andrej777 je napisal/-a:Koliko se pa šteje kubitaža RX8-ke za cestno takso?? 1300ccm al 1300x2,7 ??
1300ccm pa 231KM ali pa švohnejša različica s 192 konji

Some alternatives to the system are :
1: Eliminate the crankcase oil injection subsystem and instead mix 2 cycle oil in the gasoline. This has proven to be a reliable method and removes the possibility of crankcase oil exhaustion and improves the rotor seal life. It does, however, require mixing the 2 cycle oil with each gasoline fill up.
2: Install a metering pump adapter, as offered by PCV Technologies which takes the solution one step further in allowing to still using the stock metering pump but supply it with two-stroke oil.
KrEn je napisal/-a:Lih sm nasu en star autokatalog...
Mazda RX-7 1308 ccm, 240 KM @ 6500 rpm, 294 Nm @ 5000, 5.3 s do 100, 250 koncna...![]()
![]()
![]()
Po moje je nek napaka :P
woolff je napisal/-a:Rx 7 ima podobno zasnovo, vendar motorja nimata veliko skupnega. Rx8 ima praktično toliko konjev kot Rx7 s tem, da Rx8 nima turbine. Rx 7 je polek tega zelo okolju neprijazen kar pa za Rx 8 ne velja saj izpolnjuje EU 4 norme.
Slide je napisal/-a:Aja, pa RX-7 je bla TURBO, mislim da vsi modeli, mela je pa 237PS za angleški trg, za japonskega pa med 255-265PS.
LP
iKst je napisal/-a:Olje šprica direkt v izgorevalno komoro. Zato tudi večja poraba olja wanklov in potreba po mineralnem olju. Mineralno olje veliko lažje izgoreva kot sintetika.
andrej777 je napisal/-a:Zakaj pol kr ne nardijo ko pr 2taktnih skuterjih posebi tank z oljem ki se meša z bencinom da je mešanca.
Demo je napisal/-a:Uf cruiser se je odloču argumentirat, lepo![]()
P.S.: lahko bi vse v en post spravu, no pa sej ni važn.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov