Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če apr 24, 2014 6:46 pm

tile ventili niso več tolk aktualni od te novice naprej.... pa ne rečt da vam nisem govoril !!!!

http://4d.rtvslo.si/#arhiv/prispevki-in ... /174272618

:lol: :lol: :EE :pop:
plin je cnej k bencin
 
BaduBadu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po sep 16, 2013 8:35 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BaduBadu Če apr 24, 2014 8:42 pm

Hej,

Meni je nazadnje na rednem servisu Hribar rekel, da je dobro preverit zračnost ventilov vsake tolk. In da on to naredi brez problema. Če se to preveri in vsake tolk kej naštela, da bo tud opel, ki je občutljiv za plin, delal bp. Seveda ob dejstvu, da je plinska naprava korektno montirana. Tud sam sicer vozim opla na plin, hribar se je izkazal za ok. Korekten odnos, pove vse, nč ne ovinkari, zdi se da ve kaj počne, plinska naprava pa tud dobr dela.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a LaMike Če apr 24, 2014 10:27 pm

cc09 je napisal/-a:Ja to je ta oplova mašina z18xer, 2009 letnik, po knjižici bi moral preverjat na 150,000 km, zdaj imam nekaj čez 100 od tega 50 na plin in bi moral počasi preverit zaradi plina. Če bi vozil samo na bencin jih verjetno ne bi nikoli dal preverjat in bi šlo dokler bi šlo. Na plin pa ne moreš tako :)
Na servisu se tega otepajo. Silil jih pa tudi ne bi rad, ker pol spet vprašanje kako bi to naredili. Če tega nočejo delat, boljše da ne.


Pelji do Brešana pa bo življenje z oplom lažje... :mrgreen:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe apr 25, 2014 12:17 pm

plinaš je napisal/-a:tile ventili niso več tolk aktualni od te novice naprej.... pa ne rečt da vam nisem govoril !!!!

http://4d.rtvslo.si/#arhiv/prispevki-in ... /174272618

:lol: :lol: :EE :pop:


sem pozabil napisat da ima plineks akcijo ....
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe apr 25, 2014 8:03 pm

Torej po slabih 14 mesecih (13 mesecev in 17 dni) od vgradnje plinskega sistema AGC sem pokril investicijo.

- moja poraba na bencin pred predelavo je bila 7,8 l/100 km (res je, da sem zvozil le dva tanka bencina)

(ob današnjih cenah je to 7,8 l x 1,477 € = 11,52 €)

Povprečna poraba bencina za vozila s tem motorjem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

- moja poraba na plin je v zgoraj omenjenem obdobju točno 9,11 l plina na 100 prevoženih km

(ob današnjih cenah je to 9,11 l x 0,769 € = 7,01 €)

Povprečna poraba plina za vozila s tem motorjem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

- moja poraba bencina preden preklopi na plin je v omenjenem obdobju točno 0,60 l/100 km

( ob današnjih cenah je to 0,60 l x 1,477 € = 0,89 €)


Povezava do porabe mojega škodilaka:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/560172.html


Izračun razlike stroška med vožnjo na bencin in vožnjo na plin - na prevoženih 100 km:

Strošek bencina 11,52 € - (strošek plina 7,01 € + strošek bencina preden preklopi na plin 0,89 €)

11,52 € - 7,90 € = 3,62 €

Prihranek na en kilometer, če delim s 100, pa pomeni prihranek 0,0362 €.

V 1000 € (začetne investicije – vgradnje plinskega sistema) gre 0,0362 € točno 27624 krat:

1000 : 0,0362 = 27624,31

Prevozil sem 28.725 km (prvih cca. 40 € je že prihranka).

Če preračunam vse skupaj v porabo bencina/dizla pa vzemimo srednjo vrednost:

Strošek na 100 prevoženih kilometrov (plin + bencin) 7,90 €.

Vmesna vrednost bencin/dizel je 1,42 €

7,90 € : 1,42 € = 5,56 l

Poraba v zgoraj omenjenem obdobju je enakovredna približno 5,56 l goriva (bencina/dizla).

S tem ostajam, kot sem sam želel pod 6 litri porabe na 100 km in približno enakem strošku, ki sem ga imel s precej manjšo po prostornosti Seat Cordobo 1.4 TDI.

Gre pa nekje v 70% za mestno vožnjo.

Nekaj opažanj pri porabi (76-krat sem točil plin):

- 6,6 litra plina pri ekstra varčni vožnji po regionalni cesti (npr. Maribor – Ljutomer)
- 8,8 – 9,8 litra plina med vožnjo po mestu
- 7,9 – 8,6 litra plina ob lepi vožnji po avtocesti med 120 in 140 km/h
- 9,8 – 11,0 litra plina pri tiščanju po avtocesti 150+ km/h , z dodatkom večkratne ponavljajoče vožnje v hrib ob avtomatski klimi

Porabe seveda malo nihajo glede na letni čas.

V tem času sem enkrat menjal plinski filter (popravek zamenjal ga je Primož, ko se je oglasil v Mariboru), drugih posebnosti (dodatnih nastavitev, stroškov, težav, okvar) ni bilo, kar mi je kar malo žal, saj se rad družim z »mojstri« tipa Primož, ki vedo kaj delajo in od katerih vedno izveš kaj novega, seveda če te to področje zanima.


Ali bi se danes odločal kako drugače?

Ker je pri meni vsaka stvar malo večja stvar »projekt« ni bilo nič drugače tudi pri nakupu vozila:
- ožanje kroga »kandidatov« na 4 oz. 5 tipov vozil,
- prebiranje tujih in naših forumov na temo predelave na plin,
- zbiranje podatkov od lastnikov na črpalkah, ki so točili LPG (žal si vsaj polovica ne zna izračunati porabe in kar nekaj v tri … sami sebi verjamejo, da je poraba preračunano 3 litre bencina )
- analiza kateri motorji so neproblematični za predelavo in ne potrebujejo dodatnega mazanja,
- iskanje podatkov kateri plinski sistemi so OK in kateri imajo težave,
- analiza referenc mojstrov za montažo in
- primerjava cen tujina ter pri nas.

Ja, danes bi verjetno iskal vozilo z večjo močjo motorja, v tistem času ko sem kupoval škodo ni bilo nobene ustrezne z 1.8 T motorjem in malo prevoženimi kilometri, prav tako se ni prodajalo nič pametnega že predelanega.

S svojo, ki sem jo kupil od prvega lastnika, in je imela takrat prevoženih dobrih 57k km, potrjeno knjižico, opravljen velik servis zaradi »starosti«, sem imel skoraj neverjetno srečo (oglas je bil dan na avtonet v petek po 18. uri, ko prodajalec ni imel več odprto, celo noč je snežilo, ob 5. uri sem začel odmetavati 30 cm snega, da sem se lahko ob 7. uri odpeljal v Celje, kjer sem čakal dobro uro, da so odkidali sneg in se prebili do vozila). Stanje vozila sem »kompenziral« z manj kilowati.

Naslednji izbor bo skoraj zagotovo VW motor 1.8 TSI s 118 kW ter ustreznim plinskim sistemom, pa naj bo to v passatu , octaviji ali superbu, seveda v karavan izvedbi.

Tako, sedaj pa grem poiskat primerno mesto za skrit »prašička« kamor bom spravljal prihranke od goriva, ki bo drugače vedno prazen, za kar bo preverjeno poskrbela moja "boljša" polovica, :EE in seveda vozimo dalje. :vrum
Zadnjič spremenil japanac, dne Če maj 01, 2014 4:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe apr 25, 2014 8:16 pm

japanac je napisal/-a:

[b]Naslednji izbor bo skoraj zagotovo VW motor 1.8 TSI s 118 kW ter ustreznim plinskim sistemom
, pa naj bo to v passatu , octaviji ali superbu, seveda v karavan izvedbi.

m


lepo napisano ...

me pa resno zanima , kateri je ustrezni plinski sistem za TSI motor ...
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 3:17 pm

Evo takele so ble svečke ko sem jih vzel ven

Slika

Ignorirajte sledi olja to ti je pa uraden servis, k ne zna zamenjat pokrova ventilov :roll:

Drugače pa glede tega plinskega sistema je tko da zgleda uparjalnik ni zmožn pofutrat te moje mašine in zato avto cuka pri nizkih obratih pač normalna vožnja. Elektronski uparjalnik. :roll: Res mi je smešno namesto da bi ugotovili kaj pri starem sistemu ni špilalo so oni šli menjat sistem z novim, ki dela še slabše. Drug teden jih pokličem in vprašam če mislijo kaj denarja nazaj dat.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So apr 26, 2014 4:11 pm

Za kolikšno moč pa je mišljen tvoj uparjalnik in koliko KW imaš? Imaš te iste probleme tudi po dolgi vožnji in posledično popolnoma razgretem motorju?

LP
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 4:21 pm

To pa ne bi vedel kot vem imajo samo en tip uparjalnika. Imam pa 130kw navadna v6 mašina. Am moram še to povedat ko pa vozim po avtocesti pa nič ne cuka no saj opazil nisem.

Sem pa zamenjal vse vžigalne tuljave in pa tudi svečke.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So apr 26, 2014 4:30 pm

Upam da @evilfury ne zameri, če še jaz pripopam slike svečk NGK BKR5EZ, katere so bile v vozilu 40.000 km:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Zelo vesel bi bil kakega komentarja, skrbi pa me z rdečim obkrožena svečka. So bile prevroče ali ne? Morda obkrožena kaže na zažgane ventile?


LP
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 4:36 pm

Slika

tkole je to se pravi če je bela ali siva kapca je prerevna mešanica, če je črna je prebogata, če ja pa rjava je pa optimalna.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 4:46 pm

Mi je pa smešno tolk cajta kot je moj delala na prerevni mešanci ali pa prebogati potem pa se na svečkah nič ne vidu...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So apr 26, 2014 5:04 pm

Ampak a se lahko zgodi, da bi tudi pri LPG pogonu bila svečka res črna v primeru prebogate mešanice?
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 5:22 pm

pomojem da...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So apr 26, 2014 5:56 pm

zzitop je napisal/-a:Ampak a se lahko zgodi, da bi tudi pri LPG pogonu bila svečka res črna v primeru prebogate mešanice?

Lahko ja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So apr 26, 2014 6:04 pm

evilfury je napisal/-a:To pa ne bi vedel kot vem imajo samo en tip uparjalnika. Imam pa 130kw navadna v6 mašina. Am moram še to povedat ko pa vozim po avtocesti pa nič ne cuka no saj opazil nisem.

Sem pa zamenjal vse vžigalne tuljave in pa tudi svečke.

Če se ne motim, si se na lastne oči prepričal da se tak avto da predelati kvalitetno...
Pri tvoji trenutni napravi, pa očitno nekatere komponente (ali pač cela naprava) ne zmorejo/znajo proizvajati optimalne mešanice gorivo/zrak v vseh reżimih vożnje. Tko je to...najboljši, prvi na svetu, slovenski proizvod...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So apr 26, 2014 7:59 pm

Ja lej z veseljem bi šel k drugem predelovalcu samo če denarja ne dobim nazaj za izdelek, ki sem ga pošteno plačal potem sem s plinom zaključil. Vzel ga bom ven in se naprej vozil na bencin.
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr apr 30, 2014 8:02 am

Pa še stanje mojih starih briskov po menjavi za nove briske :-)
Imajo pa nekje 50.000 kilometrov. Zanimivo je to da ima druga svečka še skoraj belo keramiko ostale tri pa rdečkasto rjavo. Je pa na tej drugi svečki bila pred cca 10.000 kilometri menjana vžigalna tuljava.
Priponke
CAM00173.jpg
CAM00174.jpg
CAM00171.jpg
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr apr 30, 2014 10:39 am

Mal si mel prebogato mešanco ne enem cilindru, verjetno tam kjer je bla menjana tuljava.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr apr 30, 2014 12:39 pm

Jaz pa imam bolj občutek, da je bila na tistem cilindru prerevna mešanica in posledično previsoka temperatura izgorevanja. Ampak to je samo laično moje laično mnenje.

Še najbolje je pojasnjeno tukaj:
http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark ... talog.html

A kaj ko ne vem, če na plinu veljajo popolnoma enake zakonitosti. Verjetno plin res ne zapaca toliko kot bencin, kljub pravi temperaturi izgorevanja.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov