
W|zz je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Živce se ne sprošča na cesti.Vglavnem ti bi ravnal isto kot voznik Mercedesa, rajši bi vztrajal s takšno vožnjo, da X-hairu ne bi dovolil prehitevanja, tudi če bi on že popolnoma izgubil živce zadaj?
Keri lame odgovori, sory
Jerch_ je napisal/-a:oprosti za osebno oznako, mapak na žalost si cepec ti, ki moralno podpiraš dejanja, ki so protizakonita!
No, razloži torej v čem je point, pa brez ovinkarjenja.W|zz je napisal/-a:Sj se ne gre za sploščanje živcev, pač uporabil je tako besedno zvezo, point je drugje..
Nekateri bi radi "dinamično vožnjo" vsilili kot izvršeno dejstvo in se od tam naprej pogovarjali. Js to zavračam, na cesti pač ni prostora za to, drugega odgovora nimam.Spet odgovarjaš, pa nisi nič odgovoril.
Pero je napisal/-a:
Živce se pa res ne sprošča na cesti. SORY!
Pero je napisal/-a:Nihče mi še ni odgovoril na razdaljo ustavljanja. pri 90 kmh je na idealnih pogojih 50-60m, na snegu grem stavit da 2x več. Torej je varno okoli ovinkov na slabo spluženi cesti 90![]()
Pero je napisal/-a:Res me zanima kam se vam mudi?
domen_ je napisal/-a: Pa če se na glavo postaviš, 50km/h je na tisti ozki zasneženi in nepregledni cesti povsem primerna hitrost. Treba je imeti pred očmi konkretno situacijo.
domen_ je napisal/-a:No, razloži torej v čem je point, pa brez ovinkarjenja.W|zz je napisal/-a:Sj se ne gre za sploščanje živcev, pač uporabil je tako besedno zvezo, point je drugje..Nekateri bi radi "dinamično vožnjo" vsilili kot izvršeno dejstvo in se od tam naprej pogovarjali. Js to zavračam, na cesti pač ni prostora za to, drugega odgovora nimam.Spet odgovarjaš, pa nisi nič odgovoril.
nebivedu je napisal/-a:Če je nekdo ovira na cesti, je njegova dolžnost, da se umakne hitrejšim od sebe, na za to primernem mestu - razširitev ceste, širši odsek, daljši raven odsek. Če le tega ni, potem mora zmanjšat hitrost in se pomaknit proti desnem robu, tako da ga lahko hitrejevozeči prehitijo. Tisti zadaj pa mora počakat, da se najde tak prostor, da se mu lahko tisti spredaj umakne, ali pa počakat, da mu nakaže, da ga lahko varno prehiti. Osnovni bonton v prometu (ne bombon in ni za pojest!!!).
V tem primeru ne en in ne drugi nista upoštevala tega. Seveda bi v primeru nesreče vsi krivili X-a, čeprav bi jaz tukaj rekel, da je to deljena krivda, pa nej vsak svoje pokrije. En je na vsak način naprej silil, drugi pa ga je oviral pri prehitevanju.
rosonero je napisal/-a:Tale tema prav lepo odraža razmišljanje slovenskih voznikov, žal pa se način takega razmišljanje še preveč "dobro izkazuje" v številu mrtvih in ranjenih na naših cestah.
Se bo treba strpnosti do vseh sodelujočih naučit, ne pa da se samo od ene skupine zahtevat prilagajanje, VSI se moramo prilagodit.
Dokler tega ne bo pa bo stanje na naših cestah takšno kot je - kaos.
Se spomnim primera iz švedske par let nazaj : se peljejo 3-4 avti( zelo dobri avti ) po eni zelo zelo ravni regionalki, par km okol nobenga naselja, še civilizacije praktično ne. Pa vsi po omejitvi en za drugim lepo, noben ne prehiteva pa dejansko pratično ni bolj idealnih pogojev za prehitevat ( ravnina, vidljivost ). Komentar domačina: "ni potrebe, tle bi sam balkanci( ja tudi slovenci ) in turki prehiteval."
To ti pove marskija o načimu razmišljanja. Mi smo od take miselnosti še par 10 let zadaj.....
W|zz je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Če je nekdo ovira na cesti, je njegova dolžnost, da se umakne hitrejšim od sebe, na za to primernem mestu - razširitev ceste, širši odsek, daljši raven odsek. Če le tega ni, potem mora zmanjšat hitrost in se pomaknit proti desnem robu, tako da ga lahko hitrejevozeči prehitijo. Tisti zadaj pa mora počakat, da se najde tak prostor, da se mu lahko tisti spredaj umakne, ali pa počakat, da mu nakaže, da ga lahko varno prehiti. Osnovni bonton v prometu (ne bombon in ni za pojest!!!).
V tem primeru ne en in ne drugi nista upoštevala tega. Seveda bi v primeru nesreče vsi krivili X-a, čeprav bi jaz tukaj rekel, da je to deljena krivda, pa nej vsak svoje pokrije. En je na vsak način naprej silil, drugi pa ga je oviral pri prehitevanju.
Težko rečemo da x-hair tega ni upošteval, če pa vemo da je posnetek razrezan in da je že pred tem kar nekaj časa vozil za njim.
Lahko da je x-hair takoj začel blendat, lahko pa da se je prej 10min že vozil za njim in da je bilo veliko šans za se umaknit.
(mislim da je res bolj tole zadnje, ker je bilo nekje napisano da je nekaj časa vozil za njim)
rosonero je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Če je nekdo ovira na cesti, je njegova dolžnost, da se umakne hitrejšim od sebe, na za to primernem mestu - razširitev ceste, širši odsek, daljši raven odsek. Če le tega ni, potem mora zmanjšat hitrost in se pomaknit proti desnem robu, tako da ga lahko hitrejevozeči prehitijo. Tisti zadaj pa mora počakat, da se najde tak prostor, da se mu lahko tisti spredaj umakne, ali pa počakat, da mu nakaže, da ga lahko varno prehiti. Osnovni bonton v prometu (ne bombon in ni za pojest!!!).
V tem primeru ne en in ne drugi nista upoštevala tega. Seveda bi v primeru nesreče vsi krivili X-a, čeprav bi jaz tukaj rekel, da je to deljena krivda, pa nej vsak svoje pokrije. En je na vsak način naprej silil, drugi pa ga je oviral pri prehitevanju.
Težko rečemo da x-hair tega ni upošteval, če pa vemo da je posnetek razrezan in da je že pred tem kar nekaj časa vozil za njim.
Lahko da je x-hair takoj začel blendat, lahko pa da se je prej 10min že vozil za njim in da je bilo veliko šans za se umaknit.
(mislim da je res bolj tole zadnje, ker je bilo nekje napisano da je nekaj časa vozil za njim)
Pri posnetku nastane manjši problem ker je razzrezan tako da vse kar se dogajalo vmes je stvar ugibanja.
Nenehno je voznik mercedesa pod kritiko, nihče pa se ne vpršaa kaj pa če je xhair pretiraval in ni prilagodil vožnje razmeram na cesti ???
Aja iz posnetka se vidi da se da peljati več? Pa je to res? Iz posnetka lahko o stanju cestišča samo ugibamo......
rosonero je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Če je nekdo ovira na cesti, je njegova dolžnost, da se umakne hitrejšim od sebe, na za to primernem mestu - razširitev ceste, širši odsek, daljši raven odsek. Če le tega ni, potem mora zmanjšat hitrost in se pomaknit proti desnem robu, tako da ga lahko hitrejevozeči prehitijo. Tisti zadaj pa mora počakat, da se najde tak prostor, da se mu lahko tisti spredaj umakne, ali pa počakat, da mu nakaže, da ga lahko varno prehiti. Osnovni bonton v prometu (ne bombon in ni za pojest!!!).
V tem primeru ne en in ne drugi nista upoštevala tega. Seveda bi v primeru nesreče vsi krivili X-a, čeprav bi jaz tukaj rekel, da je to deljena krivda, pa nej vsak svoje pokrije. En je na vsak način naprej silil, drugi pa ga je oviral pri prehitevanju.
