Torej po slabih 14 mesecih (13 mesecev in 17 dni) od vgradnje plinskega sistema AGC sem pokril investicijo.- moja poraba na bencin pred predelavo je bila 7,8 l/100 km (res je, da sem zvozil le dva tanka bencina)(ob današnjih cenah je to 7,8 l x 1,477 € = 11,52 €)
Povprečna poraba bencina za vozila s tem motorjem:http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2- moja poraba na plin je v zgoraj omenjenem obdobju točno 9,11 l plina na 100 prevoženih km(ob današnjih cenah je to 9,11 l x 0,769 € = 7,01 €)
Povprečna poraba plina za vozila s tem motorjem:http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2- moja poraba bencina preden preklopi na plin je v omenjenem obdobju točno 0,60 l/100 km( ob današnjih cenah je to 0,60 l x 1,477 € = 0,89 €)
Povezava do porabe mojega škodilaka:http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/560172.htmlIzračun razlike stroška med vožnjo na bencin in vožnjo na plin - na prevoženih 100 km:
Strošek bencina 11,52 € - (strošek plina 7,01 € + strošek bencina preden preklopi na plin 0,89 €)
11,52 € - 7,90 € =
3,62 €Prihranek na en kilometer, če delim s 100, pa pomeni prihranek 0,0362 €.V 1000 € (začetne investicije – vgradnje plinskega sistema) gre 0,0362 € točno 27624 krat:
1000 : 0,0362 = 27624,31
Prevozil sem
28.725 km (prvih cca. 40 € je že prihranka).
Če preračunam vse skupaj v porabo bencina/dizla pa vzemimo srednjo vrednost:
Strošek na 100 prevoženih kilometrov (plin + bencin) 7,90 €.
Vmesna vrednost bencin/dizel je 1,42 €
7,90 € : 1,42 € = 5,56 l
Poraba v zgoraj omenjenem obdobju je enakovredna približno 5,56 l goriva (bencina/dizla).S tem ostajam, kot sem sam želel pod 6 litri porabe na 100 km in približno enakem strošku, ki sem ga imel s precej manjšo po prostornosti Seat Cordobo 1.4 TDI.
Gre pa nekje v 70% za mestno vožnjo.
Nekaj opažanj pri porabi (76-krat sem točil plin):
- 6,6 litra plina pri ekstra varčni vožnji po regionalni cesti (npr. Maribor – Ljutomer)
- 8,8 – 9,8 litra plina med vožnjo po mestu
- 7,9 – 8,6 litra plina ob lepi vožnji po avtocesti med 120 in 140 km/h
- 9,8 – 11,0 litra plina pri tiščanju po avtocesti 150+ km/h , z dodatkom večkratne ponavljajoče vožnje v hrib ob avtomatski klimi
Porabe seveda malo nihajo glede na letni čas.
V tem času sem enkrat menjal plinski filter (popravek zamenjal ga je Primož, ko se je oglasil v Mariboru), drugih posebnosti (dodatnih nastavitev, stroškov, težav, okvar) ni bilo, kar mi je kar malo žal, saj se rad družim z »mojstri« tipa Primož, ki vedo kaj delajo in od katerih vedno izveš kaj novega, seveda če te to področje zanima.
Ali bi se danes odločal kako drugače?Ker je pri meni vsaka stvar malo večja stvar »projekt« ni bilo nič drugače tudi pri nakupu vozila:
- ožanje kroga »kandidatov« na 4 oz. 5 tipov vozil,
- prebiranje tujih in naših forumov na temo predelave na plin,
- zbiranje podatkov od lastnikov na črpalkah, ki so točili LPG (žal si vsaj polovica ne zna izračunati porabe in kar nekaj v tri … sami sebi verjamejo, da je poraba preračunano 3 litre bencina )
- analiza kateri motorji so neproblematični za predelavo in ne potrebujejo dodatnega mazanja,
- iskanje podatkov kateri plinski sistemi so OK in kateri imajo težave,
- analiza referenc mojstrov za montažo in
- primerjava cen tujina ter pri nas.
Ja, danes bi verjetno iskal vozilo z večjo močjo motorja, v tistem času ko sem kupoval škodo ni bilo nobene ustrezne z 1.8 T motorjem in malo prevoženimi kilometri, prav tako se ni prodajalo nič pametnega že predelanega.
S svojo, ki sem jo kupil od prvega lastnika, in je imela takrat prevoženih dobrih 57k km, potrjeno knjižico, opravljen velik servis zaradi »starosti«, sem imel skoraj neverjetno srečo
(oglas je bil dan na avtonet v petek po 18. uri, ko prodajalec ni imel več odprto, celo noč je snežilo, ob 5. uri sem začel odmetavati 30 cm snega, da sem se lahko ob 7. uri odpeljal v Celje, kjer sem čakal dobro uro, da so odkidali sneg in se prebili do vozila). Stanje vozila sem »kompenziral« z manj kilowati.
Naslednji izbor bo skoraj zagotovo VW motor 1.8 TSI s 118 kW ter ustreznim plinskim sistemom, pa naj bo to v passatu , octaviji ali superbu, seveda v karavan izvedbi.
Tako, sedaj pa grem poiskat primerno mesto za skrit »prašička« kamor bom spravljal prihranke od goriva, ki bo drugače vedno prazen, za kar bo preverjeno poskrbela moja "boljša" polovica, 
in seveda vozimo dalje.
