, ampak 86 EUR za 4 svečke....ja pa kaj še, zato da bi držale mogoče 10.000 km več, dejte ga no s*at! Pr men NGK, take kot so skoz, špilajo u nulo, kako imajo drugi pa ne vem, pa me niti preveč ne zanima....


zzitop je napisal/-a:Nekako vidim, da so LPG svečke res na neki način "nateg".


Veš kaj je meni nekoč nekdo rekel (pa ti povem da ne govori nekaj u 3PM brezveze)!??
Citiram: "Veš kakšna je razlika med navadno in LPG svečko? :roll: ......DAVEK NA BUDALE!"
Ti pa sam pri sebi razsodi a je v tem kaj resnice al ne... =P
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če feb 06, 2014 5:51 pm

Lepo spisano bo v pomoč mnogim...

Men je zanimivo to, da se mi je zadnič pržgala lučka za motor od takrat pa plin dela skoraj brez problema, sem pa tja malo pocuka, ampak ne tako kot prej, ko lučke ni bilo.

svašta :roll:
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če feb 06, 2014 5:55 pm

Ja res svašta, ampak to definitvno ni OK, pelji avto, da pogledajo kaj ne štima! ;)
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če feb 06, 2014 5:59 pm

Verjetno spet prebogata ali preprevno mešanico dela... sj drugače so imel servis v moji bližini pa so jih uni skenslal(niso resni). :roll:
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Če feb 06, 2014 6:00 pm

xyz6 je napisal/-a:Ja res svašta, ampak to definitvno ni OK, pelji avto, da pogledajo kaj ne štima! ;)

Pa če greš stokrat na servis pa same bučke mlatjo pa u temo brcajo... Tist filng k veš da boš mogu it u kratkem na servis pa že veš da spet nebo efekta :evil:

To je en velik fejl s to prebogato / prerevno mešanco. Če avto na plin naredi 20.000-30.000 km brez težav, mi noben nebo reku da je kr naenkrat kriva mešanca. Res se ti odpipa :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/
Zadnjič spremenil Jerry007, dne Če feb 06, 2014 6:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če feb 06, 2014 6:01 pm

@xyz6, tudi jaz slišim, da pri določenih vozilih na LPG čisto navadne svečke zdržijo ohoho kilometrov, medtem ko so pri drugih iste svečke že pri 10.000 km "ošvohnjene". Zmanjšanje razmaka za 0.2mm lahko garantiram, da naredi razliko v prostem teku, sicer verjetno ne. Da pa je zmanjšan razmak bolj prizanesljiv do tuljav, pa 100 % drži.

Nižja toplotna vrednost pa ima prednost samo v večji vzdržljivosti iste svečke zaradi zmanjšane temperature.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če feb 06, 2014 6:03 pm

Točno tako. Človek rata sit, ker se more peljat 150km v eno smer, da potem avto spet zajebava.

Sej do lučke sploh ne bi smel pridet, če bi bil sistem pravilno nastavlen. Rekel sem jim pustim vam avto tukaj 2 dni pa zrihtejte pa so spet neki hiteli in nč ne dela, kakor bi moglo.

Prov zagravžov se mi je plin, žal...
 
dareduc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe maj 10, 2013 7:00 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dareduc Če feb 06, 2014 6:12 pm

evilfury je napisal/-a:Točno tako. Človek rata sit, ker se more peljat 150km v eno smer, da potem avto spet zajebava.

Sej do lučke sploh ne bi smel pridet, če bi bil sistem pravilno nastavlen. Rekel sem jim pustim vam avto tukaj 2 dni pa zrihtejte pa so spet neki hiteli in nč ne dela, kakor bi moglo.

Prov zagravžov se mi je plin, žal...

Zanima me,če je kdo poskusil tankat zjutraj do 8h-in popoldan po 14h pri mojem avtu je velika razlika.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov