LP!
Pred kratkim sem napisal, da se ne bom udeleževal "strokovnih" debat tukaj gor, dokler moja stara honda na plinu ne bo imela (kot je nekdo predlagal) 150+k km na plinu, ker prej pač ne morem pametovat ali bo gara zdržala na Prins-u (ker ga baje nekateri bogokletno kujemo v zvezde popolnoma brez strokovnih podkovaNih dejstev) brez kakršnihkoli poškodb na ventilih oz. sedežih slednjih.... No, ima jih po novem malce preko 20k ampak to ni razlog za tale post, ampak............ker zaradi družinskih obveznosti z enim avtom nismo več "zvozili" sem postal namreč ponosni novopečeni lastnik atomobila: Toyota Avensis Station Wagon 2.0, letnik 1999, katera ima prevoženih 250k+ km od tega preko
160k+ km PLINSKIH! seveda z ValveCare-om. Lastnik (pazi to -
lastnica...OPAAA 
) je ni samo božal in glancal v garaži in je avto moral kar nekajkrat dokazovat da ima na obratomerju pobarvano nekaj rdečega. Pika na i - ventili.... do danes nedotaknjeni (še nikoli nastavljani). Od mene avto direkt k mehaniku (in ja, mehanik za hondo se toyote niti dotaknu nebi, tako da je šla na pregled povsem v "druge vode" in tudi ta "majster" nad plinom ni bil preveč navdušen). Zanimala me je samo ena stvar, v kakšnem stanju so ventili. Poročilo sledeče: meritev kompresije je pokazala da je na vseh cilindrih enaka slika, vse BP!! In spet je bilo hudičevo veliko začudenja itd itd....
Ok, dost tega..... v glavnem, avto gre v kratkem na menjavo zob. jermena in takrat se bodo nastavili ventili. Le kaj sem še pozabu, hm???? Ujej saj res, da prilijem še malce bencina...

Vse je še prvo-kot je bilo zmontirano (injektorji, rač., ValveCare črpalka, skratka živi dougcajt). Verjetno ne rabim razlagat o katerem plinskem sistemu je govora, ali pač?!

No, zdej pa
LINČ - NAVALI NARODE!!!!!!!!!P.S.: Ima pa avto en majhen "felerček" in sicer: Na zadnjem desnem blatniku je na površini cca. 5x5 cm napihnilo barvo - vzrok? Po moje je kriv plin!! Važno da so ventili OK!
LP in Over&OUT!
