evilfury je napisal/-a:Js sm po dolgih pogajanjih od g-1 dobu 1100€ nazaj.
A kdo ve a ma prins kakšne akcije konkretno za 6 cilindraše?
pinny je napisal/-a:Po mojem če bi vedl za tvojo zgodbo, imajo da se izprsijo pa ti dajo vsaj 50%. Upam, da če spet vgradiš lpg, da ne bo problemov
.
murkoslavko je napisal/-a:http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=sl&u=http%3A%2F%2Fwww.premiumautogas.de%2Findex.php%2Ftips-und-infos%2Fzylinderkopfrevision-kontra-additivzugabe&sandbox=1
Sem pripopal zanimivo čitivo glede ventilov.
Material za izdelavo sedežev in ventilov, ki so res plinoobstojni, je na razpolago komaj od 2012.
Torej so do tedaj, avti samo bolj ali manj plinoobstojni. Tak da mazanje je bolj larifari, malo omili zadevo,
glava bo pa šla prej ali slej.
Torej če gledamo tako, lahko izbereš poljuben avto, ki nima "direct injection" motorja, se voziš dokler ne gredo ventili,
potem pa daš glavo obnovit.
Kolk mi je en mehanik rekel, so najbližji resni, ki ti obnovijo glavo na Hrvaškem.
http://www.centarglavamotora.hr
Vprašanje je če ponujajo primeren plinoobstojen materijal.
Jamstvo se poništava:
· u slučaju prepravljanja ili manipulacije glave motora bez prethodnog pisanog odobrenja od Centra glava motora d.o.o.
· u slučaju prerade motora van tvorničkih postavki (čipiranje), ako vozilo koristi LPG ili drugo plisnko gorivo kao pogonsko gorivo
· u slučaju prodaje vozila ili promjene vlasnika
· u slučaju namjernog pokušaja varanja firme Centar glava motora d.o.o. ili AMC-a vezano za uvijete kvara.
· u slučaju nepoštivanje općih uputa za ugradnju glava motora i uputa proizvođača vozila (ako postoje).
murkoslavko je napisal/-a:http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=sl&u=http%3A%2F%2Fwww.premiumautogas.de%2Findex.php%2Ftips-und-infos%2Fzylinderkopfrevision-kontra-additivzugabe&sandbox=1
Sem pripopal zanimivo čitivo glede ventilov.
Material za izdelavo sedežev in ventilov, ki so res plinoobstojni, je na razpolago komaj od 2012.
Torej so do tedaj, avti samo bolj ali manj plinoobstojni. Tak da mazanje je bolj larifari, malo omili zadevo,
glava bo pa šla prej ali slej.
Torej če gledamo tako, lahko izbereš poljuben avto, ki nima "direct injection" motorja, se voziš dokler ne gredo ventili,
potem pa daš glavo obnovit.
Kolk mi je en mehanik rekel, so najbližji resni, ki ti obnovijo glavo na Hrvaškem.
http://www.centarglavamotora.hr
Vprašanje je če ponujajo primeren plinoobstojen materijal.
evilfury je napisal/-a:Mene samo čudi, kako vzdržljiv je moj motor, da po dve letih delovanja na vprašljive mešance še vedno dela optimalno.
iziboy je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:In kaj se da pri plinski napravi tako 'finega' nastavljat?
Ogromno! Pri Prinsu sem videl preko 40 različnih parametrov, ki jih serviser lahko nastavlja. Od razmerja plin/benci, do vbrizga v cutoff-u, nadzor lambda sonde...
plinaš je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:In kaj se da pri plinski napravi tako 'finega' nastavljat?
odvisno od zmogljivosti plinskega računalnika in programa nekje med 30 pa čez 100 različnih parametrov ..
bomber111 je napisal/-a:Petrol je spustil ceno za cele 3 cente. Na hrvaškem pa je cena lpg od 0,53 centa do 0,61 centa. Sramota za požrešnost Slovenije.
bomber111 je napisal/-a: Na hrvaškem pa je cena lpg od 0,53[b] centa do 0,61 centa.[/b] Sramota za požrešnost Slovenije.
pinny je napisal/-a:Kolegica ima Chevrole Aveo- ta 1,4. Star je leto in pol, v zadnjem letu pa je naklepala 40.000km, povprečno porabo ima 6,3l/100km.. Avto ima namen imeti še 2 leti, potem avto ostane pri hiši. Razmišlja o vgradnji lpg- ja. Kaj pravite tisti ki se v te reči bolj spoznate, kakšen sistem bi bil optimalen, bi moral biti z mazanjem ali brez?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov