Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii So avg 15, 2009 11:30 pm

pinny je napisal/-a:pozabu rečt da men ne samo posveti, ampak skoz gori
pa še nekej ne štima najbolj, pa me tud zanima ka je to, ko natankam poln kesl benza in se ob tem skoz vozim na plin, zdrži tank benza za 2.800km, pr drugem 4.900, zdj pa ne tankam poln, ampak zadnč gledu k šu na relacijo v Munchen kr sport gledu kk cajger za benz gre dol, tk da ob 1.200km zraven plina skuru še 20l benza
je mau že kdo ta problem?


Si ga že peljal nazaj ?
Clean look
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Ne avg 16, 2009 7:38 am

pinny je napisal/-a:že nekaj časa nazaj sem pisal k meu probleme z cukanjem pa to, sm zamenju svečke in ga res ni več tok cukal, se še čuti nekja, vendar je to po moje to ker ga tip ne zna naštelat, drug problem pa je biu, k se mi prižigala lučka chack engine, mi ga na čarunalnik priklopu 3x in zbrisu napako, javlo pa je lambdo sondo, sem imel avto po tem tudi na fiat servisu mu javi isto napako mi jo zbriše in bil mir lih en dan, nazadn k biu na fiatu so mi pamenjal lambdo sondo, in jm lučka spet posveti po cca 150km
kdo ve kaj je potem tukaj storiti, a to bo ta k.... lučka skoz svetila al kako,? je imel kdo podoben problem in kako je le to zadevo potem rešu?
hvala za kak uporaben info

Nastavitve, nastavitve, in še enkrat nastavitve... to je fantje moji edini razlog za prižiganje lučke ''check engine'' kadar je povod lambda sonda! Pod pogojem seveda da je sonda brezhibna ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne avg 16, 2009 3:48 pm

..... plinaš ..... ku si reku d aje to ponavadi modul, lučka za lambdo pa pomeni da je to korektura, a potem se to lamdo sondo tud kda kk naštelavat, al se to samo plin naštelava al kk je z tem? mah o monterju škoda zgublat besed :D

drgač pa zdej avta še nisem nazaj pelu, ker sem čakal da grem z avtom na Fiat servis pa da mi menajo sondo, ker sem pač mislu da se pol vrag ne bo prižigu, hvala bogu so jo menal pod garancijo :), to blo v petek, tk da v pondelek unga junca pokličem pa mu rečem da ima ta zadevo zrihta čimprej poleg tega mi mora pa še tistga vraga na mašini malo prestavt, ker mi buta ob računalnik avta, kar so opazli na fiat srvisu ker je malo oguzan tam, prej pa vsi študiral kaj mi nekej vibrira ko spelujem ali menjam
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Ne avg 16, 2009 8:12 pm

a lahko sam prasam, ker fiat? Bravo 1.4 T mogoce?
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne avg 16, 2009 10:42 pm

ne ne smeš prašat :D

Bravo 1.4 t-jet 120KM
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Po avg 17, 2009 7:38 am

mja, sem ze bral, da je tale masina kar tricky. Sicer je mogoce smo tricky v rokah levakov.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Po avg 17, 2009 1:34 pm

[quote="pinny"]..... plinaš ..... ku si reku d aje to ponavadi modul, lučka za lambdo pa pomeni da je to korektura, a potem se to lamdo sondo tud kda kk naštelavat, al se to samo plin naštelava al kk je z tem? mah o monterju škoda zgublat besed :D

tako kot je iziboy rekel : nastavitve - plina!!!!! ker plinska stran ne more ugoditi zahtevam lambde po željeni korekturi. lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po avg 17, 2009 6:51 pm

nasledn torek roma avto k plinašu za ceu šiht, pol bomo pa vidl kk dolg bo to držalo, če ne bom pač sam naredu temu konec :D
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Po avg 17, 2009 10:57 pm

pinni, me pa nekaj zanima, a uparjalnik imaš tudi dodatno vezan na sesalni kolektor zaradi spreminjajoče potrebe po gorivu,ko ti odpre turbino na polno? ker če nimaš,potem je uparjalnik nastavljen previsoko (pritisk),zato da ti lepo dela pri obratih,potem pa pri prostem teku verjetno dobi preveč goriva in ne more zapreti ventilov toliko, da bi bila lambda zadovoljna in je seveda predolgo "too rich", pa še ventili ne odpirajo pod določenimi časovnimi vrednostmi (čas odprtosti injektorja v milisekundah) linearno.lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To avg 18, 2009 6:03 am

to neb vedu kako je to naštiman, ampak nekdo mi je reku, da morda pri višjih obratih zaradi moči morda preklop na bencin, in nej probam recimo v 4. prestavi 4.000rpm, sm ravno včeraj probal v 4. prestavi na 5.000rpm in vsaj po displejčku sodeč avto skoz ostane na plinu, pa tudi drugače med vožnjo takšno ali drugačno ne opažam da bi avto preklapljal na bencin
včeraj k sm tipu reku da so mi menjal lambdo sondo, je reku ne to ni to, da treba samo naštelat, morda se lučka samo zaradi manjših emisij prižiga, samo očitno tega pri skoraj 14.000km vožnje na plin še ni pogruntal
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak So avg 29, 2009 1:04 am

verovškova sedaj cena 0,5 evra. So pa res dolgo držali ceno nizko :cry:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr sep 09, 2009 10:25 pm

od sedaj tudi plin za motorje z direktnim vbrizgom goriva. http://studio.delo.si/20090907_6253

audi R4 2.0 TFSI 200 konjev
plin je cnej k bencin
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr sep 09, 2009 10:36 pm

Meni je check engine javljal napako lambde samo prvih 1500 km, ko ga je zaradi varnosti zalivalo. Ko mi je monter pri prvem servisu tocno nastavil krivuljo, pa vse deluje kot je treba.

Krivuljo mesanice se da vsaj pri mojem sistemu zacrtat rocno glede na obrate, tako da pri tebi se samo se to v obzir vzame, da imas turbo in je stvar resena...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr sep 09, 2009 10:42 pm

plinaš je napisal/-a:pinni, me pa nekaj zanima, a uparjalnik imaš tudi dodatno vezan na sesalni kolektor zaradi spreminjajoče potrebe po gorivu,ko ti odpre turbino na polno? ker če nimaš,potem je uparjalnik nastavljen previsoko (pritisk),zato da ti lepo dela pri obratih,potem pa pri prostem teku verjetno dobi preveč goriva in ne more zapreti ventilov toliko, da bi bila lambda zadovoljna in je seveda predolgo "too rich", pa še ventili ne odpirajo pod določenimi časovnimi vrednostmi (čas odprtosti injektorja v milisekundah) linearno.lp

Plinaš, se vidi da ne poznaš sistemov, ali pa verjameš vsako bučo ki jo danes veselo prodajajo razno razni ''visokošolani'' monterji avtoplina. Veš malo je sistemov ki imajo za turbo motorje posebej prirejen uparjalnik... tisti ki pa nastavljajo avte samo na podlagi map pritiska, pa imajo pri turbo motorjih hitro kakšne ''težavice'' ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Če sep 10, 2009 7:01 pm

iziboy je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:pinni, me pa nekaj zanima, a uparjalnik imaš tudi dodatno vezan na sesalni kolektor zaradi spreminjajoče potrebe po gorivu,ko ti odpre turbino na polno? ker če nimaš,potem je uparjalnik nastavljen previsoko (pritisk),zato da ti lepo dela pri obratih,potem pa pri prostem teku verjetno dobi preveč goriva in ne more zapreti ventilov toliko, da bi bila lambda zadovoljna in je seveda predolgo "too rich", pa še ventili ne odpirajo pod določenimi časovnimi vrednostmi (čas odprtosti injektorja v milisekundah) linearno.lp

Plinaš, se vidi da ne poznaš sistemov, ali pa verjameš vsako bučo ki jo danes veselo prodajajo razno razni ''visokošolani'' monterji avtoplina. Veš malo je sistemov ki imajo za turbo motorje posebej prirejen uparjalnik... tisti ki pa nastavljajo avte samo na podlagi map pritiska, pa imajo pri turbo motorjih hitro kakšne ''težavice'' ;)


audi a4 1.8t chip na 140kw, renault espace 2.0 t ,volvo s60 2.4t chip na 198kw in porsche cayene 4.5 biturbo 330kw.....sem pač velik firbec in sem nesel v delavnici nos zraven vsakič,ko sem videl kaj zanimivega....
če ti avti delajo (sem osebno govoril z lastnikom s60,ko sva bila na rednem servisu), potem bi verjetno delal tudi kakšen drug.
in ja, vsi ti turbači imajo vgrajen "turbo uparjalnik" !!!!
ma kakšen MAP neki.... računalnik in to je to ! brez MAP-a !
aja...sorry sem skoraj pozabil...imam napravo nizozemskega proizvajalca PRINS ki so mi jo zmontirali v IQ sistemi -- avtonaplin.si ...če te kaj zanima jih kar vprašaj, so prijazni in ti bodo z veseljem pomagali... in prej in po montaži! lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če sep 10, 2009 7:06 pm

mene pa res nekaj zanima.. pač kolega je montiral plin na 540, staro okoli 7let.
in je moral it še miljonkrat na kalibracije, pa še ni ok..
kaj se to pogosto dogaja?
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Če sep 10, 2009 9:07 pm

Odvisno od proizvajalca in prodajalca ter monterja.
Clean look
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Pe sep 11, 2009 2:18 am

Denii je napisal/-a:Odvisno od proizvajalca in prodajalca ter monterja.


se ti pardoniram...odvisno je od proizvajalca ( kvalitete samih komponent in tehnološke dovršenosti softwera) ter monterja (znanja in volje ).
prodajalec pa nikakor ne more vplivati na kvaliteto naprave in kvaliteto montaže..lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe sep 11, 2009 9:05 am

ghandaed je napisal/-a:Meni je check engine javljal napako lambde samo prvih 1500 km, ko ga je zaradi varnosti zalivalo. Ko mi je monter pri prvem servisu tocno nastavil krivuljo, pa vse deluje kot je treba.
Krivuljo mesanice se da vsaj pri mojem sistemu zacrtat rocno glede na obrate, tako da pri tebi se samo se to v obzir vzame, da imas turbo in je stvar resena...

meni je končno zdj avto naštelu da se pelje tako kot se mora, brez nekih cukanj ali zadžrevanj pa da potem potegne, prou lepo gre, vendar lučka po nekje 14.000km plina še vedn gori, ko pa avto nastavla pa tud ma neko možnost da nastavi da je turbo, sm jebena lučka
tip mi pravi da se bo montiral nek modul ki bo potem lučko ugašal posledično od plina, tako da posledično od česa drugega se lučka še vedn lahko prižge
samo tudi meni se zdi da to ni prava rešitev
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Pe sep 11, 2009 11:30 am

ma nevem... zamenjaj monterja kaj ti naj rečem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov