Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To jun 29, 2004 12:15 pm

X-Hair je napisal/-a:dejan84 kje so te testne voznje. Bi tudi sam rad enkrat vozil to prasico :mrgreen:


Lani sm vozu pr Cerarju v kamniku (k sm mislu avto menjat).
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 4:51 pm

X, brezveze primerjat eno bencinsko turbinko z dizelsko, edino tastarega 1.8T 150KM pa 1.9TDI 150KM... Me prav zanima kaka je kaj primerjava...

Dejan, v tretji in cetrti se ne splaca do blokade vlect, ker je tam ze premal navora... Raje lepo do nekje 6500 pa saltas...
Slika
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jun 29, 2004 4:57 pm

Dejan, v tretji in cetrti se ne splaca do blokade vlect, ker je tam ze premal navora... Raje lepo do nekje 6500 pa saltas...

pugi ze ve ane(drag lj, pa to) :P
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To jun 29, 2004 5:10 pm

ASenna je napisal/-a:
Dejan, v tretji in cetrti se ne splaca do blokade vlect, ker je tam ze premal navora... Raje lepo do nekje 6500 pa saltas...

pugi ze ve ane(drag lj, pa to) :P


Jaooo. A jst sm pa kmet k še ni nikol avta vidu, pa po dragih s Tomo Vinkovičem okol hod? :P Ti si pa največji car v kamniku na švetu k veš kdo je Pugi pa veš da je bil na dragu u lj. :twisted:

Jst sm mel sam komentar, k se mi je zdel, da če bi ga skos teru, ne bi mogu tko šaltat (k recimo pr men gre druga skor tolk, pol tretja pa četrta bi šle pa kr več od njegovga peđoja).
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 5:14 pm

No, no Dejan, da te nam za usesa, tale Asenna je kr vredi poba!

A ves kaj ti tezko verjamem - men gre 2. 115km/h... Mislim, da tebi nebi smela pridet do 100... Vsaj ponavad pri 1.6 ne pride...

Pa na dragih vsaj ilegalnih skor nikol ne gremo cez 3. Hehe, edino ko se gre od zacetka do konca B... To pa ze dolg ni blo. :cry:
Slika
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To jun 29, 2004 5:25 pm

Se opravičujem izpadu, ampak dons sm neki nataknjen. :wink:
Sm mal premal spal pa še ob 5-ih sm že vstal in glede na dogodke skozi cel dan mam počas že vsega poln ku****fer :P

Drgač pa končne pr men na blokadi (je pr 7000rpm):
1. ----> 55km/h
2. ----> 100km/h
3. ----> 150km/h
4. ----> 185km/h
5. ----> >200km/h (še nism uspel dosežt :P )

:P

Pa sej zato sm jst mislu (da maš tolk dolgo drugo, pol pa kratke 3. pa 4., s 5 pa pol kr 230 - NI ŠTIMAL!)

Joj, kam smo zašli z originalno temo. Se še enkrat oproščujem zarad tega :twisted:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 5:41 pm

Ja, js se tud opravicujem za izpad iz teme, sam hotl smo povedat, da gre 2. pri bencincu mal dlje.. Se opravicujem prav tako - men 2 ne gre 115 ampak 110, sem zdle gleal. No, vglavnem kle je video. Cesta je malcek v klancek, ampak ni tak,da bi kaj vplival. Vidi se lepota bencina...

Bruuuum, Bruuuuuuuuuuuum
Slika
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To jun 29, 2004 5:54 pm

:D :shock: :D uuu dobr pugi... :shock:
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To jun 29, 2004 5:58 pm

Pugi je napisal/-a: Vidi se lepota bencina...


Ne!!!




Sliši se lepota bencina!!! :P


Enkrat morm enga nafehtat, da še men posname, ker še zmer nimam digitalca :oops:
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 29, 2004 6:26 pm

Sem že upal, da se bo debata zaključila. Pa se ni. Žal.
Poklanjam še eno kost za glodanje

Pojem »športnega« bencinarja HONDA ACCORD TOURER 2,0 VTEC-I
(150 »konjev«)
pospešek 0 – 100 km/h – 9,9 s
prožnost 50 – 80 km/h (4. prestava) – 11,2 s
prožnost 80 – 120 km/h (5. prestava) – 15,4 s
največja hitrost – 204 km/h
PORABA NA TESTU – 11,1 l/100 km

Pojem »družinskega« dizla ŠKODA OCTAVIA COMBI TDI (130 »konjev)
pospešek 0 – 100 km/h – 9,7 s
prožnost 50 – 80 km/h (4. prestava) – 9,8 s
prožnost 80 –120 km/h (5. prestava) – 9,6 s
največja hitrost – 207 km/h
PORABA NA TESTU – 6,5 l/100 km
(podatki so »pobrani iz revije AM 1/2004, 14/2003)

Podatki so namenjeni v ogled vsem »Nevernim Tomažem« in drugim »skeptikom« okrog TDI-jev (in drugih sodobnih dizlov), glede »leplenenja« na sedeže, porabe, koliko kdo potegne … in drugih »nejasnosti«.
Če kdo potrebuje podrobno razlago o razlikah med bencinskimi in dizelskimi motorji (kot so npr. navedene na zgornjem primeru) v smislu zakaj, kako in podobne nejasnosti in nevednosti, ki se »pojavljajo« v glavah nekaterih tu sodelujočih, naj sporoči. Bom skušal stvar razjasnit s tehnične plati. Predvsem zato, ker je tu vse skupaj bolj podobno »babjemu čvekanju« na tržnici in »prodajanju« svoje »robe«, kot nekemu pravemu forumu. Ta bi moral biti če govorimo o avtomobilizmu podprt z dejstvi, dokazi … ne pa z nekimi »forami«.

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 29, 2004 6:29 pm

Pa še ena kost zate PUGI.

SEAT LEON 1,9 TDI (110 »konjev)
prožnost 1000 m od 40 km/h (4 prestava) – 36,1 s (155 km/h)
prožnost 1000 m od 40 km/h (5 prestava) – 40,8 s (143 km/h)
pospešek 0 – 100 km/h – 11,3 s
AUDI A3 1,8 T (150 »konjev)
prožnost 1000 m od 40 km/h (4 prestava) – 40,8 s (124 km/h)
prožnost 1000 m od 40 km/h (5 prestava) - 46,4 s (108 km/h)
pospešek 0 – 100 km/h – 8 s

Oglej si zadevo; pospešek ni primerljiv, prožnost pa … razmisli. Predvsem v tej »smeri«
- kolikokrat v vsakdanji vožnji uporabljaš pospešek 0 – 100 km/h
- kolikokrat v vsakdanji vožnji uporabljaš prožnost
(Podatki »pobrani« iz AM 12/2000 in 3/1998)

LP
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 6:29 pm

Bucman svetovn, lih o tem smo pisal. Pa ne bom se enkrat pisal, ampak tole je pa cist u kamn.

Ne mors primerjat v 4 prestavi 50-80 pismo, dej v akordu v 2 pa bo.


Vglavnem, tema je zakljicena. :?
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 29, 2004 6:32 pm

Bučman svetovni, koliko ljudi-voznikov vsak dan »prestavi« v drugo pri taki brzini. In konec koncev, ali je takrat poraba res tako ugodna, kot tukaj mnogi stvar predstavljate.

LP
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 6:42 pm

Poraba je takrat priblizno 30-4L/100km, obraba je dokaj velika - sploh nad 7000rpm.
In ne, prav imas - dizli so vsekakor bolj primerni za normalnega voznika, saj potegnejo ze v obmocju rpm, kjer obicajno vozimo, torej 2000rpm.

Ni pa to zame. :?

In pri 50 je v hondi tud pri najvecjemu atu v 2 ali najvec v 3, nikakor pa ne v 4....
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To jun 29, 2004 6:47 pm

DJ Dry Visage je napisal/-a:ja, pa dizla po 3000 obratih zmanjka. V začetku sunek pol pa tema. Sm zadnč lepo probu za enim A3 2.0tdi z mojim pugijem 307 1.6 16v. Pa se je prou vidl k je npr. z drugo potegnu. Mi je ušou za cca 2m, ampak ko se je druga pr men do konca odvrtela sm mu biu spet v riti. Pa naj še kdo reče kak dizl potegne, sune ja pol pa nč več. Bencinar pa VLEČE lepo konstantno in vztrajno. To je moč.



Verjami ,da ga ne zmanjka pri 3000 obratih ampak se zelo lepo 1,2 zavrtita do 4200!!
Ostale pa lepo do 4000 obratov oz še višje pa do 3800 obratov!!!
Pa 1,6 16v nima pogojev proti 2,0 tdi miljon %!!!!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 29, 2004 6:49 pm

Res mas kobreti, nima pogojev ampak proti vsaki, tudi 130KM 1.9 pa ma. Gre mimo...

Pa kobreti, mors tud vedet, da niso vsi dizli enaki in da eni recimo ne grejo tk visoko. Moram pa rect, da novejsi ko je, lepse se navija... So ze skor bencinski pospeski...
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To jun 29, 2004 6:58 pm

Pugi vem ,da niso vsi isti jaz sem to izrecno za 2,0 tdi govoril!!!
Drugač pa mam tud 2,0 hdi pri bajti v partnerju pa se do 2000 obratov sploh nič ne zgodi in gre kr fajn preko 4000!!!! 8)
Mater morm ga it mal peljat že dolg ga nisem!! :P :? :wink:
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To jun 29, 2004 7:24 pm

Pugi je napisal/-a:Poraba je takrat priblizno 30-4L/100km, obraba je dokaj velika - sploh nad 7000rpm.
In ne, prav imas - dizli so vsekakor bolj primerni za normalnega voznika, saj potegnejo ze v obmocju rpm, kjer obicajno vozimo, torej 2000rpm.

Ni pa to zame. :?

...


amen :) ...
...pomoje ni treba nič več povedat...
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To jun 29, 2004 7:35 pm

Vglavnem turbina je zakon! :P
:vrum

P.S.: HDi power :D
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 29, 2004 8:03 pm

PUGI. Se povsem strinjam s teboj – stvar okusa. In verjemi tudi meni je všeč kakšno bencinsko zadevo »tiščat. Od prvih šoferskih dni pa imaml osebno mnenje, ki ga še danes trdno zagovarjam - avto mora enostavno »letet« ali pa »varčevat«. Vmesne možnosti zame ni. Na kratko se moraš odločiti ali boš varčeval in vozil bolj ali manj normalno (čeprav mi tudi z dizli bolj težko uspeva), ali pa boš vsak trenutek izkoristil, da bo »letelo«. In v tem smislu narediš sklep; užival bom v zmerni porabi okrog 5 l/100 km, vozil bolj ali manj normalno in se bom odpovedal večini užitkov bencinskega motorja (predvsem vrtljajem), oz se bom odpovedal ugodni porabi in normalni vožnji, da bom užival v užitkih bencinskega motorja. Zaradi svojega prepričanja, pa se mi zdi prav neumno brati in poslušati izjave v smislu – bencinski motor - rabil malo oz varčuješ pri hitri vožnji.
In to moje prepričanje med je preden sem kupil GOLF-a TDI postavilo pred odločitev: varčevati ali leteti. »Bomo pa enkrat leteli sem si rekel« in v rokah sem že imel pero in pogodbo za avtomobil ALFA 156 2,5 V6 (v »igri« je bila tudi HONDA CIVIC 1,8). »Problem« je bila le »moja najdražja« (solze, jok … ah, ženske). Pa smo začeli »varčevali« zaradi preglasovanja v »parlamentu«.

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov