
Fiat? Garancijo ima 2 leti. Pri Veitu je kupec kralj, dokler je avto v garanciji. Potem te res opilijo za vsak poseg. No, menjava olja, filtrov je bila 13 jurčkov.
Če bi vzel Renaulta, me je bila groza, da bi moral avto vozit na njihove servise naslednji dve leti. Imel sem twingota, prvo leto (ko je bil v garanciji) nenehne težave z bremzami. Z Ljubelja sem na tretji serpentini moral zapeljati v gozd! Diski pregreti. In so fantje ugotovili, da so slabo nataknili gumico, ko so menjali pakne. Dobil sem pa račun za menjavo bremz olja. Jaz kriv?!? No, čez cesto imam mehanika, ki je ugotovil napako pregrevanja.
In težavice po 20.000 km in 4 mesecih?
- Tečaje vrat so menjali, ker so v dežju škripali in mi je šlo na živce.
- Voznikov sedež je bil menda skrivljen, čeprav se mi še zdaj zdi, da me na levi strani bolj pritiska v hrbet.
- Stranski žmigavci se rosijo, enega so mi hoteli ukrast in so ga zlomili. Zdaj moram prepričat zavarovalnico, da nisem tega jaz naredil

- Airbag na volanu se je začel premikati za milimeter sem in tja. Najbrž bo treba malo zategniti. No, bolje to, kot pa Renault, ko mi ga po menjavi kontaktov niso nazaj zašraufal! ("Lubi, to na sredini volana se pa lahko zdaj sname...").
In ker sem vzel v zakup, da so Italijani pač šlampasti, poskušam narediti čimveč kilometrov, dokler je v garanciji. Kvarijo se pa tudi Nemci, Japonci, Francozi. Pač, kolikor imaš sreče. Sicer pa so tudi golfom padale stranske šife, ker so uporabili slabo plastiko. Pa je Nemc...
Ko bom velik, bom imel pa Toyoto.