Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jan 10, 2005 8:38 pm

andrej777 je napisal/-a:Koliko se pa šteje kubitaža RX8-ke za cestno takso?? 1300ccm al 1300x2,7 ??


1300ccm pa 231KM ali pa švohnejša različica s 192 konji ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To jan 11, 2005 7:24 am

andrej777 je napisal/-a:Ja samo ma pa recimo BMW iz 2,5 motorja podobno moč, več navora in manjšo porabo. Pa še olja ne žre. ;) ;) ;)

Pa ne samo BMW, še marsikdo drug, samo primer sem dal BMW-ja ker pač vem podatke.



Sam je pa velika razlika v teži obeh tipov motorjev.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To jan 11, 2005 4:38 pm

Ja to je pa res. Samo pri meni to vseno ne odtehta liter olja na vsakih 1000km.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jan 12, 2005 1:53 am

za wankle se svetuje sistem, s katerim v te injektorje sprica dvotaktol iz posebnega rezervarja, potem lahko v karter nalijes tud prvovrstno sintetiko.(zakaj se tega ni okoristla ze mazda, pojma nimam) tak sistem uporabljajo tisti k wankle tlacjo v avione.

na ta nacin se zmanjsa obraba motorja, ker se po notranji strani motorja ne lepijo vsedline olja, ki v majo dost za opravt pri obrabi tistih treh kriticnih dihtng na rotorju, ki ob uporabi dvotaktola zdrzijo do 2kratno zivljensko dobo v primerjavi z kurjenjem navadnega olja.

ni pa litr dvotaktola na 1000km nc kej tazga kar se nebi dal prezvet, sploh glede na to da da od sebe kar pac da.

ma pa wankl se eno zlo zanimivo lastnost; in sicer, da lahk popolnoma brez olja dela velik velik dlje kot otto motor in to brez vecjih posledic.

Some alternatives to the system are :

1: Eliminate the crankcase oil injection subsystem and instead mix 2 cycle oil in the gasoline. This has proven to be a reliable method and removes the possibility of crankcase oil exhaustion and improves the rotor seal life. It does, however, require mixing the 2 cycle oil with each gasoline fill up.

2: Install a metering pump adapter, as offered by PCV Technologies which takes the solution one step further in allowing to still using the stock metering pump but supply it with two-stroke oil.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr jan 12, 2005 10:23 pm

Na netu sem našel ene par uporabnih stvari pri razumevanju rotacijskega motorja:

http://www.rotaryengineillustrated.com/animations/RE3a.mov

http://www.rotaryengineillustrated.com/animations/RE4a.mov

http://www.rotaryengineillustrated.com/animations/RER3a.mov

Kako "teče" bat:

Slika Slika

Še nekaj slikc tega motorja:

Slika Slika Slika
SlikaSlikaSlika

---------------

Slika + Slika = Slika
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če jan 13, 2005 8:14 am

Bravo Demo!

Čeprav mislim da ljudi bolj bega kako je narejena ročična gred.

Vem da je mene kr neki časa jebal, ker mi ni blo jasno kako se vse skup drži, brez da pade vn iz zobnikov.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jan 13, 2005 8:44 am

Ja če se ne motim pa bata (sta dva) tečeta "po" teli gredi:

Slika

Pa še razvidno je od kje prihaja do bata olje.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 11:24 am

KrEn je napisal/-a:Lih sm nasu en star autokatalog...
Mazda RX-7 1308 ccm, 240 KM @ 6500 rpm, 294 Nm @ 5000, 5.3 s do 100, 250 koncna... :shock: :shock: :shock:

Po moje je nek napaka :P


Ni ni :P Pa to je sele stock performance (sem eden od dveh lastnikov teh avtov v Sloveniji) ;)
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 11:30 am

woolff je napisal/-a:Rx 7 ima podobno zasnovo, vendar motorja nimata veliko skupnega. Rx8 ima praktično toliko konjev kot Rx7 s tem, da Rx8 nima turbine. Rx 7 je polek tega zelo okolju neprijazen kar pa za Rx 8 ne velja saj izpolnjuje EU 4 norme.


Ne bo drzalo. Kar so spremenili pri RX8 je samo sistem kanalov. Se vedno gre za isto kubikazo in 2 rotorja. Koncna moc je resda (na papriju) enaka kot pri RX7, s tem da je treba upostevat navor preko celotne krivulje:
Slika

Glede onesnazevanja je pa res renesis motor (rx8) dosti cistejsi od 13BREW (rx7 fd3s)
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 11:32 am

Glede porabe - meni pije povprecno 13.5L. Za RX8 pogosto porocajo o enaki porabi, saj ga je treba gnati dosti visje v obrate da se enako peljes.
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 11:54 am

Slide je napisal/-a:Aja, pa RX-7 je bla TURBO, mislim da vsi modeli, mela je pa 237PS za angleški trg, za japonskega pa med 255-265PS.
LP


RX7 je bilo vec. Pra serija imenovana FB, potem FC ki je dobila ze cabrio in turbo izvedbo (ki ima ali 185 ali pa 200KM (turbo II)). Zadnja je verzija FD (krajse za FD3S), ki je imela za ameriski in japosnski trg 255KM, za evropskega pa 239KM. Leta 1996 so jih nehali izvazati na trge z levim volanom, in je dobila 265KM, 1999 pa se boljse turbine (ze od zacetka ima FD 2 turbini) in 280KM.
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 12:02 pm

iKst je napisal/-a:Olje šprica direkt v izgorevalno komoro. Zato tudi večja poraba olja wanklov in potreba po mineralnem olju. Mineralno olje veliko lažje izgoreva kot sintetika.


Tako je. Se posebej je pomembno mazanje pri sticiscu kotnih tesnil in povrsine ohisja rotorja. Ce ne se tesnila zwarpajo, pocijo ali zlomijo - rebuild time :oops:
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 12:08 pm

andrej777 je napisal/-a:Zakaj pol kr ne nardijo ko pr 2taktnih skuterjih posebi tank z oljem ki se meša z bencinom da je mešanca.


Nekateri lastniki to tudi naredijo, se posebej ce so dost na pisti. Ne zanasajo se na OMP (Oil Metering Pump) ampak imajo zunanjo enoto in uporabljajo pogosto tudi mesanico (kot pri skuterjih) benza in olja.
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser Pe jan 14, 2005 12:08 pm

lublancan je napisal/-a:olje... ne pijejo sam alfe olja :twisted:


Vsak motor ki se vrti visoko pije olje.
Wankel je pa celo zasnovan tako da pije olje. Zal.
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe jan 14, 2005 7:22 pm

Uf cruiser se je odloču argumentirat, lepo :)


P.S.: lahko bi vse v en post spravu, no pa sej ni važn.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
cruiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Sr nov 13, 2002 10:54 am

Napisal/-a cruiser So jan 15, 2005 12:49 am

Demo je napisal/-a:Uf cruiser se je odloču argumentirat, lepo :)
P.S.: lahko bi vse v en post spravu, no pa sej ni važn.


Sem sproti bral pa postal ;)

Pa se o porabi olja - ce se normalno vozis ni krize. Na Mobikrogu pa kr lepo pije. Preden grem na pisto vedno poskrbim da je polno olja... ;)
2004 E46 M3 SMG2
2001 E39 525dT
1999 Seicento-R
2001 Aprilia Leonardo 150 ST
2008 Honda CRF 450 R
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov