Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 2:24 pm

ja baje se zej prebujajo iz krize,in to hitro :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jun 20, 2004 2:30 pm

fiatov multijet 1.9 je med najbolšimi dizli, ugrajeval jih bojo tud v ople, tolk o nemcih
zalaufite hladnga tdija pa jtd
razlika očitna (v prid jtd )
Zadnjič spremenil lublancan, dne Ne jun 20, 2004 2:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
podpis
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 2:33 pm

nek sm bral da bojo JTD-je vgrajeval tud v saabe
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Ne jun 20, 2004 2:56 pm

gerchy je napisal/-a:Tudi meni je (poleg ostalih, subjektivno obarvanih dejstvih) pomemben ekonomski vidik. Naceloma je vsakemu, ampak ljudje si v tolazbo vcasih tezko priznajo kaksno hibo. In padec vrednosti (novega vozila) je recimo katastrofalen. Druga stvar je poraba, kjer sestvaljni motorji porabijo kot 8 ali 12 valjniki, kar se mi zdi absurd, sploh glede na to, da so zmogljivosti slabse. (ne govorim o 147).
Potem pa je tu se stvar okusa. Avto, ki ima sredi nosa zenskemu spolovilu podobno kvako in nesimetricno nastavljeno mesto za registracijsko tablico je pac skregan z mojimi pricakovanji.
Ehja. Za vsako metlo se najde stil ... 8)

100 zena - 200 sisa .... :P


Padec vrednosti novega vozila je katastrofalen tudi drugje. Recimo BMW 525i prejšnji model je v nekej 3 letih izgubil kot polovico cene.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne jun 20, 2004 3:03 pm

Jaz bi raje mel A3 kot 147, ampak seveda se tudi 147 ne bi branil (daleč od tega)!!

Glede ovinkov bi verjel, da je 147 za kak odtenek boljša od A3, sam ne more bit pa velike razlike, po drugi strani je pa verjetno A3 udobnješi.

Skratka ni se za bati, da bi bila lega pri obeh slaba :-P

Oba 147 in A3 sta mi zelo všečna, Alfa je nekaj extra, audi je pa klasičen, ampak vseeno zelo dober!

147 me rahlo razočara pri chrash testu, 3 zvezdice je za današnje čase prej slabo kot ne.


Motor bi verjetno izbral v Alfi 1.6 120 KM (saj je še ta motor, ne?), v audiju pa 1.6FSI 115 KM, ali pa 2.0 TDI.

JTD sicer tudi naj ne bi bil slab, vendar mi alfa+dizel nekako ne gre najbolj skupaj :roll:
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 3:08 pm

ja motor je 1.6(120KM)

JTD sicer tudi naj ne bi bil slab, vendar mi alfa+dizel nekako ne gre najbolj skupaj

pod tole se pa podpisem
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 20, 2004 4:04 pm

RedBaron je napisal/-a:Jaz bi raje mel A3 kot 147, ampak seveda se tudi 147 ne bi branil (daleč od tega)!!

Glede ovinkov bi verjel, da je 147 za kak odtenek boljša od A3, sam ne more bit pa velike razlike, po drugi strani je pa verjetno A3 udobnješi.

Skratka ni se za bati, da bi bila lega pri obeh slaba :-P

Oba 147 in A3 sta mi zelo všečna, Alfa je nekaj extra, audi je pa klasičen, ampak vseeno zelo dober!

147 me rahlo razočara pri chrash testu, 3 zvezdice je za današnje čase prej slabo kot ne.


Motor bi verjetno izbral v Alfi 1.6 120 KM (saj je še ta motor, ne?), v audiju pa 1.6FSI 115 KM, ali pa 2.0 TDI.

JTD sicer tudi naj ne bi bil slab, vendar mi alfa+dizel nekako ne gre najbolj skupaj :roll:


u madona...globoko...utemeljeno...dobro napisano...bravo :bow
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 5:01 pm

gajo_g je napisal/-a:gleda izjave da so alfe danes kvalitetnejse kot nekoc se strinajm ,sam vsi proizvajalci napredujejo . imajo zelo dobro obliko sam masine pa niso neki extra . Pas se neki podjetje fiat alfa ima zelo slabo financno stanje (zaskrbljajoce) !!!!!!


Samo nekaj bi dodal, ravno motorji so bili pri alfah ravno vedno najbolj napredni. So tudi eden redkih sestavnih delov, kjer fiat ni imel prstov zraven. Je pa res, da vsi bencinski alfini motorji izvirajo iz motorje iz 60. let.

Tako za primerjavo pa ti lahko povem, da je recimo Gulia leta 1963 imela enak motor kot danes alfa 147(ki pa so mu vmes spremenili glavo in ga priredili ekološkim normam) in je takrat zmogel 115 PS, 1.8 motor izvira iz GTV 1750 Bertone, ki je leta 1971 nudil 122PS, danes pa ima drugo glavo in ima 140Ps, 2.0 izvira iz leta 1966, taktrat je nudil 130Ps, vmes je okoli leta 1986 dobil dve svečki in je imel 148 PS, danes pa ima 165 PS(vmes je dobil tudi direktni vbrizg goriva). Vseskozi so bili alfini vrstni motorji med najmočnejšimi in tudi danes ni drugače, zlasti če pogledaš tehnologijo JTS.

Glede dizlov pa, če ne bi bilo alfe jih sploh ne bi bilo. Čisto vsi proizvajalci namreč vgrajujejo v svoje avtomobile dizle s tehnologijo skupnega voda, ki jo je izumila alfa. Tudi najnovejši VW dizl se poslužuje alfine tehnologije (skupnega voda), ki pa jo je odkupil BOSH. Ne pozabimo tudi, da je alfa 156 bila leta 1997 prvi avtomobil na svetu s skupnim vodom.
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 20, 2004 5:04 pm

lepo napisano :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 8:16 pm

No, tako pa spet ni treba kovat v zvezde. Alfa nima nic skupnega z dizli. Razen tega, da je prvi motor s common rail tehnologijo bil v alfi (1.9 JTD)
Poleg tega ima VW od leta 1990 (predstavitev prvega TDI motorja, 2.5 litrskega petvaljnika s 120km) najbolj preizkusene ter zanesljive dizelske motorje. In vse kasnejse razlicice, 1.9 (od 90 do 130km), 2.5 litrski V6 NIMAJO common rail sistema skupnega voda.

Common rail tehnologijo so izumili pri FIATu, do konca pa so jo izpilili (valjda) nemci (izumutelji dizel motorja, mercedes). Fiat je tehnologijo lastnorocno (in ob pomioci Mercedesa) predal BOSCHu, kjer so zadevo spravili v proizvodnjo.
Izvor ne pomeni nujno kvalitete. Je pa vsekakor dobra referenca. Ceprav je bilo slisati, da so se alfini inzenirji na veliko hvalisali z izumom, ki je pripadal fiatu.

Tudi velika vecina nemskih motorjev ima zgodovino v 70ih letih. Recimo 1.6-litrski motor s 110KM v audiju 80 coupe (letnik 1978) se danes vgrajujejo v vozila koncerna VAG. 8-ventilski motor danes ob kataliziranem izpuhu in prilagodljivemu sesalnemu sistemu zmore 100km. Tudi bavarski sestvaljniki imajo veliko skupnega z zacetnimi motorji, pravzaprav v grobem skoraj vse, razen VANOS sistema. Podobno je tudi pri oplu, le da so tam popolnoma presli na ECOTEC motorje. In enake motorje znamke uporabljajo zaradi globalizacije (korporacija GM je kupila velik del fiata - logicno uporabljajo enake motorje).

Pregovor o malo denarja in malo muzike bo kar drzal. Sloves, znanje, izkusnje in vrhunskost je pac potrebno nekje placati.

Tako da ne vem, ali si zgolj nedosleden ali vas v soli ucijo krive vere. Katera sole ze? :?
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 8:32 pm

gerchy je napisal/-a:No, tako pa spet ni treba kovat v zvezde. Alfa nima nic skupnega z dizli. Razen tega, da je prvi motor s common rail tehnologijo bil v alfi (1.9 JTD)
Poleg tega ima VW od leta 1990 (predstavitev prvega TDI motorja, 2.5 litrskega petvaljnika s 120km) najbolj preizkusene ter zanesljive dizelske motorje. In vse kasnejse razlicice, 1.9 (od 90 do 130km), 2.5 litrski V6 NIMAJO common rail sistema skupnega voda.

Common rail tehnologijo so izumili pri FIATu, do konca pa so jo izpilili (valjda) nemci (izumutelji dizel motorja, mercedes). Fiat je tehnologijo lastnorocno (in ob pomioci Mercedesa) predal BOSCHu, kjer so zadevo spravili v proizvodnjo.
Izvor ne pomeni nujno kvalitete. Je pa vsekakor dobra referenca. Ceprav je bilo slisati, da so se alfini inzenirji na veliko hvalisali z izumom, ki je pripadal fiatu.

Tudi velika vecina nemskih motorjev ima zgodovino v 70ih letih. Recimo 1.6-litrski motor s 110KM v audiju 80 coupe (letnik 1978) se danes vgrajujejo v vozila koncerna VAG. 8-ventilski motor danes ob kataliziranem izpuhu in prilagodljivemu sesalnemu sistemu zmore 100km. Tudi bavarski sestvaljniki imajo veliko skupnega z zacetnimi motorji, pravzaprav v grobem skoraj vse, razen VANOS sistema. Podobno je tudi pri oplu, le da so tam popolnoma presli na ECOTEC motorje. In enake motorje znamke uporabljajo zaradi globalizacije (korporacija GM je kupila velik del fiata - logicno uporabljajo enake motorje).

Pregovor o malo denarja in malo muzike bo kar drzal. Sloves, znanje, izkusnje in vrhunskost je pac potrebno nekje placati.

Tako da ne vem, ali si zgolj nedosleden ali vas v soli ucijo krive vere. Katera sole ze? :?


Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 8:34 pm

Norden je napisal/-a:Padec vrednosti novega vozila je katastrofalen tudi drugje. Recimo BMW 525i prejšnji model je v nekej 3 letih izgubil kot polovico cene.


Ja, alfa 166 pa tretjino :cry:
p.s.: zakaj nisi komentiral tudi porabe? :evil:
Zadnjič spremenil gerchy, dne Ne jun 20, 2004 8:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 8:36 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.


Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek. :D
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ... :twisted:
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Ne jun 20, 2004 8:51 pm

spet je nastala brezvezna debata ki poteka že en lep cajt tlele!!!
sej itak da nekdo k pr neki firmi dela neki izum pa pol lah to proda neki drugi firmi k bo pač več palčala za to pa blablabla naprej!!!
sej že res da majo italjani dobre športne avtomobile ni kej sej so tud primerno dragi pa tud zmagujejo formulo skoz (pač pr teh športih je tko da mi neki vidmo po tv neki slišmo po radiu 99% stvari k se pa v resnic dogajajo pa ne vemo zato ne vem zakaj so nekateri tko pametni) je pa tud ogromn drugih avtomobilskih športov kjer so pa v ospredju druge firme k jih mnogi sploh ne poznajo!!!recmo paris dacar k je 100 krat bl zahtevna dirka od formule pa nikjer ne vidm italijanov!!!recmo rally je bl zahtevn k formula pa ni nikjer italijanov (razn lancie neki let nazaj pa je zdej tud ni nikjer)!!!sej itak da sm jst pristaš bmw-ja sam to sam zato k sm vidu kako je z njim!!!pa itak folk sliš da je blo ne vem kolk mercedesov na servisu pa audijov pa ne vem kva pol so pa kar najslabsi!!!majo tolk naprednejšo tehnologijo pa tolk več stvari ugrajenih v avtu da je večja možnost da kej odpove!!!itak pa padajo cene pr avtih da te glava peče pa recmo alf je več k bmw-jov pa mercedesov ker so cenejše!!!je pa tud več hyundajov k alf ker so cenejši!!!
enostavno!!!!!
brezveze se je to kregat k je itak na koncu vsake debate o italijanih in nemcih borba!!!
vsak ma pač svoj potencialn avto ki ga zagovarja pa je!!!
pa brez zamer!!!

LP G!!! :D
če sm se zmotu mi prosm povejte!!!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 8:52 pm

gerchy je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.


Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek. :D
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ... :twisted:


Oprosti mi, a sem ljubitelj oldijev zato menjujem temo na račun starodobnikov. Pa če smo odkriti je ravno tam alfa najmočnejša, po slovesu in zgodovini. Glede avtomobilske branže pa bi kakšen Lancia itak dal vse v koš (samonosna karoserija, kolesni ležaji, posamično vpetje koles, diskaste zavore, hidravljične zavore... do jutra če je treba) pa poglej kje je lancia danes.

Če pa pogledamo recimo zadnjo alfo - GT pa je takole, vsaj po mojem mnenju ima enega najboljših 2.0 l motorjev, dobro podvozje in ogromno opreme ter dokaj ugodno ceno. Na vrh vsega pa je še lep.

Primerjava iz naslova pa je bila itak narejena s strani nemških novinarjev. In ti so alfo 147 ocenili bolje kot audija A3.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 20, 2004 8:58 pm

gerchy je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:Padec vrednosti novega vozila je katastrofalen tudi drugje. Recimo BMW 525i prejšnji model je v nekej 3 letih izgubil kot polovico cene.


Ja, alfa 166 pa tretjino :cry:
p.s.: zakaj nisi komentiral tudi porabe? :evil:


Ammm gerchy...če me matematka ne daje, to pomen da ma manjšo izgubo vrednosti k BMW 1/3 < 1/2... :EE mislm d si se mal zmoču :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne jun 20, 2004 8:59 pm

Nekaj osnovnih dejstev o primerjanih avtomobilih predvsem, ker natančnih podatkov o konkurentih ni (bo treba prebrati zadevo in takrat bomo še kakšno rekli). Verjetno pa gre za motorja 1,6 (120 »konjev«) ALFA in 1,6 FSI nekaj prek 100 »konjev«
- motor »ta male« ALFE je v tem razredu na tržišču slabo desetletje. Takrat je v modelu 145-146 zamenjal legendarnega boxerja
- motor AUDI-ja je nov, z direktnim vbrizgom. Njegova značilnost je dober navor (približno enak kot pri ALFI, vendar v nižjem območju vrtljajev), pa tudi poraba v srednjem območju »vrtenja«.
Prav slednje je botrovalo k večji porabi v AUDI-ju. Gre za motor, ki zaradi svojih tehničnih karakteristik, omogoča varčnost v srednjem območju vrtljajev. V tistem, kjer se v vsakdanji vožnji »zadržuje.
Ne vem kako so si testni vozniki zamislili primerjavo, gre namreč za težko primerljiva avtomobila. Imata namreč različne potencialne kupce in ljubitelje (kar dokazuje debata), torej gre za dokaj različna avtomobila;
- pri ALFI je poudarjen retro-stil, ki označuje športnost, kar dokazujejo tudi določeni deli podvozja (volanski mehanizem, obese …)
- AUDI predstavlja prestiž, z materiali, kvalitetnejšo izdelavo, kakovostnejšimi materiali in veliko več doplačilnih možnosti. Tudi glede tehnike ponuja stvari, ki jih pri ALFI niti z doplačilom ne moreš dobiti (4-kolesni pogon, DSG menjalnik, …)
Prav slednje dokazuje dejstvo, da je ALFA danes le bleda senca tistega kar je imela še dve, tri desetletja nazaj. Ne verjamete; ALFA SUD 1,5 ti iz sedemdesetih je »iztisnila« 105 »konjev«, danes po treh desetletjih 1,6 motor 120 »konjev« – vsega 15 »konjev« razlike. Pri AUDI-ju je stvar povsem drugačna. Tri desetletja so prinesla ogromen napredek, ki je v veliki meri narekoval »tempo« ostalim konkurentom (TDI motor, 4-kolesni pogon …), ki pa mu danes posledično le težko sledijo.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 9:00 pm

Mislim, da vsakdo ve, kaj sem mislil. Ce je BMW vreden polovico cene novega vozila, je alfa vredna tretjino. Evo. 8)
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Ne jun 20, 2004 9:01 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
gerchy je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.


Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek. :D
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ... :twisted:


Oprosti mi, a sem ljubitelj oldijev zato menjujem temo na račun starodobnikov. Pa če smo odkriti je ravno tam alfa najmočnejša, po slovesu in zgodovini. Glede avtomobilske branže pa bi kakšen Lancia itak dal vse v koš (samonosna karoserija, kolesni ležaji, posamično vpetje koles, diskaste zavore, hidravljične zavore... do jutra če je treba) pa poglej kje je lancia danes.

Če pa pogledamo recimo zadnjo alfo - GT pa je takole, vsaj po mojem mnenju ima enega najboljših 2.0 l motorjev, dobro podvozje in ogromno opreme ter dokaj ugodno ceno. Na vrh vsega pa je še lep.

Primerjava iz naslova pa je bila itak narejena s strani nemških novinarjev. In ti so alfo 147 ocenili bolje kot audija A3.


to ni važn ter tuki primerjamo mi!!!
valda da bi italjani pa dali prednost alfi!!! :?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 20, 2004 9:04 pm

sej se je men tud zdel kaj si hotu povedat gerchy...ampak si pa zašuštru :EE Ker po tistm kar si napisu bi Alfa zgubila tretjino vrednosti...ja?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov