Voith je napisal/-a:Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...
hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.
Voith je napisal/-a:Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...
hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.
nebivedu je napisal/-a:Če v klancu znižaš prestavo, s tem povečaš obrate - mašina dobi več bencina in več zraka - to pomeni, da se poraba zviša in je sigurno večja kokr če bi vozil v peti prestavi enakomerno v hrib.
Zakaj je treba šaltat v nižjo prestavo v klancu - že to ti da odgovor - ZATO, DA SE POVEČA DOTOK BENCINA IN DA PRIDE VEČ ZRAKA V MAŠINO(ne mislim na en obrat ampak z večimi obrati), zato ker se mašina drgač matra - matra pa se ker nima dost bencina in zraka - to direkt pomeni, da pri manjših obratih in višji prestavi porabi avto manj bencina.
Na tem principu delajo turbine - preden se mašina začne matrat, se vklopi turbina, ki ti da več zraka v mašino in s tem pride tudi več bencina.
Loopz je napisal/-a:Voith je napisal/-a:Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...
hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.
ne vem...ampak predpostavljam, da vsaj moderni motorji z elektronskim vbrizgom, regulirajo dotok bencina tako, da to takšnih izgub ne more priti...
pa mi je v peti prestavi porabil cel liter manj kot v četrti. Sprobano je v živo pa na avtocesti LJ-NM
izkoristek je največji v območju največjega navora
Zakaj je treba šaltat v nižjo prestavo v klancu - že to ti da odgovor - ZATO, DA SE POVEČA DOTOK BENCINA IN DA PRIDE VEČ ZRAKA V MAŠINO
zato ker se mašina drgač matra - matra pa se ker nima dost bencina in zraka
Rok_ je napisal/-a:nebivedu: ja men se je res beda ponavljat, ampak kaj mi pa drugga ostane.
Še enkrat, naj ponovim, da je debata o tem, al obstajajo visoki obrati, pri katerih porabimo manj bencina kot pri nizkih. In NE obratno. Iz tega (upam da) jasno sledi, da magar če mi najdeš sto takih primerov, ki si mi ga dal, še vedno ne boš zavrgu trditve. A ni to jasno?
In še dodatno: lahko ti povem, da smo mi mel 8,9 L porabe na našem avtu, pol smo pa začel ga vozit v višjih obratih, pa je padla poraba takoj na 8,2 L.izkoristek je največji v območju največjega navora
nebivedu: kaj misliš tle z izkoristkom? Izkoristek česa ali razmerje med čim?
Tak da dvomim da si kaj zje.al avto z nizkimi obrati...
Obstajajo visoki obrati pri katerih ti avto porabi manj bencina, ampak to so samo višji vrtljaji v območju največjega navora.
Vam na vašem avtu je poraba padla iz 8,9 na 8,2 ker ste prej vozili pod največjim navorom in je moral avto dodajati več bencina, da je lahko vzdrževal enako hitrost, pri višjih obratih ste očitno prišli v njegovo polje največjega navora in zato ni blo potrebno več tok bencina dodajat in se je poraba zmanjšala - to je to kar že skos govorim.
Rok_ sej sm lepo napisal - izkoristek je največji v območju največjega navora, ampak to ne pomeni, da je avto spil najmnaj bencina, takrat ga je samo najbolje izkoristil. Mi pa govorimo o tem, kje spije najmanj bencina. In to je pri nizkih obratih.
Rok_ je napisal/-a:Tak da dvomim da si kaj zje.al avto z nizkimi obrati...
Ja ta naš avto, Mazda Xedos (fucking shit da ne morm na netu dobit tehničnih podatkov o tem avtu, ki bi bli daljši od ene strani!), cuka v nizkih obratih. Tak da ko speljujem v prvi, je skor dobr, da pru mal obrate navijem v leru pa pol štartam. Drugač zna kr cukat včasih.
In če dvomiš, da sm zjebu... Avto se je totalno polenil, cuku je, pospeški so bli slabi, itd. Zdej če verjameš, je pa tvoja stvar (that goes for iKst too)...
iKst: ta razlog (količina vbrizganga bencina glede na vrtljaje) je izpostavu že nekdo velik pred tabo v threadu in sm že takrat reku, da je to zlo zanimiv razlog in da je huda konkurenca mojmu
Ampak ta razlog sm že komentiru nazaj v threadu in ne bom še enkrat istih stvari pisu. Fak no, ve RES ne berete, ne? Zakaj pol kr pišete, če si sploh ne preberete, kaj je blo napisano?!
Obstajajo visoki obrati pri katerih ti avto porabi manj bencina, ampak to so samo višji vrtljaji v območju največjega navora.
Vam na vašem avtu je poraba padla iz 8,9 na 8,2 ker ste prej vozili pod največjim navorom in je moral avto dodajati več bencina, da je lahko vzdrževal enako hitrost, pri višjih obratih ste očitno prišli v njegovo polje največjega navora in zato ni blo potrebno več tok bencina dodajat in se je poraba zmanjšala - to je to kar že skos govorim.
Rok_ sej sm lepo napisal - izkoristek je največji v območju največjega navora, ampak to ne pomeni, da je avto spil najmnaj bencina, takrat ga je samo najbolje izkoristil. Mi pa govorimo o tem, kje spije najmanj bencina. In to je pri nizkih obratih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov