Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr apr 09, 2014 12:04 pm

Sem zrihtal kabl za plus se je nekak snel.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr apr 09, 2014 2:45 pm

plinaš je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Trenutno sistem ne dela lol.

Sem že dal vn pa noter varovalke pa tud zamenjal sem jih pa še vedno samo piskne k prtisnem gumb zasvetijo pa lučke ne.

Ampak a ni tako pri tuljavah da ali delajo ali pa ne delajo?

ne dam roke v ogenj da pri dandanašnjih posameznih vžigalnih tuljavah ni nekega vmesnega stanja ošvohnjenosti..
večja verjetnost je slab - oksidiran kontakt...

evilfury je napisal/-a:Sem zrihtal kabl za plus se je nekak snel.


malenkost ki ti zj**e sistem ane ... =P
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Sr apr 09, 2014 8:03 pm

Že spet ta pof... plin :evil:
nekje mi računalnik za plin očitn kontakt zgublja in se plinska naprava čisto ugasne, ne da se mi več na servis hodit... Se bo treba sam doma malo poigrat. Zdaj pa me zanima a je še kaj drugega potrebno kot plus pa minus da laufa(da je sploh prižgana, ni potrebno da dejansko deluje) plinska naprava, al še more dobit kake signale?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če apr 10, 2014 10:33 am

Jerry007 je napisal/-a:Že spet ta pof... plin :evil:
nekje mi računalnik za plin očitn kontakt zgublja in se plinska naprava čisto ugasne, ne da se mi več na servis hodit... Se bo treba sam doma malo poigrat. Zdaj pa me zanima a je še kaj drugega potrebno kot plus pa minus da laufa(da je sploh prižgana, ni potrebno da dejansko deluje) plinska naprava, al še more dobit kake signale?

kolikor jaz vem za mojo napravo rabi plus , minus , kontakt/ignition plus in signal obratov motorja ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Ne apr 13, 2014 1:04 pm

Jerry007 je napisal/-a:Že spet ta pof... plin :evil:
nekje mi računalnik za plin očitn kontakt zgublja in se plinska naprava čisto ugasne, ne da se mi več na servis hodit... Se bo treba sam doma malo poigrat. Zdaj pa me zanima a je še kaj drugega potrebno kot plus pa minus da laufa(da je sploh prižgana, ni potrebno da dejansko deluje) plinska naprava, al še more dobit kake signale?


Prvo preveri samo avtoplinsko varovalko ki gre na + klemo akumulatorja. Čisto možno da jo je skurilo ali pa da ima slab kontakt.
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Ne apr 13, 2014 7:50 pm

To se naredu prvo kar sem lahko, pol naprej je pa taka napeljava da se boh usmil...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne apr 13, 2014 11:13 pm

Jerry007 je napisal/-a:To se naredu prvo kar sem lahko, pol naprej je pa taka napeljava da se boh usmil...

:shock: zna biti kak slab lot... če je sploh zalotano da ni samo žica navita okol druge ...
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Po apr 14, 2014 5:19 am

Sj zadne dne je sicer laufal BP. Moti me to da je blo vse skp tak nareto da ne res mine. Iz avtoakustike bi si lahk marsikater monter kaj pogledal, kakšne so montaže, kako se stvari fiksirajo, izolirajo itd. Čudno mi je tudi to da se šobe zabijejo/zamastijo po cca 35000prevoženih, sem že sumil da pri sami montazi niso pazili na čistočo. Al je to pač normaln da crknejo tako hmalu.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 14, 2014 6:14 am

Jerry007 je napisal/-a:Sj zadne dne je sicer laufal BP. Moti me to da je blo vse skp tak nareto da ne res mine. Iz avtoakustike bi si lahk marsikater monter kaj pogledal, kakšne so montaže, kako se stvari fiksirajo, izolirajo itd. Čudno mi je tudi to da se šobe zabijejo/zamastijo po cca 35000prevoženih, sem že sumil da pri sami montazi niso pazili na čistočo. Al je to pač normaln da crknejo tako hmalu.

to , da se injektorji / šobe / ventili zapacajo ni kriv monter temveč dobavitelj oziroma sam distributer in prodajalec plina ...preredko čiščenje filtrov na točilnih mestih in prevelika količina mazalnega sredstva za samo črpalko ali neprimerno - neredno vzdrževanje same črpalke...
za prins-a lahko povem , da ima v sloveniji servisni interval za menjavo filtrov 30.000km ( pred časi celo samo 25.000km ) medtem , ko ima na nizozemskem servisni interval 75.000km pa so baje filtri čisti kot sonček...
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po apr 14, 2014 6:14 am

Monter mi je pravil da so v velikih šobah k so jih menjal najdli ostanke olja. Torej je naš plin zelo čist...

lol plinaš me je prehtu za sekundo :D
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 14, 2014 7:16 am

evilfury je napisal/-a:Monter mi je pravil da so v velikih šobah k so jih menjal najdli ostanke olja. Torej je naš plin zelo čist...

lol plinaš me je prehtu za sekundo :D

ena sekunda v zakonski postelji je lahko razlika med vojno in mirom...
ja kaj češ eni moramo zjutraj na šiht ... =P

do tega pride verjetno zato , ker zaradi suhosti / pomanjkanja mazalnih sposobnosti plina ali preveč mažejo samo pumpo za plin ali pa zaradi nerednega čiščenja filtrov - verjetno pa kar oboje ...

kot trdijo - če jim je za verjeti - pri naši največji naftni družbi imajo plin pravilne kvalitete :
http://www.petrol.si/povej/kaksne-kakov ... v-avtoplin

pomoje je problem v pomanjkanju kontrole kvalitete plina na samih točilnih mestih ...

tista o težavah pri motorjih z večjo prostornino motorja je definitivno buča ...

tudi tista o vrsti vgrajene naprave je navadna buča !!!

dogaja se pri vseh - res pa je verjetno to pogostejše pri umirjenih voznikih , kjer sami injektorji / ventili ne delajo "na polno" in se posledično zapacajo ...

in razni naloudani japiji z velikimi SUVi so vedno bolj glasni kot nek navaden delavček z 1,2 mlinčkom... ...

če bi bil plin čist potem se filtri in injektorji / ventili ne bi zapacali !!!!!!!!!!

bi mi bilo pa v veselje , če bi jim to uspelo pozitivno rešiti ... resda bi imeli avtoplinski servisi manj dela a tudi veliko manj težav za katere niso krivi ...

posledično bi bili uporabniki bolj zadovoljni in bi število avtov na plin zraslo kar bi bilo v prid tudi vsem ponudnikom avtoplina ...
ja to je začaran krog , ki pa ga ne morejo prekiniti ne proizvajalci plinskih naprav , ne monterji in ne končni uporabniki ...

upam da ne bo kakšnega butastega odgovora v stilu " to uporabniki ne znate tankat pa pride svinjarija vmes v plin " ali pa " tekočina za dodatno mazanje ventilov neugodno vpliva na čistočo injektorjev" ... =P
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po apr 14, 2014 8:57 am

Petrolov plin verjetno ali pa sigurno je po tistem standardu, ampak to ni dovolj. Po standardih je dopustno marsikaj, ampak dobra roba je še kar nekaj nad minimalnim standardom.
Za legalno prodajo avto je dovolj ena zvezdica na NCAP-u, pa takega avta nihče ne bi kupil. Po standardu je v redu, če ti avto popije pol litra olja na 1000 km, pa takega avta tudi nihče ne bi kupil. Pri plinu pa pač nimamo izbire.
 
Polo10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če feb 03, 2005 6:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Polo10 Po apr 14, 2014 12:25 pm

Če zaradi umazanij v plinu, preventivno sam pred servisnim intervalom menjam filter... A je dovolj, da zamenjam filter plinaste faze ali moram tudi filter tekoče faze?
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po apr 14, 2014 12:41 pm

A kdo ve kako so rezeroarji za plin montirani? A sta samo dva vijaka pa je to to?' A ni nič podloženo s kakšno gumo ali kaj podobnega da bi ublažilo vibracije?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 14, 2014 2:53 pm

Polo10 je napisal/-a:Če zaradi umazanij v plinu, preventivno sam pred servisnim intervalom menjam filter... A je dovolj, da zamenjam filter plinaste faze ali moram tudi filter tekoče faze?


če že potem se menja oba .. vendar je menjava filtra za tekočo fazo malce bolj zahtevna kot le odviti ter priviti dve cevni objemki - odvisno kakšen je filter in ohišje je treba znati pravilno obrniti in nastaviti o-ring ter podložko , ki ima tesnilno maso - če ne veš kako se pravilno obrne prepusti to serviserju - in nikoli ampak res nikoli ne menjaj samo filtra temveč zmeraj tudi o-ring in tesnilno podložko !!!!
seveda je po vsakem posegu v plinsko napeljavo potrebno preveriti plinotesnost spojev katere si odvil in privil !!!

evilfury je napisal/-a:A kdo ve kako so rezeroarji za plin montirani? A sta samo dva vijaka pa je to to?' A ni nič podloženo s kakšno gumo ali kaj podobnega da bi ublažilo vibracije?


odvisno od tega kateri rezervoar imaš ...

multiventil 30 stopinjski - to je tisti , ki ima ventil na sredi v liknji na sredini rezervoarja in je pač pod kotom 30 stopinj od navpičnice - ima samo dva vijaka z zgornje strani in s spodnje strani 2 matici ( M10 ali M12 ) s tem da sta spodnji podložki velikosti premera tam od 50mm naprej , matici pa samozaporni ( tiste z varovalno plastiko proti odvijanju)
ti rezervoarji so zmontirani v večini primerov v notranjosti avta v prostoru za rezervno gumo...

multiventil 0 stopinj - to je tisti , ki ima ventil vodoravno na stran tanka - vzporedno s horizontalo tanka .. ti tanki so zmontirani v prostoru za gumo ali pa namesto rezervne gume , ki je pod avtom ( primer moja xsara picasso ) ...

tak tank je v notranjem prostoru za rezervno gumo lahko zmontiran na dva načina :
- pritrdilna ušesa zgoraj in kotni pritrdilci mimo tanka skozi dno avta , pod avtom navoj , podložke najmanj 50mm in samozaporne matice - pritrditev ponavadi odvisna od prostora - najmanj dva vijaka največ pet vijakov...
- pritrdilna ušesa zgoraj , pritrdilni križ iz ploščatega ali kotnega železa privijačen povrh tanka - zvarjen v željeno obliko - ponavadi v približni obliki črke "H" (debelina ploščatega železa 4 , 5 , ali 6 mm ) ter potem ali navojne "pop" matice (princip pop kovice le da ima v notranjosti navoj ) najmanj M6 do M10 pritrjene v dno prtljažnika ter potem ta križ privijačen v te matica s standardno navadno podložko ter varovalno "feder" podložko ....
druga opcija pritrditve tega "H" križa pa vijak skozi dno avta ter spodaj podložke 50mm in samozaporne matice...

montaža o stopinj spodaj pod avto :

navojna palica potrebne dolžine v navoje na zgornji strani tanka , luknje skozi dno avta , na spodnjem deli pod dnom podložka 50mm , na zgornjem delu podložka od cca 30mm navprej ter samozaporna matica - pritrjeno na 4 do 5 mestih ...

če taka montaža ni možna se ali zvari križ v obliki "H" ( ploščato železo minimalno za najmanjši tank 6mm ostale debeline odvisne od volumna ter s tem tudi teže polnega tanka ), le ta se privijači na navoje na tanku , skozi luknje na križu pa z zgornje strani vijak , podložka 50mm , spodaj podložka 50mm ter samozaporna matica ...

če imaš tank 30 stopinj samo zategni spodnji matici - in ja ponavadi to delata dva , da se zgoraj vijak ne vrti v prazno - ker je navoj M10 ali M12 - in če imaš seveda dovolj velike podložke 50mm ali več na spodnji strani - lahko zategneš skoraj "v smrt"...
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po apr 14, 2014 3:23 pm

Matr si se pa razpisal. V mojem imam tank tam, kjer je bla rezervna guma k je pritrjen z dvema vijakoma pa na vsakmu je podložka na spodnji strani. Samo problem je v tem, da bolj kot ga zategnem bolj tank povibrira, če ga potolčem in grem glavo stavt, da se to tudi sliši takrat ko se vozim po luknjah. Potem ne bi bilo možnosti da bi spodaj dal eno tanko gumo ali nekaj podobnega?

Zdej sem šel gledat pa nimam podložke 50 kvečjemu 20 če je ravno toliko da je mal večja kot glava šraufa. Matr res me mot ta ropotanje.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a =swen= Po apr 14, 2014 5:25 pm

Zdravo
Prijatelj se odloča za vgradnjo LPG sistema v svoj avto. Ker gre za Hyundai Elantro 2003 1.6 79kW, ki je vsega skupaj vredna 2000€, se odloča za cenejšo varianto.
Sam mu žal ne morem svetovati kaj naj izbere, saj med spodaj navedenimi ponudniki nobenega sistema ne poznam.
Morda kdo od vas pozna kakega in priporoča katerega izmed spodnjih naj vzame?
Slika
Par linkov do dodatnega čtiva: Majgas.si, Avto-plin.eu, Agas TM, Lpgpowercar

Zaveda se, da za ta denar ne bo prejel vesoljske tehnologije, hoče le voziti ceneje. 8)
Najlepša hvala za vsakršno pomoč pri izbiri.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 14, 2014 10:00 pm

=swen= je napisal/-a:Zdravo
Prijatelj se odloča za vgradnjo LPG sistema v svoj avto. Ker gre za Hyundai Elantro 2003 1.6 79kW, ki je vsega skupaj vredna 2000€, se odloča za cenejšo varianto.
Sam mu žal ne morem svetovati kaj naj izbere, saj med spodaj navedenimi ponudniki nobenega sistema ne poznam.
Morda kdo od vas pozna kakega in priporoča katerega izmed spodnjih naj vzame?
Slika
Par linkov do dodatnega čtiva: Majgas.si, Avto-plin.eu, Agas TM, Lpgpowercar

Zaveda se, da za ta denar ne bo prejel vesoljske tehnologije, hoče le voziti ceneje. 8)
Najlepša hvala za vsakršno pomoč pri izbiri.

iz tega cenovnega razreda tudi jaz ne poznam skoraj nobene naprave razen ene ali dveh - tako iz guglanja...
predvsem bo imel težave z ventili ... za tak strošek vgradnje mu bodo ventili - mogoče - zdržali do izplačila same vgradnje prišparal pa ne bo nič ... če pa mu nastavi dovolj bogato mešanico plina pa bo imel preveliko porabo na plinu - spet gre prihranek u maloro...
če pogledaš , da so dejansko skoraj vse ponudbe na nek kupon ti povem , da je realna cena teh naprav taka kot je za kupon...najlažje je podvojiti ceno in dati na kupon 50% popusta ...

- majgas - že to da obljublja flash lube prodaja pa gas lube je nateg...flash lube je ena zelo znanih avstralskih - in v svetovnem merilu - firm za proizvodnjo aditivov...
- majgas - nateg ; " Uporaba avtoplina podaljša življenjsko dobo motorja. Učinkuje predvsem pri hladnem zagonu, saj plin ne spere motornega olja s sten cilindrov." :shock: :shock: :shock:
seveda kar je res je res ...pri hladnem zagonu motor dela na BENCIN!!!!

-avtoplin.eu - vodeb : http://avto-plin.eu/certifikat.png ravnokar ima prvo obletnico certifikata =P
pravzaprav nimam nobenega mnenja ...

-agas TM - če ne drugega bi lahko iz pietete umaknili certifikat pokojnega .....
-http://vozi-eko.si/si/top/avtoplin+%7C+posamezni+elementi+sistema+za+pogon+vozila+na+plin+%28LPG%5CUNP+ali+CNG%5Cmetan%29/
iz skupka teh izdelkov različnih proizvajalcev sestavijo komplet za vgradnjo ... ccc

- car gas ; http://www.lpgpowercar.eu/primeri/ .. sem misli da je galerija ... tak način primerjave s konkurenco mi ne sede ...

zdaj bom tebi nekaj položil na dušo ... če mislita ostati prijatelja se vzdrži pripomb in sugestij pri teh napravah ...

evilfury je napisal/-a:Matr si se pa razpisal. V mojem imam tank tam, kjer je bla rezervna guma k je pritrjen z dvema vijakoma pa na vsakmu je podložka na spodnji strani. Samo problem je v tem, da bolj kot ga zategnem bolj tank povibrira, če ga potolčem in grem glavo stavt, da se to tudi sliši takrat ko se vozim po luknjah. Potem ne bi bilo možnosti da bi spodaj dal eno tanko gumo ali nekaj podobnega?

Zdej sem šel gledat pa nimam podložke 50 kvečjemu 20 če je ravno toliko da je mal večja kot glava šraufa. Matr res me mot ta ropotanje.


ti povem nekaj samo da se ne boš smejal...magic word - purpen ...
ne dviguj tanka ker boš razmajal bakrenko...
plin je cnej k bencin
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh To apr 15, 2014 6:35 am

Ima kdo kakšne izkušnje z Zavoli Alisei N programsko opremo?

Zanima me ta zaslon: http://i1.ytimg.com/vi/w9wFjKVs1ZE/maxresdefault.jpg

Če prav razumem se tu ne štela same mešanice ampak predvsem čas vbrizga? Se pravi, s tem štelajo "živahnost" motorja? Prenizki časi in ne gre nikamor, previsoki in ga "zaliva". Je bil serviser zelo nezgovoren, ko sem ga zadnjič spraševal malo o tem. Je imel izgleda slab dan :D

@=swen=: jaz imam predelano 77kw mašino Elantre. Menda je 79kw verzija bolj občutljiva na obrabo ventilov (ne vem sicer zakaj bi bila, verjetno je enak motor, pojma nimam, nisem mehanik) ampak jaz bi vseeno po malo boljši inštalaciji pogledal. Sicer mam na moji takisto klasičen/mehanski flash-lube, ga pa redno kontroliram in nastavljam. Je pa zanimivo, na Prinsovi black listi ni G4ED motorja vpisanega pod kritičnega, sem pa našel 79kw verzijo na linku na eni izmed nemških LPG strani (žal nisem shranil). Mi je bilo čudno, 79kw ja, 77kw ne. Bom moral še to pofirbcat pri mehaniku, kaj je dejansko razlika, razen v mal več moči.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To apr 15, 2014 9:02 am

Časi vbrizgavanja so glavni parameter ki določa siromašno/bogato mešanico.

Razlika med ''občutljivimi'' in ''odpornimi'' motorji na plin pa je samo v materijalih uporabljenih(predvsem) za sedeže ventilov in ventile.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov