Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gaszajla
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Ne maj 18, 2014 3:49 am

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a gaszajla So jul 05, 2014 9:49 pm

Tukaj eni res pametujete.Jaz imam bmw ,komplet vse nemško,od navodil,jezik v računalniku sploh ne moreš ponastavit.edino nemščina je.Meni je to moteče.Kupljen je bil v slo nov.Imam tudi račune.In nisem čisto siguren,da so nemci za balkan ta avto naredili.Ima točno to kar je bilo v de takrat normalno.Pač si dovolijo samovoljo in se jim žvižga.Mi smo tako mičkena balkanska državica,da je nemški industriji lih vseeno,ne pa da imajo posebne trakove za nas.dejte no.nekaj sto avtov na leto,da bi posebej delali in naštimali robote na slabšo kvaliteto,al pa naročili unim na traku.pazite ,da boste za slo delali šlampasto.
Mah
 
gaszajla
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Ne maj 18, 2014 3:49 am

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a gaszajla So jul 05, 2014 10:12 pm

sašo5 je napisal/-a:
cc09 je napisal/-a:Danes se na isti liniji, eden za drugim, delajo po 3-4 čisto različni modeli, vsak od teh ima lahko 5 različnih notranjosti, 5 različnih oprem, 5 različnih motorjev, koliko je to kombinacij? Potem je pa problem imet 2 različna šraufa za nek avto? Ne ga lomit no. In za čisto vsak avto se točno ve kdo ga je kupil. Nič se ne dela na blef in na zalogo.

ni res...../vsaj za tri premium znamke lahko trdim oz. celo vem) Avto naročen po konfiguratorju, ko pride na trak, ni pomembno ali se dela za Francoza, Nwmca, Balkanca, Iranca......
Je pa možnost, da ko se dela cela linija za neko državo z t.i. deželno opremo (tak primer je bil golf VI "sidartha" ) vedelo se je, da gre 150 avtov z 1.8 bencinskim motorjem v Slo (tega motorja ni bilo mogoče kupit v golfu VI) pa malo "zaštrikajo" recimo pri elektriki negre notri "bosch ali simens" ampak maggneti mareli ali delphi (banalna primerjava) ali pa kot praviš, "cenejše" gume in od drugega kooperanta blago na sedežih /recimo iz bosne/ ali pa armatura iz hrvaške (bivša jugoplastika) In to je tudi vse......

Ni slabše elektronike od boscheve.katerikoli avto sem imel al taljanski al francoski al pa bmw.bosch smeti so crknle.od abs central pa do diz in ajnšpricov.edino na enem fiatu sem naletel in to je bil najdražji od teh modelov,da je imel magneti mareli računalnik in vse,ki še danes laufa preko 350 tisoč km.tukaj eni kar na pamet govorite.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a cc09 Ne jul 06, 2014 10:02 am

sašo5 je napisal/-a:Glej "fante" :roll: :arrow: tako je, kot sem ti napisal.......če še ne verjameš, prinesi v ponedeljek zjutraj nekaj € in me počakaj v NM te bo peljal v Revoz in bova šla od začetka (karoserirnica) pa ko konca (tista faza, ko se avto pelje ven) pa boš vsakega posebaj vprašal, če ve al se dela avto za "hansa, mustafo ali pepija" ......zdaj pa ne s*** več o stvareh, katerih pojma nimaš....

Še zmeraj nisi odgovoril kaj od tistega ni res.

In še čisto nepovezano s tistim kar sem jaz napisal: trdiš, da so bile katrce, petke in clioti enaki za afriški, slovenski in francoski trg?
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a Veronika.borghesi Ne jul 06, 2014 11:08 am

peroRS je napisal/-a:@sašo: pri VAG avtih ima avto po naročilu na liniji nalepko kjer gor piše ime in priimek kupca. Včasih tudi na rezervnih delih dobiš gor ime in priimek na embalaži, če je kos namensko naročen. ;)


Enako velja za BMW - očetova izkušnja.
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a Beri Ne jul 06, 2014 11:17 am

gaszajla je napisal/-a:Tukaj eni res pametujete.Jaz imam bmw ,komplet vse nemško,od navodil,jezik v računalniku sploh ne moreš ponastavit.edino nemščina je.Meni je to moteče.Kupljen je bil v slo nov.Imam tudi račune.In nisem čisto siguren,da so nemci za balkan ta avto naredili.Ima točno to kar je bilo v de takrat normalno.Pač si dovolijo samovoljo in se jim žvižga.Mi smo tako mičkena balkanska državica,da je nemški industriji lih vseeno,ne pa da imajo posebne trakove za nas.dejte no.nekaj sto avtov na leto,da bi posebej delali in naštimali robote na slabšo kvaliteto,al pa naročili unim na traku.pazite ,da boste za slo delali šlampasto.
Mah

Balkan je v igri in ne samo državica Slovenija.
Ni stvar v šlampastem delanju, stvar je v materialu, na katerem se zagotovo prišpara. Prevleke na sedežih niso kot za zahodni trg, pnevmatike, elektronski skriti sklopi,..... zakaj so redno "bosh" pumpe crkavale na balkanu a na zahodu je to nemogoča misija.
Zakaj prenekateri Golf ima zbledele tipke za električni pomik stekel, ali tipke na avtoradionu?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a peroRS Ne jul 06, 2014 11:28 am

Beri je napisal/-a:zakaj so redno "bosh" pumpe crkavale na balkanu a na zahodu je to nemogoča misija.


haha, optimist. V Nemčiji in Italiji je to isto crkovalo.
Če dobiš iz Nemčije uvoženega Audija 2.0TDI multitronic, kjer crkne menjalnik, šobe, poči glava motorja itd. je to zihr, zato ker so že pred leti v tovarni predvideli, da se bo nekoč ta Audi iz Nemčije izvozil na Balkan. :lol:

To so že teorije zarote :mrgreen:

Beri je napisal/-a:Zakaj prenekateri Golf ima zbledele tipke za električni pomik stekel, ali tipke na avtoradionu?


Na avtonetu imaš 15668946518 uvoženih Golfov iz tujine (="zahoda"), pa si poglej slike notranjosti.
Res, da jih ima večina 500.000km (na števcu seveda magičnih 130.000), a vseeno je vse zguljeno do amena.

Evo ti nemški Audi (ne uvožen!), narejen v nemčiji in od nemškega lastnika, pa so isto gumbi zguljeni. Neverjetno a ne?
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5062
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a sašo5 Ne jul 06, 2014 1:15 pm

Beri je napisal/-a:

Balkan je v igri in ne samo državica Slovenija.
Ni stvar v šlampastem delanju, stvar je v materialu, na katerem se zagotovo prišpara. Prevleke na sedežih niso kot za zahodni trg, pnevmatike, elektronski skriti sklopi,..... zakaj so redno "bosh" pumpe crkavale na balkanu a na zahodu ....



Lastnik sem četrtega novega audija (od 1995 jih kupujem) in nikoli nisem opazil nobene razlike, najmanj pa v materialu blaga za sedeže.......sedanji se od l. 2008 vozim brez najmanjše napake_in sedež, ki je za doplačilo(športni) je popolnoma enak kot pri vseh, ki so si avto kupili iz uvoža......
Za to zadnje (odebeljeno) je v 99°% kriva nafta.....(določene znamke so imele celo prepoved prodaje na balkan)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 06, 2014 2:07 pm

sašo5 je napisal/-a:
Beri je napisal/-a:

Balkan je v igri in ne samo državica Slovenija.
Ni stvar v šlampastem delanju, stvar je v materialu, na katerem se zagotovo prišpara. Prevleke na sedežih niso kot za zahodni trg, pnevmatike, elektronski skriti sklopi,..... zakaj so redno "bosh" pumpe crkavale na balkanu a na zahodu ....



Lastnik sem četrtega novega audija (od 1995 jih kupujem) in nikoli nisem opazil nobene razlike, najmanj pa v materialu blaga za sedeže.......sedanji se od l. 2008 vozim brez najmanjše napake_in sedež, ki je za doplačilo(športni) je popolnoma enak kot pri vseh, ki so si avto kupili iz uvoža......
Za to zadnje (odebeljeno) je v 99°% kriva nafta.....(določene znamke so imele celo prepoved prodaje na balkan)


Za to zadnje odebeljeno je 100% bla bla bla ;) Se je in se še vedno dogaja, da pumpe in dize prdnejo v zahodnem svetu. Tuji forumi (ne da se mi linkov iskat in lepit...imate gugl) so polni teh pisarij. Ni nafta kriva v tako velikem % kot si to predstavljate. Kriva je EU zakonodaja, ki sere o euro normah in krivi so proizvajalci vbrizgovalnih sistemov, ki "znajo" zadevo narediti tako, da crkne prej kot žarnica v prednji luči.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a peroRS Ne jul 06, 2014 4:34 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:krivi so proizvajalci vbrizgovalnih sistemov, ki "znajo" zadevo narediti tako, da crkne prej kot žarnica v prednji luči.


To je res. In kar sem jaz že na začetku pisal.....proizvajalec tega sistema ne ve ali bo zadeva končala v avtu nemškega, francoskega lastnika ali slovenskega lastnika.
Ampak eni še vedno vztrajno trdijo, da za "balkan" naredijo super šrot, za "zahod" pa super kvaliteto. :D
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a ajatola Ne jul 06, 2014 4:46 pm

Točno vse se enako dogaja z avti ne glede na državo kam so namenjeni.poglejte si e bay in renovirane sklope.kadarkoli mi je na bemflu kaj crknilo je to enako crkovalo drugod po svetu.na nemškem e bayu prodajajo podjetniki popravljene centrale kot vroče žemljice,se pravi,da tud nemcem enako crkujejo.vsa navodila za tipične napake bmw ,sem našel na you tube ali na ameriških forumih.enako jim crkuje kot tudi nam balkancem.nazadnje sem po navodilu enega črnca iz minesote zamenjal na svojem avtu okrasno gumo na sprednjem steklu in je rekel,da je to pri njih na e39 standardna napaka.pa takšnih podobnih felerjev je na vseh tovrstnih modelih po svetu ,ogromno.
Imam eno alfo 166 letnik 2000 in ima zajetne kilometre za sabo.po 14 letih so sedeži in notranjost dobesedno kot novi in vidim,da ni nobene razlike v kvaliteti ,ker je avto delan za slovenijo.tudi pleh je čisto brez rje.
In ne verjamem teh trditev,da delajo za nas slabše avte.ni šans.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jul 06, 2014 9:54 pm

Kot je bilo že stokrat povedano, pri deželni opremi ali kakšnih akcijskih modelih se najdejo razlike, ostalo je pa isto, drugače bi vsi z veseljem kupovali uvožene nepokvarljive avte! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ajatola
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če jan 09, 2014 4:51 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a ajatola Ne jul 06, 2014 11:01 pm

Se strinjam.posebne zadeve imajo le glede zahtev zakonodaje in podobno.vse ostalo je serijsko.pa tudi navade posameznega naroda.v enih državah imajo kupci radi varnostno opremo,spet drugim je lepše nekaj drugega.pri boljših znamkah se po spisku naroči kaj bi rad in pol dobiš točno tak avto.
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a domen90 Po jul 07, 2014 2:54 pm

JG2 je napisal/-a:Glede proizvodne linije, bi vam svetoval obisk tovarne Bmw v Munchnu, kjer boste lahko na lastne oči videli, da se enak model (katerega v tej tovarni proizvajajo) na isti liniji dobavlja za vse države na svetu. Kakršne koli razlike med "zahodna evropa/balkan", so pa zgolj gostilniške debate oziroma v Sloveniji že fenomen SVIZEC.


A pa si ti sploh bil v BMW tovarni? Ker če si bil, si se med ogledom očitno ukvarjal z nečim drugim, sicer bi vedel, da je vsak del (ok. vijaki in drobnarije ravno ne) označen z etiketo (kodo) in je vnaprej določeno na kateri avto bo šel. Selekcija delov po kakovosti je tako možna že v prejšnjih fazah, tako da tvoja teorija pade. Tudi če so na liniji avtomobili v zaporedju delani za različne trge, npr. nemški, nemški, slovenski, nemški, ameriški, slovenski, nemški - se bo pripravilo 7 delov, za katere ne bom trdil, da so različne kvalitete (lahko da so), bo pa točno določeno kateri bo šel v slovenski, kateri v nemški in kateri v ameriški avto. Ne bo jih imel pa 7 na polici in vgradil križem kražem, kakor mu bo padlo pod roko. Sicer nisem zagovornik teorije, da je za različne trge različna kvaliteta, skušam pojasniti, da pa to ni ravno nemogoče.
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a simply Po jul 07, 2014 3:23 pm

Sam sem delal v avtomobilski industriji - in sicer v podjetju ki je izdelovalo sedeže za VW ter nekaj prestižnih znamk.
Če govorimo o usnju lahko povem, da je bilo v vseh 4 letih enake kvalitete - torej vse po muster vzorcu.

Prav tako je bila vgrajena PU pena enaka - ok v sklopu toleranc.

Nikoli ni nobeden od avtomobilskih proizvajalcev povprašal po slabši kvaliteti enakega kroja/vzorca.

To lahko trdim tudi za Porscheja ( konkretno Macana ), Teslo ter še par luksuznih izdelovalcev vozil, ki so koristili naše storitve.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: KAKO JE TO MOGOČE??? (cena novega avtomobila v SLO in NE

Napisal/-a odprti clio Po jul 07, 2014 5:27 pm

Zgornjo zgodbo lahko bolj ko ne potrdim tudi za žaromete. Malo nižje tolerance so bile pri žarometih za samostojno prodajo, pa še to na račun majhnih smetk na naprjeni paraboli ipd. Razlik v materialih in splošni kakovosti ni bilo (tesnjenje, svetilnost ipd).
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov