Prava zmešnjava pri tej zadevi, saj nevem kaj še naj rečem.
Pri plineksu mi je sesalni kolektor pregledal z sprejem, nič se ni videlo. V glavnem ko sem avto pripelja je avto deloval čisto normalno ni pokalo ne žvižgalo tako da nikakor nisem mogel pokazat kako deluje pri hladnem.
Tisto pokanje se pa tako slabo sliši , da moraš res dobro poslušat da kaj zaznaš pa še takrat ko hočeš pokazat takrat se nič ne čuje..pokanje je tako kot bi se po klancu peljal in ti avto bremza mašina ..v glavnem ko je avto segret je vse OK. Karkoli pač hočeš dokazovat je pri plineksu normalno in zadevo spremljajo z nasmehom češ kaj sploh govoriš mi smo iz naše strani nastavili kot mora biti. Res pa je da sem mogoče preveč občutljiv na vsak šum ki pa se pokaže sedaj ko je vse bolj hladno , ker ko sem avto kupil je bilo poletje in te stvari nisem zaznal ..
Problem je bolj to žvižganje pri hladnem vžigu , ki pa nikakor nemoremo zaznati od kje prihaja..Jermen 100% ni ker žvižga takrat ko so obrati nizki ali pa ko prestavim menjalnik (pa ni menjalnik) pa ko močno pritisnem na gas bi jermen zacvilil pa ne..To ni cviljenje ampak bol podobno žvižganju , ki pa pri segretem avtu popolnoma izgine. Saj to žvižganje pri hladnem ni takoj ko avto štartam , to je samo pri določenih obratih oziroma ena točka ko žvižga drugače pa tega zvoka ni , ko pa je segret pa poplnoma izgine...težko opišem če tega ne slišiš v živo. Problem je ko ga pripeljem bilokaterem mehaniku si vsak različno razlaga to žvižganje nihče ne ugotovi od kje takšen zvok, najbolše je ko točno veš kaj je v okvari zamenjaš in je vredu ..pri tem pa lahko menjaš tisoč stvari pa še vedno bo žvižgalo, če dejansko ne ugotoviš kaj je vzrok , saj vemo kakšni so mehaniki , če ne ugotovijo pravi vzrok vse živo zamenjajo preden pride do prave rešitve to pa veliko stane...