Težko rečemo da x-hair tega ni upošteval, če pa vemo da je posnetek razrezan in da je že pred tem kar nekaj časa vozil za njim.
Lahko da je x-hair takoj začel blendat, lahko pa da se je prej 10min že vozil za njim in da je bilo veliko šans za se umaknit.
(mislim da je res bolj tole zadnje, ker je bilo nekje napisano da je nekaj časa vozil za njim)
Pri posnetku nastane manjši problem ker je razzrezan tako da vse kar se dogajalo vmes je stvar ugibanja.
Nenehno je voznik mercedesa pod kritiko, nihče pa se ne vpršaa kaj pa če je xhair pretiraval in ni prilagodil vožnje razmeram na cesti ???
Aja iz posnetka se vidi da se da peljati več? Pa je to res? Iz posnetka lahko o stanju cestišča samo ugibamo......
Saj se lahko.W|zz je napisal/-a:Ne gre se za to, da se mudi. Povejte potem, zakaj ne bi smel vozit 130 konstantno po levem pasu na AC?
V kakšnem prekršku? Pa ne s tistim: da se je treba umakniti hitrejšim, ker to velja samo za vožnjo po omejitvah.Ljudem za sabo se ne umaknem (kot voznik mercedesa), čeprav sem s tem v prekršku (kot voznik mercedesa).
Jaz bi se pa zamislil nad, žal, zelo nizko kulturo v prometu.~toMmy~ je napisal/-a:Kako bi pa dejstvo, da je recimo X-hair pretiraval, naj vplivalo na obnašanje tistega spredaj? Jaz bi še toliko raje spustil takšnega mimo...
domen_ je napisal/-a:Jaz bi se pa zamislil nad, žal, zelo nizko kulturo v prometu.
nebivedu je napisal/-a:Če je nekdo ovira na cesti, je njegova dolžnost, da se umakne hitrejšim od sebe, na za to primernem mestu - razširitev ceste, širši odsek, daljši raven odsek. Če le tega ni, potem mora zmanjšat hitrost in se pomaknit proti desnem robu, tako da ga lahko hitrejevozeči prehitijo. Tisti zadaj pa mora počakat, da se najde tak prostor, da se mu lahko tisti spredaj umakne, ali pa počakat, da mu nakaže, da ga lahko varno prehiti. Osnovni bonton v prometu (ne bombon in ni za pojest!!!).
V tem primeru ne en in ne drugi nista upoštevala tega. Seveda bi v primeru nesreče vsi krivili X-a, čeprav bi jaz tukaj rekel, da je to deljena krivda, pa nej vsak svoje pokrije. En je na vsak način naprej silil, drugi pa ga je oviral pri prehitevanju.
domen_ je napisal/-a:Saj se lahko.W|zz je napisal/-a:Ne gre se za to, da se mudi. Povejte potem, zakaj ne bi smel vozit 130 konstantno po levem pasu na AC?V kakšnem prekršku? Pa ne s tistim: da se je treba umakniti hitrejšim, ker to velja samo za vožnjo po omejitvah.Ljudem za sabo se ne umaknem (kot voznik mercedesa), čeprav sem s tem v prekršku (kot voznik mercedesa).
lil indian je napisal/-a:Poznam enga takga, ki je bil najbolj pametn, divjal kot norc, pa skoz govoril da se njemu ne more nič zgodit, pol je pa enkrat zletu z ovinka, ki ga je prej sicer že zvozu par tisočkrat. In potem cel posran s tresočim glasom razlagal, kak je tist dan njegov nov rojstn dan. Res frajer, nimaš kej.
domen_ je napisal/-a:Seveda, to razumem. Ampak "dinamični vozniki" pač niso vozila s prednostjoW|zz je napisal/-a:2.1. Ne, če voziš po omejitvah, se hitrejšim ni treba umikat (razen če si na prehitevalnem na AC ali pa da je za tabo vozilo s prednostjo (lučke, sirena))![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov