abbe je napisal/-a:vse je tole res kar si napisal z izjemo navora.
drgač pa ma res bencinar same prednosti,če odštejemo porabo.
nima dpf,nima dragih šob nima dragih pump,nima kvarljivih egr-jev,nima kvarljivih dvomasnih vztrajnikov, velik tišji je.
belkaena je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Prednost dizla je zame samo poraba in nič drugega vse ostalo je slabše od bencinarja
Točno tako. Seveda primerjamo turbo dizel in turbo bencinar ali N/A dizel vs N/A bencinar in ne primerjamo hruške z jabolki.
Ne vem zate, ampak jaz ponavadi primerjam med sabo konkurenčne avtomobile oz. to kar je pač na voljo v podobnem rangu, pa me ne briga, če gre za hruške in ananase ali pa slive in orehe.![]()
A pri Mazdi, ki je šla v smer izboljšanih N/A bencinarjev namesto turbašev (oz. pri skoraj vseh starejših avtih), sploh ne smeš delat primerjave med dizlom in bencinarjem?
Lej kaj ti primerjaš men dol visi. Turbo bencinar z isto močjo pa ima vse lastnosti boljše kot turbo dizel razen porabe. Če pa temu ni tako mi pa ti povej. Če gledamo navadnega bencinarja in turbo dizla tudi sam raje pogledam za dizlom. In turbina je element v katerega se ljudje zaljubljajo ne pa dizel. Dejstvo pač je, da so v dizle morali dat turbine, ker drugače so za en drek in ljudje so zaljubljeni v te super fantastične mašine z nizko porabo. Vsak pa, ki preizkusi modernega turbo bencinarja pa (odmislimo porabo, ki je kot pravim edina slabost) ugotovi kaj je prava mašina v vseh (rezn poraba) pogledih.
sonic je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Prednost dizla je zame samo poraba in nič drugega vse ostalo je slabše od bencinarja
Odvisno, s čim primerjaš. Ko sem se odločal za nakup Golfa, je bila odločitev med atmosferskim 1.6 bencinarjem in 1.9 TDI. Prednost TDI zame ni bila prvenstveno glede porabe, ampak predvsem v za moj okus veliko bolj zadovoljivi odzivnosti motorja. S prihodom TSI motorjev se je to seveda spremenilo, s prihodom 1.6 TDI pa itak povsem obrnilo (če s primerjavo ostanem znotraj VAG).
~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Prednost dizla je zame samo poraba in nič drugega vse ostalo je slabše od bencinarja
Točno tako. Seveda primerjamo turbo dizel in turbo bencinar ali N/A dizel vs N/A bencinar in ne primerjamo hruške z jabolki.
Ne vem zate, ampak jaz ponavadi primerjam med sabo konkurenčne avtomobile oz. to kar je pač na voljo v podobnem rangu, pa me ne briga, če gre za hruške in ananase ali pa slive in orehe.![]()
A pri Mazdi, ki je šla v smer izboljšanih N/A bencinarjev namesto turbašev (oz. pri skoraj vseh starejših avtih), sploh ne smeš delat primerjave med dizlom in bencinarjem?
pskoda je napisal/-a:sonic je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Prednost dizla je zame samo poraba in nič drugega vse ostalo je slabše od bencinarja
Odvisno, s čim primerjaš. Ko sem se odločal za nakup Golfa, je bila odločitev med atmosferskim 1.6 bencinarjem in 1.9 TDI. Prednost TDI zame ni bila prvenstveno glede porabe, ampak predvsem v za moj okus veliko bolj zadovoljivi odzivnosti motorja. S prihodom TSI motorjev se je to seveda spremenilo, s prihodom 1.6 TDI pa itak povsem obrnilo (če s primerjavo ostanem znotraj VAG).
Jaz bom po moje kar dogo časa stal za svojim postom, da je v prid dizla samo poraba, ker ko imaš 1.6T in greš probat dizla komaj čakaš, da se vsedeš nazaj v bencinarja. Benz je zakon![]()
belkaena je napisal/-a:Ja no sej kaj si zdej pogruntu, da so bencinarji bolš v vsem razen porabi in nižji navor imajo - ampak je v večjem območju vrtljajev.
Tvoje osebne preference me pa ne brigajo v čem hočeš ti svojo družinsko rit vozt.
~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Ja no sej kaj si zdej pogruntu, da so bencinarji bolš v vsem razen porabi in nižji navor imajo - ampak je v večjem območju vrtljajev.
Tvoje osebne preference me pa ne brigajo v čem hočeš ti svojo družinsko rit vozt.
Kako u pm je navor v večjem območju vrtljajev, če ima dizel praktično ves čas najprej največji navor, potem pa največje konje, se pravi cel čas optimum???!!! Ti si res zabit kot konj, če ne moreš prebrat tako enostavnih podatkov in če nisi sposoben sprejet drugega mnenja, kot lastnega!
~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Ja no sej kaj si zdej pogruntu, da so bencinarji bolš v vsem razen porabi in nižji navor imajo - ampak je v večjem območju vrtljajev.
Tvoje osebne preference me pa ne brigajo v čem hočeš ti svojo družinsko rit vozt.
Kako u pm je navor v večjem območju vrtljajev, če ima dizel praktično ves čas najprej največji navor, potem pa največje konje, se pravi cel čas optimum???!!! Ti si res zabit kot konj, če ne moreš prebrat tako enostavnih podatkov in če nisi sposoben sprejet drugega mnenja, kot lastnega!
J.McLane je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Ja no sej kaj si zdej pogruntu, da so bencinarji bolš v vsem razen porabi in nižji navor imajo - ampak je v večjem območju vrtljajev.
Tvoje osebne preference me pa ne brigajo v čem hočeš ti svojo družinsko rit vozt.
Kako u pm je navor v večjem območju vrtljajev, če ima dizel praktično ves čas najprej največji navor, potem pa največje konje, se pravi cel čas optimum???!!! Ti si res zabit kot konj, če ne moreš prebrat tako enostavnih podatkov in če nisi sposoben sprejet drugega mnenja, kot lastnega!
Torej po katalogu:
- 1.6 TDI 250 Nm @ 1500-2750 RPM in 105 HP @ 3000 RPM
- 1.2 TSI 175 Nm @ 1400–4100 in 105 HP @ 5000 RPM
Preden druge označuješ, da so zabiti kot konji pa ti meni povej koli konji pomeni 175 Nm @ 4100 RPM? 75kW
In še vprašanje kateri motor bo bolj glasen? Dizel pri 4.000 RPM ali bencinar pri 6.000 RPM, tega jaz dejansko ne vem, ker nisem probal, bi bil pa zanimiv podatek.
Če drži da sta podobno glasna potem za enako moč bencinarja moraš voziti na 1.5 x obratih dizla. S tem da imaš pri bencinarju enako možnost ga voziti na 1.500 obratih z manj tresljaji, če pač ne potrebuješ tiste moči na kolesih.
Blinder je napisal/-a:ves čas ja, moraš čakat, da doseže polovico max obratov(2000 of 4000) zato, da se začne premikat. 500 rpm pozneje pa že začne strogo padat navor, tako da dobiš občutek, kot da bi tudi moč padala
J.McLane je napisal/-a:In še vprašanje kateri motor bo bolj glasen? Dizel pri 4.000 RPM ali bencinar pri 6.000 RPM, tega jaz dejansko ne vem, ker nisem probal, bi bil pa zanimiv podatek.
Če drži da sta podobno glasna potem za enako moč bencinarja moraš voziti na 1.5 x obratih dizla. S tem da imaš pri bencinarju enako možnost ga voziti na 1.500 obratih z manj tresljaji, če pač ne potrebuješ tiste moči na kolesih.
BBoss je napisal/-a:Pri AC hitrostih nekje pri 140km/h bo nekje okoli 2500 obratov v zadnji prestavi. Pri enako močnem bencinarju lahko pričakuješ nekje okoli 4000 obratov.
~toMmy~ je napisal/-a:Pišeš neumnosti brez osnove, ignoriraš dejstva, postaneš žaljiv in kar nekaj nabijaš, zato, ker, kot si sam napisal, ti skoraj pride ob pomisli na modernega turbo bencinarja!Naj ti rečem, da si super, če ne vidiš dlje od svojega nosu?
Ne vem, kakšne kataloge ti gledaš, ampak konji pri dizlu so od 3.000 do 4.000 obratov, pri TSI-jih pa tudi na širšem območju obratov, vsaj če govorimo o MQB generaciji. Še manj mi je pa jasno, o kakšnih tresljajih govoriš pri 1.500 obratih. Za kaj drugega kot vzdrževanje hitrosti oz. počasno pospeševanje itak ti obrati niso niti pri enem, niti pri drugem. Če greš pri teh obratih gas do konca pritiskat, da dejansko pride do tresljajev, moraš bit že itak rahlo čuden.
Zdaj pa ne vem a se greste glede razpona navora štetje vrtljajev in se menjalnik popolnoma zanemarja al kako si to zamišljate.
~toMmy~ je napisal/-a:Daj najprej malo poglej, komu je kaj namenjeno (post nad mojim!) in ne citiraj tako, da zgleda, kot da sem pisal njemu! Pa daj prosim ne omenjaj teh podatkov iz kataloga, če ne veš, kakšno je dejansko stanje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov