Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne okt 26, 2014 11:31 am

Js sm po dolgih pogajanjih od g-1 dobu 1100€ nazaj.

A kdo ve a ma prins kakšne akcije konkretno za 6 cilindraše?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Ne okt 26, 2014 1:55 pm

evilfury je napisal/-a:Js sm po dolgih pogajanjih od g-1 dobu 1100€ nazaj.

A kdo ve a ma prins kakšne akcije konkretno za 6 cilindraše?

Na njihovo FB stran poglej. Nekaj mislim da je ravno v Oktobru...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr okt 29, 2014 7:22 am

Po mojem če bi vedl za tvojo zgodbo, imajo da se izprsijo pa ti dajo vsaj 50% :mrgreen:. Upam, da če spet vgradiš lpg, da ne bo problemov ;).
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr okt 29, 2014 9:30 am

http://translate.google.com/translate?h ... &sandbox=1

Sem pripopal zanimivo čitivo glede ventilov.

Material za izdelavo sedežev in ventilov, ki so res plinoobstojni, je na razpolago komaj od 2012.
Torej so do tedaj, avti samo bolj ali manj plinoobstojni. Tak da mazanje je bolj larifari, malo omili zadevo,
glava bo pa šla prej ali slej.

Torej če gledamo tako, lahko izbereš poljuben avto, ki nima "direct injection" motorja, se voziš dokler ne gredo ventili,
potem pa daš glavo obnovit.

Kolk mi je en mehanik rekel, so najbližji resni, ki ti obnovijo glavo na Hrvaškem.
http://www.centarglavamotora.hr
Vprašanje je če ponujajo primeren plinoobstojen materijal.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr okt 29, 2014 10:02 am

pinny je napisal/-a:Po mojem če bi vedl za tvojo zgodbo, imajo da se izprsijo pa ti dajo vsaj 50% :mrgreen:. Upam, da če spet vgradiš lpg, da ne bo problemov ;).


O saj vejo :)
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Sr okt 29, 2014 10:28 am

murkoslavko je napisal/-a:http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=sl&u=http%3A%2F%2Fwww.premiumautogas.de%2Findex.php%2Ftips-und-infos%2Fzylinderkopfrevision-kontra-additivzugabe&sandbox=1

Sem pripopal zanimivo čitivo glede ventilov.

Material za izdelavo sedežev in ventilov, ki so res plinoobstojni, je na razpolago komaj od 2012.
Torej so do tedaj, avti samo bolj ali manj plinoobstojni. Tak da mazanje je bolj larifari, malo omili zadevo,
glava bo pa šla prej ali slej.

Torej če gledamo tako, lahko izbereš poljuben avto, ki nima "direct injection" motorja, se voziš dokler ne gredo ventili,
potem pa daš glavo obnovit.

Kolk mi je en mehanik rekel, so najbližji resni, ki ti obnovijo glavo na Hrvaškem.
http://www.centarglavamotora.hr
Vprašanje je če ponujajo primeren plinoobstojen materijal.


Navadne buče tole nakladanje. Kot da se LPG uporablja zadnji par let, pa so proizvajalci že tovarniško izdelovali vozila na LPG v 1980 letih.
Kot da vozila s turbino in športna vozila ne poznajo "trših" izvedb sedežev ventilov. Imaš Rockwell-ovo skalo ki pravi za neosvinčen bencin je primerna trdota sedežev ventilov nekje 37-45Rc, za LPG pa naj bi bila priporočena trdota 40-50Rc. Kot vidiš se skali prekrivata, v določenem območju.

"plinoobstojen material" kere buče, da glava peče. Največ so delali na tem ko se je prešlo na neosvinčen bencin, vendar so zadostili minimalnim pogojem trdoti materiala. Itak se že zadavnaj, več ne dela stvari ki so predimenzinirane, ter posledično dražje. Noben proizvajalec ne pa ne izdeluje motorja (če ni namenski za LPG), da že ob izdelavi zadosti tudi pogojem in trdoti LPG uporabe.

Podatek pravi kdaj se je že to zgodilo, zaradi prehoda na neosvinčen bencin.
Date when virtually all vehicles were equipped with
redesigned valve systems,
Country/Region Year
US 1971
Japan 1975
Europe mid-1980s
South Africa 1997-1998


In ja glava ne bo šla prej ali slej. So pa znani problemi pri določenih tipih vozil, itak boš imel velike probleme pri starejših vozilih ki ne prenašajo neosvinčenega bencina, ter potrebujejo dodatek ki nadomešča svinec, ravno zaradi premehkih sedežv ventilov. Ter ja mazanje ventilov že zelo dolgo obstoja, najbolj se je stvar razvila (samodejno mazanje), ko se v tujini že pred mnogmi mnogimi leti prehajali iz osvinčen na neosvinčen bencin. Krajše (AVWA), Anti-valve wear additives. Ki se sedaj uspešno prenaša na LPG. Ponekod so uporabljali LRG gorivo, pri tem prehodu.

Kot vedno kvaliteta stane, G1 slovi že dolgo kot problematičen vgrajevalec, poleg tega že vsak drugi "domači" mehanik pod kozolcem vgrajuje plinske naprave.
Kot vedno kvaliteta stane, lahko tudi to rečemo za sestavne dele tovarniško sestavljenih motorjev? nevem.

Vprašanje: koliko časa že uporabljaš LPG?
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr okt 29, 2014 10:39 am

Avtoplin mam od junija lani, naredil sem pa 55.000km.

Za hrvate že dvomim da delajo LPG obdelave:
Jamstvo se poništava:

· u slučaju prepravljanja ili manipulacije glave motora bez prethodnog pisanog odobrenja od Centra glava motora d.o.o.

· u slučaju prerade motora van tvorničkih postavki (čipiranje), ako vozilo koristi LPG ili drugo plisnko gorivo kao pogonsko gorivo

· u slučaju prodaje vozila ili promjene vlasnika

· u slučaju namjernog pokušaja varanja firme Centar glava motora d.o.o. ili AMC-a vezano za uvijete kvara.

· u slučaju nepoštivanje općih uputa za ugradnju glava motora i uputa proizvođača vozila (ako postoje).



Eni pravijo da ni samo trdota, ampak morajo biti tudi vstavljeni pravilno da dobro odvajajo temperaturo, prav tako vodila ventilov.

Tukaj je kar zanimiv opis
http://www.zylinderkopfe.eu/index.php?id=52
http://translate.google.com/translate?h ... &sandbox=1
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr okt 29, 2014 4:06 pm

Mene samo čudi, kako vzdržljiv je moj motor, da po dve letih delovanja na vprašljive mešance še vedno dela optimalno.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr okt 29, 2014 9:48 pm

murkoslavko je napisal/-a:http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=sl&u=http%3A%2F%2Fwww.premiumautogas.de%2Findex.php%2Ftips-und-infos%2Fzylinderkopfrevision-kontra-additivzugabe&sandbox=1

Sem pripopal zanimivo čitivo glede ventilov.

Material za izdelavo sedežev in ventilov, ki so res plinoobstojni, je na razpolago komaj od 2012.
Torej so do tedaj, avti samo bolj ali manj plinoobstojni. Tak da mazanje je bolj larifari, malo omili zadevo,
glava bo pa šla prej ali slej.

Torej če gledamo tako, lahko izbereš poljuben avto, ki nima "direct injection" motorja, se voziš dokler ne gredo ventili,
potem pa daš glavo obnovit.

Kolk mi je en mehanik rekel, so najbližji resni, ki ti obnovijo glavo na Hrvaškem.
http://www.centarglavamotora.hr

Vprašanje je če ponujajo primeren plinoobstojen materijal.

temu se reče retrdirana glava za retrdiranga uporabnika...
plin je cnej k bencin
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če okt 30, 2014 9:06 am

evilfury je napisal/-a:Mene samo čudi, kako vzdržljiv je moj motor, da po dve letih delovanja na vprašljive mešance še vedno dela optimalno.

Tudi moj je pravi mali čudež - 8 let in vsaj 200k+ kilometrov na plin, brez 'mazanja' ventilov...


iziboy je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:In kaj se da pri plinski napravi tako 'finega' nastavljat?

Ogromno! Pri Prinsu sem videl preko 40 različnih parametrov, ki jih serviser lahko nastavlja. Od razmerja plin/benci, do vbrizga v cutoff-u, nadzor lambda sonde...


plinaš je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:In kaj se da pri plinski napravi tako 'finega' nastavljat?

odvisno od zmogljivosti plinskega računalnika in programa nekje med 30 pa čez 100 različnih parametrov ..

In kateri so parametri, ki bi jih naj nastavljal 'na plin določenega ponudnika'? Bi rad sprobal na svojem, ampak od vseh 'N' parametrov, ki jih lahko nastavljam, ne vem, kateri bi bili odvisni od dobavitelja... :roll:
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko Če okt 30, 2014 1:24 pm

Moj G-ajnc sicer že nekaj časa deluje dobro. Z sistemom sem naredil nekje 60000 km, ogromne štartne težave, tudi z serviserji v Celju. Mazanja naj moj motor citroen 1.6 vti naj ne bi potreboval. Sem se pozanimal pri drugih uporabnikih, ki imajo ta isti motor pa mazanja tudi njim niso montirali. Pojavlja pa se zvok tk, tk, tk , ki je izrazito fin ter se pojavi ko se motor ogreje. Zvok izhaja oz. se sliši iz glave motorja. Najbolj opazen je na "stand gasu", kasneje izgine ali pa obstaja pa se dalje ne opazi več. Ker bi naj ti motorji imeli težave z verigo smo predvidevali, da zvok ustvarja verigo katero smo menjali. Zvok pa je ostal. Predvidevam, da se nekaj dogaja v glavi motorja, ki pa deluje dokaj mirno ter brez težav. Eksperimentirat z nekimi menjavami ne mislim več, ampak bom počakal "trgatev", ko bo samo nekaj crknilo. Takrat se bom odločil poravilo ali odpad saj sem se sprijaznil z dejstvom, da mi ta avto ne bo več pil živcev ter mi je vseeno za njega.
 
celinko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Sr maj 16, 2012 12:29 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a celinko To nov 04, 2014 4:56 am

Nikoli ne bom izvedel za težave mojega Berlinga, saj sem ga včeraj prodal!
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Po nov 10, 2014 7:15 pm

Petrol je spustil ceno za cele 3 cente. Na hrvaškem pa je cena lpg od 0,53 centa do 0,61 centa. Sramota za požrešnost Slovenije.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po nov 10, 2014 7:49 pm

bomber111 je napisal/-a:Petrol je spustil ceno za cele 3 cente. Na hrvaškem pa je cena lpg od 0,53 centa do 0,61 centa. Sramota za požrešnost Slovenije.

Bolš k en cent podražitve =P
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 10, 2014 9:15 pm

bomber111 je napisal/-a: Na hrvaškem pa je cena lpg od 0,53[b] centa do 0,61 centa.[/b] Sramota za požrešnost Slovenije.

če je tolk bom dvakrat tedensko na hrvaškem...
muahhhhhahhhhhaaaa ..s kauča padu ...ahhhaaahhhaaa ...... .... im back...alive .. komej :lol:
stari za tako ceno naj se ti pozlatijo usta , zobje , notranji orgai n izrastki :rofl :har :pivo
plin je cnej k bencin
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Frips To nov 11, 2014 2:24 pm

....ne pomnem kdaj sem na zadnje v slo tankal :D :D
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Sr nov 12, 2014 10:47 am

Tudi jaz bi tankal južneje če bi imel blizu. Ko pa grem dol pa obvezno.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 12, 2014 2:15 pm

Ravno prejšnji vikend tankal na Tifon Kraljevica. Cena 0.56€/l.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr nov 19, 2014 9:45 pm

Kolegica ima Chevrole Aveo- ta 1,4. Star je leto in pol, v zadnjem letu pa je naklepala 40.000km, povprečno porabo ima 6,3l/100km.. Avto ima namen imeti še 2 leti, potem avto ostane pri hiši. Razmišlja o vgradnji lpg- ja. Kaj pravite tisti ki se v te reči bolj spoznate, kakšen sistem bi bil optimalen, bi moral biti z mazanjem ali brez?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če nov 20, 2014 7:47 am

pinny je napisal/-a:Kolegica ima Chevrole Aveo- ta 1,4. Star je leto in pol, v zadnjem letu pa je naklepala 40.000km, povprečno porabo ima 6,3l/100km.. Avto ima namen imeti še 2 leti, potem avto ostane pri hiši. Razmišlja o vgradnji lpg- ja. Kaj pravite tisti ki se v te reči bolj spoznate, kakšen sistem bi bil optimalen, bi moral biti z mazanjem ali brez?


Če se ne motim ima uporabnik bernikm takšen motor v vozilu, verjetno bi ga bilo najboljše kontaktirati preko ZS-ja.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov