Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Ne feb 08, 2004 10:51 pm

Ja je odbil pol hise, to ja... Ampak da bi se ustavil pri 150km/h na 0km/h v trenutku, to pa ni enga avta(voznika) da bi zdrzal
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Ne feb 08, 2004 10:51 pm

Včer zvečer je mela moja prjatlca nesrečo. Z Laguno (1, phase I, z enim airbagom) je prletela v Hondo, al pa Hyundaja, al pa Kio, al pa Daewoo (neki pač, bl tko srednje velik, se ne spomni, oz. niti loči ne prav dobr). Prpelala je 60-70 km/h. V Laguni so bli trije. Se zaleti, avto začne obračat in z ritjo zadane še v drevo. Laguna je čist sesuta, vse je nekam zamaknjen, ampak nobenmu ni blo čist nč. Unga zadi mal prsn koš boli od pasu, sicer pa tut buške ni noben staknu, tko, da na renojevi varnosti more neki bit. Pa tist model Lagune niti nima petih zvezdic. Res pa je tut, da so vsi pasove uporabljal.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Ne feb 08, 2004 11:06 pm

HaBBkE je napisal/-a:Ja je odbil pol hise, to ja... Ampak da bi se ustavil pri 150km/h na 0km/h v trenutku, to pa ni enga avta(voznika) da bi zdrzal

Take scene lahko ze pripeljeo do hudih poskodb zaradi varnostnega pasu. Vem ko je mel kolega celno trcenje z monedom (edn mu je pripeljal po njegovem pasu pa se nabasan je bil un kot mamba) monedo totalka airbag se je sprozu .. kolega pa je bil mavricast pri rami ter rebrih se cel mesec .. ampak na sreco nic hujsega .. razn mal mu manjka spomina .. eno uro ali nekaj takega.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Ne feb 08, 2004 11:08 pm

Sicer pa je bolj malo nesreč, ki so popolnoma enake kot pri crashtestih. Mislim, da se ni dobro vedno zanašat na število ncap zvezdic (ne rečem, da ni avto, ki jih ima več, bolj varen). Pri 150 v drevo pa ti ne bo pomagal noben avto.
Hitro se daleč pride

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 09, 2004 9:17 am

RedBaron je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Videl sem kaj se je zgodilo z laguno pri 130km/h - tko da ne mi o varnosti. Na testih je laguna varna, pa sej so tut drugi avti dost varni, ko pa do nesreče pride, lahko pa s to laguno še kakega pešca ubiješ k tok pleh stran leti. Sem videl, kaj je tip naredu z meganom, k naj bi bil tut najbolj varen v svojem razredu - in to mehanik ki dela pri kalanu - eno leto bolniške, pa še eno leto rehabilitacije, ker je samo s ceste na travnik letu pa se mal povalal - bil je pa prepasan in sprožili so se mu vsi airbagi(tudi stranski), pa je še dobil volan v prsa, pa armaturo v noge.
Sam imam na avtu L.85 2mm debel pocinkan pleh, k ga laguna ne bo nikoli imela(res pa da je vse doma narejeno) - spredaj pride prihodnji teden pohištvena cev 80X80 debeline 6mm - to bo prednji odbijač domače proizvodnje(made in doma spacano), zadaj bo enak odbijač, samo še par dodatkov bo imel.

LP
Nebivedu



A si ti mogoče kdaj pomislu, da je point pasivne varnosti preživetje potnikov in ne stanje avta po trku!! Čim več energije se mora porabit z deformacijo temu namenjenih con (če kak kos pleha odleti, se pri tem porabi nekaj energije).

V avtu je vsak kos pleha tam z namenom in ne brez vzroka, če maš ti home made 2mm pleh, je to bolj stel v prazno!! Če si ti doma nekaj "od oka" napacal gor, je to bolj ku*ac!!

Tudi traverzna spredaj ti bolj malo koristi, če se vzdolžni nosilci sesedejo.

Koliko AirBagov imaš??, kaj pa zategovalniki pasov, ojačitve v vratih (ne home made), zmečkljive cone...

Verjetno tvoj avto L85, blizu ne more laguni!!

Brez zamere, ampak tako pač je!!


Res imaš prav - nova laguna je sigurno bol varna od 19 let starega avta - sam bi imel notranje poškodbe, ki bi me najbrž ubile zaradi pretrdega avta.
Kar se pa tiče tistega, da je važno življenje in ne izgled avta po nesreči sem pa napisal, da niso vidl svojga avta - pač jih ni bilo več. Ti vozniki so se ubili s tem avtom.
Za primerjavo (bol slabo) - na dolenjki sta pred časom počila petka five(770kg) in saab 9000(1900kg) - saab je preko dveh polnih črt priletel čelno preko 140km/h v nasproti vozečo petko. Res da so voznika saaba odnesli z avta, ker je imel notranje poškodbe, vendar niso bile to težje poškodbe - voznika petke pa so pobirali po cesti. Saab je bil spredaj kr dost uničen, zaščitna kletka pa je ostala skoraj nepoškodovana - od petke pa ni enega dela ostalo celega.
Za zanimivost povem še to - voznikova vrata na saabu so se dala normalno odpreti (njihova teža - samo vrat mislim - je 10% teže R5).
Kaj takega še nisem videl pri nobenem renaultu - tudi pri laguni ali safranu ne, pa sta zelo velika avtomobila in sem videl kar nekaj nesreč, ampak vsak avtomobil so morali rezati, da so voznika dobili ven - vsaj kar sem jih sam videl.
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Po feb 09, 2004 4:52 pm

Enkrat je bla na Discoveryju neka oddaja o varnosti avtov. Pokazal so nek star ameriški prototip, ki je bil tako trd, da se ni pri 60 al 70 na uro v zid nič skrivil. Problem pa je bil, da je od sunka potrgal sprednje in zadnje sedeže, ki so voznika speštal, ko so ga nabil od zadaj. Verjetno pa bi ga sunek ubil tudi, če bi ti sedeži ostali na mestu. Take doma narejene ojačitve pa ponavadi niso glih neki profesionalno narejene, tako da se lahko zgodi, da se npr. kletka na nekem mestu odlomi in te prebode (zelo črn primer). Če bi si dal montirat kletko v avto, bi bla tovarniška. Je pa tud res, da je kletka zelo nevarna (bolj kot če je nimaš), če nimaš čelade, ker so drogovi blizu glave.
Hitro se daleč pride

Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po feb 09, 2004 6:12 pm

HaBBkE je napisal/-a:Ja je odbil pol hise, to ja... Ampak da bi se ustavil pri 150km/h na 0km/h v trenutku, to pa ni enga avta(voznika) da bi zdrzal


Glej v hišu ni prletu pravokotno na zid da bi ga podru ampak je prletu na vogal. Tako da je pletu pa dolžini na steno in ni šans da bi jo razbil. Tako da un se je zarinu v hišo največ 20 cm in na desni strani prebil steno z levo stranjo pa se je že ustavu v steni ki je bla v isti smeri kot smer trčenja. Res da se je tut tistih 20 cm več poti pri ustavljanu poznalo ampak vseeno. V večini avtomobilov bi bl zdele pod zemljo.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Po feb 09, 2004 7:42 pm

Andrej777, dej opiši tole malo bolj razumljivo. Men ni nič jasno.
Hitro se daleč pride

Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov