darkside je napisal/-a:uhh pa res. se opravičujem. potem bi pa res se že moralo primerjat z novo. namreč pri nemcih me moti to da če ne pogledaš dobro ne veš kaj je novo in kaj staro ker je kot da bi nekaj zaloge ostalo in so porabli na novem avtu le da kako malenkost spremenili.
darkside je napisal/-a:...me zanima če bi me v mercedesu spustili na testno vožnjo če bi prišel tja.
zagotovo ne bi smel biti tako oblečen![]()
ampak tako![]()
adis je napisal/-a:kia bo lahko premium vozilo samo na trgih ala kitajska, koreja, japonska in indija pa morda še kje v aziji medtem, ko v evropi nima šans napram bmw-ju ker vsak, ki si lahko privošči "premium" bo vzel bmw-ja ( primerjava teh dveh vozil v debati) kot pa kio že zaradi "branda" in imidža, ki ga nosi omenjeni brand.
dejstvo, realnost.
kaj bi vi vzeli, če bi imeli cca 70.000 eur na voljo - bmw ali kio? 99% od vas bo vzelo bmw-ja brez premišljevanja
LeQuack je napisal/-a:Za 70k bi vzel Teslo ne pa nekega nemca z bogimi 2 ali 3 leti garancije za katerega moraš po poteku zapravit celo premoženje za servisirat, samo pejte brat BMW forum pa bo vse jasno.
esem je napisal/-a:darkside je napisal/-a:...me zanima če bi me v mercedesu spustili na testno vožnjo če bi prišel tja.
zagotovo ne bi smel biti tako oblečen http://www.e-forwards.com/wp-content/up ... f-wit.jpeg
ampak tako http://imgideas.com/wp-content/uploads/ ... -men_5.jpg
Končno prava primerjava!![]()
Gornji je Kiaš (tudi Golfaš), spodnji pa bolj Audi/v/jak kot MB-ejevec.
abbe je napisal/-a:freddie je napisal/-a:abbe je napisal/-a:jst sicer nimam nič prot hyundaju, sem si ga 8 let pa nisem mel nič težav.
tut sestri sem svetoval da kupi novo elantro,jo ma že 2 leti nič težav.
sam sem prešaltal na nemce pa pa nebom reku da ni težav. se kj pokvar.PA KAJ ZA TO?
nben mi nikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju.
nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo.pač enostavno niso na istem nivoju.
sicer je kle ta debata popolnomanepotrebna ampak če gledamo kaj kdo ponuja nima kia pogojev. to je dejstvo.
koliko ma bmw opreme je pač kia ne premore,ker verjetno sploh nimajo razvite take opreme da bi jo lahko ugradili v avto.
in to pač je to.
pa nisem nben zančkar.
tukaj ghre za golo primerjavo in kle cena nima nobene veze, zato je brezveze govort kok ta stane pa kok ta stane...
To je dokaj drzna trditev. Dejstvo je recimo, da skok iz ljubljanskega nebotičnika pomeni gotovo smrt. Dejstvo, ki se lahko empirično dokaže z metanjem ljudi iz ljubljanskega nebotičnika, do vnaprej dogovorjenega števila, nato se preveri njihovo stanje na pločniku in na koncu postavi hipoteza, da tak skok pomeni smrt. Hipoteza na koncu postane empirično dokazano dejstvo. Človekoljubi lahko do dejstva pridejo tudi brez človeških žrtev, z brskanjem Newtonovega dela Principiae Naturalis Principia Mathematica.
Na drugi strani se dokopati do "dejstva" da "nben mnikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju. nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo" zahteva neskončno bolj poglobljeno empirično dokazovanje in diplomo iz celega kupa tehničnih in celo ekonomskih znanosti, hkrati pa najbrž večletno službo v tehničnih oddelkih obeh družb, ki bi omogočila primerjavo tehnike - skupaj z vsemi industrijskimi skrivnostmi, ki nam jih navadnim smrtnikom ni dano vedeti - na tako fundamentalnem nivoju, da bi se potem lahko tehnološka premoč enega podjetja štela za "dejstvo".
Sploh bi takšno dejstvo moralo temeljiti na ekstenzivni analizi o nesposobnosti azijskih inženirjev, skupaj z nesposobnostjo njihovih kadrovskih služb - dejstvo je da imajo korejske družbe primerljivo količino denarja, ki ga na leto zapravijo za R&D kot evropski, japonski in ameriški proizvajalci; če torej drži, da ne pridejo (in niti v principu ne morejo priti) na tehnološko raven prestižnih nemških znamk kljub zapravljenem denarju, potem je treba priti do dna zakaj je temu res tako - ne samo, da so domači inženirji nesposobni dohitevat evropske kolege, celo njihovi kadrovniki so nesposobni rekrutirat ustrezne evropske strokovnjake, ki bi popravili tehnološki deficit. Morda je na vsej črti zatajil njihov evropski tehnični center v Russelheimu? Obstaja resnična verjetnost, da je BMW tja poslal svoje dvojne agente kateri bi sabotirali dela na različnih delih podvozja? Kdo ve... A vse podobne aspekte je potrebno do potankosti raziskati, preden bi si kdo drznil postavljati dejstva o tehnološki superiornosti (oz. inferiornosti).
sploh nisem bral kaj si napisal kar se mi ne da brati ker ni povezan s temo.
uceraj sem mal pogledal prispevek o tej kiji.
eto kaj me je zmotilo:
nima aktivnega vzmetenja
nima samozatemnitvenih zunanjih ogledal
nima nastavljivega sedalnega dela sedeža
nima masaže sedežev
nima soft close vrat
nima radar tempomata
nima lane assist
nima sistema za opozarjanje mrtvega kota
...
pač to so stvari ki naj bi jih premium avtomobili imeli oz. jih bmw ima.
in kia tega enostavno nima sploh v ponudbi,kar nakazuje da nimajo to razvito,drugače bi verjetno ugradili to v svoj prvi premium avto.
in mi ni treba nobenih raziskav delat pa nevem česa še vse da lahko rečem da ni na nivoju.
še ena stvar ki me je zmotila je primerjava cen
primerjajao kio z bencinskim motorjem z zadnjim pogonom,proti bmwju z dizem motorjem (ki je že v osnovi dražji od bencinarja) pa še pogon ma na vse 4. (kar zadevo podraži še za par tisoć dolarjev)
ti pa lahko mečeš ljudi iz stolpnice pa delaš analize....
peroRS je napisal/-a:esem je napisal/-a:darkside je napisal/-a:...me zanima če bi me v mercedesu spustili na testno vožnjo če bi prišel tja.
zagotovo ne bi smel biti tako oblečen http://www.e-forwards.com/wp-content/up ... f-wit.jpeg
ampak tako http://imgideas.com/wp-content/uploads/ ... -men_5.jpg
Končno prava primerjava!![]()
Gornji je Kiaš (tudi Golfaš), spodnji pa bolj Audi/v/jak kot MB-ejevec.
Razlika je ta, da ima pri nas v Sloveniji v praksi "gornji" ponavadi denar, pride v salon in skešira avto za (20, 30, 40 jurjev, pač kar mu paše, tudi če je Golf na 15 radkapah), medtem ko so "spodnji" po večini "težki biznismeni" brez centa v žepu, važno, da so v kravati pa z novim ishitom na 15 obrokov.![]()
![]()
Kako se že reče, "ima se, može se, nema se, glumi se".
LeQuack je napisal/-a:......ne pa nekega nemca z bogimi 2 ali 3 leti garancije za katerega moraš po poteku zapravit celo premoženje za servisirat, samo pejte brat BMW forum pa bo vse jasno.
~toMmy~ je napisal/-a:Ti se kar tolaži, kako hudo je lastnikom, če se tako lažje spopadeš s foušijo
TrijoAdijo je napisal/-a:celo tako hudo jim je, da nimajo za dat več kot 50€ za servis za bavarca, na katerem je poleg vsega drugega še za zamenjat 3/4 podovozja...Zapomni si: Če je značka, to še ne pomeni, da so tudi €€€.
esem je napisal/-a:adis je napisal/-a:kia bo lahko premium vozilo samo na trgih ala kitajska, koreja, japonska in indija pa morda še kje v aziji medtem, ko v evropi nima šans napram bmw-ju ker vsak, ki si lahko privošči "premium" bo vzel bmw-ja ( primerjava teh dveh vozil v debati) kot pa kio že zaradi "branda" in imidža, ki ga nosi omenjeni brand.
dejstvo, realnost.
kaj bi vi vzeli, če bi imeli cca 70.000 eur na voljo - bmw ali kio? 99% od vas bo vzelo bmw-ja brez premišljevanja
99 % (brez premišljevanja!) je daleč od realnosti. Ljudje imajo precej bolj racionalen pogled na te stvari (posebno taki, ki bi dali 70000 € za avto), ni vsepovsod slovenceljska mentaliteta.
Seveda je treba upoštevat tudi prodajo rabljenega, torej vsaj razmišljat/primerjat, a 99 je številka brez vsakega razmisleka. Verjetno bi jih vsaj 20x več razmišljalo.
esem je napisal/-a:Verjamem, da težava ni samo v volji. Sem že prvič prebral in opazil omenjanje "99 % brez razmišljanja" ter nekaj rekel o tem in - pazi - samo o tem. Ker je tu težko kaj argumentiranega reči, si to "spregledal" (pri tem nisi opazil, da s tem daješ vtis, da biti lastnih pisarij ne upoštevaš) in odgovarjal nekaj tretjega. Bravo!
Sori, s tabo se sploh ne da pogovarjat, ker tako debilnih izpeljav ni lahko najti. Kar nekaj lapaš, o "99 % brez razmisleka" pa seveda spet nič. Ti res misliš, da bi ti 99 % pritrdilo, da razmislek ni potreben? In da so vsi, ki sodijo v ostanek (v 1 %) germanofobi ter hkrati frankofili - zaradi opozarjanja, da je "razmišljajočih" nekaj več kot 1 % ? Svaštako rečeš da je 99% daleč od realnosti potem vem da si anti nemec in ljubiš francoza tako da...
TrijoAdijo je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Ti se kar tolaži, kako hudo je lastnikom, če se tako lažje spopadeš s foušijo
Pobček pazi kakšne pišeš, da te ne bo slučajno kakšen bivši bavarc fahrer po šibice poslal...
Le brez skrbi bodi, da jim je hudo....celo tako hudo jim je, da nimajo za dat več kot 50€ za servis za bavarca, na katerem je poleg vsega drugega še za zamenjat 3/4 podovozja...Zapomni si: Če je značka, to še ne pomeni, da so tudi €€€.
Gosic je napisal/-a:abbe je napisal/-a:freddie je napisal/-a:abbe je napisal/-a:jst sicer nimam nič prot hyundaju, sem si ga 8 let pa nisem mel nič težav.
tut sestri sem svetoval da kupi novo elantro,jo ma že 2 leti nič težav.
sam sem prešaltal na nemce pa pa nebom reku da ni težav. se kj pokvar.PA KAJ ZA TO?
nben mi nikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju.
nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo.pač enostavno niso na istem nivoju.
sicer je kle ta debata popolnomanepotrebna ampak če gledamo kaj kdo ponuja nima kia pogojev. to je dejstvo.
koliko ma bmw opreme je pač kia ne premore,ker verjetno sploh nimajo razvite take opreme da bi jo lahko ugradili v avto.
in to pač je to.
pa nisem nben zančkar.
tukaj ghre za golo primerjavo in kle cena nima nobene veze, zato je brezveze govort kok ta stane pa kok ta stane...
To je dokaj drzna trditev. Dejstvo je recimo, da skok iz ljubljanskega nebotičnika pomeni gotovo smrt. Dejstvo, ki se lahko empirično dokaže z metanjem ljudi iz ljubljanskega nebotičnika, do vnaprej dogovorjenega števila, nato se preveri njihovo stanje na pločniku in na koncu postavi hipoteza, da tak skok pomeni smrt. Hipoteza na koncu postane empirično dokazano dejstvo. Človekoljubi lahko do dejstva pridejo tudi brez človeških žrtev, z brskanjem Newtonovega dela Principiae Naturalis Principia Mathematica.
Na drugi strani se dokopati do "dejstva" da "nben mnikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju. nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo" zahteva neskončno bolj poglobljeno empirično dokazovanje in diplomo iz celega kupa tehničnih in celo ekonomskih znanosti, hkrati pa najbrž večletno službo v tehničnih oddelkih obeh družb, ki bi omogočila primerjavo tehnike - skupaj z vsemi industrijskimi skrivnostmi, ki nam jih navadnim smrtnikom ni dano vedeti - na tako fundamentalnem nivoju, da bi se potem lahko tehnološka premoč enega podjetja štela za "dejstvo".
Sploh bi takšno dejstvo moralo temeljiti na ekstenzivni analizi o nesposobnosti azijskih inženirjev, skupaj z nesposobnostjo njihovih kadrovskih služb - dejstvo je da imajo korejske družbe primerljivo količino denarja, ki ga na leto zapravijo za R&D kot evropski, japonski in ameriški proizvajalci; če torej drži, da ne pridejo (in niti v principu ne morejo priti) na tehnološko raven prestižnih nemških znamk kljub zapravljenem denarju, potem je treba priti do dna zakaj je temu res tako - ne samo, da so domači inženirji nesposobni dohitevat evropske kolege, celo njihovi kadrovniki so nesposobni rekrutirat ustrezne evropske strokovnjake, ki bi popravili tehnološki deficit. Morda je na vsej črti zatajil njihov evropski tehnični center v Russelheimu? Obstaja resnična verjetnost, da je BMW tja poslal svoje dvojne agente kateri bi sabotirali dela na različnih delih podvozja? Kdo ve... A vse podobne aspekte je potrebno do potankosti raziskati, preden bi si kdo drznil postavljati dejstva o tehnološki superiornosti (oz. inferiornosti).
sploh nisem bral kaj si napisal kar se mi ne da brati ker ni povezan s temo.
uceraj sem mal pogledal prispevek o tej kiji.
eto kaj me je zmotilo:
nima aktivnega vzmetenja
nima samozatemnitvenih zunanjih ogledal
nima nastavljivega sedalnega dela sedeža
nima masaže sedežev
nima soft close vrat
nima radar tempomata
nima lane assist
nima sistema za opozarjanje mrtvega kota
...
pač to so stvari ki naj bi jih premium avtomobili imeli oz. jih bmw ima.
in kia tega enostavno nima sploh v ponudbi,kar nakazuje da nimajo to razvito,drugače bi verjetno ugradili to v svoj prvi premium avto.
in mi ni treba nobenih raziskav delat pa nevem česa še vse da lahko rečem da ni na nivoju.
še ena stvar ki me je zmotila je primerjava cen
primerjajao kio z bencinskim motorjem z zadnjim pogonom,proti bmwju z dizem motorjem (ki je že v osnovi dražji od bencinarja) pa še pogon ma na vse 4. (kar zadevo podraži še za par tisoć dolarjev)
ti pa lahko mečeš ljudi iz stolpnice pa delaš analize....
To kar ti omenjaš, ima vse. Če bi si samo pogledal promocijski video:
https://www.youtube.com/watch?v=aCm7qMjZjlY
Sicer pa zakaj vedno primerjava pomanjkljivosti Kie?
Recimo sedmica pa nima full LED žarometov.
esem je napisal/-a:Sori, s tabo se sploh ne da pogovarjat, ker tako debilnih izpeljav ni lahko najti. Kar nekaj lapaš, o "99 % brez razmisleka" pa seveda spet nič. Ti res misliš, da bi ti 99 % pritrdilo, da razmislek ni potreben? In da so vsi, ki sodijo v ostanek (v 1 %) germanofobi ter hkrati frankofili - zaradi opozarjanja, da je "razmišljajočih" nekaj več kot 1 % ? Svaštako rečeš da je 99% daleč od realnosti potem vem da si anti nemec in ljubiš francoza tako da...
BTW - čefurji (kot kulturološka oznaka - tu se strinjava) ter slovenceljni imajo tu eno redkih, a močnih skupnih točk, pogojeno predvsem iz neznanja ter odsotnosti razumevanja pravih prioritet, o izvoru le-te (odsotnosti) pa ne bi...
Take debate nimajo nobenega smisla, to se je že večkrat potrdilo. Če te kaj konkretnega zanima, bi morda ZS
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov