Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Sr mar 05, 2014 3:21 pm

macorakun je napisal/-a:
murkoslavko je napisal/-a:Jaz bom uporabljal samo ERC gaslube, tako da bom lahko hitro povedal, kak in kako.
Do sedaj sem naredil 12000km v 4 mesecih z 1l+.
Sem pa ravno v ponedeljek dobil 5l kanto, ki sem jo narocil na ebay.

Tako da ce bodo ventili sli javim...




Ni treba kupovati po 5l na MB24 majo v lube po novem po 19€/l res dobra cena :D


Dobra cena? Kakor za koga ...
Jaz sem 5 litrov JLM olja dobil za 45eur + poštnina (20) iz Nemčije ... Tle pr nas kr fajn lupijo s cenami. Verjamem da tudi vlube dobiš ceneje kot za 19€/l.

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr mar 05, 2014 3:40 pm

Mene je stalo 39€, potem pa 52€ z poštnino za 5L LPG gaslube.
Torej sem nekje 10,5€ na liter.

Porabil sem skupno nekje 2,5 litra LPG gasluba in naredil 30000km od lani junija.

Zaenkrat Megane2 1.6 LPG še gre. V 5L kanti še imam 4L.
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Sr mar 05, 2014 5:36 pm

murkoslavko je napisal/-a:Mene je stalo 39€, potem pa 52€ z poštnino za 5L LPG gaslube.
Torej sem nekje 10,5€ na liter.

Porabil sem skupno nekje 2,5 litra LPG gasluba in naredil 30000km od lani junija.

Zaenkrat Megane2 1.6 LPG še gre. V 5L kanti še imam 4L.


Priporočajo 1l na 10k km.

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr mar 05, 2014 7:21 pm

Mi ne rata nastavit več. Saj o tem sem že pisal, podtlačno mazanje, dolge ture in visoki obrati.

Pridem povprečno na nekje 7-8dl na 10000km.
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Pe mar 07, 2014 10:35 pm

En mali problem ...

Zavoli sistem.


Včeraj se mi je pojavilo, da mi je avto preklopil na plin kar naenkrat šele po skoraj po 10km (običajno mi preklopi po max 2km) in to pri temperaturi 13°C. Mi je vse skupaj bilo malo čudno ... Sm mislil, morda samo začasna napaka.
Danes zjutraj pri temperaturi 3°C mi je preklopilo skoraj, da takoj po hlanem vžigu!? In mi je takoj malo zatem tudi izklopil plin ... takoj nazaj nisem mogel preklopiti, se mi je pa preklopilo na plin znova po daljši vožnji.
Danes popoldne pri temperaturi vžgem avto pri temperaturi 14°C, mi ni dokaj hitro preklopilo kot je to še pred težavo, ki je nastala včeraj, je pa bistveno hitreje kot včeraj ... po par kilometrih. Šel tankat na Butan plin, ugasnil avto, natočil, plačal, vžgal avto in običajno v taki situaciji takoj preklopil na plin, vendar tokrat ne. Se peljem in peljem ... pa enostavno ni preklopilo. Lučka je samo utripala in utripala ... Ok, sem se sprijaznil, da nekaj ni ok in sem odpeljal 50km na bencin.
Ugasnil avto in sem poskusil z vžigom avta direkt na plin (tist k držiš tipko in obrneš kluč) in - glej ga zlomka - delovalo. Brez problemov vžgal na plin. Sicer naj bi se odsvetoval tak vžig na plin (vsaj v primeru, ko je mašina hladna al kako že), ampak vseeno sem poskusil. Se odpeljal 10km, znova ugasnil avto, čez par minut prižgal (na običajen način) in znova ni samodejno preklopil na plin... lučka je samo utripala.

Zanima me kaj bi to lahko bilo? Je kaj v povezavi z malo težavo, k sm jo imel pred kratkim o kateri sem že pisal, ali je morda kakšna programska težava?
Bi morda nekakšen reset računalnika (kva pa vem, odklopit akumulator in ponovno prklopit) pomagal?

Sicer k sreči nasledn tedn imam redni servis ... Tam bodo že poštimal. Ampak do takrat me pa firbec daje kva bi to lohk bilo ... :)

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona So mar 08, 2014 9:29 am

Živ,

Najverjetneje ne napaka pri senzorju temperature na uparjalniku. Vozilo preklopi na avtoplin, ko je uparjalnik dovolj segret da lahko uparja plin. V kolikor senzor ne deluje normalno, da kaže več kot je dejansko stanje potem lahko takoj preklopi na plin tudi, če uparjalnik še ni segret oziroma obratno da ne preklopi na plin v kolikor je uparjalnik dovolj segret v primeru da kaže nižjo temperaturo kot je dejanska.
 
BaduBadu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po sep 16, 2013 8:35 am

Re: Ugasne enkrat

Napisal/-a BaduBadu Po mar 10, 2014 10:06 am

plinaš je napisal/-a:
BaduBadu je napisal/-a:Zdravo,

Imam Opel astro H, 2008 letnik, 1.6 mašina, 85 kw in 93.000 km, od tega na plinski napravi zavoli 27.000 km (stara leto in pol).
Do zdaj vse bp, tik pred drugim rednim servisom na 30.000 km pa se mi je pojavila ena težavica. Takoj zjutraj, ko avto prvič zažene in peljem tistih 500 m in tik preden prvič v tistem dnevu preklopi na plin mi v praznem teku kar naenkrat ugasne. Kot da bi ga izklopil. Potem se vozim cel dan okol, lahko ponovim vajo 100 x pa se nikoli več ne pojavi ta napaka. Tudi če avto na šihtu stoji cel dan. Ko avto ugasne, je še vedno na benzu.

Na rednem servisu za avto je bil pred kratkim, tako da je vse spucano, novi filtri itd. Mehankar mi je rekel, da mi morajo nastaviti v računalniku oz ko mi bodo na rednem plinskem servisu ponovno nastavili sistem, te težave ne bo več. Sicer ni nadležno in se niti ne pojavi vsak dan, ampak zrihtal pa bi ... Kaj menite, da je lahko?

lp in hvala za mnenje

plinski servis imaš na 20,000km ... si ga opravil ?


No, se komu kaj sanja? :D
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po mar 10, 2014 1:08 pm

Kako bi se dal fiksirat cevi za plin, da mi zadaj ne bi ropotalo? Ker sumim da kabli tolčejo ob pleh in se to skoraj zagotovo sliši kadar vozim čez luknje.
Zadnjič spremenil evilfury, dne Po mar 10, 2014 1:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Po mar 10, 2014 1:50 pm

Avtocona je napisal/-a:Živ,

Najverjetneje ne napaka pri senzorju temperature na uparjalniku. Vozilo preklopi na avtoplin, ko je uparjalnik dovolj segret da lahko uparja plin. V kolikor senzor ne deluje normalno, da kaže več kot je dejansko stanje potem lahko takoj preklopi na plin tudi, če uparjalnik še ni segret oziroma obratno da ne preklopi na plin v kolikor je uparjalnik dovolj segret v primeru da kaže nižjo temperaturo kot je dejanska.


Zna bit. Hvala za odgovor.
Zadnje kar se dogaja je to, da četudi vklopi na plin (bodisi "ročno" pr vroči mašini, al pa če kdaj samodejno sam naredi) mi kaj hitro preklopi nazaj na bencin.
No, bom pri serviserju preveril in upam, da tudi čimprej uredil.

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Po mar 10, 2014 1:53 pm

evilfury je napisal/-a:Kako bi se dal fiksirat cevi za plin, da mi zadaj ne bi ropotalo? Ker sumim da kabli tolčejo ob pleh in se to skoraj verjetno sliši kadar vozim čez luknje.


Kakšne objemalke morda, ...

Zakaj pa ne odpelješ na servis, da ti to poštimajo? :?

Kako si sploh uredil homologacijo, če ti cevi kar tako opletajo? :ue

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po mar 10, 2014 1:55 pm

Sej prosto ne visijo ravno samo zagotovo pa tolčejo ob pleh.

Kako je pri ostalih narjen a so cevi fiksno pritrjene na karoserijo al kako?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po mar 10, 2014 2:17 pm

To imaš še vedno G-1? Ni čudno, znani so po tem, da grdo vgradijo.

BTW, si kaj rešil z uveljavljanjem stvarne napake ali si enostavno popustil/klonil?
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po mar 10, 2014 3:59 pm

Nič se še ni rešilo sedaj želijo predgralc vgradit noter, da uparjalnik ne bo več zmrzoval lol. Trmasti so ko hudič. Še en mesec imam cajta.

Pa saj niti ne vem kako bi se še drugače dalo te kable fiksirat k je tolk mal prostora sploh za kaj nardit.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po mar 10, 2014 9:16 pm

evilfury je napisal/-a:Nič se še ni rešilo sedaj želijo predgralc vgradit noter, da uparjalnik ne bo več zmrzoval lol. Trmasti so ko hudič. Še en mesec imam cajta.

Pa saj niti ne vem kako bi se še drugače dalo te kable fiksirat k je tolk mal prostora sploh za kaj nardit.


Predgrelc :shock: :shock: :shock: itak :ue to je samo podaljševanje agonije :evil: če je uparjalnik slab, ne bo pomagalo niti da mu brener direkt nanj zmontiraš... Tolk cajta te bojo šponal, da ti bo garancija potekla, pol boš pa lepo ''pokadu'' :(

Kar se pa pritrditve tiče: si se peljal z enakim avtom in videl da se da narediti kot je treba...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po mar 10, 2014 9:27 pm

Ja pri prinsu so super nardili kvalitetno in strokovno. Vendar trenutno nimam denarja da bi vgrajeval še njihov sistem. Tako ali tako ne pričakujem nič denarja od g-1. Če pa ven pomečem mi pa spet ostanejo lukne pa sigurno ne bo dobro narejeno...

drgač pa sm skor umru od smeha k sm dau dol koletek in sem videl v cunjo zavit uparjalnik... in pol nej od njih pričakujem denar... pa še kolotek so mi šli nekaj rezat nevem zakaj :roll:
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po mar 10, 2014 11:23 pm

Komot lahko od njih izterjaš denar. Samo držati se moraš pravil, ostalo opravi Tržni inšpektorat. Če bo tisti denar premalo za vgradnjo Prinsa, bi bilo pa dovolj za Landi Renzo v Trebnjem. Dober je sistem in vgrajevalec. Slabši kot G-1 ne more biti.

No, kakorkoli se boš odločil, uveljavljaj STVARNO NAPAKO in ne garancijo, še manj pa reklamacijo.
 
hitrijoža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr mar 12, 2014 6:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hitrijoža Sr mar 12, 2014 6:33 pm

Zdaj pa še moja izkušnja - za poduk: Pred slabimi 4 leti so mi na LPG predelali NIssan Qashqaia 2,0 4 WD (Plineks, sistem OMVL) s flash-lubom- Tri leta (55 K km) je delovalo kot pesem, če odmislim tu in tam oranžno lučko (lambda sonda). Lansko poletje sem pa opazil ogromno porabo olja - ca. 1,5 l/1000 km. Hodil sem okoli mehanikov, na koncu so mi na Nissanovem servisu pri površnem pregledu motorja ugotovili, da naj bi bili zažgani ventili. Odločil sem se za zamenjavo motorja (!). Po res mukotrpnem iskanju sem končno dobil novi motor, ki mi ga je mehanik (ne servis) zamenjal. Po zamenjavi motorja sem, podučen od mnogih mojstrov in forumov, končno vprašal še strokovnjaka v Ljubljani (ki ga mnogo krat omenjate), ali bi mi zadevo ponovno povezal na plin. Pošteno mi je odvrnil, da so ti motorji neprimerni za predelavo in da mi plin odsvetuje. Tudi elektronsko mazanje ventilov ne bi veliko pomagalo. Tako sem zvedel resnico, ki me je stala okoli 5.000 evrčkov in od zdaj naprej se bom lepo (vendar malo manj) vozil na bencin. V avtu imam pa še vedno plinski rezervoar in nepriključeno napeljavo. Je ceneje!
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr mar 12, 2014 10:23 pm

Nissanovi motorji na bencin so glede plina prava j***a. Tako kot Opel, Honda, Ford in Mazda.

Kak si pa kaj vozil, si bil veliko preko 4000 obratov, ker to bi naj bilo smrt za vsak motor na plin?
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če mar 13, 2014 8:06 am

hitrijoža je napisal/-a:Zdaj pa še moja izkušnja - za poduk: Pred slabimi 4 leti so mi na LPG predelali NIssan Qashqaia 2,0 4 WD (Plineks, sistem OMVL) s flash-lubom- Tri leta (55 K km) je delovalo kot pesem, če odmislim tu in tam oranžno lučko (lambda sonda). Lansko poletje sem pa opazil ogromno porabo olja - ca. 1,5 l/1000 km. Hodil sem okoli mehanikov, na koncu so mi na Nissanovem servisu pri površnem pregledu motorja ugotovili, da naj bi bili zažgani ventili. Odločil sem se za zamenjavo motorja (!). Po res mukotrpnem iskanju sem končno dobil novi motor, ki mi ga je mehanik (ne servis) zamenjal. Po zamenjavi motorja sem, podučen od mnogih mojstrov in forumov, končno vprašal še strokovnjaka v Ljubljani (ki ga mnogo krat omenjate), ali bi mi zadevo ponovno povezal na plin. Pošteno mi je odvrnil, da so ti motorji neprimerni za predelavo in da mi plin odsvetuje. Tudi elektronsko mazanje ventilov ne bi veliko pomagalo. Tako sem zvedel resnico, ki me je stala okoli 5.000 evrčkov in od zdaj naprej se bom lepo (vendar malo manj) vozil na bencin. V avtu imam pa še vedno plinski rezervoar in nepriključeno napeljavo. Je ceneje!

Huh, moje sožalje. A s Plineksom si se kaj pogovarjal o njihovi garanciji?
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če mar 13, 2014 10:24 am

murkoslavko je napisal/-a:Nissanovi motorji na bencin so glede plina prava j***a. Tako kot Opel, Honda, Ford in Mazda.

Kak si pa kaj vozil, si bil veliko preko 4000 obratov, ker to bi naj bilo smrt za vsak motor na plin?


nissan-i čisto lepo delujejo na plin z valve care dodatnim mazanjem ... honde in mazde prav tako ...
prvi problem je ta , da tlačite vse v en koš ... in kot se pri daljši uporabi sedaj kaže , sploh niso res trditve nekaterih tukaj prisotnih , da je vsak aditiv za mazanje ventilov enak .... kot zgleda pač ni enak ... valve care tekočina zdrži na mojem balenotu 0,5l za 14500km ali izraženo v litrih plina - 1450l plina....

obrati motorja - pod pogojem , da je dodatno mazanje pravilno - nimajo veze s tem ...
seveda pod pogojem , da je mešanica pravilno nastavljena in ni prerevna (od tukaj lučka check engine ) - raje malce bolj bogata kak procent...

zzitop je napisal/-a:Komot lahko od njih izterjaš denar. Samo držati se moraš pravil, ostalo opravi Tržni inšpektorat. Če bo tisti denar premalo za vgradnjo Prinsa, bi bilo pa dovolj za Landi Renzo v Trebnjem. Dober je sistem in vgrajevalec. Slabši kot G-1 ne more biti.No, kakorkoli se boš odločil, uveljavljaj STVARNO NAPAKO in ne garancijo, še manj pa reklamacijo.


mtl je napisal/-a:
hitrijoža je napisal/-a:Zdaj pa še moja izkušnja - za poduk: Pred slabimi 4 leti so mi na LPG predelali NIssan Qashqaia 2,0 4 WD (Plineks, sistem OMVL) s flash-lubom- Tri leta (55 K km) je delovalo kot pesem, če odmislim tu in tam oranžno lučko (lambda sonda). Lansko poletje sem pa opazil ogromno porabo olja - ca. 1,5 l/1000 km. Hodil sem okoli mehanikov, na koncu so mi na Nissanovem servisu pri površnem pregledu motorja ugotovili, da naj bi bili zažgani ventili. Odločil sem se za zamenjavo motorja (!). Po res mukotrpnem iskanju sem končno dobil novi motor, ki mi ga je mehanik (ne servis) zamenjal. Po zamenjavi motorja sem, podučen od mnogih mojstrov in forumov, končno vprašal še strokovnjaka v Ljubljani (ki ga mnogo krat omenjate), ali bi mi zadevo ponovno povezal na plin. Pošteno mi je odvrnil, da so ti motorji neprimerni za predelavo in da mi plin odsvetuje. Tudi elektronsko mazanje ventilov ne bi veliko pomagalo. Tako sem zvedel resnico, ki me je stala okoli 5.000 evrčkov in od zdaj naprej se bom lepo (vendar malo manj) vozil na bencin. V avtu imam pa še vedno plinski rezervoar in nepriključeno napeljavo. Je ceneje!

Huh, moje sožalje. A s Plineksom si se kaj pogovarjal o njihovi garanciji?


nissan-ovi motorji so občutljivi na nizek nivo olja ker ga imajo ponavadi manjšo količino kot ostali ... sploh 350z , murano - v6 3,5l.. torej je potrebna redna kontrola in dolivanje olja ... ker ga nekaj porabijo - seveda je ta poraba malce večja kot pri drugih motorjih tudi na račun manjše količine olja ....

Slabši kot G-1 ne more biti. ........ (Plineks, sistem OMVL) s flash-lubom- .....
A s Plineksom si se kaj pogovarjal o njihovi garanciji .......
:shock: :shock: :shock: :eyes
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov