
...kar se pa porabe tiče, s/dohc tle nima veze...lep primer je Renault 1.2 8V in 1.2 16V, slednji ima na uradnih testiranjih enako oz. 1 dcl nižjo porabo, čeprav ima 20 KM več...
Viper123 je napisal/-a:majaCRX je napisal/-a:Viper123 je napisal/-a:Med SOHC in DOHC je razlika tudi v porabi. DOHC pri enaki prostornini in enaki moči v povprečju porabi manj.
Zakaj? Hm... mešanice se lepše zmeša in razporedi, če vstopa v kompresijski prostor skozi dve (oz. tri pri 5V na valj) manjše odprtine, kot pa skozi eno veliko. To lepše "mešanje" pa omogoča tudi višjo kompresijo, kar pomeni večjo moč.
No vsaj tako si jaz to predstavljam
Nisem vsega bral, tako da če je kdo že to napisal se opravičujem :P
LP
S tem se pa jaz ravno ne bi strinjala...vsaj pri Hondi to ne drži.
Motorji z enojno odmično porabijo bistveno manj, kot motorji z dvojnima odmičnima!!
Pod temi pogoji pa VTi in ESi ne moreš primerjat! ESi je namenjen varčni vožnji v nizkih obratih, vendar še vedno ponuja veliko moči v višjih vrtljajih. VTi je pa čisti športnik!
Bo treba drugič bolš prebrat
LP
majaCRX je napisal/-a:Motorji z enojno odmično porabijo bistveno manj, kot motorji z dvojnima odmičnima!!
mazda-mx3 je napisal/-a:swiftrider je napisal/-a:mazda-mx3 je napisal/-a:HORSE: lej, v tej debati ne bomo prisli do nobenega zakljucka, to smo vsi razumeli.
Fora je v tem, da bodo nekateri govorili da vzami SOHC, drugi pa DOHC....
Vzami kar ti pase, ce hoces moc vzami mocnejsega, ce hoces sparat z benzom, vzami ta varcnega
mazda-mx3 je govoril!
LOL
Da pa je tašvoh mašina bolj varčna pa piše kje? Čist odvisno veš kolega... Treba prevert
Swiftrider pa monster_d DEJTA SE ZE ENKRAT NAUCIT BRAT, PROSIM VAJU.
Kje sem napisal, da je tasvoh masina bolj varcna????????!!!!!!!!!
Jaz sem napisal, da ce hoce sparat na benzu naj vzame TA VARCNEGA, NE PA TA SVOH!!
Pricakujem pisno opravicilo, v reviji Moj pes in v polletni izdaji sadjarskega vodnika Skrbimo za sadno drevje....LOL
jky je napisal/-a:DOHC in SOHC je tko al tko vseeno. Če navijaš mašino lahko das na DOHC "nastavljive" zobnike, pri SOHC pa zamenjaš odmično, skatka ni razlike razen v tem da tovarna prišpara na eni odmični gredi in dodatnh delih. Pri navijanju mašin maš pa pri SOHC več računanja ker moraš upoštevat da odpiras in zapiraš ventile le z eno odmično.
Pri seriskih pa ni razlike, moja Honda 16 16V(110KM) SOHC glih tok potegne kot kakšna druga 1.6 16V (110KM) mašina z DOHC.
Tle bi glih mel eno vprašanje glede Cliota 1.6 16V a ma SOHC al DOHC?
Nu-NRG je napisal/-a:jky je napisal/-a:DOHC in SOHC je tko al tko vseeno. Če navijaš mašino lahko das na DOHC "nastavljive" zobnike, pri SOHC pa zamenjaš odmično, skatka ni razlike razen v tem da tovarna prišpara na eni odmični gredi in dodatnh delih. Pri navijanju mašin maš pa pri SOHC več računanja ker moraš upoštevat da odpiras in zapiraš ventile le z eno odmično.
Pri seriskih pa ni razlike, moja Honda 16 16V(110KM) SOHC glih tok potegne kot kakšna druga 1.6 16V (110KM) mašina z DOHC.
Tle bi glih mel eno vprašanje glede Cliota 1.6 16V a ma SOHC al DOHC?
A si ziher da je SOHC? Ali je DOHC tvoja honda?
16v ali vec = DOHC ponavadi ..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov