Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr avg 20, 2014 4:15 pm

Sem jih dobil. Pobral se bo vn pa neki bom dobu nazaj.

Upam da se bodo tega držal.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 20, 2014 4:20 pm

Kako si jih prepričal? Z izpiskom glede revne mešanice?

Koliko % boš dobil nazaj?

LP
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če avg 21, 2014 5:48 am

če bo kdo koristu in nabavlu ....... pa le nej poroča kako je bilo :)

http://privoscite.si/ponudbe/10434/bodi ... i-900-eur/
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 Če avg 21, 2014 11:26 pm

Po dolgem času sem se odločil da napišem nekaj glede komentarjev proti plinskemu sistemu ki uporablja bencin kot podmazovanje ventilov. Ko sem vgradil tak sistem sem prebral veliko znanstvenih in manj zmamstvenih kritik na račun takega podmazovanja. Niti ni vredno se kregat s tistimi ki tako hvalijo samo eno določeno podjetje ki vgrajuje plinske sisteme. Prins najbolj kvaliteten.... Ostali ne. Plačaj 2.000 € za prins, ... sistem za 1.000 € ni toliko dober kot prinsov sistem itd.... Če sistem maže ventile z bencinom ni dobro ker tisto malo bencina ki ga uporablja za mazanje ni dovolj (menda je bila celo tehnološko dovršena razlaga zraven napisana)..... Skratka-tistim ki se še odločate za vgradnjo plinskega sistema priporočam-posvetite se uporabniškim izkušnjam ne pa teoriji kaj je boljše in kaj ni. Tako sem najprej črtal podjetje G1 in plinex ker je bilo dejansko veliko napisano iz strani uporabnikov da ti dve podjetji nista ok. Prinsa nisem vzel ker je drag, poleg tega pa ni podjetja ki nudi tako dober sistem kot oni samo v teoriji. Mimogrede-za vgradno sem takrat dal 1.000 €.

Torej, sedaj sem prevozil že cca nekaj več kot 50.000 km na plin in včeraj sem šel preverjat porabo bencina. BTW, moj avto je več kot 15 let star in ima sedaj čez 200.000 km.
In ugotovil sem, da na 100 km pri kombinirani porabi še vedno porabi enako kot takrat ko je imel avto 115.000 km. :D Če sem bolj natančen-prej sem imel porabo v povprečju 6,7 L bencina na 100, ko sem pa sedaj preverjal sem imel porabo 6,55 l/100 km. Porabo sem naredil pod istimi pogoji kot takrat ko sem imel na števcu 115.000 km, se pravi vsak dan 60 km avtoceste ostalo mestna vožnja.
Po mojem nestrokovnem mnenju-če bi res držalo kot eni pravijo da sistem ki uporablja bencin za mazanje ventilov ni dober, ker ne maže dobro, da se uničujejo ventili,itd potem kako za vraga se moji niso uničili ker če bi se bi mi, gotovo avto pri vožnji na bencin sedaj nagajal in poraba bi bila gotovo tudi višja.

Toliko o izkušnjah sistema plinskega centra maribor iz prve roke.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe avg 22, 2014 6:09 am

Pa so tudi zmogljivosti avta enake? Sicer pr 200k km avto sigurno zgubi nekaj konjev.

Drgač pa se spomnite, da sm jamrov da mi zadaj ropota in sem krivil rezeoar za plin. No ni bilo to, ampak sprednja dva stabilizatorja. Včeraj sem jih zamenjal in sedaj je mir. :D

8 septembra grem pa deinštalacijo sistema nardit. Potem bom pa videl, če bom sploh še dajal plin noter, če ga ne bom kar prodal.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Pe avg 22, 2014 4:23 pm

Če koga zanima spodaj pripenjam fotografije Brisk Silver LPG svečk po 20.000 prevoženih kilometrih. V primerjavi z novimi se vidi, da so bile že malo izrabljene, čeprav daleč od tega, da bi bile že za zamenjat. Sam sem jih zamenajl, ker sem imel že nove, sploh pa glede na ceno niti ni za razmišljat (15 EUR za vse štiri pri Avtoconi). Sledijo si pa po vrstnem redu od prvega do zadnjega valja.
Slika
Slika
Slika
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 So avg 23, 2014 1:33 am

evilfury je napisal/-a:Pa so tudi zmogljivosti avta enake? Sicer pr 200k km avto sigurno zgubi nekaj konjev.



Sicer že dolgo nisem vozil na plin, vendar..... Lepo se vozi. Je pa res da avta nisem nikoli teral-vozim tam okoli 110-130 kmh po avtocesti.
In danes naredim tako še en test-mestna vožnja, večina potem 80 KMH po cesti izven naselja.... Naredim 146 km. OK. Pridem na črpalko in že ko sem stisnil tisto ročko za tankat mi začne trzat... WTF. In komaj komaj malo po malo -dokler se je dalo, natočil v rezervar 5,26 l !? Uglavnem tukaj nisem več pameten... Poraba na 100 km 3,6 L. Take porabe nisem imel nikoli ko sem se z avtom usak dan vozil po avtocesti v službo oddaljeno 30 KM.

MOram sedaj prevozit še enkrat 200 km ker mi nič več jasno.....

No,... poraba bencina ne spada rvno v to temo, samo hočem povedati da po 50.000 km prevoženih na plin, vožnja na bencin ne kaže na kakšne znake da bi bilo z avtom kaj narobe.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So avg 23, 2014 5:34 am

Nekdo mi je pravil, da če avto na plin pokuri več kot 10% da je nekaj narobe? Men je vseskozi 20% več. Na benz 10 na plin 12...
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh So avg 23, 2014 6:36 am

20% je čist OK. Med 10% in 20% je povsem normalno. Pod 10% ni pametno, če je več kot 25% pa je tud preveč.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So avg 23, 2014 9:50 am

Sem se tko odloču, da bo ko ta naprava zunaj bom en tank na bencin skuru da vidm pri čem sem. Poraba in samo delovanje motorja. Potem ga bom dal še na tester pa mislm da bom še kompresijo dal izmerit(spet).
 
janez007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr mar 23, 2005 2:58 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janez007 Po avg 25, 2014 8:24 am

Moje izkušnje po petih letih vožnje na plin.

Vgrajeno imam napravo G-1. Čez en mesec se izteče 5-letna garancija.
Glede na to da tu preberem veliko o težavah z omenjenim proizvajalcem, lahko zapišem, da sam nisem imel večjih težav.

Napravo sem vradil v Hondo Accord l.2000, motor 1.8. Dodatno smo vgradili še mazanje ventilov, tedaj mehanski FlashLube, ki pa sem ga po dveh letih zamenjal z elektronskim, ker so bile neprestano težave z nastavitvijo doziranja, oziroma se mi ni več dalo igrati z njim (odtegni pa spet zategni vijak, pa kontrola vsakič ko greš na črpalko :roll: ). Ob vgradnji je bilo na števcu 147k km, sedaj sem na 274k, prevoženih skoraj 130k km. Računal sem da se mi je naprava povrnila po približno 50 tisoč kilometrih, všteto je bilo vse, od stroškov Flashluba do servisov ipd..
Poraba plina je glede na bencin že ves čas višja za 10%, torej bencin prej nekje 8,5 l, plin sedaj od 9-10l na 100km.

Hujših težav ni bilo, sistem deluje dobro že od začetka, edino po dveh letih uporabe je začel motor trokirati, delovanje samo na 3-cilindrih, kar pa so na G-1 hitro rešili, ko se je izkazalo da je crknil eden izmed injektorjev in so jih komplet zamenjali z novimi v okviru garancije.

Potem sem imel pred pol leta še težave, da se plin zjutraj ni hotel avtomatsko vklopiti, pa sem potem ugotovil, da se je pretrgala žica (masa) iz plinskega računalnika do motorja, sem popravil in dela naprej.

Napravo sem na uradni servis peljal samo 2x, ker se mi je zdelo menjavanje filtra, ki stane 5€ enostavno predrago, sedaj filtre menjavam sam.

Kako leto še ne mislim menjati avta, tako da upam da bo še naprej tako.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po avg 25, 2014 8:33 am

Če prav razumem so ti injektorje zamenjali v okviru garancije, čeprav nisi servisiral po njihovih določilih?
Zakaj se mi to zdi, da ne štima? :twisted:
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Po avg 25, 2014 8:47 am

Verjetno mu je takrat, ko je še servisiral crknlo.
 
janez007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Sr mar 23, 2005 2:58 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janez007 Po avg 25, 2014 12:37 pm

Ja, takrat ko sem še servisiral je crklno.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 11:19 am

mtl je napisal/-a:Če koga zanima spodaj pripenjam fotografije Brisk Silver LPG svečk po 20.000 prevoženih kilometrih. V primerjavi z novimi se vidi, da so bile že malo izrabljene, čeprav daleč od tega, da bi bile že za zamenjat. Sam sem jih zamenajl, ker sem imel že nove, sploh pa glede na ceno niti ni za razmišljat (15 EUR za vse štiri pri Avtoconi). Sledijo si pa po vrstnem redu od prvega do zadnjega valja.
Slika
Slika
Slika


Ker sem bil na morju, sem tole spregledal... oops

Najprej hvala za lepe, jasne slike. :bow Rad pa bi jih komentiral. Če pogledaš keramiko okrog centralne elektrode, je skoraj popolnoma bela. To pa kaže na previsoko temperaturo za te svečke. Potencialna vzroka:
- prerevna mešanica
- običajno zgorevanje na višji temperaturi zaradi LPG

Rešitev seveda meritev lambde pri delovanju na LPG in delovnih obratih, da se izloči možnost prerevne mešanice (za tvoje dotično vozilo mislim da majhna verjetnost, in lahko preveriš tudi s testerjem, če pogledaš vse napake za nazaj).
Bolj verjetna rešitev je menjava svečk z eno stopnjo hladnejšimi. Dokaz je @evilfury, kateri je imel prerevno mešanico, a so svečke bile za moj okus prave barve:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=5460#p1643682

Moje Brisk, sicer v neresnem avtu, a sem sedaj izbral hladnejše:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=5480#p1644290

Tudi sicer, če si v dilemi na podlagi starih, se izbere hladnejše. ;)

------------------------------------

Za ostale, ko je bilo govora o porabi LPG napram bencinu. Še enkrat za dokaz mojih trditev vzemimo @evilfury-ja. Pravi, da mu porabi cca 20 % več v istih pogojih, a IMA PREREVNO MEŠANICO. Če bi imel pravilno, bi bila razlika ŠE VEČJA. V primeru pravilne mešanice in delovanja je poraba na relaciji cca 20 %, natančneje pa 22 % večja. Po mestu pa celo 30 do 35 %.
Tisti, kateremu porabi samo 10 % več, naj se sekira za svoj motor.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr avg 27, 2014 12:13 pm

Zelo dobro napisano "zztop". :bow

Tistih 10 - 15 % večja poraba so bolj marketinški štosi kot pa realnost. Še vedno pa je dosti "modelov", ki si ne znajo izračunati porabe oz. lažejo sami sebi.

Sam imam po računalniku v zadnjem času porabo nekje med 7,7 in 8,0 seveda je podatek če bi vozil na bencin, plina pa porabi okoli 10 (torej 25-30 % več).

Podatek je za poletje, ko za ogrevanje motorja ne rabi skoraj nič bencina, seveda se razmerje ob hladnejšem vremenu spremeni, saj poraba plina pade in se poveča poraba bencina.

V slabih dveh letih in pol in slabih 37k km je povprečna poraba cca 9,2 l plina in okoli 0,6 litra bencina (verjetno malo manj - od aprila nisem dotočil bencina in ga imam še polovico) na 100 km.

Seveda bi si želel, da porabi manj, mogoče bo naslednji avto električni, če se že grejem na elektriko. :D
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr avg 27, 2014 12:36 pm

Js še vedno nisem čist ziher za moj motor, da niso kej ventili nastradal zarad prerevne mešanice, zato se sedaj na plin sploh ne vozim. Sicer meritve kompresije pravjo da je vse OK, ampak mam še zmer slab občutek. Na bencinu dela pa avto normalno.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 12:49 pm

Hvala za kompliment! ;)

Res je, meriti bi moral porabo izključna na LPG. To pa lahko narediš le tako, da greš na relacijo, natankaš že ogreto vozilo in na tej relaciji izprazniš tank. Ponovno natankaš in izračunaš.
Potem pa na isti način izprazniš bencinski tank in izračunaš.
Razmerje, katerega s tem pridobiš, je tisto pravo. In če je to razmerje pod 20 %, se je za sekirati.

japanac je napisal/-a:V slabih dveh letih in pol in slabih 37k km je povprečna poraba cca 9,2 l plina in okoli 0,6 litra bencina


Če tole konvertiramo v porabo LPG, kar je približno pravilen izračun porabe LPG:

9.2l LPG + (0,6 benz * 1,22)LPG = 9,932 l/100 km LPG

Na računalnik se ni za zanašati, ampak poizkusimo. Vzel bom povprečje tvoje bencinske porabe, torej 7,85 l/100 km:

9,932 (LPG)/7,85 (benz) = 1,265 ;) :D

To pa je terna, ali z drugimi besedami sveti gral, porabi ti 26,5 % več na LPG. Zelo lep in realen rezultat. Najbrž imaš tudi kaj mestne vožnje. Na izključno relacijah bi se lahko približal 22 %. Nekaj odstopanja bi bilo seveda ob fizični meritvi porabe benza.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 1:06 pm

evilfury je napisal/-a:Js še vedno nisem čist ziher za moj motor, da niso kej ventili nastradal zarad prerevne mešanice, zato se sedaj na plin sploh ne vozim. Sicer meritve kompresije pravjo da je vse OK, ampak mam še zmer slab občutek. Na bencinu dela pa avto normalno.


Rad bi ti rekel, da je vse OK, ampak seveda ni gotovo. Lahko pa rečem, da je po vsej verjetnosti OK, saj mešanica ni mogla biti bistveno prerevna, če ti porabi cca 20 % več, svečke pa so tudi bile lepe "čokoladne" barve. Torej temperatura ni bistveno odstopala, ventili so hidravlični - niso bili napačno nastavljeni. Nekako ni razloga, da bi zgoreli, praviš da je kompresija OK, da na benz dela v redu.

Pomeri za vsak slučaj še kompresijo pri res mrzlem motorju, saj da taka meritev boljše informacije.

LP
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 2:27 pm

Sem dobil še idejo za cenovno primerjavo @japanac-evega primera:
Če gledamo trenutne cene Petrol goriv, je strošek za 100 km:

Vožnja na bencin: 7,85 l/100 km * 1,443 EUR/l = 11,33 EUR/100 km
Vožnja na LPG: (0,6 l/100 km * 1,443 EUR/l) + (9,2 l/100 km * 0,76900 EUR/l) = 7,94 EUR/100 km


Na 100 km privarčuješ 3,39 EUR. Da gremo v zanimivejše področje, na 10.000 km privarčuješ 339 EUR. V procentih pa 30 %. Koliko od tega prihranka daš za servise in koliko za eventuelno dražje svečke ali eventuelno mazanje ventilov, veš pa najbolje sam.

Izračun za povrnitev je nekoliko kompleksnejši, saj bi moral računati razliko pri vsakem polnjenju rezervoarjev.

Dajmo narediti še izračun za celotno vožnjo na plin, na relaciji, kar je stroškovno idealno in čemur se da kvečjemu približati, doseči pač ne:
Vožnja na bencin: 7,85 l/100 km * 1,443 EUR/l = 11,33 EUR/100 km
Vožnja izključno na LPG: 7,85 l/100 km * 1,22 * 0,769 EUR/l = 7,36 EUR/100 km

Privarčeval bi 3,96 EUR/100km ali 35 %. :D

EDIT: Če si dovolim brcniti v pogosto "jabolko spora", prihranek je verjetno zelo podoben kot bi bil pri dizlu. Nov diesel s primerljivim motorjem je ponavadi kakih 3000 EUR dražji. Ima boljši navor, a se bencinar prej ogreje. Pri dizlu so večji letni ne-gorivni stroški, kar bi zagovorniki poskušali spodbijati. Veliko lažje je dobiti ohranjen rabljen bencinar. Pri dieselu ne potrebuješ dodatnega rezervoarja, torej ne odžira prtljažnika. Je težji od bencinarja, a se tudi z LPG poveča teža predvsem zaradi LPG rezevoarja, ki je težak kot krava. Pri LPG je potrebno pogostejše tankanje, saj se s tankom nafte naredi več km kot s tankom LPG. Za dizlom smrdi ko kuga, za LPG pač ne. LPG je do okolja prijaznejši. Pri dizlu je tveganje za odpoved turbine (drag strošek). Pri LPG pač tveganje odpovedi ventilov in manjši strošek. Če bi bili vgrajevalci kvalitetni, se o tem ne bi govorilo.
Verjetno je še kaka prednost/slabost enega ali drugega.
Sam bi definitivno izbral bencinarja + LPG, saj mi je vožnja lepša, če moram nekaj večkrat menjati, mi to ni bistvena težava, pogostejše polnjenje tudi ne. Iz stališča delovanja mi je tudi zanimivejši bencinski motor, tako da je izbira jasna :vrum ;) :lol:
Zadnjič spremenil zzitop, dne Sr avg 27, 2014 2:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov