Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
BATO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 19, 2003 3:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BATO To apr 06, 2004 9:32 am

...sam ste pa zakompliciral zadeve :lol: ...model je hotu vedt osnovno razliko med sohc in dohc, vi str pa preštudiral use od ventilov do porabe...

...kar se pa porabe tiče, s/dohc tle nima veze...lep primer je Renault 1.2 8V in 1.2 16V, slednji ima na uradnih testiranjih enako oz. 1 dcl nižjo porabo, čeprav ima 20 KM več...
CIVIC 130KM, l.90
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To apr 06, 2004 9:37 am

Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To apr 06, 2004 9:59 am

Bato....obrni malo nazaj strani.....glih o tej mašini smo se že včeraj pogovarjali...


Sej do kje smo prišli v tej temi, ali je bilo rečenega preveč ali premalo naj vsak pri sebi presodi...po moje bistveno premalo saj na tako vprašanje se ne da odgovorit v enem stavku, in mislim, da vsaka nova informacija je dobrodošla....sicer pa ni za to fourm nsmenjen?
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE To apr 06, 2004 10:02 am

Vi sam pište, jst bom pa bral... :D
 
Uporabniški avatar
majaCRX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Po feb 10, 2003 6:37 pm

Napisal/-a majaCRX To apr 06, 2004 10:02 am

Viper123 je napisal/-a:
majaCRX je napisal/-a:
Viper123 je napisal/-a:Med SOHC in DOHC je razlika tudi v porabi. DOHC pri enaki prostornini in enaki moči v povprečju porabi manj.
Zakaj? Hm... mešanice se lepše zmeša in razporedi, če vstopa v kompresijski prostor skozi dve (oz. tri pri 5V na valj) manjše odprtine, kot pa skozi eno veliko. To lepše "mešanje" pa omogoča tudi višjo kompresijo, kar pomeni večjo moč.

No vsaj tako si jaz to predstavljam :mrgreen:

Nisem vsega bral, tako da če je kdo že to napisal se opravičujem :P

LP


S tem se pa jaz ravno ne bi strinjala...vsaj pri Hondi to ne drži.

Motorji z enojno odmično porabijo bistveno manj, kot motorji z dvojnima odmičnima!!

Pod temi pogoji pa VTi in ESi ne moreš primerjat! ESi je namenjen varčni vožnji v nizkih obratih, vendar še vedno ponuja veliko moči v višjih vrtljajih. VTi je pa čisti športnik!

Bo treba drugič bolš prebrat :mrgreen:

LP


No, no...to si pa ti malo poenostavil!!
Med Esi in Vti pa zopet ni takšna razlika, kot med Fičom in Ferrarijem!!
Pa Vti še nikoli ni bil "pravi športnik" :lol: To so pri Hondi le Integra, S2000 in NSX.
Nikakor pa ne Vti.
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky To apr 06, 2004 10:13 am

VTI ma hrčke amapk pri dirkalnik rabiš tudi medvede (navor). Moja 110KM honda ma več navora!
NO GO!
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic To apr 06, 2004 10:26 am

Ni to zanimivo, s čim vse se ljudje obremenjujejo? Jaz na to niti pomislil nisem, ko sem avte kupoval ( SOHC-DOHC). Je pa prej padla ena o verigi in jermenu. Imel sem že dva avta, ki sta imela verigo (ko sem ju kupil tega nisem vedel) - Nissan Primera 1.6 in Bmw 525. Ko sem nissana peljal na velik (180.000 km)servis, sem reku naj mi zamenjajo tudi jermen, pa mi je tip reku, da moj avto nima jermena ampak verigo. Pa mu rečem , naj potem pač to verigo zamenja. Pa on meni, da se veriga servisira na 350.000 km. Takrat sem prvič videl, da je glede stroškov vzdrževanja boljše imet verigo kot jermen. Ne vem pa kako je pri stroških vzdrževanja kaj razlika če imaš eno ali dve odmični gredi.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To apr 06, 2004 10:44 am

Prednost jermenov je glih v tem, da imajo daljšo življensko dobo od verige sicer jermen se res prej strga, samo veriga se pa dokaj hitro raztegne in pač ni več to. jaz sem jo na peugeotu zamenjal na 60.000 km.

pa še to je, pri verigi je treba zamenjat še zobnike....pri jermenu pa samo jermen, brez jermenic.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To apr 06, 2004 10:45 am

lucky je napisal/-a:pa še to je, pri verigi je treba zamenjat še zobnike....pri jermenu pa samo jermen, brez jermenic.


Je pa zato priporočlivo še šponarje.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To apr 06, 2004 10:57 am

Jst ma sohc boxer mašino, pa hidravlične ventile, pa se stvar vrti v 8000 obratov in ima 1.8 mašina od 82 do 94KM. Tanovi imajo pa dohc boxer mašine, imajo pa vsi za najmanj 20KM večjo moč, porabo pa so jim zvišali skoraj za cel liter.
Old subarus never die, they just get faster!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To apr 06, 2004 10:57 am

Šponarje obvezno.......jaz sem jermen zamenjal pri 110.000 in mi je serviser rekel, da je napenjalec še dober, tako mi je originalnega gor pustil....sem ga pa zato zdaj zamenjal 125.000 ker je postal glasen.

sicer pa tudi pri verigi je priporočljivo napenjalec menjavat oz. pri določenih modelih se zamenja samo ležal napenjalca ker je eden od redkih krogličnik (valjčnih,....) ki ni pretočno mazan.
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok To apr 06, 2004 12:09 pm

majaCRX je napisal/-a:Motorji z enojno odmično porabijo bistveno manj, kot motorji z dvojnima odmičnima!!


na porabo vpliva ZELOOOO veliko dejavnikov. VTi pri hondi je pa sploh zgodba zase. ;) VTi ti cist spremeni rezim in pogoje delovanja masine glede na obrate (ajnspric, timing ventilov, itd.), tak da primerjat VTi, VTEC pa "navadno" (klasicno) masino je absurd. ;)
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider To apr 06, 2004 12:57 pm

mazda-mx3 je napisal/-a:
swiftrider je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega ;)

mazda-mx3 je govoril!

LOL


Da pa je tašvoh mašina bolj varčna pa piše kje? Čist odvisno veš kolega... Treba prevert :wink:


Swiftrider pa monster_d DEJTA SE ZE ENKRAT NAUCIT BRAT, PROSIM VAJU.
Kje sem napisal, da je tasvoh masina bolj varcna????????!!!!!!!!!
Jaz sem napisal, da ce hoce sparat na benzu naj vzame TA VARCNEGA, NE PA TA SVOH!!

Pricakujem pisno opravicilo, v reviji Moj pes in v polletni izdaji sadjarskega vodnika Skrbimo za sadno drevje....LOL


V reviji moj pes me nočjo. Swift je predivja pošast. V sadjarski vodnik opravičilo oddano. Da bo opravičilo popolno se prijavim še v mazohistični krožek slovenskih pionirčkov...
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe maj 07, 2004 10:39 am

jky je napisal/-a:DOHC in SOHC je tko al tko vseeno. Če navijaš mašino lahko das na DOHC "nastavljive" zobnike, pri SOHC pa zamenjaš odmično, skatka ni razlike razen v tem da tovarna prišpara na eni odmični gredi in dodatnh delih. Pri navijanju mašin maš pa pri SOHC več računanja ker moraš upoštevat da odpiras in zapiraš ventile le z eno odmično.
Pri seriskih pa ni razlike, moja Honda 16 16V(110KM) SOHC glih tok potegne kot kakšna druga 1.6 16V (110KM) mašina z DOHC.
Tle bi glih mel eno vprašanje glede Cliota 1.6 16V a ma SOHC al DOHC?

A si ziher da je SOHC? Ali je DOHC tvoja honda?
16v ali vec = DOHC ponavadi ..
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Pe maj 07, 2004 11:52 am

Nu-NRG je napisal/-a:
jky je napisal/-a:DOHC in SOHC je tko al tko vseeno. Če navijaš mašino lahko das na DOHC "nastavljive" zobnike, pri SOHC pa zamenjaš odmično, skatka ni razlike razen v tem da tovarna prišpara na eni odmični gredi in dodatnh delih. Pri navijanju mašin maš pa pri SOHC več računanja ker moraš upoštevat da odpiras in zapiraš ventile le z eno odmično.
Pri seriskih pa ni razlike, moja Honda 16 16V(110KM) SOHC glih tok potegne kot kakšna druga 1.6 16V (110KM) mašina z DOHC.
Tle bi glih mel eno vprašanje glede Cliota 1.6 16V a ma SOHC al DOHC?

A si ziher da je SOHC? Ali je DOHC tvoja honda?
16v ali vec = DOHC ponavadi ..


mal prevec citata...

Moja honda civic (letnik 2002) je SOHC, VTEC in 16V, ima samo eno odmično gred! s tem se prispara na denarju za masino.

Ble so tud SOHC VTEC 16V z 130km.

zgleda pa takole.
Slika
NO GO!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov