
gerchy je napisal/-a:Tudi meni je (poleg ostalih, subjektivno obarvanih dejstvih) pomemben ekonomski vidik. Naceloma je vsakemu, ampak ljudje si v tolazbo vcasih tezko priznajo kaksno hibo. In padec vrednosti (novega vozila) je recimo katastrofalen. Druga stvar je poraba, kjer sestvaljni motorji porabijo kot 8 ali 12 valjniki, kar se mi zdi absurd, sploh glede na to, da so zmogljivosti slabse. (ne govorim o 147).
Potem pa je tu se stvar okusa. Avto, ki ima sredi nosa zenskemu spolovilu podobno kvako in nesimetricno nastavljeno mesto za registracijsko tablico je pac skregan z mojimi pricakovanji.
Ehja. Za vsako metlo se najde stil ...![]()
100 zena - 200 sisa .... :P
RedBaron je napisal/-a:Jaz bi raje mel A3 kot 147, ampak seveda se tudi 147 ne bi branil (daleč od tega)!!
Glede ovinkov bi verjel, da je 147 za kak odtenek boljša od A3, sam ne more bit pa velike razlike, po drugi strani je pa verjetno A3 udobnješi.
Skratka ni se za bati, da bi bila lega pri obeh slaba
Oba 147 in A3 sta mi zelo všečna, Alfa je nekaj extra, audi je pa klasičen, ampak vseeno zelo dober!
147 me rahlo razočara pri chrash testu, 3 zvezdice je za današnje čase prej slabo kot ne.
Motor bi verjetno izbral v Alfi 1.6 120 KM (saj je še ta motor, ne?), v audiju pa 1.6FSI 115 KM, ali pa 2.0 TDI.
JTD sicer tudi naj ne bi bil slab, vendar mi alfa+dizel nekako ne gre najbolj skupaj
gajo_g je napisal/-a:gleda izjave da so alfe danes kvalitetnejse kot nekoc se strinajm ,sam vsi proizvajalci napredujejo . imajo zelo dobro obliko sam masine pa niso neki extra . Pas se neki podjetje fiat alfa ima zelo slabo financno stanje (zaskrbljajoce) !!!!!!
gerchy je napisal/-a:No, tako pa spet ni treba kovat v zvezde. Alfa nima nic skupnega z dizli. Razen tega, da je prvi motor s common rail tehnologijo bil v alfi (1.9 JTD)
Poleg tega ima VW od leta 1990 (predstavitev prvega TDI motorja, 2.5 litrskega petvaljnika s 120km) najbolj preizkusene ter zanesljive dizelske motorje. In vse kasnejse razlicice, 1.9 (od 90 do 130km), 2.5 litrski V6 NIMAJO common rail sistema skupnega voda.
Common rail tehnologijo so izumili pri FIATu, do konca pa so jo izpilili (valjda) nemci (izumutelji dizel motorja, mercedes). Fiat je tehnologijo lastnorocno (in ob pomioci Mercedesa) predal BOSCHu, kjer so zadevo spravili v proizvodnjo.
Izvor ne pomeni nujno kvalitete. Je pa vsekakor dobra referenca. Ceprav je bilo slisati, da so se alfini inzenirji na veliko hvalisali z izumom, ki je pripadal fiatu.
Tudi velika vecina nemskih motorjev ima zgodovino v 70ih letih. Recimo 1.6-litrski motor s 110KM v audiju 80 coupe (letnik 1978) se danes vgrajujejo v vozila koncerna VAG. 8-ventilski motor danes ob kataliziranem izpuhu in prilagodljivemu sesalnemu sistemu zmore 100km. Tudi bavarski sestvaljniki imajo veliko skupnega z zacetnimi motorji, pravzaprav v grobem skoraj vse, razen VANOS sistema. Podobno je tudi pri oplu, le da so tam popolnoma presli na ECOTEC motorje. In enake motorje znamke uporabljajo zaradi globalizacije (korporacija GM je kupila velik del fiata - logicno uporabljajo enake motorje).
Pregovor o malo denarja in malo muzike bo kar drzal. Sloves, znanje, izkusnje in vrhunskost je pac potrebno nekje placati.
Tako da ne vem, ali si zgolj nedosleden ali vas v soli ucijo krive vere. Katera sole ze?
Norden je napisal/-a:Padec vrednosti novega vozila je katastrofalen tudi drugje. Recimo BMW 525i prejšnji model je v nekej 3 letih izgubil kot polovico cene.
De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.
gerchy je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.
Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek.
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ...
gerchy je napisal/-a:Norden je napisal/-a:Padec vrednosti novega vozila je katastrofalen tudi drugje. Recimo BMW 525i prejšnji model je v nekej 3 letih izgubil kot polovico cene.
Ja, alfa 166 pa tretjino
p.s.: zakaj nisi komentiral tudi porabe?
De_Tomaso je napisal/-a:gerchy je napisal/-a:De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.
Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek.
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ...
Oprosti mi, a sem ljubitelj oldijev zato menjujem temo na račun starodobnikov. Pa če smo odkriti je ravno tam alfa najmočnejša, po slovesu in zgodovini. Glede avtomobilske branže pa bi kakšen Lancia itak dal vse v koš (samonosna karoserija, kolesni ležaji, posamično vpetje koles, diskaste zavore, hidravljične zavore... do jutra če je treba) pa poglej kje je lancia danes.
Če pa pogledamo recimo zadnjo alfo - GT pa je takole, vsaj po mojem mnenju ima enega najboljših 2.0 l motorjev, dobro podvozje in ogromno opreme ter dokaj ugodno ceno. Na vrh vsega pa je še lep.
Primerjava iz naslova pa je bila itak narejena s strani nemških novinarjev. In ti so alfo 147 ocenili bolje kot audija A3.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov