Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
mucek
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:08 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mucek Sr mar 19, 2014 7:53 pm

Opel Meriva l. 2007 - Tartarini sistem
Predelana že od štarta, zaenkrat dobrih 150 kkm. Bilo je potrebno enkrat nastavljati dročnike (verjetno bi jih pri tej kilometraži tako ali tako?) in pa tudi plinski ventili ("releji") so se zamenjali pred kratkim, ker je dvojka občasno malo štrajkala). Že davno tega se je menjalo še uparjalnik, ker je nekako (???) stari počil in je smrdelo po plinu. Dodatno se je pri cca. 50.000 km prigradilo še mazanje ventilov (v originalu to ni bilo narejeno, ker za to mašino in ta avto ni bilo predpisano, kasneje pa so pri enih drugih avtih (z isto mašino!) mazanje priporočili)

Skratka - zadeva v osnovi deluje bp :).

LP, g
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr mar 19, 2014 9:01 pm

plinaš je napisal/-a:
murkoslavko je napisal/-a:Nissanovi motorji na bencin so glede plina prava j***a. Tako kot Opel, Honda, Ford in Mazda.
Kak si pa kaj vozil, si bil veliko preko 4000 obratov, ker to bi naj bilo smrt za vsak motor na plin?


Zmaj78 je napisal/-a:@MurkoSlavko - Moja 6-ka naj bi (sodeč po računih prejšnjega lastnika in datuma homologacije) vozila na LPG že cca. 270.000km. :D


en laže ... ornk .. =P


Priznam:-)

Mazde po letu 2002 niso plinoobstojne.
Lahko da ima Zmaj78 še star motor, ki je enak kot v Ford Galaxy 2.3 in je plinoobstojen.
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Sr mar 19, 2014 9:02 pm

Ko vžgem avto mu obrati poskočijo na 1200, motor zatrese ter se mu prižge check engine lučka. Ampak to se ne zgodi vsakokrat, najpogosteje ko vozilo po jutranjem vžigu miruje par ur. Če pri vžigu pravočasno opazim dvig obratov ga ugasnem ter takoj ponovno vžgem zadeva deluje čisto normalno. Diagnostika izpiše kodo P1337. Vozilo peljal na G-1 kjer so povedali da na plinskem sistemu ni napake saj vozilo na plin resnično dobro deluje. Začel sem sumiti ventile vendar vozilo ko se ogreje deluje tiho ter deluje čisto normalno. Napaki pa ne pridejo do dna tudi na Citroen servisu.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če mar 20, 2014 6:45 am

celinko je napisal/-a:Ko vžgem avto mu obrati poskočijo na 1200, motor zatrese ter se mu prižge check engine lučka. Ampak to se ne zgodi vsakokrat, najpogosteje ko vozilo po jutranjem vžigu miruje par ur. Če pri vžigu pravočasno opazim dvig obratov ga ugasnem ter takoj ponovno vžgem zadeva deluje čisto normalno. Diagnostika izpiše kodo P1337. Vozilo peljal na G-1 kjer so povedali da na plinskem sistemu ni napake saj vozilo na plin resnično dobro deluje. Začel sem sumiti ventile vendar vozilo ko se ogreje deluje tiho ter deluje čisto normalno. Napaki pa ne pridejo do dna tudi na Citroen servisu.


Saj ti že koda pove da imaš težavo na vžigu prvega cilindra. Možno je svečka ali pa vžigalna tuljava.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Če mar 20, 2014 7:13 am

Tudi jaz sem verjel kodi, ki jo je izpisala diagnostika. Zamenjal sem vžigalne svečke. tuljave sem pa samo zamenjal iz enega na drugo mesto. Vem da sem prvo tuljavo zamenjal z tretjo. Pričakoval sem napako na tretjem valju. Napaka pa je spet ista P1337.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Če mar 20, 2014 9:03 am

celinko je napisal/-a:Ko vžgem avto mu obrati poskočijo na 1200, motor zatrese ter se mu prižge check engine lučka. Ampak to se ne zgodi vsakokrat, najpogosteje ko vozilo po jutranjem vžigu miruje par ur. Če pri vžigu pravočasno opazim dvig obratov ga ugasnem ter takoj ponovno vžgem zadeva deluje čisto normalno. Diagnostika izpiše kodo P1337. Vozilo peljal na G-1 kjer so povedali da na plinskem sistemu ni napake saj vozilo na plin resnično dobro deluje. Začel sem sumiti ventile vendar vozilo ko se ogreje deluje tiho ter deluje čisto normalno. Napaki pa ne pridejo do dna tudi na Citroen servisu.


https://www.youtube.com/watch?v=ID8xIbkXKeY

Naredi kompresijski test. Če je kater cilinder 20% slabši, so že lahko problemi.
Lahko so batni obročki, ventili ali tesnilo glave.
Ali so batni obročki ugotoviš z žlico olja, ker potem to olje dvigne kompresijo.
Tester kompesije bi moral imet vsak mehanik, celo Citroen servis oops .

Berlingoti 1.6 VTi bi naj rabili elektronsko mazanje ventilov. Se pa pojavljajo težave,
če je napačno nastavljena pliska naprava, najbrž tudi ventili gredo papa.
Nobeden avto ni tako plinoobstojen, da ga nebi šalabajtzer mogo uničit.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če mar 20, 2014 10:09 am

Ker mi je spet dihntga spustila na pokrov ventilov sem peljal avto na uradni servis in tam so mi zatrdili, da se je zaradi previsokih temperatur pokrov ventilov deformiral. Oni trdijo da je to zaradi plina...

A je to sploh možno glede na to da je pokrov iz aluminija verjetno?
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če mar 20, 2014 10:14 am

Zmaj78 je napisal/-a:So pa ti prevoženi km-ji vsekakor dokaz, da LPG avtomobilu oz. motorju NE škoduje. Še manj pa lastnikovi denarnici. :DDD

So ti že napisali: pravilno vgrajena in nastavljena LPG naprava avtomobilu ne škoduje.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Če mar 20, 2014 10:47 am

@SlavkoMurk, motor imam oznake L3 (2261 ccm, 122KW) in ni neka prazgodovinska zadeva. Je pa res, da ko omenjate vožnjo nad 4.000 obratov, jaz tega ne počnem ravno pogosto, imam bolj "fotr stil" vožnje in ni pretirane potrebe bo pritiskanju v rdeče polje. Kadar ga "prepucam" ga rajši na benz in gremoooo. :D
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Če mar 20, 2014 11:01 am

evilfury je napisal/-a:Ker mi je spet dihntga spustila na pokrov ventilov sem peljal avto na uradni servis in tam so mi zatrdili, da se je zaradi previsokih temperatur pokrov ventilov deformiral. Oni trdijo da je to zaradi plina...

A je to sploh možno glede na to da je pokrov iz aluminija verjetno?


Slišal sem že da so prevelike temperature na ventilih, ker višje od 4000 obratov ni več fizičnega stika
met ventilom in sedežem in zato ne oddaja ventil temperature. Zaradi tega pride do podaljšanja vrata ventila in razjedanja roba.
Da bi pa kateremu pokrov???
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če mar 20, 2014 1:37 pm

Ja dobil sem informacijo, da je pokrov plastičen torej je zaradi visokih temperatur prišlo do deformacije in posledično je olje spuščalo na izpušni sistem pol se je pa tam smodil pa kadil.

Pokrov pa stane drgač 90 evrov :roll:
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Če mar 20, 2014 2:41 pm

Na Berlingu menjana bencinska vbrizgalna šoba na prvem cilindru. Motor v prostem teku sedaj deluje mirno, na izpuhu se ne čuti več občutek kot da mu manjka en takt. Upam da je zadeva sanirana. Glede da po nasvetu G-1 vozilo naj ne bi potrebovalo dodatnega mazanje vas vprašujem za mnenje kako bi zgledalo če bi se le to dodatno vgradilo. Ali morajo to vgraditi na G-1 ali lahko kje drugje in kolikšen bi bil okviren strošek te vgradnje.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Pe mar 21, 2014 7:58 am

celinko je napisal/-a:Na Berlingu menjana bencinska vbrizgalna šoba na prvem cilindru. Motor v prostem teku sedaj deluje mirno, na izpuhu se ne čuti več občutek kot da mu manjka en takt. Upam da je zadeva sanirana. Glede da po nasvetu G-1 vozilo naj ne bi potrebovalo dodatnega mazanje vas vprašujem za mnenje kako bi zgledalo če bi se le to dodatno vgradilo. Ali morajo to vgraditi na G-1 ali lahko kje drugje in kolikšen bi bil okviren strošek te vgradnje.


Pozdravljen,

Lepo je slišati, da kaže da je problem rešen, in da ni vedno tako da je takoj vzrok za okvaro avtoplin :) Kar se pa tiče mazanja ventilov je pa tako, da je to možno vgraditi dodatno oz. kasneje.

lp
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Pe mar 21, 2014 7:58 am

celinko je napisal/-a:Na Berlingu menjana bencinska vbrizgalna šoba na prvem cilindru. Motor v prostem teku sedaj deluje mirno, na izpuhu se ne čuti več občutek kot da mu manjka en takt. Upam da je zadeva sanirana. Glede da po nasvetu G-1 vozilo naj ne bi potrebovalo dodatnega mazanje vas vprašujem za mnenje kako bi zgledalo če bi se le to dodatno vgradilo. Ali morajo to vgraditi na G-1 ali lahko kje drugje in kolikšen bi bil okviren strošek te vgradnje.


Pozdravljen,

Lepo je slišati, da kaže da je problem rešen, in da ni vedno tako da je takoj vzrok za okvaro avtoplin :) Kar se pa tiče mazanja ventilov je pa tako, da je to možno vgraditi dodatno oz. kasneje.

lp
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Pe mar 21, 2014 2:02 pm

bernikm je napisal/-a:@klemen_: Evo sem danes izmeril, in sicer ko sem se pripeljal domov sem pustil avto laufati v leru in štel kaplice.
Sem imel prej občutek da padajo hitreje, pa sem se zgleda zmotil, ali pa mraz naredu svoje (zunaj je bilo +2 stopinji).
Rezultat je 1 kapljica na cca 10-12 sekund, v minuti torej dobrih 5 kapljic. Mi je pa požrl (izmerjeno) na 2076km prevoženih na plin 0.2l tekočine (JLM)

Poudarjam da sem kapljice štel v prostek teku, ne vem kako je to pri obratih oziroma mestni/izvenmestni vožnji - se to pri mehanskem doziranju kaj povečuje/zmanjšuje ali je vedno enako 5-6 kapljic na minuto?


Živjo, bi bil tako prijazen in mi povedal št. kapljic še pri tem toplem vremenu? :) Sam sem meril ravno prejle: 1 kapljica na 8 sekund.

Že kdo probal tole tekočino za mazanje? Sumljivo poceni je, ceneje verjetno ne gre. :lol:

http://www.ebay.de/itm/5l-Lube-7-80l-va ... 3a6eb37929
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona So mar 22, 2014 5:06 pm

klemen_ je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:@klemen_: Evo sem danes izmeril, in sicer ko sem se pripeljal domov sem pustil avto laufati v leru in štel kaplice.
Sem imel prej občutek da padajo hitreje, pa sem se zgleda zmotil, ali pa mraz naredu svoje (zunaj je bilo +2 stopinji).
Rezultat je 1 kapljica na cca 10-12 sekund, v minuti torej dobrih 5 kapljic. Mi je pa požrl (izmerjeno) na 2076km prevoženih na plin 0.2l tekočine (JLM)

Poudarjam da sem kapljice štel v prostek teku, ne vem kako je to pri obratih oziroma mestni/izvenmestni vožnji - se to pri mehanskem doziranju kaj povečuje/zmanjšuje ali je vedno enako 5-6 kapljic na minuto?


Živjo, bi bil tako prijazen in mi povedal št. kapljic še pri tem toplem vremenu? :) Sam sem meril ravno prejle: 1 kapljica na 8 sekund.

Že kdo probal tole tekočino za mazanje? Sumljivo poceni je, ceneje verjetno ne gre. :lol:

http://www.ebay.de/itm/5l-Lube-7-80l-va ... 3a6eb37929


Živ

Če imaš 1 kaplico na 8 sekund to pomeni 7-8 kapljic na minuto. Načeloma to kar ustreza. Po predpisu pa naj bi bilo 5-6 kapljic na minuto oz. 1 kapljica na 10-12 sekund.

lp
 
ranegade
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So mar 22, 2014 7:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ranegade So mar 22, 2014 7:55 pm

Pozdravljeni,

danes sem prevzel svoj avto predelan na plin.

Sistem ki je bil vgrajen je Emmegas. Avto pa je Renault Megan Grandtour 1.6 16V (2008).

Zanima me če ima kdo izkušnje s tem sistemom? Namreč opazil sem na potovalnem računalniku da je med vožnjo na plin porabljal tudi gorivo (tam ko kaže porabljeno gorivo je vsake toliko prištelo 0.1L porabo - vožnja je bila po avtocesti). Ali je to možno?

Hvala v naprej.

PS: Kaj je dovoljeno imeti namesto rezervne gume ?
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Ne mar 23, 2014 7:58 am

Potovalni računalnik, bo normalno odšteval, saj misli da dela na bencin.
Odšteval bo do rezerve, zato je fajn imet vsaj pol tanka, potem ne gnjavi preveč pogosto.
 
ranegade
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So mar 22, 2014 7:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ranegade Ne mar 23, 2014 8:00 am

Na enem drugem forumu sem zasledil da je nekdo govoril da naj bi emmegasov sistem uporabljal gorivo za mazanje ventilov.

ali je to res?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Ne mar 23, 2014 9:02 am

ranegade je napisal/-a:Na enem drugem forumu sem zasledil da je nekdo govoril da naj bi emmegasov sistem uporabljal gorivo za mazanje ventilov.

ali je to res?


Joj joj... o tem ''mazanju ventilov z bencinom'' smo že večkrat debatirali tu na forumu. To je nateg! Komercialna finta!

Sploh pa...a prvo si vgradil plinsko napravo, šele potem si začel raziskovati, kaj in kako dela in kakšna so mnenje trga o tem proizvodu?! Cccc... no comment :(
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov