Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 22, 2004 9:35 am

Problem pri elektroniki je res kot ste že vsi rekli, zanesljivost (ko enkrat crkne, crkne). Ampak, da nima nobene eketronike je pa spet mal bedno.
Dugače pa sem vozil 300M in Daimler Double Six (V12!!) in moram reči, da je kar hud občutek, ko zalaufaš mašino in se zaslišijo vsi tisti valji. Zvok je res ful poseben, brutalen. Ne pa eni športni filtri pa to. :P
Ampak po drugi strani dobro uštimana in zanesljiva elektronika (Japonci) izvabi isto moč iz manjše prostornine, manjše porabe, da lažjega avtomobila zaradi manjšega motorja ne omenjam. Sploh sedaj, ko je poraba postala zelo ključnega pomena in Američani delajo z nafto kot svinja z mehom. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So maj 22, 2004 9:47 am

TITan je napisal/-a:Jz sem za oboje:
Slika

5,4L Nemške moči in lepote :lol:




Hehe.... to si pa zadel USA/D mix :P
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy So maj 22, 2004 9:59 am

Je pac dejstvo, da brez elektronike ne gre. Redko kateri elektronski del povzroci taksno okvaro, da bi avto enostavno obstal. Razni senzorji odmicnih gredi, glavnih gredi, senzorji olja .. ze tovarna malce "racuna na okvare", vecina jih ima "pomozni" program delovanja. Za ABS se ziv dan nisem slisal, da bi se komu pokvaril. Ce zataji senzor, na to opozori lucka, ki je ne mores spregledati.

Elektronika je tudi drugje. Sistemi za spreminjajoce case odpiranja ventilov VTEC, Valcetronic (elektromotor krmili ventile), VANOS (podobno kot VTEC), nesteto razlicnih stopenj motronica ... vse to omogoca lagodnejso voznjo, boljsi izkoristek, manjso porabo, lepso porazdelitev navora in moci. Sploh japonci majo neke ibrkulska pomagala celo pri podvozju in legi v ovinkih.

Cez luzo pac tega ni. Tudi struktura kupcev je tam drugacna. Nemski avto si bo omislil kaksen bogat pamz, odvetnik ali zdravnik. ZAkaj bi dajali dvakreat vec denarja, ce lahko vzame ameriski izdelek, 5 litrov kubature, vsa mozna oprema. Tam avto ni statusni simbol in ravno zaradi tega prihaja do ogromih cenovnih razlik med evropo in ameriko. (to ze malce bolj disi po prvotni temi, a ne?)

:-P
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So maj 22, 2004 10:14 am

Hja infiniti...za informacijo, mam to srečo da vozm en nov avto k ma in en avto ki nima elektronskih pripomočkov in enga k jih ima...Torej nism napisu da je abs sranje ali karkoli podobnega, ampak da me včasih moti EBD če hočem v zaprtem ovinku zmanjšat podkrmarjenje, ker mi gre preveč zav. moči naprej, pa odziv ni tak ko sm ga vajen brez abs-a ko vsakič lahko malo odnese zadek... brez ročne. Če koga moti da včasih vozim hitro je to njegov problem.

Prov pa pride(ABS in EBD in ESP), ko nisi zbran pa tud če si, v nepričakovanih situacijah, pa zahrbtnih in tko naprej. Je pa res da sem se tud v dežju z avtom brez abs-a izognu nesreči,kjer je blo treba fajn bremzat, pa se izogibat, tko da čist zanč voznik tud nism, da sm dobr pa tle raj ne bi pisu...sej niti ne vem če sm. Sam po mnenju takih kot si ti in gerchy, sem mel verjetn sam srečo, ker je brez elektronike dons itak nemogoče bremzat. Ta, drugi avto je pa res že kišta stara 12 let, pa nima popolnoma nič elektronskega, niti servo volana, mam pa vedno filing, da jo jaz vozim, je pa res da sem pa zarad pomankanja abs-a v dežju pač bolj previden. Aja, v drugem avtu pa tud nimam zarad ABS občutka da avto vozi, zarad ESP-ja pa ga včasih lahko človk dobi. Magični gumbek "ESP off" vabi...
Pa še neki, nism nikakršen ljubitelj starih škatl ampak mam to možnost, da lahko vsak dan sprobavam oboje!

Tisti k si pa kupte BMW pa mate pol DSC VES čas vkloplen, pa oprostite, ampak sram vas nej bo.
Ja,ja sej vem, punčke za ovinkom... Pa nisem neobčutljiv za punčke na cest, ampak sam najdem cesto, kjer jih definitivno ne bo.

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So maj 22, 2004 10:19 am

Je pac dejstvo, da brez elektronike ne gre.

tle pa ze mal pretiravas.
velik je res ultimativnih strojev, ki delujejo ciz na osnovi stare sole. vsaj kar se tice konjenice.

TVR mas lep primer supersportnika brez kakrsnekoli elektricne podpore, pa ni iz amerike ampak je kr lepo iz home yurop.
Slika
Slika

drgac pa 928gts tud cizz :-P :-P :P
 
Uporabniški avatar
+Gambit+
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Ne mar 16, 2003 2:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a +Gambit+ So maj 22, 2004 11:12 am

din je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Jz sem za oboje:
Slika

5,4L Nemške moči in lepote :lol:




Hehe.... to si pa zadel USA/D mix :P


Ni zadel...american muscle se zacne z big block motorji... :P
Slika
02' TOUGE GHOST
 
Uporabniški avatar
+Gambit+
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Ne mar 16, 2003 2:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a +Gambit+ So maj 22, 2004 11:15 am

Aja kaj mam raj :

Raw American Muscle
Slika
Slika
02' TOUGE GHOST
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] So maj 22, 2004 11:21 am

Slide je napisal/-a:Tisti k si pa kupte BMW pa mate pol DSC VES čas vkloplen, pa oprostite, ampak sram vas nej bo.
Ja,ja sej vem, punčke za ovinkom... Pa nisem neobčutljiv za punčke na cest, ampak sam najdem cesto, kjer jih definitivno ne bo.

LP


Če kupjo BMW-ja, še ne pomeni, da so serijsko z avtom pridobili tudi izkušnje.
Kako prepričan pa si, da si našel cesto kjer ti ne bo nobeden skočil pred avto? (v mislih nimam le deklic, temveč tudi nasproti vozeča vozila, živali,..)
Let there be rock!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy So maj 22, 2004 11:51 am

Se nima smisla kregat, kot sem ze omenil, na tem forumu se nikoli ni prevladovala zdrava pamet, ampak sprenevedanje in trmarjenje (ponavadi) z ljudmi, ki so v zivljenju prevozili nickoliko kilometrov.

Na eni strani imamo vnetega zagovornika ameriskih misic, ki za primer poda znamko TVR. Vse lepo in prav, ampak to je vendar maloserijsko vozilo (ce sploh je). In kaj ze hoces povedat? Jaz ti govorim, da je elektronika del vsakdana pri vecini novejsih vozil, ti pa to primerjas s supersportniki. Tudi Diablo ni ravno elektronsko podkrepljen, bi te rad videl, kako bi se znasel brez ABSa, brez servo volana in servo zavor s 500 konji na cesti. Predvsem upostevajoc tvoje "bogate" 18 mesecne izkusnje.

Na drugi strani spet nekdo, ki je (ocitno) ze drugi superclovek, ker je menda po dezju enkrat polno zaviral. In ja, imel je moznost preizkusiti 2 razlicna avtomobila. In je sveto preprican, da na svetu obstaja cesta, na kateri ne preti prav nobena nevarnost (ce si mislil dirkalisce, potem smatraj to kot brezpredmetno)
Zanimivo, torej vsi avtomobili s sodobnimi pomagali (servo, abs ...) ne dajejo vtisa, da avtomobil dejansko vozis. Hm, le kam gre ta svet? :huh:

Po neki logicni lestvici naj bi povprecen clovek imel vedno novejsi in sodobnejsi avtomobil. Me prav zanima, koliksen je odstotek tistih, ki bi raje sli na slabse, ravno zato, da bi med voznjo avtomobil "cutili". :noro

Slide je napisal/-a:Tisti k si pa kupte BMW pa mate pol DSC VES čas vkloplen, pa oprostite, ampak sram vas nej bo.

kar se tice DSCja, pa naj te ne skrbi. Po tvojih opisih sodec, tvoje kripe ne premorejo vec kot 100 konjskih sil. Ce to pomnozis z 2 ali 3, bi te prav rad opazoval, kako bos manevriral po spolzkih podlagah in zasnezenih poteh.
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator So maj 22, 2004 12:26 pm

"nism reku da abs ni kul, seveda da je, za voznika ki ne zna bremzat. za nekoga ki to znanje ima, je tisto pofukano ropotanje en navadn crap. da ne govorim o zamiku v casu med dejanskim pritiskom na zavoro, in ucinkom na kolesa pri abs-u."


VSEM, KI RAZMIŠLJATE KOT TALE, BI OSEBNO PRIPOROČAL, DA DENAR (NAMESTO ZA RAZNE DODELAVE NA SVOJIH AVTOMOBILIH) PORABITE ZA KAKŠEN TEČAJ VARNE VOŽNJE PRI PROFESIONALCIH. V TEH VROČIH DNEH VAM BO HLADEN TUŠ PRIŠEL ZELO PRAV.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So maj 22, 2004 12:54 pm

gerchy je napisal/-a:Se nima smisla kregat, kot sem ze omenil, na tem forumu se nikoli ni prevladovala zdrava pamet, ampak sprenevedanje in trmarjenje (ponavadi) z ljudmi, ki so v zivljenju prevozili nickoliko kilometrov.

Na eni strani imamo vnetega zagovornika ameriskih misic, ki za primer poda znamko TVR. Vse lepo in prav, ampak to je vendar maloserijsko vozilo (ce sploh je). In kaj ze hoces povedat? Jaz ti govorim, da je elektronika del vsakdana pri vecini novejsih vozil, ti pa to primerjas s supersportniki. Tudi Diablo ni ravno elektronsko podkrepljen, bi te rad videl, kako bi se znasel brez ABSa, brez servo volana in servo zavor s 500 konji na cesti. Predvsem upostevajoc tvoje "bogate" 18 mesecne izkusnje.

Na drugi strani spet nekdo, ki je (ocitno) ze drugi superclovek, ker je menda po dezju enkrat polno zaviral. In ja, imel je moznost preizkusiti 2 razlicna avtomobila. In je sveto preprican, da na svetu obstaja cesta, na kateri ne preti prav nobena nevarnost (ce si mislil dirkalisce, potem smatraj to kot brezpredmetno)
Zanimivo, torej vsi avtomobili s sodobnimi pomagali (servo, abs ...) ne dajejo vtisa, da avtomobil dejansko vozis. Hm, le kam gre ta svet? :huh:

Po neki logicni lestvici naj bi povprecen clovek imel vedno novejsi in sodobnejsi avtomobil. Me prav zanima, koliksen je odstotek tistih, ki bi raje sli na slabse, ravno zato, da bi med voznjo avtomobil "cutili". :noro

Slide je napisal/-a:Tisti k si pa kupte BMW pa mate pol DSC VES čas vkloplen, pa oprostite, ampak sram vas nej bo.

kar se tice DSCja, pa naj te ne skrbi. Po tvojih opisih sodec, tvoje kripe ne premorejo vec kot 100 konjskih sil. Ce to pomnozis z 2 ali 3, bi te prav rad opazoval, kako bos manevriral po spolzkih podlagah in zasnezenih poteh.


gerchy sem ti na žulj stopu...?

Ne obtožuj, če ne veš! preskusu sm več avtomobilov in tud ne tri, da ti odgovor prihranim, nimam se za superčloveka, ampak pravim, da se da tud brez abs-a zavirat v mokrem, ni treba bit superčlovek za to...Pa se sploh ni poanta v tem kakšen voznik sm jaz in koliko avtov sm jz pelu...

Kripe...Ti, ki voziš BMW očitno miliš da so vsi avtomobili brez te značke kripe, pa niso, vozim Audija A4, če je to kripa, pol maš ti pač mal bolšo kripo... Pa jz NE pravim da je Audi al BMW kripa ampak, da sta to dobra avtomobila.Ti očitno misliš drugač.

Glede tiste izjave o DSC-ju pa ne spreminjam mnenja. Pa pusti sneg...
Napisu sm VES čas torej tud na lepih, grobih, suhih cestah. Ko se ti zahoče vozit mal bolj hitro...
Ti pa maš očitno hobi spreobračanja besed, saj vsako izjavo porabiš sebi v prid tko da jo prirediš. Priporočam ti da si poste ornk prebereš...Tud mokre, spolzke ceste sm omenu in koristnost ESP-ja, ABS-a itd.

Ampak seveda, gerchy vidu samo njemu koristne izjave...

Tako kot Voithov post o TVR-ju, preber še enkrat, lepo je napisu da je to superšportnik in ne american muscle...Primer pa je dal da je lahko tud sodobni športni avto brez elektronskih pomoči...Obvladovanje je neki druzga...rezervirano za tiste ki znajo.(Gerchy, nisem rekel zame...)

Glede ceste je pa tko, če je nekje bogu za hrbtom, in če je dovolj pregledna, pol je men ql,...nisi pa nikol 100%, glede deklic, prometa, sploh pa glede živali, ki priskačejo na cesto "out of nowhere" to je res, priznam.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din So maj 22, 2004 1:14 pm

Definicija "MuscleCar" :twisted:

A mid to full sizes American car, usually a two door, with a very large engine shoe horned in to the engine compartment

The car needs to make buku amounts of power as compared to it's size, and it has to be an American car to qualify. Dodge/Ford/GM, it should be able to chew up and spit out other cars claiming to have muscle.

The muscle car is a car that would give you the feeling that no other car can beat you, even if they can. When it pulls up to you, you can feel the power of it. It would invoke terror in the person that has to race it, it's the sound of a well tuned high performance engine. It's the lope of a race cam idling at 2500 RPM in your car. It's feeling like your a god when your behind the wheel of it. A muscle car is an extention of your manhood, a car you can tweak on and brag about. A car that in your own mind can't be beat by any other car. It's crusing the main drag on a hot summer night, it's opening your hood to show your car off, no other car ever built can do this for you, but your muscle car. A feeling of raw power in a light weight chassis

Pomoje je že naslov teme zgrešen. Ker ne moreš primerjat starih US avtomobilov z moderno tehnologijo.

BDW tudi novi avtomobili iz US imajo polno elektronike :wink:
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy So maj 22, 2004 1:21 pm

O spreobracanju bi se dalo se razpravljati. :shock:

Nisem rekel, da je audi slab avto. Imel pa sem najbrz prav o stotih konjih.

Ce si preizkusil vec vozil, ocitno nisi preizkusil DSCja, ker potem bi vedel, da ga ni potrebno izklapljati za hitro voznjo (z izjemo dirkalisca). Sploh ce primerjas DCS (ali ESP) v vozilih s sprednjim ali zadnjim pogonom, zna nastopiti precejsnja razlika.

Vsakdo ve, da se tudi po mokrem da zavirati. Malce bolj izkuseni celo vedo, da se z nekaterimi triki da simulirati ABS. A za vse to je potrebna previdnost in zbranost, ki je ob nepredvidljivih dogodkih ni na pretek.

Se vedno pa ne vem, kaj skusata dokazati ... seveda obstajajo vozila z vec in manj elektronike .. poanta je bila v tem, vecina tukaj slepo zagovarja mehaniko in ne vem kaksno slabo odzivnost novejsih vozil brez VSAKRSNE podlage ali izkusenj.

Tista pripomba o vlaganju v vozniske izkusnje namesto v neokusne dodatke je bila kar na mestu. Ko bi denar le se lahko kupil kaj drugega ... 8)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So maj 22, 2004 1:36 pm

Ok gerchy...hvala za odgovor na nivoju...resno!

Res je DSC-ja še nism mel čast sprobat, sem pa prepričan da je užitek vsaj mal večji ko pustiš zadku pri RWD avtu da pomete...Sevede pa je treba več izkušenj in znanja da ga ujameš ko uide kot pa da ujameš FWD avto.

Moj namen ni bil prepir s tabo niti kakšno dokazovanje česa, samo hotel sem povedat, da včasih paše izklopt te pripomočke, da si samo ti in avto in cesta in užitek... Nisem pa nikjer napisal do so novejši avti slabše odzivni, samo v nekaterih,NEKATERIH, so pa občutki nekak zadušeni, kolkor vem za BMW-ja to ne velja, iz lastnih izkušenj bi isto lahko rekel za Audija, Alfo in še katerega, zato nekaterih...

O sto konjih se pa še vedno motiš :P mal veselja no...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy So maj 22, 2004 2:33 pm

Sej samo diskutiramo ... :)

Za "kvalitetno" pometanje zadka bi pa potreboval zaporo diferenciala, ker drugace je vse skupaj bolj zalostno ... :?
Drugace pa je zdrs precej kontroliran, v kolikor se to pocne v mejah normale, predvsem pa na mestih, kjer ni mogoce ogrozate sebe in drugih.
 
yogo
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Sr feb 25, 2004 9:52 pm

Napisal/-a yogo So maj 22, 2004 2:44 pm

američani imajo radi bilderje..oz, vse kar je veliko in ogromno...to se vidi tudi pri avtomobilih...vsi ameriški avti imajo najmanj 2000 ccm, 150km in tehtajo vsaj 2 tone :shock: :P ...tako kot bilderji, en kup mišic in to je tudi vse....nato pa se pojavi en evropski ali še bolje JAPONSKI avtek in šiša ameriškega bilderja na pospeških, voznih zmogljivostih, legi na cesti in seveda PORABI...ameriški avti so BULL SHI.T napram evropskim / japonskim...pa to brez ali z elektroniko...in to v vseh pogledih :P :P :P

PS: aja...le zakaj američani množično kupujejo BMW, MECO in HONDO???
 
Uporabniški avatar
KrEn
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po jan 26, 2004 6:49 pm

Napisal/-a KrEn So maj 22, 2004 3:38 pm

Ne wem kak je z ameriškimi športniki, ampak kar se tice navadnih aftov SUXajo big time. Mel sm srečo, da sm šu parkrat prek luže in smo mel rentan avto (ponavadi srednjega ali visjega srednjega razreda (FULL SIZE)) - primer chevrolet lumina - avto je mel 5.10m, 1600kg in 3.1 l motor z 175 KM, su pa ni NIKAMOR (slabse kt moj Bravo 1.6, ce vrjamete al ne - js sm namrec sam na parkingu mal probu, kr me je zanimal kak gre, nism pa se izpita mel (PSSST!) :))) - avt. menjalnik menja prestave po 1 sek, ze pr 80-90 mph (cca 140 kmh) avto bezi iz ovinka (ze to je namrec pr njih velika hitrost, saj se vsi vozijo manj (penzionersko) - zato se vecina americanov pr nas ne upa vzet avto - zaradi "evropskega" stila voznje - dohiteti avto pred seboj in ga prehiteti :)). , poleg tega pa je zvok kt da se bo vse skp razpalo... Noter so zici relativno fancy - elektricni, armatura pa kot kopija iz kake nubire - polna plasticnega lesa in very cheap on touch... (brez zamere Daewoofilom - sam tak avto bi mogu bit bolj kvaliteten od nubire). Naslednic smo vzel Mazdo 626 in je blo bols, sam se zmer to ni to... Js definitivno prisegam na evro avte. - Kaka je sele razlika med BMW /AUDI/MERC vs. ameriško s..... Pr Hertzu te stane evro avto za rentat 1x vec, ceprou je kao nizji razred od USA...

Lep pozdrav
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So maj 22, 2004 3:53 pm

KrEn je napisal/-a:...primer chevrolet lumina - avto je mel 5.10m, 1600kg in 3.1 l motor z 175 KM, su pa ni NIKAMOR (slabse kt moj Bravo 1.6, ce vrjamete al ne - js sm namrec sam na parkingu mal probu, kr me je zanimal kak gre, nism pa se izpita mel (PSSST!) :))) - avt. menjalnik menja prestave po 1 sek, ze pr 80-90 mph (cca 140 kmh) avto bezi iz ovinka (ze to je namrec pr njih velika hitrost, saj se vsi vozijo manj (penzionersko) - zato se vecina americanov pr nas ne upa vzet avto - zaradi "evropskega" stila voznje - dohiteti avto pred seboj in ga prehiteti :)). , poleg tega pa je zvok kt da se bo vse skp razpalo... Noter so zici relativno fancy - elektricni,...

Jup s tem se čisto strinjam. Trenutno delam pri Chryslerju, Jeepu in Saabu in lahko rečem, da so ti menjalniki pač čisto neki extra. Res pa je, da mi takšnih nismo navajeni. Američani so pa naprimer že ful ponosni če znajo šaltat običajni menjalnik.
Kar se tiče njihove "penzionerske" vožnje: Tam so kazni malo hujše- glede na tvoj dohodek in zato so malo bolj previdni kot pri nas. Pri parih prekrških po možnosti že izgubiš izpit.
Zice imajo pa hude. Čist električne pa udobne. Pa kr dost opreme imajo ti avtomobili. Vsaj Voyagerji npr. majo ful opreme (tut stari), še Le Baron ima ful opreme.
Samo kaj ko so še vedno jajci. :P
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
KrEn
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po jan 26, 2004 6:49 pm

Napisal/-a KrEn So maj 22, 2004 4:08 pm

Symon je napisal/-a:Jup s tem se čisto strinjam. Trenutno delam pri Chryslerju, Jeepu in Saabu in lahko rečem, da so ti menjalniki pač čisto neki extra. Res pa je, da mi takšnih nismo navajeni. Američani so pa naprimer že ful ponosni če znajo šaltat običajni menjalnik.
Kar se tiče njihove "penzionerske" vožnje: Tam so kazni malo hujše- glede na tvoj dohodek in zato so malo bolj previdni kot pri nas. Pri parih prekrških po možnosti že izgubiš izpit.
Zice imajo pa hude. Čist električne pa udobne. Pa kr dost opreme imajo ti avtomobili. Vsaj Voyagerji npr. majo ful opreme (tut stari), še Le Baron ima ful opreme.
Samo kaj ko so še vedno jajci. :P


Ah, ni sam to - tud najvecja omejitev na "turnpike" - glavni avtocesti , ki ma 4 al 5 pasov v eno smer je 70 MPH (cca manj kt 120 KM/h) - totalni nesmisel, nad katerim je še edino ta, da se te omejitve vsi držijo. :roll:

Sicer pa je mami ze ene enajstkrat bla po vsej USA, pa se zmer pele 80-90 (navada pac), pa ji nikdar niso kapsi nc sikal tud če so jo ustavl. To pomen da al niso tok strogi glede hitrosti, al majo pa dvojna merila za tujce?

Eh, sicer pa ameriška elita vozi vse razn ameriških avtov. Znanci majo Lincolna (sam kot statusni simbol), se pa raj pelejo z merđotom karavanom 10 let starim. pa zj so nek hud lexus nabavll - sc 300 al neki - tist pa lima na zice... :shock:
 
Uporabniški avatar
+Gambit+
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Ne mar 16, 2003 2:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a +Gambit+ So maj 22, 2004 5:29 pm

yogo je napisal/-a:američani imajo radi bilderje..oz, vse kar je veliko in ogromno...to se vidi tudi pri avtomobilih...vsi ameriški avti imajo najmanj 2000 ccm, 150km in tehtajo vsaj 2 tone :shock: :P ...tako kot bilderji, en kup mišic in to je tudi vse....nato pa se pojavi en evropski ali še bolje JAPONSKI avtek in šiša ameriškega bilderja na pospeških, voznih zmogljivostih, legi na cesti in seveda PORABI...ameriški avti so BULL SHI.T napram evropskim / japonskim...pa to brez ali z elektroniko...in to v vseh pogledih :P :P :P

PS: aja...le zakaj američani množično kupujejo BMW, MECO in HONDO???


Se ti vidi, da se v zivljenju nisi sedel v muscle carju ali cemurkoli podobnem...ne nabiji postov ce ne ves.
Slika
02' TOUGE GHOST
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov