Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 27, 2004 4:39 pm

Aja - po tej cesti se vozim vsak dan, tako da lahko stalno sprobavam - vozim se pa nikoli nad 110km/h.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To jul 27, 2004 4:41 pm

Voith je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...


hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.


Ampak mi govorimo o enakomerni vožnji ne o pospeševanju.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 27, 2004 4:54 pm

Če v klancu znižaš prestavo, s tem povečaš obrate - mašina dobi več bencina in več zraka - to pomeni, da se poraba zviša in je sigurno večja kokr če bi vozil v peti prestavi enakomerno v hrib.
Zakaj je treba šaltat v nižjo prestavo v klancu - že to ti da odgovor - ZATO, DA SE POVEČA DOTOK BENCINA IN DA PRIDE VEČ ZRAKA V MAŠINO(ne mislim na en obrat ampak z večimi obrati), zato ker se mašina drgač matra - matra pa se ker nima dost bencina in zraka - to direkt pomeni, da pri manjših obratih in višji prestavi porabi avto manj bencina.
Na tem principu delajo turbine - preden se mašina začne matrat, se vklopi turbina, ki ti da več zraka v mašino in s tem pride tudi več bencina.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To jul 27, 2004 4:58 pm

Voith je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...


hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.


ne vem...ampak predpostavljam, da vsaj moderni motorji z elektronskim vbrizgom, regulirajo dotok bencina tako, da to takšnih izgub ne more priti...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To jul 27, 2004 5:01 pm

nebivedu je napisal/-a:Če v klancu znižaš prestavo, s tem povečaš obrate - mašina dobi več bencina in več zraka - to pomeni, da se poraba zviša in je sigurno večja kokr če bi vozil v peti prestavi enakomerno v hrib.
Zakaj je treba šaltat v nižjo prestavo v klancu - že to ti da odgovor - ZATO, DA SE POVEČA DOTOK BENCINA IN DA PRIDE VEČ ZRAKA V MAŠINO(ne mislim na en obrat ampak z večimi obrati), zato ker se mašina drgač matra - matra pa se ker nima dost bencina in zraka - to direkt pomeni, da pri manjših obratih in višji prestavi porabi avto manj bencina.
Na tem principu delajo turbine - preden se mašina začne matrat, se vklopi turbina, ki ti da več zraka v mašino in s tem pride tudi več bencina.


Točno tako. Mašina se matra ker nima dost moči/navora da bi potegnila avto v hrib. Pa še enkrat tisto kar sem že pri prvem odgovoru reku: Najmanjša je poraba pri 0 obratih, pol pa z vsakim obratom večja.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 27, 2004 5:02 pm

Loopz je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...


hm nej bi blo tko, sam se vseen(to je moje mnenje spet in ne nevem ce je to res, sklepam!) ce gres 40 po ravnini v 5ti prestavi in pr 1200rpm nabijes gas do konca, dobi avto avtomatsko polno merico bencina, ki je ne porabi, ker je glede na mjhne obrate ne more, in gre ta mastna mesanca v zgubo, tko da pride iz tega ne vecja poraba, ampak zguba.


ne vem...ampak predpostavljam, da vsaj moderni motorji z elektronskim vbrizgom, regulirajo dotok bencina tako, da to takšnih izgub ne more priti...


Seveda - zato imaš pa lambda sondo - ko pri 1200 obratih pohodiš gas - se postopoma povečuje količina bencina - drgač bi ti skos pokal u auspuhu, k bi se bencin not nabiral, pa bi se vsake tok časa vžigal. Velja pa to za stare avtomobile s frgazerjem, kjer si ti lahko odprl frgazer do konca in se je bencin ne glede na količino zraka vlival u mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To jul 27, 2004 5:04 pm

mislim, da je odveč še kaj povedat...

sej če vas ne prepričajo zakoni mehanike, vas bo morda preprosta ekonomska logika...hitreje ko želimo potovati, več nas to stane...najcenejša varianta pa je vedno iti peš :P ...
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 12:11 am

A vi sploh preberete, kaj napišem, al mi kr odgovorite (po možnosti z istimi stvarmi, kot ste že?)

Uf, kje naj začnem?! :)

iKst: s tabo se o tej temi ne bom več prepiru, ker je skor edini razlog, da naj ne bi blo možno, da bi avto pr višjih obratih porabu manj, ki ga poveš sledeč:
"ker avto pr višjih obratih porabi več"
Vse kar še moreš za tem rečt, je: "ker sm js tak reku".
To pa zame ni debata.

pa mi je v peti prestavi porabil cel liter manj kot v četrti. Sprobano je v živo pa na avtocesti LJ-NM

nebivedu: ja men se je res beda ponavljat, ampak kaj mi pa drugga ostane.
Še enkrat, naj ponovim, da je debata o tem, al obstajajo visoki obrati, pri katerih porabimo manj bencina kot pri nizkih. In NE obratno. Iz tega (upam da) jasno sledi, da magar če mi najdeš sto takih primerov, ki si mi ga dal, še vedno ne boš zavrgu trditve. A ni to jasno?
In še dodatno: lahko ti povem, da smo mi mel 8,9 L porabe na našem avtu, pol smo pa začel ga vozit v višjih obratih, pa je padla poraba takoj na 8,2 L.
izkoristek je največji v območju največjega navora

nebivedu: kaj misliš tle z izkoristkom? Izkoristek česa ali razmerje med čim?

Nekak se strinjam z Voith-om. Ker mislim, da je npr. pr 40 km/h treba bolj na gas prtiskat v peti, kot v četrti. In iz tega bi si mislu, da boš s tem, ko boš dal bolj na gas, dodaju več bencina -> večja poraba.

Zakaj je treba šaltat v nižjo prestavo v klancu - že to ti da odgovor - ZATO, DA SE POVEČA DOTOK BENCINA IN DA PRIDE VEČ ZRAKA V MAŠINO

nebivedu: pa ka je tok s tem zrakom in bencinom?! :) Si mogoče pomislu, da je osnovni razlog, zakaj je treba prešaltat v nižjo prestavo v klancu, navor?! Sej je čist enako ko pr biciklu.
zato ker se mašina drgač matra - matra pa se ker nima dost bencina in zraka

Ne, to že ni razlog. Navor je razlog, da se mašina matra. Naj to bolj podrobno razložim:
če ma mašina majhen navor pri npr. visoki prestavi (to si lahko zamišljate tko, kot da je ročica bata blizu centra cilindra, povsem enako kot pri kolesu), potem iz fizike (in iz domačga življenja vemo), da potrebujemo večjo silo. To pa pomeni, da ko bo bencin explodiru, se bo velik del oddane energije porabu za premagovanje te sile, kar pomeni, da se bat ne bo premaknu s tako hitrostjo, kot bi se pri večjem navoru.
Ko je enkrat sila pri navoru prevlka za explozijo, takrat pač več avto ne more pelat, zato crkne.
In TO je razlog, da je treba dat v nižjo prestavo, ko se peljemo v klanc.

In v tej moji razlagi se implicitno skriva tud moj razlog, da obstajajo taki visoki obrati, ki pokurijo manj bencina, kot nizki.
Ampak mam feeling, da bom mogu tud to razlagat.

No, vse skupi je sam moja teorija in upam, da ne bote tega vzel, kot da se delam neki pametnega ;). Pač rad bi se kako stvar nauču in se je brez argumentirane debate ne bom ;).

Pa brez zamere vsem skupi :)
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr jul 28, 2004 6:15 am

Svojga gonim na 2.000 do 3.000 obratu, športno pa na 4.000 pa do 6.000 obratu.
Be happy
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 6:44 am

Dons sm pa zgodn...

Lej Rok_, razlog da avto porabi "kao" najmanj bencina v območju vrtljajev kjer ima največji navor je, da se v tistem območju avto najmanj matra za vzdrževanje oziroma pridobivanje hitrosti in je posledično treba manj tiščati na gas(Manj gasa, manj benza)...Ampak to je bolj v idealnih pogojih, ki pa jih na cesti le redko srečaš. V praksi je največkrat tko, da poraba narašča z vrtljaji in pa z odprtjem lopute za gas...
Najlepše to vidiš če maš potovalni računalnik, ki računa trenutno porabo...Recimo Clio Dci, če pelješ z malo gasa, ravno toliko da vzdržuješ hitrost recimo 50 v peti, pije...kua pa vem ene 1,2-1,7 litra, če prestaviš v 3. prestavo, in se obrati dvignejo v območje največjega navora, pa se z obrati dvigne tudi poraba, pa tud če gas čist mal držiš...Men se v praksi dogaja pač da mi poraba narašča skladno z obrati, vendarle pa je tuki važen tud položaj stopalke za plin, ker če bo na podnu, bo tud Dci pil 15l (trenutna poraba!!!, povprečna seveda vseen ne bo tko visoka)
Torej, peresna noga na plinu, občutek za ravno prav nizke vrtljaje in bo poraba najnižja. Drugač pa da se mal pohecam, ja možno je da avto pri 5000 obratih porabi manj ko pri 2000...če pri 5000 pustiš pr miru stopalko plina, pri 2000 je pa do daske :wink:

Vozim pa tko, Audi A4 1.8 1500-3000 (3000-6000 hitra vožnja), za petko bi težko reku k nima števca ampak bil bi pa večinoma zlo visoko :oops: :twisted: , Clio Dci pa vedno počasi(dizl pač) pa nekje med 1200 in 2500 mogoče do 3000 če je treba kje fajn potegnt...

Glede Mazde in primernih vrtljajev bi pa tole reku, današnji avtomobili niso več ravno visoko turažni oziroma vsaj izključno visoko turažni, saj se ravno tko dobro počutijo pri nizkih kot pri visokih vrtljajih(ampak večina bolj v nizkih kot v visokih, z redkimi izjemami...Honda, BMW, Ferrari itd itd..) Tak da dvomim da si kaj zje.al avto z nizkimi obrati...

Visoko turažne mašine, so ble za moje pojme stare mašine športnih avtomobilov, ki nizkih obratov enostavno niso prenesle, saj so cukale, morile itd itd...pri visokih pa trgale...Podobno kot 2 taktni motorji recimo Cagiva Mito ali druge 125 al pa 250 kubične ropotulje, pri katerih mora števec nujno preseči nekje 7000 obratov, da se začne dogajat...ampak pol se pa dogaja :twisted:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 7:39 am

Rok, sej maš že vse ene 2x napisan pa nočeš verjet. Pogooglaj pa boš videl.

Če veš kako deluje 4 taktna mašina veš da v teh 4 taktih nardi gred 2 obrata in 1x vbrizga v valje gorivo. Se pravi da pri 2000 obratih v eni minuti 1000x vbrizga v cilinder gorivo. Pri 6000 obratih gorivo vbrizga 3000x. Ker avto poganja pribljižno enaka mešanica zraka in bencina je logično, da pri višjih obratih avto porabi več bencina.

Pri novih avtomobilih motorja ne bo "zalilo" tudi če do konca pohodiš gas pri nizkih obratih, ker mašina enostavno dobi premalo zraka, in elektronika ne spusti toliko bencina v mašino kot ga mi zahtevamo ker enostavno ne more tolk izgorevat. Zato pri manjših obratih tudi nima tako velike moči. Pri zelo visokih obratih se pa pol že pojavi problem spravit dovolj zraka v valje zaradi prehitrega izgorevanja, zato se recimo nad 6000 moč motorja manjša (in zato ti športni zračni filter in auspuh dejansko povečata moč motorja, ker omogočata večji pretok zraka).

Če voziš konstantno avto porabi najmanj goriva takrat, ko je v najnižjih obratih kjer še deluje gladko.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 7:52 am

Rok_ je napisal/-a:nebivedu: ja men se je res beda ponavljat, ampak kaj mi pa drugga ostane.
Še enkrat, naj ponovim, da je debata o tem, al obstajajo visoki obrati, pri katerih porabimo manj bencina kot pri nizkih. In NE obratno. Iz tega (upam da) jasno sledi, da magar če mi najdeš sto takih primerov, ki si mi ga dal, še vedno ne boš zavrgu trditve. A ni to jasno?
In še dodatno: lahko ti povem, da smo mi mel 8,9 L porabe na našem avtu, pol smo pa začel ga vozit v višjih obratih, pa je padla poraba takoj na 8,2 L.
izkoristek je največji v območju največjega navora

nebivedu: kaj misliš tle z izkoristkom? Izkoristek česa ali razmerje med čim?


Obstajajo visoki obrati pri katerih ti avto porabi manj bencina, ampak to so samo višji vrtljaji v območju največjega navora.
Vam na vašem avtu je poraba padla iz 8,9 na 8,2 ker ste prej vozili pod največjim navorom in je moral avto dodajati več bencina, da je lahko vzdrževal enako hitrost, pri višjih obratih ste očitno prišli v njegovo polje največjega navora in zato ni blo potrebno več tok bencina dodajat in se je poraba zmanjšala - to je to kar že skos govorim.
Šparanje z bencinom je tudi, če se ti vključiš na avtocesto in ga takrat pohodiš, da karseda hitro dosežeš 130km/h in potem voziš konstantno - tko boš največ prišparal, da potegneš do primerne hitrosti in potem voziš konstantno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jul 28, 2004 7:55 am

Rok:
Ikst ima bolj prav kot ti.

ne primerjat kolesarja z motorjem avtomobila. Ne delajo na istem principu.

Izgube so pa manjše pri manjših obratih = manjša poraba ;)
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 9:41 am

Tak da dvomim da si kaj zje.al avto z nizkimi obrati...

Ja ta naš avto, Mazda Xedos (fucking shit da ne morm na netu dobit tehničnih podatkov o tem avtu, ki bi bli daljši od ene strani!), cuka v nizkih obratih. Tak da ko speljujem v prvi, je skor dobr, da pru mal obrate navijem v leru pa pol štartam :). Drugač zna kr cukat včasih.
In če dvomiš, da sm zjebu... Avto se je totalno polenil, cuku je, pospeški so bli slabi, itd. Zdej če verjameš, je pa tvoja stvar (that goes for iKst too)...

iKst: ta razlog (količina vbrizganga bencina glede na vrtljaje) je izpostavu že nekdo velik pred tabo v threadu in sm že takrat reku, da je to zlo zanimiv razlog in da je huda konkurenca mojmu :)
Ampak ta razlog sm že komentiru nazaj v threadu in ne bom še enkrat istih stvari pisu. Fak no, ve RES ne berete, ne? Zakaj pol kr pišete, če si sploh ne preberete, kaj je blo napisano?!

Obstajajo visoki obrati pri katerih ti avto porabi manj bencina, ampak to so samo višji vrtljaji v območju največjega navora.
Vam na vašem avtu je poraba padla iz 8,9 na 8,2 ker ste prej vozili pod največjim navorom in je moral avto dodajati več bencina, da je lahko vzdrževal enako hitrost, pri višjih obratih ste očitno prišli v njegovo polje največjega navora in zato ni blo potrebno več tok bencina dodajat in se je poraba zmanjšala - to je to kar že skos govorim.

To TI že skos govoriš?! :) Čak, grem prav gledat za nazaj. :) Sam mal... OK, da te citiram:
Rok_ sej sm lepo napisal - izkoristek je največji v območju največjega navora, ampak to ne pomeni, da je avto spil najmnaj bencina, takrat ga je samo najbolje izkoristil. Mi pa govorimo o tem, kje spije najmanj bencina. In to je pri nizkih obratih.

Heh :). Torej, ja, to (tale prejšnji quote) je to, kar že JS skos govorim. Lepo da se še nekdo strinja.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 9:58 am

Rok_ je napisal/-a:
Tak da dvomim da si kaj zje.al avto z nizkimi obrati...

Ja ta naš avto, Mazda Xedos (fucking shit da ne morm na netu dobit tehničnih podatkov o tem avtu, ki bi bli daljši od ene strani!), cuka v nizkih obratih. Tak da ko speljujem v prvi, je skor dobr, da pru mal obrate navijem v leru pa pol štartam :). Drugač zna kr cukat včasih.
In če dvomiš, da sm zjebu... Avto se je totalno polenil, cuku je, pospeški so bli slabi, itd. Zdej če verjameš, je pa tvoja stvar (that goes for iKst too)...


Jaz čist verjamem, da se avto poleni, če ga dolgo voziš pod nizkimi obrati. To sigurno ni uredu, sploh če tudi pospešuješ iz nizkih obratov. Za to je narjen menjalnik, in ko pospešuješ prestaviš v tako prestavo da so obrati v območju največjega navora.


iKst: ta razlog (količina vbrizganga bencina glede na vrtljaje) je izpostavu že nekdo velik pred tabo v threadu in sm že takrat reku, da je to zlo zanimiv razlog in da je huda konkurenca mojmu :)
Ampak ta razlog sm že komentiru nazaj v threadu in ne bom še enkrat istih stvari pisu. Fak no, ve RES ne berete, ne? Zakaj pol kr pišete, če si sploh ne preberete, kaj je blo napisano?!


Ja, to je nebivedu napisal že takoj na začetku, in točno tako je pa če se na glavo postavš :) Jaz sem ti še enkrat razložu s svojimi besedami.

Obstajajo visoki obrati pri katerih ti avto porabi manj bencina, ampak to so samo višji vrtljaji v območju največjega navora.
Vam na vašem avtu je poraba padla iz 8,9 na 8,2 ker ste prej vozili pod največjim navorom in je moral avto dodajati več bencina, da je lahko vzdrževal enako hitrost, pri višjih obratih ste očitno prišli v njegovo polje največjega navora in zato ni blo potrebno več tok bencina dodajat in se je poraba zmanjšala - to je to kar že skos govorim.


Tut to je nebivedu napisu in jaz se s tem ne strinjam. Najmanjša poraba je ko motor miruje, potem pa z vsakim obratom večja. Spet, ob predpostavki da gre za stalno hitrost in ne pospeševanje.

To TI že skos govoriš?! :) Čak, grem prav gledat za nazaj. :) Sam mal... OK, da te citiram:
Rok_ sej sm lepo napisal - izkoristek je največji v območju največjega navora, ampak to ne pomeni, da je avto spil najmnaj bencina, takrat ga je samo najbolje izkoristil. Mi pa govorimo o tem, kje spije najmanj bencina. In to je pri nizkih obratih.

Heh :). Torej, ja, to (tale prejšnji quote) je to, kar že JS skos govorim. Lepo da se še nekdo strinja.[/quote]

Sploh nevem kje je problem. Zakaj je vaš xedos (btw...katero mašino mate 1.6 al 2.0 ?) spil več bencina čeprav ste ga terali v višje obrate ? Verjetno zato ker je nekdo vedno vozil v visoki prestavi, in je tudi pospeševal iz nizkih obratov. Ker takrat avto nima tolk navora je potrebno bolj pritisniti na plin in pospeševanje traja dlje časa z več gasa. Zato tudi večja poraba in zato (med drugim) tudi obstaja menjalnik. Po ravnem daš v najvišjo možno prestavo da šparaš na bencinu, ob pospeševanju pa prestaviš na območje največjega navora.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr jul 28, 2004 10:04 am

ej rok ti sam v drugo (prestavo) pa teraj :twisted: bo se avto skašljal prej al slej.

p.s: tud vse gospodične so fine pa "nežne"....fašegajo pa vse rade in to ornk :twisted: :twisted:
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 10:09 am

Mamo 1,6 mašino.

OK, zdej pa glede tistga zraka (in upam, da bom s tem tud iKsu odgovoril).
Čist na kratko:
Če maš ti v peti pr 50 km/h, boš fejst prtisku na pedal za plin, več kot v tretji. In to je v bistvu pedal za zrak (slikca in mal texta o tem tule). In ker sami to zagovarjate: več zraka -> več bencina.
Evo, čist na easy.
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 10:12 am

Ne vem no, mislim, da sm(o) do zdej že podal dost dokazov, da lahko rečemo da:
je možno, da boš mel pr višjih obratih nižjo porabo bencina,
ne?
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr jul 28, 2004 10:24 am

Tisti, ki ima potovalni računalnik v avtomobilu ve, da je možno pokuriti manj benza pri višjih obratih kot pri nizkih. Mašini škodimo občutno bolj z vožnjo pri prenizkih obratih kot, če vozimo z nekoliko višjimi obrati vse pa je seveda odvisno od prestave v kateri vozimo.
Vsi pa vemo, da avtomobil pokuri najmanj, če vzdržujemo ene obrate (se pravi ne nabijamo gasa). Jaz mislim, da sodobni bencinski motorji pokurijo najmanj med 2500 in 3000 obrati enakomerne vožnje v primerni prestavi glede na cestišče z čim manjšim spreminjanjem stopalke za plin. :roll:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 10:25 am

Rok_ jst lahko pri mojem avtu (obrati gredo od 0 pa do 8000 - to je že čisti maximum, ker nimam blokade) v peti prestavi peljem 50 in moram imeti nogo na gasu samo toliko, da vzdržujem obrate in avto ne cuka, v tretji prestavi, pa moram držat nogo na kr orenk na pedalu, da dosegam skor 3000 obratov za 50km/h - zdej pa ti men povej kje porabim več bencina????

Po tvoje v peti, ker se avto matra ker mora vozit 50, ker po tvoje bi manj požrl bencina pri 3000 obratih pa čeprav mora bit loputa za zrak že kr odprta tam.

Res sem napisal, da ima avto največji izkoristek pri največjem navoru, kar pa še ne pomeni, da takrat spije najmanj bencina. ampak soupada s kontekstom, ko je bilo mišljeno na vaš avto (8,9 in 8,2l porabe). Če ste avto vozili pod tisto mejo, ko je navora dovolj(in ste avto matral) ste porabili več bencina, kokr če bi vozili z malo višjimi obrati in v območju večjega navora.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov